Moderator
2009-09-07 11:39
Angående straffen mot Arsenal tycker jag den är rätt dömt, för att undvika den utrusningen så måste han ju springa med höga knän á la uppvärmning och det är väl inte det första man tänker på. Sen att han hjälper till lite när det väl kommer till kontakt spelar ingen roll, solklar straff. Sen mot England gör han det jävligt fult, värd en avstängning för den faktiskt.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Ja jag ser klart och tydligt att han lägger sig lite innan. Men fortfarande. Almunia träffar INTE bollen, och gör KLAR kontakt. Straffar har blåsts för betydligt mildare saker.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Förresten,
Underklassbarn . Hitta detta på Jonas Dahlqvists blogg;
Det pratas ofta om hur otroligt få straffar Manchester Utd får emot sig på Old Trafford, och jag tänkte att det var dags för en ny omgång av "Mythbusters" här på bloggen - återigen är jag hjälpt av Sky Sports Martin Tyler i ämnet.
Tittar man på de fem senaste säsongerna har antalet straffar som lagen dragit på sig fördelat sig så här bland de klubbar som har varit med samtliga de fem säsongerna: 1. Chelsea - (3 hemma, 7 borta) 10 totalt 2. Liverpool - (3 hemma, 8 borta) 11 totalt 3. Man Utd - (5 hemma, 6 borta) 11 totalt 4. Arsenal - (4 hemma, 10 borta) 14 totalt 5. Man City - (5 hemma, 9 borta) 14 totalt 6. Tottenham - (4 hemma, 11 borta) 15 totalt 7. Everton - (7 hemma, 8 borta) 15 totalt 8. Fulham - (9 hemma, 9 borta) 18 totalt 9. Aston Villa - (8 hemma, 14 borta) 22 totalt 10. Blackburn - (12 hemma, 12 borta) 24 totalt 11. Bolton - (8 hemma, 17 borta) 25 totalt 12. Portsmouth - (9 hemma, 18 borta) 27 totalt Man kan med dessa siffror framför ögonen konstatera följande: * Arsenal, Tottenham, Chelsea och Liverpool får straff emot sig på hemmaplan mer sällan än Man Utd. * Man Utd är däremot det lag som dragit på sig minst antal straffar på bortaplan! Dags att lägga ner diskussionen nu va? Vi har gett motståndaren fler straffar än er på hemmaplan...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
stämmer det dära? hur fan kan ronaldo gjort så jävla många straffmål... blir ju fundersam .. :P Nya tag i mot city, så jäkla taggad..
be the change
Det är inte straffar vi fått, utan straffar motståndaren fått när dem spelat mot oss. Med tanke på att underklass pverkar tro att domaren såg att arshavin blev fälld men ville inte blåsa för att "ingen blåser straff mot united på OT".
Haha måste visa en reklamsnutt från Sky som visas frekvent i UK just nu. Haha måste vara irriterande för en gooner och jämt se denna;
Och ja,
Underklassbarn , din teori är nu fullbordad. Hela FA och Sky favoriserar United
det som saknas är väl ronaldo i man united och det kommer visa sig ännu mer framöver ;)
be the change
TopDogz147 P20// vad säger den dära statistiken då? inte ett skit? de gäller att se alla matcher också och inte bara gå på statistik? mina 2 händer räcker inte ens för att räkna alla gånger united får billiga straffar med sig.. samma sak gäller när dom ska ha straffar imot sig.. men jag förstår dig mycket väl att du inte vill inse de.. jag menar ni har ändå haft drottningen av filmningar i ett gäng säsonger i ronaldo nummer 2, hur många avgörande straffar har inte han filmat till sig? rooney verkar ju ha lärt sig en hel del där också om! PL´s efterträdare?
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
men för att återgå lite så säger jag bara att fletchers tackling på arshavin talar sitt tydliga språk med tanke på dommarens placering och fletchers cp-tackling + hands.. punkt slut
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
Moderator
2009-09-09 18:03
Fattar fortfarande att du inte kan släppa det. Känner du redan på dig att det blir en titellös säsong iår igen? Dock går Fletcher från klarhet till klarhet, längtar tills Tottenham nu!
statistik är statistik. hur många straffar är billiga som united fått med sig? osv. jag tänker inte fortsätta för arsenal får en del billiga grejer på emirates också. vill man kolla på något som var lustigt och lite mer talande är de gula kort arsenal fick på OT. där var en del som var sjukt billiga vill jag lova. detta behöver inte ha med united att göra då mike dean gillar att ge arsenal kort (dahlqvist kan få kolla upp exakt statistik).
England klara för VM, fan så skönt
http://duckdown82.tumblr.com/
det som saknas är väl ronaldo i man united och det kommer visa sig ännu mer framöver ;) hahaha de där va ganska roligt
vad säger den dära statistiken då? inte ett skit? de gäller att se alla matcher också och inte bara gå på statistik? mina 2 händer räcker inte ens för att räkna alla gånger united får billiga straffar med sig.. samma sak gäller när dom ska ha straffar imot sig.. men jag förstår dig mycket väl att du inte vill inse de.. jag menar ni har ändå haft drottningen av filmningar i ett gäng säsonger i ronaldo nummer 2, hur många avgörande straffar har inte han filmat till sig? rooney verkar ju ha lärt sig en hel del där också om! PL´s efterträdare ?
HAHAHA, o de där va ganska patetiskt.
Underklassbarn, ta en kurs i statistik så förstår du bättre sen.
Wenger försvarar u18-värvningar "Look at the alternative. If you ban players from moving before the age of 18, you know what will happen? The player will be sold anyway,'' he said. "To whom? To agents. At what age? At 13, 14. Where will they go? Not to top-level clubs with top-level education."
Mycket vettiga åsikter från Wenger.
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Arshavin uppges vara skadad och Wenger sägs vara vansinnig. Arshavin som spelade 90 minuter i Rysslands match mot Wales uppges ha fått en inflammation i hans tidigare skada och därmed förvärrat hans ljumskproblem.
be the change
Fabregas och Rosicky är tillbaks iaf... Dock tror jag inte tomas får spela
be the change
go arsenal.. krossa shitty nu..
shitty-wook! Om någon har sätt south park :)
Don't!
fan vad skönt att kunna lägga bakom sig all den här skiten. fan vad osnyggt att allt händer inför ett landskampsuppehåll: united-arsenal en alltid omdiskuterad match, avstängning från uefa out of the blue och chelseas dom från fifa. inte konstigt att det blir dålig stämning när man får två veckor att älta skiten på. hade det varit match igen på onsdagen så hade hårda ord varit bra mycket färre. sorry. helvete vad laddad jag är! citeh borta, adebayor och hjälten toure, blandade känslor helt enkelt. jag vill förnedra citeh men inte göra toure dålig. som jag förstått det är både tevez och robinho borta från spel. dock oklart med robinho. tevez slipper jag mer än gärna, shiet. kan man hoppas på att sp*rs och united maler sönder varandra ner till anklarna. eller bara kommer överens om att flytta ner sig själv till championship och aldrig mer visa sig i pl? if wishes come true.... resten är inget att bry sig om. chelsea och pool vinner samtidigt som birmingham - aston villa kryssar
Ska bli riktigt underbart detta. Ett stekhett spurs mot united, tror stenhårt på 1-1 - tyvärr. Adebayour kommer förmodligen vara heltänd och stänka in ett par. Gissar på en stabil 4-1 seger för City..if wishes come true
9-1
jag tror arsenal tar det 2-3 samt att jag tror fan tottenham kan knipa en 2-1 seger över united.. men vi får seeee
be the change
kan man hoppas på att sp*rs och united maler sönder varandra ner till anklarna. eller bara kommer överens om att flytta ner sig själv till championship och aldrig mer visa sig i pl ? if wishes come true.... Hur tråkigt hade inte de varit för en arsenal supporter?
Känns riktigt tufft inför tottenham, vet verkligen inte hur vi står i denna match men det känns inte alls tryggt. Sen förstår jag inte hur alla kan tro så mkt på city? Om det är bra odds ska jag fan lägga en röding på arsenal, det är en solklar vinst för fransmännen från london i mina ögon.
Känns riktigt tufft inför tottenham, vet verkligen inte hur vi står i denna match men det känns inte alls tryggt. Sen förstår jag inte hur alla kan tro så mkt på city ? Om det är bra odds ska jag fan lägga en röding på arsenal, det är en solklar vinst för fransmännen från london i mina ögon. *shitty ska de stå
jag sa 2-3 för att låta lite skoj, men jag tror att arsenal tar det rätt lätt, city är inte bra..
be the change
Hm City ÄR bra, dom har ruskigt mycket talang i truppen, en grundstomme som på pappret är grym. Jag är mos def ingen som försvarar deras värvningspolicy, men att påstå att dom inte är bra med den truppen, tjena..Sen att dom inte är samspelta och har en rätt sunkig manager är en HELT annan historia.
9-1
Precis, det gör dom INTE bra just nu tott :)
be the change
dem har inte övertygad hitills så jag vet inte varför alla höjer dem till skyarna. Har bara mött pissmotstånd hitills
jag är inte så jävla säker på seger mot city. visst har de mött kassa lag men det finns bra spelare där så de kan nog ställa till med lite skit ändå. sp*rs har också mött ett gäng dåliga lag men helt plötsligt blir dom ett hot. tillåt mig att skratta. och visst hade det varit tråkigt om united o sp*rs inte fanns, dock hade det varit otroligt roligt i stunden.
Innan ni blev rövknullade av man utd mötte ni också ett gäng "dåliga lag". Bitterheten är inte att leka med. Ska bli skönt att höra bortförklaringarna efter dagens torsk mot City medan vi spöar era våldtäktsmän.
9-1
Bellamy hänger mot Arse, för bra för att vara sant.
9-1
Hahaha..där kom den. Så vackert så vackert! Adebayor stoppar in penisen i munnen på (bland annat mike f24)
9-1
Där kom fyran. Vad skönt att jag hade rätt.
9-1
Som opartisk måste jag säga att det är skitroligt och jävligt svinigt gjort av Adebayor. :D
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
AAADEEEBAYOOOOR! HAHAHAHAHAHAHAHA!
Bitches Ain't Shit
Oj då, Defoe gör ett drömmål efter en minut, är detta min lyckodag?
9-1
Oj då, Defoe gör ett drömmål efter en minut, är detta min lyckodag? Om det är din lyckodag att ligga under med 2-1 så, ja de är de :D
UNIIIIIIIIIIIIIIITED!
Riktigt snygg frispark av Giggs som ledde till 1-1 målet.
Fortsätt så här nu, ta ner äckel Spurs på jorden igen.
Digg it...
Moderator
2009-09-12 19:34
Hoppas vi på att vi äter Tottenham nu i andra halvlek! Kom igen, Berbatov har hittat drömpositionen!
Vilket jävla mål av Giggs... perfektion! Defoe är het!
Bitches Ain't Shit
Klumpigt Scholes, klumpigt.
Digg it...
HELL YEAH! 1-3 Spurs en man mer på plan sista 30 men hade ändå inget att komma med.
Digg it...
Full kontroll trots tio man, på bortaplan mot ett Spurs i toppform. Fletcher kapar allt och Rooney är fortfarande ett lejon. There's only one United.
Bitches Ain't Shit
Moderator
2009-09-12 20:41
Fyfaen vad bra vi är! Kontrollerar matchen totalt av allt jag såg, för som vanligt jobbade jag när dom bra matcherna är och missade första halvtimmen. Men Rooney, vilken spelare asså, helt överlycklig!
vilken saftig dag de har varit.. här har man väntat i två veckor och snacka om att man fått valuta för pengarna va.. chelsea gör mål 45+3 och 90+4.. bänkade benayoun gör hattrick.. City överasskar och slåt arsenal och adebayors firande kan man säga mkt om.. Sedan spelar vi ut spurs, vackert! Skön jävla PL lördag, fast de hade nog varit skönare om chelsea hade kryssat!
Hoho! Sex poäng av sex möjliga i denna svåra period med bra motstånd. Plockar Besiktas och sedan Shitty nästa helg!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
vilket jävla piss. inte mycket mer att säga. skräp skräp skräp. adebayor, vilket jävla cepe. mål får han fira hur han vill men efterslängen på robin van persie är inte ok. var är fa? tottenham skönt att ditt mindervärdeskomplex inte kommer upp till ytan.
Adebayor went mental igår. Var ett antal incidenter där han borde ha blivit varnad/utvisad.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat