Nej Manchester nr 9.. Även Liverpool blev bestulna på en straff eller två.. Men jäklar vilka fina mål Spurs gjorde. Många lag som har flera skador i defensiven nu, tyder det på att vi får se många mål de närmaste matcherna? :)
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Ruskigt stabilt spel av oss och segern var hur rättvis som helst. Dock blev jag lite skitnödig vid straffsituationen på slutet.
9-1
Så skönt att Benitez fick smaka ORDENTLIGT redan första omgången... så mycket som han snackar.
Bitches Ain't Shit
Förresten, Spurs styrde faktiskt matchtempot... Alonso inte saknad? Haha.
Bitches Ain't Shit
Klart han inte är. Liverpool är inte heller försvagade snarare tvärtom. Det här är deras år, remember?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Moderator
2009-08-16 19:30
Haha, första omgången avklarad iallafall. United tar tre pinnar och jag är nöjd liksom, bara köra på från nu då!
time isn't wasted when you're getting wasted .
"LIVERPOOL - FÅR KÄMPA MED CITY OM FJÄRDEPLATSEN" också en väntad rubrik på AB. niva har redan hyllat arsenal som han tippade fyra. what's next? united gnetar ( :) ) till sig tre poäng... har man sett det förut?
frost klart det är pools år, de har ju förstärkt med glen johnson, vikten som ska göra att vågen tippar över och gör att man vinner något man aldrig vunnit... vilket skämt..
Den dagen då SAF lägger av, vem tycker ni skulle passa som efterträdare? Många Unitedsupporters säger Mourinho, Moyes eller O'neil. Vad säger ni?
Vore jävligt kul om Solskjaer kunde ta över om några år.. Av dom du nämnde så säger jag O'neill eller Moyes. Har alltid gillat O'neill bättre men vem som skulle passa bäst vet jag inte riktigt..
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Moderator
2009-08-17 22:11
Tycker alla tre är jätteintressanta faktiskt. Mourinho gillar jag, väldigt mycket. Han kan handskas med stjärnor, har en organiserad spelidé och så. Fast egentligen ser jag helst en britt som tränare för United, om inte Solskjaer kan ta över en vacker dag, assisterande för honom snart kanske iallafall?
Personligen skulle jag valt Ole. Han är lite som Guardiola (symboliskt sätt) och har varit väldigt lugn och sansad när han har coachat reverslaget. Mourinho får nog svårt att ta över United då Bobby Charlton inte är speciellt förtjust i hans spelfilosofi.
Moderator
2009-08-17 23:59
Förresten, JackVegas är ju bannad. Usch.. Vad tråkigt för oss.
Why?
Förresten, JackVegas är ju bannad. Usch.. Vad tråkigt för oss. Det var på tiden, fan vad skönt, äntligen.
Digg it...
Nej inte mourinho usch. Moyes,Martinez, Hiddink. Där har man tre duktiga tränare som kan göra det mesta med sitt spelarmaterial och få ut det bästa av sitt lag. Dessutom kan alla flytande engelska. Moyes ligger väl närmast eftersom att han är britt, vilket jag tycker det nästan ska vara krav på. Frågan är dock om han någonsin kommer lämna everton. Synd att jackie är avstängd, hade sett fram emot att beefa med honom och mike_ om två veckor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Håller man arse_al så ryker man tids nog
9-1
Topdogz jag får helt enkelt bjuda till lite extra när det närmar sig. 29 aug smäller det. det är ju helvete att man jobbar mitt ute i småland och måste se skiten via stream från jobbets dator. vilket jävla piss.
Mike. Vafan om
den här snubben kunde få bidrag för att lyssna på hårdrock så borde du kunna säga upp dig och bara kolla på fotboll..
hehe ja livet hade blivit bra jävla mycket lättare.. fan jag saknar att läsa sydsvenskan om mornarna jävla småland... nåja är hemma till 1a september igen och då blir det canal+. jobbidrag för att kolla fotboll, herre jävlar vad grymt det hade varit. gott med vinst mot celtic igår iaf. två ruskigt fula tursamma mål och ett jättekliv mot championsleague gruppspel. sitter fint! fan vermaelen är ett riktigt jävla fynd (iaf. hittills)
Moderator
2009-08-19 14:01
Jaa, ni hade faktiskt lite flyt igår mot skottarna. Fast dom gjorde ju en jävla bra match också, men aja det ska väl mycket till om ni ska missa CL nu.
äckel burnley... äckel jensen äckel blake dåligt carrick... f**k you burnley...
Digg it...
Odds på att Burnley plockar hem titeln tack?
We are burnley , dare to dream!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Äh, de förtjänade att vinna, vi spelade som om vi inte ens ville vinna idag. Park och Carrick var riktigt usla, Anderson var inte heller någon stjärna, Rooney verkade vara uppgiven, Owen var ju inte rätt någonstans, försvaret förutom Evra verkade lite desorienterat och saknade en ledare. Men som sagt, mest verkade spelarna inte bry sig om resultatet, att stå och passa i backlinjen och försöka klacka bollar på stopptid när man ligger under mot Burnley visar på detta. Giggs och Evra var de enda som verkligen kämpade. Burnley kämpade hårt, de gav allt de hade, hade vi gett allt vi hade så hade det varit en seger, men man kan inte skylla på dem. Jag är inte ens bitter på dem, jag är bitter på United och bristen på kämparglöd.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
vill inte se owen spela en enda minut till för united.
Moderator
2009-08-20 00:50
Får hålla med JP fullt ut, minnen från finalen mot Barcelona kommer upp, usch förfaen. Och fetlyrik, så jävla moget av dig att hålla på sådär, märks att du kommer från Serie A tråden.
Spasmer av en mild grad bör tilläggas. Ni skulle ha sett efter Barca förlusten. Herre min skapare.
Haha ja, frågan är hu de kommer gå nu utan Ronaldo...
Vi är överallt!
Tror fortfarande på att vi tar hem PL. CL blir däremot en väldig utmaning.
Är det min tur att håna nu? Är det min tur att säga att en viss person sakanas? Eller om hur en viss person snackar? pff..Tottenham De öser på, tror du ni kan hålla er? --- Vackert mål av Johson.
Don't!
dröjer inte länge förrän sp*rs fattar att de vunnit två matcher och får hjärtsnörp av insikten, faller tillbaka och slåss där de hör hemma, nere i botten, igen. gott att united tappar poäng. united gör en unitedinledning av säsongen precis som vanligt med det enda undantaget att de faktiskt förlorar matcherna (matchen) istället för att kryssa eller gröta in vinstmål. klart som fan att united behöver ronaldo, alla lag behöver sin ronaldo och om man inte trodde det så är man lite halvdum. det känns för mycket maskin och för lite glans över united för tillfället. dags för rooney to step it up.
Hahaha, så skönt!
Fyfan vilken underbar 5-0 seger, skönt att Owen fick göra mål, och Rooney göra sitt 100 (och 101) mål, och Nani's underbara frispark. Och Berba's något coola mål.
Digg it...
Fyfan vilken underbar 5-0 seger, skönt att Owen fick göra mål, och Rooney göra sitt 100 (och 101) mål, och Nani's underbara frispark. Och Berba's något coola mål. bra att du fick med alla mål där :)
Moderator
2009-08-22 22:42
Jaa , det var sjukt underbart det här! Gaah vad glad jag blev, tänkte att det skulle bli oavgjort efter första halvlek där, usch.. Men gött, styrkebesked! Ketchupeffekten nu då!
Darren fucking Fletcher visar att han är spikad på mitten. Vilken spelare. Helt trubbig på utsidan men fan så slipad på insidan. Rooney gör en kanon insats i andra halvlek efter en hel del löpningar i första.
AB: "NU VINNER UNITED GULDET" får väl pusha arsenals målskillnad över 2 matcher: 10-2. eftersom jag missade matchen (gah) så är det kul att diaby gör 2 mål, kanske slår han igenom denna säsongen. van persies framspelning till 4-1 är underbar och anfallen vi gör mål på (ej gallas mål) är tagna ur instruktionsboken. sweet som fan, kan bli en jävla match om en vecka. vermaelen är värsta tim cahill kopian, dyker upp på alla fasta situationer, hittills ett riktigt grymt nyförvärv!
mike_ Denna gjordes efter Celtic-målet, blir ännu roligare nu =D
Moderator
2009-08-23 13:37
HAHA vilken bild, usch på Gallas!
För vi är Tottenham för vi är spurs from the lane. Vem är walcott? Vi har Lennon.
9-1
JP haha, killen gör bara petter hansson mål. men vafan, det räknas. 3 mål på 3 matcher, inte dåligt för en mittback. Tottenham wow 3 matcher i rad, det har väl inte hänt sen Branting dog. suck on it while it last.
Du kommer vara bitter tills vi torskar första, ni går bra ni också tyvärr. Norra london. Jag är dock glad och skiter i att du är 24 år ung och väntar på våran första torsk.
9-1
Fulham - scum snart. Denna match är sjukt öppen på pappret. Men herr tottenham säger 1-2, men spelövertag för Fulham mestadels under matchen.
9-1
arsenal dominans! who's banned?
be the change
Och personligen så tycker jag synd om Wigan, dom var jävligt bra mot United.. Vart var uniteds mittfält i första halvlek? heeeelt borta.. nästa lördag smäller det, fan va nervös jag är.
be the change
Moderator
2009-08-23 21:08
Usch vad skönt, kul att du är tillbaks nu, faktiskt. Everton känns ju inte så bra, att just Saha ska missa straffen också.