Förvånar mig inte... det är ju bara att hoppas att real faller stenhårt så att det INTE går att köpa sig till CL titeln... Vad har dom nu, ett helt nytt mittfält? Hursom, min terori får ju mer luft under vingarna... Om Xabi försvinner, PL mest pasningssäkra spelare, så är Pool svagare... liksom United, liksom Arsenal... (Chelsea uppges jaga en viss fransos i Bayern igen men det tror jag inte på)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Moderator
2009-07-30 18:33
Haha, den här sommarn saknas bara att Fabregas försvinner till Madrid eller Barcelona så blir den ännu sjukare.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Fabregas får inte försvinna. Ribery lär väl inte försvinna ifrån bayern tror jag
be the change
Jag blir så arg. Fy fan om det nu stämmer, låt oss slå Real på kulorna, who's with me?
Don't!
Dubbelmoral utav mig förövrigt. - "Är inte orolig" - "Jag blir så arg"
Don't!
Arsenal - A.Madrid - 2-1
Arshaaaaaavin
Han e kvick alltså
be the change
Moderator
2009-08-01 20:26
Jävligt snyggt faktiskt, lär bli värdefull för er, sjukligt snabb ju! Fula är ju att han är sååå liten, haha :)
BECAUSE THE RUSSIAN DONE IT AGAIN.. låter som en äkta nhl kommentator hahaa Ja, jag tror han kommer bli viktigt alltså.. Fan va grym han är..
be the change
psycho ang. det du skrev tidigare så är arsenal lite svagare eftersom toure o ade lämnat men det du glömde är att (precis som chelsea har essien o cole tillbaka) arsenal får tillbaka rosicky och eduardo, samt att arshavin är med från början och cesc + walcott inte är skadade (vilket de var under 3 månader var, förra säsongen). kan vi bara stänga igen försvaret tror jag vi vinner pl för offensivt finns materialet till det. det behövs att många arsenalspelare tar klivet i år, song el. denilson har fått en säsong med mycket spel nu så där finns inga undanflykter. förhoppningsvis kliver djourou fram och tillsammans med vermaelen och gallas kan det bli riktigt bra (om det går i lås). vi spelar för övrigt in ett nytt spelsystem 4-3-3... mitt+anf: denilson-fabregas-song (i diamant med cesc fram) arshavin-van persie-eduardo eller... ställ upp hur du vill med arsenals material.. kan bli hur jävla kul som helst :)
Idag krossar vi Rangers. Mike Wenger snackade ju om att det är svårt att hitta en balans i laget, men att han försöker att hitta den med Cesc, Walcott & Arshavin på planen som en grund. Men vi får se, det kan se riktigt intressant framåt alltså.. Hoppas på inga mer skador bara..
be the change
psycho sen är joe cole en grym spelare.. fan jag hade velat ha honom i arsenal. han har jävligt mycket... arbetskapacitet, teknik, spelförståelse det enda som är minus är att han är lite slarvig ibland men det är fan sällan.. när han är i form så är han riktigt bra!
det sägs att både united och pool trappar upp jakten på silva & villa nu... får se vad som händer
be the change
De kommer stanna i Valenica, tror jag iallafall.
Don't!
Fifan, såg nån vad wilshere gjorde i 42 minuten? synd att den inte gick in! 2-0 står det iaf!
be the change
wilshere har varit grym hela första halvlek.. nu kan jag tyvärr inte se mer. sen är det frågan om träningsmatcher är så jävla värda att kommentera alltför mycket
Kanske inte. Men flyter det på såhär bra framöver också så är jag positiv.
be the change
Wilsheres fina avslut.
Bara jag som märkt att det ser ut som fabregas tränat lite på snabbhet och rörlighet? Han börjar nästan se kvick ut hehehe
be the change
arsenal.se är faktiskt ganska pinsamma ibland... nu när man läser om matchen så står det såhär Almunia Eboue-Gallas-Silvestre-Clichy Song-Denilson Fabregas Merida-Arsjavin-Wilshere Eduardo Att dom ställde upp sådär, men det där är 12 spelare, vilken match kollade dom på. + att skriva Arshavin som arsjavin.. ne fyfan..
be the change
Liverpool fick smisk.
Don't!
mitchy ...och nu kommer alla kappvändare tippa emot liverpool när ligan starta. J*vla AB journalister som knappt vet ut eller in. Jag har redan mina predictions klara, sa att liverpool kommer fyra i år redan i början av juni men alla bara skratta åt mig. Och det säger jag inte för att jag ahtar liverpool, jag bara tror det. Jag hatar arsenal med men jag tror att dem vinner PL i år
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tycker inte liverpool har haft truppen till att vinna på fem år och inte i år heller. allt hänger på gerrard och torres precis som vanligt och skulle nån av dem vara skadade/ smälla ner en dj så är det kört direkt, särskilt om nu alonso försvinner (försvunnit?). jag tror på arsenal och chelsea i år. chelsea missade förra på grund av att deras hemmaborg blev ett hemmaspöke och de skaffade sig skador på de bästa. med alla hela så finns det mycket som talar för chelsea. om arsenal skiter i att tappa poäng på sena kvitteringar och håller tätt generellt vinner arsenal. fan vi tappade så jävla många poäng på övertid förra säsongen att det är äckligt. villa, sp*rs, pool... vilket skit!
TopDogz147 Förra året var också hemskt under "pre-season", men jag tror på två ting. Lycka eller helt utav ren skit. Sen förstår jag dock inte varför personer skrattar åt dig om nu tror på't. Men som jag sagt, antaglien går det bra som fan, eller så går det skit, snyft.mike_ Ja, det är ungefär precis som du säger tyvärr, vilket gör mig arg att de är på väg att sälja Alonso när truppen för en gång skull börjar bli grym. Fixar Arsenal en riktigt bra defensiv mittfältare (inte gammal skog som veira), så tror jag absolut att de är något att räkna med. För det känns som inget riktigt "axlar" defensiven. Ja, jag vet alla har tjötat om det. Ni superbra offensiv, verkligen. Talanger som väntar på att explodera.. lilla pusselbiten bara.
Don't!
vet inte om vi verkligen behöver en defmitt.. Song kommer nog vara jävligt grymm denna säsong.. men åt andra sidan vill man inte chansa.. nån rutinerad 31 åring hadde suttit bra så att song denilson har en framtid i klubben inom en snar framtid..
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
Jag tror att Song kommer få spela en hel del mittback denna säsongen. Men han borde lägga på sig några kilo muskler och växa några centimeter för att bli en riktigt mördare i deffen.. Men han är en bollvinnare, iallafall börjar han bli det. Väldigt lugn med bollen också.. Och CESC, fan va snabb han börjar bli... haha snaaart börjar det!
be the change
Song lär ju bli lite starkare med åren men jag tycker han är jävligt stark redan nu ändå.. i luften är han klart godkänd..
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
Jag tror faktiskt, tyvärr, på Chelsea i år. Jag hoppas något oerhört på att United kommer att bevisa att de är maskinen som det ryktats om. Men ska vi vara helt ärliga så förlorade United en playmaker i Ronaldo, trots att jag ogillar honom skarpt. Även när han inte ville spela i United längre (förra säsongen) och tappade glöden så var han ganska bra, frågan är om någon annan kan axla den manteln i det offensiva mittfältet. Hoppas att Rooney går ner och/eller att Giggs eller Scholes ger rutinen som behövs, alt. att Anderson tar steget upp för fullt i år. Har fullt förtroende för att vi åtminstone ska sluta tvåa. Pool har sina två nycklar, om någon av dem försvinner så försvinner laget, speciellt, som mike_ säger, om också Alonso försvinner. Arsenal har också förlorat spelare som ger lite rutin, balans och stabilitet i laget, kanske får de in nya spelare innan slutet av månaden, och då kan de ta ett steg upp. Säga vad man vill om Wenger, men man måste medge att han kan bygga ett lag. Chelsea är dock (återigen: tyvärr) oskadda av transferfönstret. Och trots att det är ett nerbyte i tränarpositionen från slutet av förra säsongen (sorry Ancelotti, men Guus är en man för sig) så har de ett lag som kan mala sönder de flesta. Vi hoppas på att Owen gör sina 15 mål på 25 matcher, att Rooney får spela sin centrala anfallsposition och att Valencia visar att Ronaldo inte är oersättbar på kanten. 19 titlar, hoppas verkligen på det!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
JP sant det där med ancelotti. man ska dock inte glömma att han har fina meriter från milan även om det gått segt på slutet. det skyller jag dock på deras tragiska värvningscirkus, köpa gamla spelare bara för att de varit i klubben innan... jag tycker inte man ska rycka bort uniterd från racet. det är en jävla maskin som inte tappar många poäng... det kan man fan vinna ligan på.
mike_ Jag räknar verkligen inte bort United, därför jag skrev att vi åtminstone hamnar tvåa, då är man verkligen med i racet =)
:) sant. vilka slåss om 5e platsen i år då? man city såklart, tillsammans med ett försvagat villa och ett lurigt everton. sp*rs hamnar på tionde plats och förhoppningsvis åker stoke och hull ur, lag nr 3 som inte klarar sig tror jag blir burnley. i konkurrens med pompey, sunderland och birmingham. av nån anledning tror jag wolves klarar sig.
Jag tror att everton kommer 5, medans City floppar totalt. Men jag har oftast fel....
Don't!
Mark Hughes får kicken/avgår i februari efter en knackig höst, ett sista desperat försök i början av året men sen håller det inte. Adebayor och Robinho kommer inte överens.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
city åker givet ur PL ;)
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
mike_ varför hata på stoke?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
topdogz varför inte egentligen... näe men jag tror de får det svårt. andrasäsonger brukar vara så plus att deras långa inkasttaktik är det sista jag vill se slå rot inom fotbollen. jag fattar varför de använder den men jag tycker inte om den. sen har jag inget emot stoke som klubb osv. men jag tror som sagt de åker ur..
Happ, där försvann Alonso.
Don't!
mike_ Okej, jag reagerade bara på att du skrev "förhoppningsvis". Jag gillar stoke starkt som fann, känns som den högsta ligan måste bevara lite helengelska lag! Stoke är sådär urengelskt som de kan bli. Sen spelar dem tufft, har en helt fantastisk publik (spec. bortapubliken) och en arena som heter BRITANIA STADIUNM. Hur coolt e inte de?
topdogz heh eok, näe jag menade mer att jag skulle ha rätt i min tippning. visst är det roligt med helengelskt och visst är stoke den typen. tyvärr håller de på med delaps jävla inkast som får mig att vilja spy på det hela
jaha, då var rosicky skadad igen. sex veckor sägs det, men när det gäller honom är det mer sannolikt med sex månader... piss också
eller en luring för att lura alla
be the change
ska bli intressant att kolla på valencia-arsenal nu..
be the change
Satan va spanjorerna flyger som vantar när SONG är i farten! HAha!
be the change
1-0 till valencia Jag tror iaf ronaldo har hittat till rätt liga, fyfan så mycket filmande alltså.. Snart drar det igång! Hoppas bara att vi kan få bollen att rulla liiite mer än idag. Mycket snack om DM, vi har Song! Han är köööng
be the change
Moderator
2009-08-09 00:23
Vi gjorde ju en bra insats mot Valencia tidigare i veckan som jag inte tror någon nämnde, 2-0 (Rooney, Cleverley). Blir så glad när jag ser Uniteds unga spelare kliva fram, sånna doldisar som Cleverley, De Laet, Fabio och gänget sköter sig så jävla bra. Tror verkligen att spelare som Gibson och Macheda kan konkurrera på riktigt om platserna, Fabio har gjort det riktigt bra på både höger och vänsterbacken, samt att De Laet överraska mig riktigt mycket när han bara öste på framåt, plus att han är mycket bättre defensivt än brassetvillingarna. Detta gör mig riktigt glad, Gibson blev redan en liten favorit för mig förra säsongen men han imponerar mer och mer ju mer matcher jag ser honom, han kommer bli riktigt bra hos oss! Jaja, det var lite tankar från mig, jag skriver ju inte övermycket här för tillfället.
Ska bli så kul att se community shield nu. Det blir verkligen ett kraftprov och en stark indikator på hur Chelsea och United står mot varandra, speciellt eftersom jag tror att ligan kommer att stå mellan dem.
Moderator
2009-08-09 16:03
Jodå, vinnaren av Community Shield har väl vunnit PL också dom senaste två åren iallafall så varför inte iår också?
Moderator
2009-08-09 16:50
Usch, synd att Foster har så enfotad som han är. Men Evra, han måste vara världens bästa vänsterback nästan, helt ruskigt bra har han varit första halvlek nu.
ramuz Ska vi vara såna så har de föregående vinnarna av Premier League också vunnit Premier League de senaste två åren ;) Två observationer från första halvlek: 1) Nani måste sluta vara så jävla kåt på bollen, han är inte en tillräckligt bra dribbler för att utmana hela jävla backlinjen som han fortfarande vill. 2) Chelsea lämnar på tok för stora ytor på innermittfältet innan de har hunnit samla sig med sin diamant. Lampard ligger högt, och båda flankerna har gått ut brett vilken lämnar innermitten väldigt sårbar, de får anpassa sig fort till formationen annars kan det bli lite defensiva problem hos Chelsea, något som inte händer så ofta.
Ben Foster är verkligen inte stabil alltså.. Hoppas för eran skull att han skärper till sig eller att Vds kan stå i mål snarast ;)
be the change
Haha Straffar nu! Spännande!
be the change
Moderator
2009-08-09 17:58
Så jävla skönt med det målet i slutet, usch vad skönt.