I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 09/10

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Moderator

2009-08-09 18:06
Usch inte kul, men kändes bättre för mig att förlora på straffar iallafall. Gjorde en bra halvlek var, jaja känns ändå bra :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-08-09 18:06
bra straff evra!!!!!

6 dagar kvar
be the change
Admin

2009-08-09 18:08
Synd, men det bevisar att vänsterfotade inte ska ta straffar. Aja, vi får koncentrera oss på att ta fjärde i ligan istället för en tallrik på Wembley.

Om den här matchen är ens lite representativ för hur säsongen kommer att se ut så kommer det att bli jävligt jämnt i toppen. Men jag måste säga att när Chelsea fick in ledningsmålet så hade faktiskt United inte så jättemycket att sätta emot. De dödade matchen kusligt effektivt under en ganska lång period, det kändes nästan lite italienskt, kanske Ancelotti har satt sin prägel på laget redan.

Nästa helg smäller det på riktigt!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-08-09 18:46
om du kollar på kvaliteen på straffen tror jag nog de kvittar om han är höger lr vänsterfotad..
ARSENAL!
DJURGÅRDEN!

2009-08-09 20:16
Det var ju nästan Del Piero klass på Evras straff.... :/

Foster var inte alls säker i mål idag, dags att rycka upp sig, men ja, nästa vecka smäller det :)
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Admin

2009-08-09 20:22
Underklassbarn

Litet skämt.

SIMPO

Den var ju hemsk, men såg du Berbatovs straff mot Everton i FA-cupens semifinal, inte lika illa men ändå.

2009-08-09 20:25
Fan.. Alla vet väl att en straff ska sitta stenhårt i något av hörnena.. Vetteifan varför dom ska hålla på alltså haha... Van Persie vet hur man slår straffar!
be the change
Moderator

2009-08-09 20:33
Vart har psycho stuckit? :(

Tror Foster rycker upp sig, han fick en riktigt dålig start från början med spelet med fötterna. Annars är jag ändå rätt nöjd, första halvlek var riktigt bra sen jaah. Jag är positiv inför ligastarten iallafall så! :)

2009-08-09 20:34
bra fråga faktiskt.. men snart kommer han med en 40-radare :)
be the change

2009-08-09 20:50
 Digg it...
Moderator

2009-08-10 15:37
Haha kul att eurosport gjorde en bedömning av Arsenal, där iallafall jag tycker lite tvärtemot dom i var och varannan bedömning.

Arsenal @ eurosport

2009-08-10 16:34
håller inte heller med dom på eurosport men bedömningen i poäng kändes relativt on spot. kommentarerna var dock lite halvunderliga

2009-08-10 18:42
Alltså, förstärka anfallet.. Varför det? Får vi ha dudu, rvp & möjligtvis bendtner skadefria så ska det inte vara några större problem alltså.. Arshavin, Walcott, vela, är ju några som kan spela där också om det är så... Defensiv mittfältare behöver vi INTE. vi har ALEXANDRE SONG, han har blivit ett jävla djur!!
be the change

2009-08-11 15:32
defensiv mittfältare behövs duktigt! song kan skada sig, eller spela mittback eller vara sådär halvbra som han var förra säsongen och då står vi där med denilson som har exakt samma problem som song (med undantaget att han får spela på kanten ist. för mittback). dessutom lutar det åt att vi spelar 4-3-3 med både song o denilson på mitten och när ersättaren heter diaby så är det fan tunnt! näe.. in med en def mitt!

2009-08-11 18:05
ja men song ska fan inte bänkas, han är ett djur
be the change

2009-08-11 18:49
Ramuz

Jag är "mellan operatörer" ;) SKA få tillbaka internet på Torsdag. Är hon en polare nu.

Angående första bucklan. Check. One down.

Fråga, var hade United för spel rån mittfältet? Ronaldos lucka är kopiöst stor...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-08-12 00:09
Länk till http://crabfootball.wordpress.com/2009/08/03/nicolas-anelkas-autobiography-shocks-the-literary-world/

“My career at Arsenal was going from strength to strength until the day I crossed Vieira, who was better known in the Arsenal dressing room as ‘Le Long.’ I was playing against Fulham at Highbury and I remember receiving a ball from Bergkamp, then rounding the keeper with ease and, with the goal wide open, somehow managing to screw the ball wide at the last minute. It only happened because the sun was in my eyes. It wasn’t my fault! Anyway Vieira gave me a glare and I knew I was in trouble, afterwards in the showers he tore into me and I just snapped, I knew I shouldn’t have, but I called him a ‘lanky limbed boombaclart.’

At first he just stared at me with his hollow eyes. Then…..

WHAM!

Just like that he slapped me across the face with his penis. Just once. But it knocked me back a few steps. It was like being struck by a wet kipper. No one could believe what they saw! Can you imagine how embarrassing it is to be smacked across the face with a 14? pork sword in front of your team mates? It was the worst moment of my life. No one said anything for what seemed like an eternity, the silence was only broken when Ashley Cole asked “Is it my turn?” It was then I knew I had to leave. When Wenger found out what he’d done he merely high fived him and shouted “And that’s why he’s the captain. POW! Look at that thing!”

Hahaha Le Long!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-08-12 00:29
Hahaha fyfan?
be the change
Moderator

2009-08-12 01:03
HAHAHAH , Viera måste vara ett monster asså.
Admin

2009-08-12 11:32
Så kul var det väl inte? Hade varit roligare om de skrivit med lite mer finess, det där kändes ju som kiss och bajshumor, eller missade jag något?

2009-08-12 13:19
When Wenger found out what he’d done he merely high fived him and shouted “And that’s why he’s the captain. POW! Look at that thing!”

Haha så jävla bra
be the change

2009-08-12 14:42
JP
tja, inte så mycket finess. mer roligt att anelka är en liten horunge som gnäller på alla och aldrig tar ansvar för något själv.

2009-08-14 10:58
fuckk me, imorgon kör vi.. härligt att man lyckas få 3-4 timmars varje natt. har drömt att pires gör 2 mål mot everton två nätter i rad och precis innan jag vaknar spelar han i united tillsammans med adebayor.. känns inte vidare rimligt... men men imorgon gäller det!

2009-08-15 12:10
haha det är tydligen bara jag som är helt jävla utflippat nervös.. fan bvad skönt! tre månaders jävla piss är borta, tillbaka är helgernas och veckodagarnas eviga plåga :) fan vad gott med the premiership!!!
Moderator

2009-08-15 13:21
Ska bli sjukt gött att köra igång, synd bara att vi inte spelar förräns imon tydligen. Faen, det smäller ju om någon timme, känns otroligt det här!

2009-08-15 15:47
Haha, vilken frälsare han är. Och vilka mål. Drogba kan trots allt.
Bitches Ain't Shit

2009-08-15 16:25
andra målet var nog tänkt som inlägg.. rättvis seger för chelsea, även om hull försvara sig på en imponerande sett speciellt turner vi grym. Sedan var dem grymt starka i luften. Tycker frisparken som ledde till kvitteringen var feldömd, men men, man får räkna emd sånt för hemmalaget.

city tog ledningen via ade.. ser att city har fler bortafans än någonsin, patetiskt. Så fort laget ser framgångens ljus så kommer "fansen" krypande tillbaka
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-15 16:42
Topdogz
precis som att united har flest fans i hela världen, precis som att alla höll på liverpool på 80talet och arsenal ett tag på 90 och 00, vilken klubb henrik larsson eller zlatan sätter sin fot i. precis som vanligt helt enkelt :)

piss att ade gör mål, så jävla typiskt.. fast det kommer leda till att egot växer ännu mer och det slår alltid tillbaka i slutändan.

jävla drogba, 90% av chelseafansen har önskat honom åt helvete fler än 5 ggr och än en jävla gång avgör han på övertid och visar hur bra/tur/skicklighet/målkänsla han är/har.

2009-08-15 16:51
Mike_

Hmm håller med. har faktiskt inget mer att tilläga, för första gången på länge.

Roligt att martinez verkar få en bra start. Swansea var mitt favoritlag i championship, mkt tack vare honom. Många underskattar wigan nu med tanke på deras spelartapp, får se om dem kan överaska.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-15 16:56
Och så blev det ännu ett Delap mål igen. Burnley blir väl årets WBA, Derby osv!
Moderator

2009-08-15 18:13
Iskallt mål Ireland gjorde i slutet då, usch.

2009-08-15 18:18
Skönt att Chelsea gjorde mål i slutet, höll ju på att förlora pengar va. Nu hoppas vi på Pool imorgon också, right? höhö ;)
Don't!

2009-08-15 19:33
PANG PANG PANG

vilket mål av denilson.. och vermaelen gör mål i pldebuten.. inte dumt :) en halvlek kvar men everton hade jag fan högre förväntningar på. visst de får gärna infrias nån annan dag, gärna mot united, chelsea eller pool :) bendtner gör nog fan sin bästa halvlek i pl.

2009-08-15 21:20
arseeeeeenal herrregud.

2009-08-15 21:22
vermaelen kan ju hoppa hyffsat högt! everton vart förnedrade!
ARSENAL!
DJURGÅRDEN!

2009-08-15 21:27
3 riktigt snygga mål redan i första omgångennn

2009-08-15 21:48
drogbas mål va bara flyt.. han sa ju själv att han de va ett inlägg.. dock snyggt
ARSENAL!
DJURGÅRDEN!
Producent

2009-08-15 21:56
Riktigt fin målgest utav Fabregas.

Drogas mål var snyggt som bara den!
Lil_H..

2009-08-15 22:03
Flyt och flyt... hur som helst så är det grym känsla att få in en sån perfekt chip ur den vinkeln hann befann sig i.
Bitches Ain't Shit

2009-08-16 00:21
Galen uppvisning av Arsenal. Everton visar att de inte är ett skit utan Jagielka där bak. De behöver någon som styr och ställer annars slutar det så där.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-08-16 01:27
undrar vad aftonbladet skriver nu? dem som tippat arsenal att sluta 5a i år. dem är dock redan bojkottade hos mig så jag kan inte se, men skulle tro på något liknande "ARSENAL VISAR MÄSTARKLASS - KAN VINNA TITELN". jävla kappvändare

2009-08-16 09:59
Det blir väl Foster som står i mål idag, då VDS väll fortfarande är skadad, hoppas han är säkrare i mål idag än vad han var i Community Shield matchen.

2009-08-16 16:36
Fyfan vilken nervig andra halvlek.. Men United fixade det till slut iaf, med hjälp av några grymma räddningar av Foster och en fin rensning på mållinjen av Evra. Kul att Owen fick göra mål, även om det blev felaktigt(?) bortdömt.. Han borde dock ha satt friläget i sista minuten.

Evans fick kliva ut.. Hoppas han inte är skadad.

Berba blev förresten bestulen på en solklar straff.
http://anjaparson.istheshit.net/
Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!

2009-08-16 16:54
Kul att Owen fick göra mål, även om det blev felaktigt(?) bortdömt..

Felaktigt bortdömt var det ju inte, han var offside, men nog fan borde han ha suttit friläget där i slutet... Aja, huvudsaken att det blev 3 poäng iallafall och att inte Birginham kvitterade, var också väldigt nervös i mitten på andra när Birmingham fick tryck och det var nära ett mål då och då, men det var ett rättvisst resultat

och ja, de skulle ha varit straff för Berba.

2009-08-16 17:19
Såg ut som att backen sträckte ut benet bakåt så dom var jämsides men det är väl lite väl svårt att se från fel håll..
Jag gillar verkligen Valencia, tror att han kommer lyckas riktigt bra i år.

Intressant avslutning av första omgången nu.
Otäck ihopskallning nyss med Carragher och en blödande Skrtel..

2009-08-16 17:52
Härlig första halvlek, och vilket jävla mål. COYS
 9-1

2009-08-16 18:00
Fantastiskt fint mål! :)

Dåligt spel men jävligt underhållande match.. Jag fick 5ggr pengarna i 35'e på att något lag skulle vinna första halvlek. Tackar betsafe! :)

Liverpool brukar ju dock vara bra på att slå från underläge i andra, får se om Spurs håller ut.
Admin

2009-08-16 18:03
Jag tycker inte om det här, de två senaste åren har United inlett med oavgjorda resultat och det har gått ganska bra. Nu är det klippt och kallskuret!

2009-08-16 18:26
Tack Bassong:)
 9-1

2009-08-16 18:48
Hopplöst.
Don't!