Nu börjar dessa jävla skadorna igen, fan va trött jag blir..
be the change
Sc Colombia vs Arsenal - 1-7 1-0 SC Columbia (Almunia) 1-1 Bendtner 1-2 Ramsey 1-3 Bendtner 1-4 van Persie 1-5 van Persie 1-6 Gallas 1-7 Ramsey
be the change
piss också... 2-3 månader för nasri... det börjar tidigare och tidigare för arsenal.. dock är ju rosicky tillbaka så han får väl lite bättre chanser med tanke på konkurrensen..
Rosicky tror jag kommer vara en stor skillnad för er i år. Chelsea slog Inter i en tränings match och Drogge fick göra 2-0 målet mot sin gamla tränare. Underbart att slå José om än i en träningsmatch. Terry håller fortfarande käften vilket stör mig. Finns statistik som visar att Chelsea vinner fler matcher i procent utan Terry men det spelar ingen roll, han ska bara stanna annars vet jag fan inte vad jag gör...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
tydligen verkar det som att det "bara" rör sig om 6 veckor för nasri. så då missar han kanske 2 högst 3 matcher i pl. förhoppningsvis... psycho jo, man hoppas ju men han har inte spelat träningsmatch på 18 månader så frågan är om därfinns kvar något av den gamle rosicky. plockar han fram det så är han verkligen ett tillskott och oavsett hur fattigt det låter så känns han som ett nyförvärv..
Det förstår jag, men JAG (som icke gunner) ser Rosicky före Denilson 7 dagar i veckan... kanske är naivt men, så ser jag det. Plus att eran elva behöver lite rutin som jag alltid tjatar om, någon som kan mana på, lugna ner om så behövs.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
jo klart vi behöver rutin (som vanligt) sen är denilson och rosicky två jävligt olika spelare :) som det ser ut just nu (med transfers o skador) skulle jag vilja se en elva med clichy-vermaelen-gallas-sagna rosicky-cesc-denilson-arshavin van Persie-walcott men det finns tillräckligt med alternativ framåt. det är bakåt det är svårt. mittförsvaret är det ett stort frågetecken på och vem ska egentligen ta defensiven på mitten? alla känns ungefär lika bra/dåliga. framåt har vi i princip alla spelartyper så där kan man blanda bra som fan. täckning finns även på ytterbackarna med clichy-gibbs-traore och sagna-eboue. komemr bli jävligt lurigt. jag hade sett att vi skaffat oss diarra den äldre från real madrid. tror och tycker att han har några år kvar.
spelar du hellre med gallas än toure?! och jag skulle garanterat satt walcott på en kant och arshavin lite mer i mitten isåfall.
be the change
Och Song istället för Denilson tror jag..
be the change
lätt hellre gallas än toure.. det känns som att toure har peakat och gått ner sig de senaste två säsongerna medan gallas har en högsta nivå som håller bättre. gallas problem är väl att om han inte är mentalt redo för en match så kukar han ur. sen när det är song eller denilson så känns det som en smaksak eller formfråga. denilson är bättre passningspelare medan song är mer fysisk. spelar man mot topp fyra behöver man mer fysik eftersom man inte har bollen lika mycket, men mot lag där vi har bollen 60-70 % så vill jag ha denilson!
Knappt hets va...
är jävligt osäker på gallas alltså.. han gör iallafall mål..
be the change
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Moderator
2009-07-26 11:43
Sjukt bra artikel faktiskt.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Aa det var matnyttig läsning! Shit vad bisarrt med Cana till Sunderland. Honom borde Arsenal knutit åt sig istället..
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Senderos har faktiskt varit rätt bra som defensiv mittfältare nu.. Men fan.. inte fan ska man ha en i laget som inte egentligen vill vara där.. och jag tror faan inte på honom... men dom får gärna bevisa mig fel.. fan wilshere är en spelare jag ser fram emot alltså..
be the change
Moderator
2009-07-27 20:28
Måste faktiskt säga att jag är sjukt positiv inför kommande säsong nu när Ronaldo är borta. Jag spår att Anderson kommer att ta för sig och få en spikrak utveckling uppåt, Rooney kommer kliva fram och ta mer ansvar och att Foster kommer imponera stort för att ta platsen som förstakeeper till Sydafrika! Mihi, jag längtar såååååå!
Anderson var jäkla nära på göra ett riktigt snyggt mål senast. Ja vi får se. Owen har ju gjort lite mål oxå heh
be the change
ni har säkert sätt denna, men fan va rolig scholes ser ut.. han har säkert druckit en 25 öl haha
be the change
Moderator
2009-07-27 22:35
Haha hade faktiskt inte sett den innan , men han ser ju nästan 10 år äldre ut än han är också!
haha rooney ser töööng ut också HAHA :D Fan inte långt kvar tills pl drar igång
be the change
Moderator
2009-07-27 22:41
Haha sen måste ju faktiskt Neville vara en av dom fulaste spelarna, usch asså. Men jaah snart är det dags, ska bli så kul att få igång det igen! Känns som vi har en rätt bra öppningsmatch mot Birmingham hemma, tre säkra poäng? Får hoppas att någon tar Ronaldos plats och gör dom där målen, att Arsenal slipper skadehelvetet, någon hjälper Gerrard att bära Liverpool och att Ancelotti får igång Chelsea! Kan bli ett sjukt roligt år :)
Håller med. Men Gunners har faktiskt en väldigt tung öppning på säsongen, men jag hoppas att vi klarar av det. Om jag ska vara ärlig, så var jag jävligt orolig för Uniteds del när ronaldo o tevez försvann, men nu tror jag fan dom är farliga ändå, om måltjuven owen får hålla sig skadefri och andra spelare träda fram.. ja, det kan fan sluta hursomhelst iår. höjdpunkten för mig blir iallafall att följa Arshavin under en hel säsong :)
be the change
fabregas och walcott osv spelar inte nu i matcherna för dom har varit med i conf samt u21 eller? fan blev lite nojjig nu när jag tänkte på det..
be the change
jackvegas- de stämmer.. kul att eduardo satte 2 fina idag.. håller han sig skadefri har vi lätt en 25 mål av honom kommande säsong.. arshavin kan lätt sätta en 15 st också + lika många assist :) men arsenal har ett pissigt spelschema i år.. starten är alltid viktig och våran är riktigt svår..
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
ja ok, fan bra då.. jo jag håller med, så får vi väl hoppas på en "super-sub bendtner" :) Van persie sätter ju ett par han med
be the change
Fan både våran 4:e? målvakt Wojciech Szczesny Imponerade på mig, riktigt bra i sin halvlek. Men Bendtner, fan va bra han var i denna matchen mot det ungerska laget.. Fan det ser ut som han har växt i sitt spel... Ja vi får se när det blir bättre motstånd :)
be the change
Moderator
2009-07-28 00:21
Känns det inte som att dom topp fyra tagit det rätt lugnt på transfermarknaden ändå? Det gillar jag skarpt, ska bli riktigt kul att se hur alla spelare utvecklas under säsongen.
Sett alla försässongs matcher nu, Oj oj oj... (Inte förlorat än) Malouda är den Malouda som spelade i franska ligan, shit va het han är. Kommer bli ruggigt kul att se honom fortsätta som han avslutade. Zhirkow, ett yrväder som vågar ta skott från sin kant. Även om dessa två och Cole kommer bråka om positioner så kan det bli en hälsosam fight, alla håller sig taggade. Sturridge kan bli precis hur bra som helst. Joe Cole kommer tillbaka... Drogba och Anelka ihop på riktigt nu i ett 2 manna anfall... mumma. Jag vågar fan påstå att det luktar blått i år...
Har en del att läsa ikapp nu efter semestern, inte långt kvar nu. Ganska taggad.
Don't!
jackvegas- Szczesny är nog den målvakten i arsenal som har störst potential.. har sett han vid flera tillfällen.. 195 cm lång, grymma reflexer och smidig och atletisk..
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
Fan va glad jag blir när man tittar på bilder från deras träningar osv att dom är ganska glada! Dom ler ofta, det är bra stämning i truppen.. Kom igen nu fan
be the change
jag tycker det är skönt att ha en svår inledning av ligan. så har man det gjort, dessutom så har maskiner som united det ofta lite trögstartat så det är skönt att klara av dem i augusti.. men vadå, vi möter everton, pompey, united, city, wigan. så jävla svårt är det inte... 13 pinnar där och det ser riktigt fint ut infför höst/vinter
My predictions; 1. Arsenal 2. Chelsea - 3P 3. United - 6P 4. Liverpool -11P 5. Everton 6. West Ham 7. City 8. Villa 9. Tottenham 10. Fulham
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. Chelsea 2. United 3. Arsenal 4. Liverpool 5. Everton 6. City 7. Villa 8. West Ham 9. Tottenham 10. Fulham
Bara för jag har fem minuter över just nu och inget bättre för mig, ni kommer inte se mig är inne igen :) 1. City 2. Chelsea 3. Liverpool 4. Everton 5. United 6. Arsenal 7. Villa 8. Fulham 9. Tottenham 10. Stoke
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tror att Liverpool kommer kämpa mer någonsin detta året, det kan skita sig totalt, men jag tror att de är med och slåss om titeln förhoppningsvis Voronin har sett pigg ut under försäsongen och hade ju ett riktigt bra år förra när han var utlånad. Hoppas kan man alltid göra.
Don't!
Arsenal Chelsea/Liverpool Manchester United Aston Villa City Everton Tottenham Fulham West ham Men det är svårtippat, hjärtat säger ju att det är arsenals säsong nu, så jag kör på det. Men dom andra är ju farliga som fan ändå alltså.. Men det blir ju skador och sånt som blir lite smått avgörnade denna säsongen oxå. Chelsea & Liverpool kommer få samma poäng detta året
be the change
Snyggt mål av Cesc! Framspelningen av RvP & Bendtner var ju guld!
be the change
Varför tror alla så hårt på Arsenal i år? Vad gör dom så mycket bättre än förra säsongen? Liverpool Man United Chelsea Man City Arsenal Everton Aston Villa Tottenham Sunderland Fulham
Vi är överallt!
-latmasken +ryssen - känns som att det är vårat eller pool eller chelseas år nu... Fast man vet aldrig med United dom är alltid starka. Men jag tror verkligen inte City kommer gå sååå bra. 8 forwards och 6 mittbackar dom ska spela med lycka till :)
be the change
Min egna lilla teori, om än med blåa ögon är att Chelsea är i stort sett det ända laget som är intakt/förstärkt inför denna säsongen. United tappade Rolle och Tevez, jag skiter i vad Sir Alex säger, dom två gör ont att tappa och man ersätter inte dom med te.x Valencia, Owen kanske gör 15 i år, om han får vara hel... det slår knappast Ronny. Liverpool är min Arbeloa och troligen Xabi Alonso (ja, jag tror faktiskt att Real tar även honom), Hyppiä är borta med sina ledar egenskaper... Endast Johnson på högerbacken täcker inte upp detta. Arsenal tappade Adebayor och Kolo Toure till City, det gör också ont även om det finns spelare bakom så är det ändå ett sämre lag på pappret. Chelsea har inte tappar något än, kommer till skillnad från förra året ha Essien och J. Cole med, får vi hoppas i alla fall. Malouda spelar som i trans och Zhirkow kommer bli en mycket nyttig spelare och i Sturridge verkar vi äntligen ha hittat en riktigt bra inhoppare/stand in för Drogba/Anelka. Terry stannade, Drogba stannade, Mikel stannade... alla som skulle skriva nytt kontrakt gjorde det också, tron på laget är större än på länge och kunde vi komma 3:a med allt som vi gick igenom förra året, så ska vi fan kunna ta allt i år med ett bättre lag samt att de andra har försvagats. City kommer inte slå sig in i topp 3... inte så länge Hughes tränar dom...
kul att kommentatorn har sagt Fabianski hela andra halvlek fastän det inte är fabiansk ii målet :)
be the change
Psycholess Min sak om Liverpool är att Benayoun har börjat trivas som fan och gjort det så bra andra halvåret. Han har fått självförtroende och Benitéz har fått förtroende om honom. Han kämpar hela tiden, två "kuyt" på kanterna är fan inte fel. Det är synd att Kuyt inte får spela som anfallare dock. Voronin är tillbaka för att motbevisa flopp och förhoppningsvis bra back-up till Torres när han behöver vila (de körde ju fan sönder honom). Världens bästa innermittfält? Ptja, Mascherano, Alonso och hjälten Gerrard. Försvaret har sätt lite skakigt ut dock, MEN det var de sista 2 månaderna, tror det är lugnt där. Ytterbackar, Johnson, underbar värvning. Är lätt den bästa högerbacken i England och kommer antagligen utvecklas till den bättre i världen. Aurelio som också var jävligt grym på sin kant hela förra året, Insuá som kommer utvecklas något otroligt (tror jag). Skönt att Pennant är borta. Jag hoppas verkligen att Benitéz håller hårt i spelarna nu! Hoppas åtminstone på en andra plats!
Don't!
Världens bästa innermittfält tillhör Barcelona tyvärr mitch :)
be the change
Smaksak, iallafall ett av dem bättre :)
Don't!
Aja men ALonso försvinner ju i vilket fall ;)
be the change
Nejdå, jag är inte orolig över de. Han stannar nog :)
Don't!
Alonso har tydligen begärt att få flytta nu. Äckliga Real Madrid...
Vi är överallt!