I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 09/10

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-08-23 23:58
gallas måste ju vara världens målfarligaste back no doubt!

missar dock matchen på onsdag mot celtic, men känns som vi är vidare där hehe sen lördag.. holy shit
be the change

2009-08-24 00:16
Var i London i helgen och hann med bade Arsenal - Puffmuff pa Emirates och West Ham - Spurs pa Upton Park.. Galet stor skillnad pa arenorna, en supermodern med mjuka stolar och rulltrappor, en gammal staatlig stenbit med stentrappor och tranga gangar.. Men jaeklar vilken stamning och vilket tryck det var pa Upton Park!

Matchen idag tog en hyfsad vandning nar Cole gjorde arets kanske snyggaste framspelning, till fel lag... Innan dess kandes det ju som att West Ham skulle vinna utan problem. Bedrovligt vad dom gick ned sig efter kvitteringen, ingen sag ut att vilja folja med upp pa kontringar

Nu forsoker jag fordriva tiden pa stanstead efter tagbrand och missat flyg. Lite synd att man inte fick forlora sin PL-oskuld i Manchester bara, men den resan blir forhoppningsvis av senare under sasongen.
http://anjaparson.istheshit.net/
Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!

2009-08-24 00:19
coles mål var dock najs.. men vilken framspelning han gjorde HAHA..
be the change

2009-08-24 00:22
Ja malet var riktigt snyggt! Han fick en hel del staende ovationer nar han lunkade av planen langt efter dom andra passningen till trots..

2009-08-24 22:54
Så jävla gött att Villa krossar Pool
http://duckdown82.tumblr.com/
Admin

2009-08-24 23:16
Det kändes nästan lite som när vi förlorade mot Burnley, det var redan vunnet innan spelet var igång, inte lika illa som oss, går liksom inte att jämföra Villa och Burnley, men kändes verkligen som att pool inte riktigt hade gnistan.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-08-24 23:30
"Best fans in the world" haha my ass. Lämnar planen när det är 20min kvar. Twats.

Jag riktigt myser åt det här resultatet. Benitez var inte glad någon gång under matchen och han kommer säkerligen att sura över att han inte får den ekonomiska backingen han behöver för att slåss om ligatiteln.

"Fuck all, you're going to win fuck all" sjunger Villa fansen en mörk och dyster kväll på Anfield. :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-08-24 23:48
Alltså, är Liverpool seriösa med att ha Lucas på mittfältet? Snubben skulle inte ens platsa i Djurgården...

Men FAAAAAAAN vad glad jag blir över att se Benitez ännu en gång bli pippad.
Bitches Ain't Shit

2009-08-25 00:39
Get the fuck in!!

Kampanjen KRAP (Keep Rafa At Pool) är fortsatt lyckad. Whats up med torres öga förrestenn? Har han fått stryk av sin flickvän eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-25 08:29
Jag slog på matchen i 7:de minuten så hade han jävla blåtira, något som hände innan de?
Torres var bara tjurig, Gerrard fick inte mycket gjort. Man kan egentligen bara skratta åt eländet, men fan vad imponerad jag blir utav Johnson!
Don't!

2009-08-25 12:08
Blåtiran är väl sen kollisionen med Shawcross mot Stoke, då även ögonbrynet fick sys.

2009-08-25 12:08
man är inte förvånad... fattar inte vad som skulle göra pool till utmanare denna säsongen? alla förståsigpåare trodde på allvar att gerrard skulle ha en lika bra säsong som förra? vad har man gjort inför säsongen, man har bytt alonso mot johnson och se var fan man hamnat... fan alla jävla tidningar borde ställas till svars för det här!!

2009-08-25 19:18
hehe.. ja det var lite överraskande.

på lördag blir det fan stort alltså, ett arsenal som pumpar och ett united som förhoppningsvis kommit igång så vi får se en riiiktigt fet fotbollsmatch...

Song kommer äta upp uniteds mittfält!
be the change

2009-08-25 20:12
Nja. Scholes är svårtuggad. Men det får gärna bli oavgjort där så vi får några poäng ner till er, för vi slaktar nog vidare.
 9-1

2009-08-26 02:18
Jag tror tottenham slutar top4 iår. Under redknapp har dom varit BRA. men vi får se hur det slutar.. jag tippar på

Arsenal
Chelsea
Man United
Tottenham
Liverpool
Man City
Astonvilla
Everton

Men vi får se, mycket hjärta där också. Men Tottenham ser pretty farliga ut iår tyvärr. :)
be the change
Admin

2009-08-26 11:55
Då får vi väl ta en annan från studs-up:

Länk till http://www.studs-up.com/2009/08/gun-jumped/

;þ
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-08-26 12:10
JP
det hemska är att alla stripar där är sanna :P

tror inte på sp*rs ett jävla dugg. visst att vinna mot pool är bra men det gjorde aston villa också (som har varit skitdåliga hittills). sp*rs har haft lätt mot west ham de senaste säsongerna och hull åker med största sannolikhet ur i år (?). men visst det är aldrig dåligt att vinna men det blir en tionde plats i år igen :P

2009-08-26 12:27
Fuck that.
 9-1

2009-08-26 13:38
Jag gillar Tottenham, hoppas på en bra säsong för dom
http://duckdown82.tumblr.com/

2009-08-26 16:43
rosicky verkar kunna spela på lördag.. se på fan. fast han hinner väl skada sig på nytt innan lördag, att killen kommer ur sängen på morronen är ett jävla under.

2009-08-27 12:46
Hur dum får man vara om man tippar att Arsenal vinner ligan iår? Bredd är allt, särskilt i premier league. och ni saknar allt vad det heter, fan bara fabregas går sönder kommer ni inte ens kunna ta en topp 3 plats.

Chelsea
Man U
Ars
Everton
Liverpool
Villa
Tott

om man ska vara något objektiv, annars tar united det iår. Fan vad skönt och se Benitez o Liverpool gråta och fokusera på allt annat än att spela fotboll mot Villa. Självmord att sälja alonso, finns fan lag i allsvenskan med ett mer kreativt mittfält än liverpool nu HAHA!

2009-08-27 15:44
Hur dum får man vara om man tippar att Arsenal vinner ligan iår?

Säger han som tippar Everton på en fjärdeplacering?
Vi är överallt!

2009-08-27 16:04
HAHAHAHA... Word Everlast ! Klockrent!
be the change

2009-08-27 20:50
död åt arsenal

(Ja, det är det mest kreativa jag kan komma på just nu och nej, det tillför inte särskilt mycket till tråden).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2009-08-27 21:33
Fyfaen att jag alltid ska jobba när Arsenal och United möts.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-08-27 22:51
sjukskriv dig mannen ;)

2009-08-28 10:33
Everton har ett bättre lag än liverpool och villa. Shitty och Tott har möjligen ett bättre lag men jag tycker everton är bättre samspelta än shitty. Tottenham... är tottenham.

Jagielka, arteta, distin och Bilyaletdinov(grymt bra) har saknats nu i början med.
Men ni amatörer kanske, som vanligt, baserar eran tippning på tre matcher. he he he hehe

Dessutom, Moyes > Hughes och Redknapp.

2009-08-28 10:45
Det smäller imorgon och jävlar vad det ska smälla.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-08-28 14:47
Vore skönt om United kunde förnedra Arse*al
 9-1

2009-08-28 18:50
Song kommer käka upp uniteds mittfält, och vi kommer vinna 1-2.
be the change

2009-08-29 09:14
eldonn
du är helt jävla patetisk, kolla arsenals skadelista och tänk igenom att vi har vunnit våra 2 första matcher med målskillnaden 10-2. sen är en tippning en tippning, dvs vad man tror/hoppas/vill. synd bara att du är en komplett idiot.

ikväll smäller det. helvete. som den pessimist jag är ställer jag in mig på förlust. realisten i mig säger att fletcher och carrick käkar upp arsenals mittfält samt får en tveksam straff. men united kan fara åt helvete! jävla as hela högen. djur ska hållas på zoo och jag tror fan att mer än 8 spelare i united inte räknas till människosläktet. fan det är väl max fyra som kan gå upprätt eller räkna till mer än 10. topdogz, inte lätt att vara kreativ när det är match på g. fan att arsenal inte har skaffat tillbaka viera än, det hade varit guld att ha honom på planen, och vilket jävla liv det hade blivit på läktarna.. shiiee
Moderator

2009-08-29 09:25
Haha , om Viera skulle kommit tillbaks kan jag lova att Keane vädjat om att få göra comeback för enbart en match! Men jaja, hoppas det blir jämt ikväll iallafall! Drar till jobbet nu, missar skiten, men hoppas att jag kan skratta när jag loggar in ikväll igen.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-08-29 11:06
OKEJ MIKE DÅ VET VI

jag skippar att kalla dig för p24 lever på whoa patetisk och hela det köret och låter resultaten prata för sig själva sen, suuediiiiiii

2009-08-29 11:32
i eldonn har jag funnit en vän.
 9-1

2009-08-29 14:35
Arne är så härligt objektiv...Sitter nu med gubbkuken i handen och njuter.
 9-1

2009-08-29 16:46
eldonn
everton ligger sist och arsenal har vunnit sina matcher. jag har tippat att chelsea vinner pl iår. så vilka resultat vill du låta tala för sig själva? jävla pucko, inte konstigt att sp*rsaren vill va kompis med dig

2009-08-29 17:24
jag vet inte... de näst kommande 35matchernas resultat. kanske? jag vet inte, men jag kanske syftade på dom. men bara kanske. BARA KANSKE!! (!!)

och hull låg top 5 längre in än detta förra säsongen, jag tycker det säger allt. puss hej "jävla pucko" amatör

2009-08-29 18:45
Helvete vad Arsenal slänger sig i gräset.
 Digg it...

2009-08-29 18:58

JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
ARSHAVIN!!!!!!!!!!!!!

2009-08-29 18:59
eldonn
du har inte fattat att det är skillnad på arsenal och hull.

2009-08-29 19:05
Jajaja så kan de gå

1-0 Arsenal i slutet av första

Långt ifrån över.
 Digg it...

2009-08-29 19:07
Vänta
tja, att carrick klarat sig undan ett gult kort är jävligt knäppt. sen håller jag med, united spelar tufft men schysst, jag tycker att arsenal bjuder till rätt bra i det fysiska. visserligen skulle vi haft en straff, hyfsat solklar i mina ögon. united har inte haft någon jättechans hittills, medan vi har skapat lite mer. rättvist resultat i mina ögon (halvtid).

2009-08-29 19:12
Rättvist resultat kan jag hålla med om, tror ändå United vänder de, men,

solklar straff? hahah no way

men du kanske tyckte att de var rätt att eduardo fick straff i mötet mot celtic i onsdags också?
 Digg it...

2009-08-29 19:14
Jag vet inte om jag någonsin har sett Giggs slå bort så många bollar som idag.. :/
In med Scholes och Berba nu i paus då! Owen om 20min.

2009-08-29 19:20
Vänta
har visserligen inte sett eduardosituationen men antar att det var filmning, något jag tycker jävligt illa om och hoppas att han får 2 matchers avstängning för (även om det finns vissa motargument som varför ge någon 2 matcher för en grej som bara ger ett gult kort i matchsituation, nåja). sen är det inte samma situation, inte samma match inte samma spelare ingenting är samma och hade det hänt åt andra hållet hade du suttit och sagt att det var straff (för det var det :P) , lätt!

annars har united inte haft något, skapade lite tryck sista 2 minuterna men inget mer. är jävligt nöjd med hur denilson och song sköter sig på mitten, bra defensivt jobb och vårdar bollen bra. när eboue har den är man livrädd eller skitsur.

2009-08-29 19:35
De där var en straff.
 Digg it...

2009-08-29 19:35
Inge Eduardo filming där.
 Digg it...

2009-08-29 19:38
ingen eduardo men det är inte så att han försöker klara sig ifrån händerna, han ramlar på dom med meningen... så... 1-1 i straffar bara det att vi inte fick vår... skrev jag inte att united skulle få en tveksam straff typ 4 inlägg tidigare?

2009-08-29 19:40
jaha, såp går det som det gör... vilket piss..

2009-08-29 19:40
Haha Diaby, fint självmål.
 Digg it...