och ja, arshavins situation var också straff
Dags att släppa detta nu va? United - Spurs den 12e blir kul.. Lång väntan :(
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
eldonn jo jag har spelat en hel del fotboll förbi 17 år och jag tror jag har skrivit 5 ggr redan att rooney var smart. vissa supportrar blir totalt blåögda och kan varken erkänna eller ens gå med på att nån annan har en åsikt om situationer. jag är övertygad om att rooney visste vad han gjorde och om du inte vill fatta vad jag skriver så är det ditt problem. för övrigt kollar jag på fotboll på tv plus att jag spelat i korpen om jag ramlar in i något fack som totalt ovetande pga det så är det bull läge.
united - spurs kan bli riktigt kul.. vi har haft det svårt på white hart lane dem senaste åren men nu är det fan dags för en trepoängare! Det blir dock mkt, mkt svårt. känns som ett kryss, tyvärr :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hoppas att arsenal slaktar city också.. vilket är riktigt konstigt.. kom och tänka på det idag.. arsenal är hatlag nr 1 i england för mig.. och dem har en betydligt större chans att vinna PL än manchester city.. men ändå hoppas jag att dem krossar city, ganska skumt faktiskt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan vad jag hatar landslagspel... man har gått hela jävla sommaren och väntat sen spelas det 3-4 matcher och sen stänger vi i två veckor igen. jävla landskamper
mike_ Tänk på de stackars La Liga fansen då, de får en omgång innan de får vänta i två veckor på nästa. Som att ge en hungrig man en gurka från en kebabrulle och sen lägga resten i frysen.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
JP P25 Vem fan har gurka i sin kebabrulle? :o
Vi är överallt!
Everlast Har man inte det? Trodde jag, var iofs 8-9 år sen jag åt en så det kanske har ändrats =) Jaja, poängen går fram i alla fall.
Tur man inte kollar på La Liga alltför mycket helt enkelt :) det brukar finnas saltgurka i falafelrulle, det gör det i malmö iaf. och kebabrullen är inte långt ifrån.. men vem vet..
Arsenals kroatiske anfallare Eduardo stängs av i två europeiska matcher. Anledningen är att han av det europeiska fotbollsförbundet (Uefa) bedöms ha filmat till sig en straff i Champions league-kvalet mot Celtic. Eduardo slog själv in straffen och Arsenal slog ut Celtic.
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Att Arsenal filmar till sig mål i CL är ingen överraskning. Finalen 06? Fast då var det ju inte Eduardo iof..
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Har man inte det? Trodde jag, var iofs 8-9 år sen jag åt en så det kanske har ändrats =) Du vart bor du någonstans egentligen?
Du vart bor du någonstans egentligen? Word!
Btw Arsenal Rules!
En filmning resulterar i gult kort, inget annat. Att Euardo stängs av för en sådan förteelse är helt absurt.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
TopDogz147 & tjifen Nu kom vi väldigt långt ifrån den engelska ligafotbollen, men jag är veg. Därav mina bristande aktuella kunskaper i kebabrullens uppbyggnad.
Säga vad man vill om Rooneys filmning, och det tar emot att säga det, men den var ganska snygg. Inte svandyket och efterföljande tumlarrullandet som är så betecknande för filmningar i övrigt. Så två matchers avstängning på Rooney nu då?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Evolution Frost visst är det absurt och oavsett så kvittar det, arsenal slog ut celtic och det kommer inte att ändras, united slog arsenal och det kommer inte att ändras. jag hatar filmare oavsett, eduardo och eboue och resten av gänget så visst kan jag gå med på en bestraffning. men det känns löjligt, för jag kommer gå i taket varje gång en spelare klarar sig från en filmning utan 2 matchers avstängning. jag undrar om uefa har koll på vad fan de har satt igång egentligen...
jag undrar om uefa har koll på vad fan de har satt igång egentligen... Det tror jag verkligen inte.. pajasförening
En va få frågor som vi alla må vara överens om. Detta är blir prejudikat nu, inte sant?
JP visst det har hänt, men som jag har förstått arsenals poäng så kommer klubben göra allt för att det ska bli prejudikat. vilket är fullt förståeligt på sitt sätt. kan inte tänka mig att någon annan av topp 4a klubbarna hade reagerat annorlunda om det varit deras klubb det bråkades med. och förhoppningsvis har wenger mer röst än vad litauerna har, hade varit jävligt konstigt om det inte varit så :P
Livar upp tråden med lite roliga klipp med Jimmy Bullard, (snott från bank och niva bloggen)
http://duckdown82.tumblr.com/
Den sista klippet använder Sky Sports till det här :)
Hon i första klippet på minner mig om hon i Spotify reklamen :P
hahahaha Jimmy the crook! Sjukt bra.
nu har det plötsligt kommit lite reaktioner från engelsk media på sångerna som åkte runt på old trafford i lördags.
Mirror och
Guardian . På tiden. eldonn får babelfiska. skönt att skiten uppmärksammas...
Ett sista Bullardklipp här :)
de jag fortfarande är förjävla grinig på är hur offecielt de är att dommarna myglar fördelar till united på OT hela tiden.. visst jag accepterar staffen rooney får men hur i helvete kan inte dommaren dömma straff på fletchers tackling på arshavin? asså de är så löjligt uppenbart mygel och de är så vidrigt.. tacklingen i sig är helt åt helvete och de kan inte vara en klarare straff för tackligngen är som sagt brutal! sen att han tar den klokrent med handen!? dommaren står ju så perfekt placerad också.. kan ju inte ens vara kul att vara united supporter och behöva se hur man får så mycket mygel med sig.. hur kul är de att vinna då? eller som skysports skrev: "Moment of the match: Fletcher took out Arshavin inside the United penalty area, handled the ball in the tackle and was waved on. Arsenal fans should have known that things weren't going their way right there." "Talking point: Are United guaranteed a penalty at Old Trafford? Should they start games there 1-0?" http://www.youtube.com/watch?v=OBBbPrbB23A
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
Moderator
2009-09-03 16:53
Bullard verkar vara en sånn där riktig stämningshöjare, faen vad kul att ha honom i truppen. Ojojoj :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
gUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD
be the change
Underklassbarn Skärp dig nu, seriöst..
det sägs att djorou är borta 6 månader... fan om gallas eller vermaelen går sönder
be the change
TopDogz147 P20 // haha inte för 5 jävla öre.. har du någon bra förklaring varför han inte dömmer straff? titta på klippen först då också!
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
Moderator
2009-09-06 12:19
Snälla , du är den enda som fortfarande gnäller över den matchen och dess situationer.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Underklassbarn snälla människa, du tror på allvar att united får en massa jävla straffar med sig på OT, vilket är skitsnack. Enda anledningen till att united vinner straffar, i synnerhet på OT, är för att alla lagen backar hem med alla sina spelare nära straffområdet samtidigt som United anfaller och spelet till 40% är på motståndarens sista tredjedel. Rent statistiskt så blir det även fler straffar för oss än för motståndarna på OT. Förra året fick vi straff mot Bolton (felaktigt), mot Tottenham (felaktigt) samt mot Liverpool. Liverpool och Hull var lagen som fick en straff mot oss på OT. Dvs 3 straffar för, 2 straffar emot på OT. Lite skillnad med ditt jävla snack om att United borde starta alla sina matcher med 1-0 eftersom att dem alltid får straffar med sig. Om man dessutom kollar på lagen som fick straff, Liverpool och Hull, så stärker det min tes ytterligare, då detta var dem två lagen som verkligen vågade gå ut coh anfalla på OT. Hull matchen slutade 4-3 och dem var det första laget att göra 3 mål mot United på OT sedan Chelsea gjorde det 06'. Dem vågade anfalla och fick alltså en straff. Sedan kom ett lag som gjorde 4 mål på United i OT, nämligen Liverpool. Även dem vågade anfalla och fick en straff. Så kort och gott, det lag som anfaller i fotboll har större chans att få en straff än det lag som försvarar sig en hel match. Arsenal vågade anfalla förra veckan och skulle självklart ha en straff på Arshavin där. Jag brukar alltid erkänna vad jag tycker om straffsituationerna och när jag såg Fletcher kapa Arshavin live tänkte jag helt ärligt "klockren brytning, ingen straff". Och så tänkte jag inte bara för att jag håller på United tro mig. Men när jag sedan såg reprisen såg jag att det givetvis var straff till 100%. Min poäng är att om jag kan göra en felbedömning LIVE, så kan domaren också göra det. Du står och kollar på massa repriser, något domaren inte kan göra. Han dömde fel, sånt händer. Men ännu en gång. Hade det varit mål på straffen ni skulle fått så hade inte Arshavin gjort drömmålet. Och då hade det ändå stått 1-0 i halvlek till er. Så vad fan tjaffsar du om? jag börjar verkligen bli trött på ditt jävla gnällande, det är känt över hela PL forumet, både i år och förra året. Kommer bara med massa löjliga anklagelser och förpestar forumet. Så ännu en gång, SKÄRP DIG, SERIÖST!
haha rooney filmade till sig en straff igår... måste vara kul att heta john terry som gick ut innan matchen och sa att engelska killar inte filmar, att dem är för ärliga. jävla skämt båda två!
kaste inte sten i glashus mike ;)
har letat runt lite nu i engelsk media och hittar inte en kommentar... som vanligt när det kommer till deras eget landslag eller "sina" spelare, när de vinner. förlorar de så bryter helvetet lös.
så han har filmat till sig straff 2ggr på 2 matcher nu?! :D INte dåligt ronny
be the change
topdog// snälla ska du börja babbla statistik hur mycket united har boll på offensiv planhalva? tror du inte chelsea livjerpool arsenal har de lika mycket på hemmaplan lr? vadå "mitt snack om att united borde börja med 1-0? de är vad skysports skrev inte jag? tyckte dock de va bra skrivet! men du kan ju inte va seriös? "första tanken va att de va en klockren brytning" aja ok de visar ju bara hur partisk du är! om du fick den "första känslan" så är din första känsla antagligen bara rent åt helvete eller så har du dåliga grunder i ditt fotbollskunnande för jag tror dom flesta kände direkt att de dära va en klockren straff direkt UTAN repriser och visst är de roligare att arshavin fick göra sitt mål istället för att vinna en straff, men de spelar ingen roll för de är just grejjen att han inte blåser straff på en solklar straff som han bara inte kunnde ha missat varken kapningen lr handsen.. HELT omöjligt.. sen att du nu blir så jävla tårögd är väl antagligen för att de har huserat i både engelsk media som såväl svensk media i många år att united ofta får fördelar med sig när de gäller straffsuitationer och då syftar jag inte bara på dom ni får med er utan dom ni bör ha imot er också.. men visst jag märker att jag trycker på en öm punkt så jag kan släppa de nu inge problem men tare lite lugnt nu slappna av ta en cigg lr nått längtar så inihelvete till citymatchen! moneybuywhore ska får känna att han lever den lilla jäveln! :)
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
tror du inte chelsea livjerpool arsenal har de lika mycket på hemmaplan lr? Jo det tror jag. Och visst fick väl dem ungefär lika många straffar som United på hemmaplan förra året?
Roligt att du tycker jag inte kan någonting om fotboll bara för att jag tyckte fletchers brytning var klockren till en början. Från den vinkeln som jag såg tyckte jag det var en hård tackling som träffa boll först. Sedan fattar jag inte hur du kan säga att jag är partisk när jag redan sagt att jag tycker Fletchers tackling var en SOLKLAR straff. Så fort jag fick se reprisen från en annan vinkel eller se slow motion så såg jag klart och tydligen att arshavin skulle fått straff. Hur gör det mig partisk?
Men vem är mer patetisk? Jag som tyckte det såg ut som en klockren brytning men ändra mig när jag såg reprisen eller du som på fullaste allvar säger att domaren såg att det var en solklar straff men valde att inte blåsa för att han var rädd? Din idiot, det här är PL, domare är aldrig skraja att blåsa straff om dem ser en klockren straff.
Nej jag är inte tårögd.. du har verkligen inte träffat en öm punkt alls, jag tycker bara att du skämmer ut dig själv och bad dig ta de lite lugnt för ditt eget bästa, du är pinsam för fan. Men fortsätt gärna skämma ut dig om du nu vill, tyckte bara det började bli tjatigt och skämmigt för din egen del.
Mike
Att Rooney säger de va kontakt är skrattretande (det var dock gerrard som sa detta, och honom har jag inget förtroende för). Det var en solklar filming men jag tror det inte skrivs så mkt om det för att det bara var en betydelselös träningsmatch. Om han sedan får matchavstäning för detta så visst, det är i landslaget och jag skulle inte kunna bry mig mindre. Men sluta kasta sten i glashus.
Jackvegas
Snälla kolla på de här klippet. Lyssna på vad kommentatorn säger.. Kolla hela, kolla sista 15 sek när dem visar repriser igen. Är du helt seriös? tycker du inte detta är en straff? Måste bara veta vart man har dig i framtiden då om vi någonsin ska diskutera något med varandra
Han släpar foten efter sig för han vet vad som kommer hända, och han ligger ner redan innan almunia är på honom.. jag ser det som en filmning fortfarande, inget kan ändra på det..
be the change
Topdogz
(det var dock gerrard som sa detta, och honom har jag inget förtroende för) ja den där gerrard är också en jävla hycklare, precis som JT och Rooney. det är den tråkiga mentaliteten jag är ute efter och sten i glashus får det gärna vara. jag pallar inte gå på spanien och italien eftersom det är allmänt kännt att de är filmare i större utsträckning. dessutom skiter jag i dom eftersom jag bryr mig om en liga där det spelar flest engelsmän och att det filmas i stor utsträckning av engelsmän även om de förnekar det. sen har gerrard, rooney, lampard, rio och JT kommit undan med otroligt mycket skit genom åren så nu är det fan dags att plocka ner dom på marken.
sen ang. straffen håller jag med jackvegas. han lägger sig in i handskarna och vill du inte diskutera det eller inte kan acceptera två synsätt så är det ditt problem och ingen annans.