hahahahahahahaha, fy fan :D Hatar City men detta är väll ett bättre resultat för Chelsea antar jag =)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Moderator
2009-09-20 16:28
Haha, bara skratta åt skiten. Känns skitsamma nu, vi visar att vi är det starkare laget och kommer utmana om titeln iår som vanligt JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! OWEN
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator
2009-09-20 16:29
VAD HÄNDER!??!!?!
Moderator
2009-09-20 16:29
DET ÄR HELT SJUKT!
Gissar att Hughes kommer lacka ordentligt på tidstillägget...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
oh my fucking god
be the change
Finner inga ord. OWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
En av de bästa matcherna jag sett, som britterna sa "The winner - is fotball"
Fyfan vilket match ja, kan fortfarande inte fatta det. Giggs sprang som om han var 25 igen, Bellamy krutade på, owen på fett mycket övertid, fosters misstag, Tevez målade nästan mot sin gamla klubb... Denna matchen hade det mesta fyfan.. MÅL...
be the change
Moderator
2009-09-20 16:38
Usch vilken bra match detta var, verkligen supersöndag jag har! Var helt uppgiven och skrev inlägget här ovanför , när helt plötsligt Owen gör mål! Helt sjuk match, bland dom bästa jag sett, längtar bara tills VDS kommer tillbaks.
Tycker ändå att Bella är skön, hör går City och öser ut flis på Adebayor, Tevez och Santa Cruz... och så kommer han in och bara visar att gammal är äldst. Vidriga äckel City, men Bella ska ha cred :)
Nu ska jag ta en öl och se Chelsea fortsätta sin vinstrad mot äckliga, skitiga hor-harrys gäng - Tottenham. 3-0 eller 3-1, Drogba gör i ett, Lamps gör ett på straff och Joe Cole kommer in i debuten efter hans långtidsskada (spelade 90 minuter i reservlaget senast) och hänger dit 3:an strax efter 80:e.
Så underbart! Säsongens mest prisvärda värvning! =D Däremot vet jag fan inte var domaren drog fram den där tilläggstiden, men det skiter jag i =)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Jag trodde verkligen att Berba skulle göra mål idag, speciellt efter chanserna han fick, men när han missade den sista satt jag och skrek för Owen.. Fyfan vad GÖTT!! Cred till Bell för snygga mål ja, men han borde ha varit utvisad för länge sedan. Hatar karln. Vad ska man säga om Tevez..? Han hade kunnat vunnit matchen åt City idag. Man vill tro att det låg lite United-hjärta kvar som styrde den bollen i stolpen.. :) Lite roligt att det var hans gamla polare i United, Evra, som var där och störde i sista sekunden.
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
United och domarn förstörde min europatipsrad..
Sjuk jävla match. Kan inte uttrycka mig. Säger bara en sak: OWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
worlds best lover
Underbart! Vad hände med Drogba?
http://duckdown82.tumblr.com/
Han fick ont i benet och bars ut.. 8 minuters tillägg ser man inte varje dag. :)
Nä det var kungligt att domaren la till lite extra tid så att United kunde vinna, tack domaren
http://duckdown82.tumblr.com/
tycker giggs visar vem det är som egentligen tar tag om rodret i united efter ronaldo... bellamys mål kan ju helt klart bli ett av de absolut snyggaste det här året.
hoho, hatar visserligen city men att lägga till 2 extra minuter för ett mål gjort på övertid händer bara på old trafford. cirkus som vanligt. varför är cesc ledsen? antagligen för att han såg ut att skada sig runt 80e minuten och vi hade inga byten kvar. han ville ju inte röra bollen sista 10 men kunde inte hålla sig från att göra mål. jag är livrädd, fan om han skadat sig svårt. fulham borta om en vecka, då vill jag se arshavin och walcott på plan, tillsammans med cesc och rosicky! ut med diaby!
tänkte posta henrys kommentarer på adebayors uppförande. henry, en jävla hjälte! I won the treble with Barcelona last year, but I know if it wasn’t for Arsene Wenger and Arsenal I would not be the player I am today. I think the same has to be true of Adebayor. He might be one of the world’s top strikers today, but he wasn’t before Arsene got hold of him and gave him that chance. Arsene puts a lot of investment in you when he sees talent and I don’t think it would hurt for Adebayor to show him, the club and the fans a little more respect. No matter what Adebayor’s emotions were, he could have earned himself a lot of respect by not celebrating the goal. That would have shown real class, and that to be honest is what most players choose to do when they score against their old clubs. I don’t really understand why he didn’t do that.
ut med diaby ja.
be the change
Men....Gjorde inte Bellamy mål i 90:e? Hans springa-runt-och-leka-Gerrard målgest tog 2minuter vilket blir sex minuter om na plusar på de redan tillagda två minuterna?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
mike_24 Det är enkel matte när det gäller övertiden. 4e domaren visar 4 minuter på skylten. Bellamys 3-3 mål kom i stor sätt när klockan va på 90.00, dom firade i säkert 1 minut vilket gör att domaren då lägger på en extra minut, då är vi uppe i 5. Saf bytte ut andersson mot carrick vilket automatiskt gör att han måste lägga på 30 sek till på det. Owens mål kommer 95.28 helt rättfärdigat och rättvist! Vart är cirkusen?
Bless reggae music!!
Jag har officiellt accepterat Owen som United spelare. Välkommen till klubben
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-09-20 23:27
mike blir alltid sur när United vinner på något som han anser inte är rent. Men i vilket fall, alla håller med om att det verkligen var supersöndag med sjukt bra matcher!? Låg och kollade fram till sju innan jag var tvungen att röra lite på mig, usch vad skön dag!
Det var iaf en sjukt underhållande match :)
be the change
ramuz sur?? när skit möter skit, förlorar skit. jag kunde inte bry mig mindre. FeelingIrie Jag har inte sett en match hittills (förutom igår) där en domare själv lagt till 2 minuter mer än vad skylten visar. om det är rätt eller inte går jag inte in på, MEN det är lustigt att det händer på OT
mike_ Om du tänker logiskt så bör du fatta att det va rättfärdigat att lägga på dom där minuterna! Alltid snack om att united får hjälp av domaren när det går deras väg. Missade inte domaren att foster (jag fick det känslan iaf, är inte säker) hade 10 fingrar på bollen när tevez raffsar åt sig den, eller att bollen tog på LeScotts hand i citys straffområdet i andra halvlek. Skönaste vinsten på hela året var det iaf!! Glory Glory!!
Bless reggae music!!
FeelingIrie jag har varken tänkt eller tänker ge mig in på om det är rättfärdigat eller inte. jag tycker det är kul att det händer på OT men väldigt sällan på andra arenor (oavsett om det är första gången det händer på OT). carling cup imorron.. häärligt. synd bara c+ inte sänder arsenal - wba. men det ska bli roligt att se vilka kids som är på gång. wilshere kommer äga (tror jag)
Målvakten ska väl åtminstone ha någorlunda kontroll på bollen. Räcker inte med att nudda den. Och Foster hade inte kontroll på den bollen. Missade tyvärr slutet av den underhållande matchen, så kan inte uttala mig om huruvida domarens bedömning av övertid var till Uniteds fördel, men det skulle inte förvåna mig. Kollade på Arsenal-Wigan i lördags och tyckte nog att Arsenal fick ett par tveksamma domslut med sig hemma på Emirates. Förvisso var de flesta ganska oviktiga runt mittplan, men när jag försökte se det med neutrala ögon (vilket antagligen innebär överdrivet kritiska då jag ska försöka se emot Arsenal) såg det ganska illa ut att Arsenal fick en del gratis. Med det i åtanke är det inte långsökt att tro att United också får (igår fick) fördel av domaren med exempelvis övertid. Men samtidigt, är det inte så att City aspirerar på att slå sig in i top 4, eller rent av skapa top 5? De anser sig väl redan vara där (främst på bekostnad av Arsenal). Då kan de ju inte klaga på att bara topplagen får fördelar, det vore att säga emot sig själva.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
jag tror city har sin "nykomlingssäsong" nu. förväntas slå sig in bland topp 4a och lever på samma energi som nykomlingar lever på i början av pl varje säsong. hull förra året och burnley nu. jag tror de har varit så bra på grund av underskattning. visst de har bra lag och storstjärnor men jag undrar vad som händer när de tappar någon i backlinjen istället för i anfallet. eller vad som händer när de jong eller barry blir skadade. eller när robinho kommer tillbaka och petar en av kantspelarna och det defensiva blir nerprioriterat. jaja vi får se..
på "Match of the Day" på BBC kom de fram till att matchen skulle, logiskt sett, ha blåsts av vid 95:28. Nåväl. Skönaste segern på jävligt länge. Are you watching Merseyside? :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
mike_ ja ibland kan det ju vara jobbigt att tänka logiskt, aint it?!evolution När det gäller Fosters 10 fingrar på bollen så har jag sett klipp nu och kanstaterat att han absolut inte hade det, så det var bara jävligt klantigt av honom. För övrigt tror jag att City kan hålla sig kvar i toppen väldigt länge..tom säsongen ut. Hoppas dom petar bort arsenal från topp 4!!
Bless reggae music!!
frost Och vi gjorde jue mål där vid 95:15 om jag inte minns fel.. Jobbigt med alla tjuriga motståndarfans, alltid finns det en anledning till att vi vann våra matcher, och det är fan inte för att vi är bra. Nej, det är antingen tur eller domaren som hjälper oss. Önskar någon skulle kunna samla ihop dem domslut vi får EMOT oss varje match, vilket är otroligt mycket. Grejjen är att vi nästna alltid vinner våra matcher, så den där missade offsideavblåsningen, den där straffen vi borde fått, den där handbollen i straffområdet, dem diskuteras inte efteråt eftersom att vi vinner matcherna ändå. Folk kollar bara på vilka fördelar vi fick varje match vi vinner. Dem borde nog se vilka idiotiska domslut vi faktiskt får emot oss också. Mest bittra är såklart arsenal och liverpool fans, eftersom att dem själva inte förmår att vinna sina matcher om inte domaren dömer 100% korrekt, vilket vi ofta lyckas med att göra ändå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Synd att Tevez fick bollen i stolpen alltså, hade vart kul att se ifall han gjorde en Adebayor. hehehe
be the change
TopDogz147 Jag har nog varit bitter.
Don't!
Men arsenal har haft jävligt mycket stolpe ut alltså.. Men lyckan vänder förhoppningsvis.. och att vi ska sluta göra 15 passningar i straffområdet och våga skjuta lite ala vermaelen.
be the change
FeelingIrie eftersom du tvingar mig så ska jag tala om en sak för dig: det finns inget som heter logik när det kommer till fotboll. logik hade varit att blåsa av efter 94 minuter eftersom det är vad som annonserats. logik är inte att sitta och räkna sekunder och lägga ihop dessa eftersom man då hade spelat 20 minuters övertid i varje match. eftersom vi alla är färgade av något lag här inne, så är det logiskt att sitta och försvara sitt lag i de mest absurda situationer (inte nödvändigtvis denna). när jag har hållt mig till att konstatera 2 minuters tillagd tilläggstid så undrar jag om det är nödvändigt att fortsätta resonera något jag inte ville resonera från början och... topdogz är det konstigt att arsenalsupportrar är sura när vi domare inte dömer solklara straffar på OT men däremot mer tveksamma åt united? och det är väl VERKLIGEN inte konstigt att era domslut inte diskuteras på samma sätt just pga att ni vinner era matcher på tveksamma domslut. börja med att förlora en match så kan ni gnälla på handbollen i straffområdet osv. jag har poängterat flera ggr innan det här inlägget att jag inte bryr mig ett skit om vem som vann united-city men eftersom man får fortlöpande kommentarer får folk vara nöjda med svaret. nu tänker jag skita i den här diskussionen. big phil är tillbaka ikväll, det ska bli fett!
det ska bli jävligt trevligt att se firma Vela/Wilshere/Ramsay spela tillsammans idag.
be the change
Moderator
2009-09-22 23:47
Usch vad jag tyckte Leeds var bättre än Liverpool idag, trodde verkligen dom skulle klara av det nästan.
mike din snevridna syn på ologisk samexistens i fotbollsvärlden får stå för dig. Då antar jag att du inte tycker att adebayors avstängning var befogad? Jag menar, enligt reglerna har han inte gjort någonting fel, han har bara firat ett mål. Men domaren gav han ändå ett gult kort, för dem tänker lite. Sen om en domare också vill tänka till under derbyt, och faktiskt låta minimum 4 minuter effektivt spel fortlöpa när 2 av dem 4 minuterna bestått av avbrott så kan han väl få göra de. Sen hade jag inte klagat om han blåst av vid 94:30 men jag tycker fan inte man ska klaga när han blåser av vid 95:30(firande och avspark efter 95:30). Vad menar du med solklara straffar förresten? Om du fortfarande syftar på arshavin incidenten så var det en solklar straff ja, men jag kan inte minnas några fler straffar som motståndaren borde ha fått på OT men som den inte fick i år. Du får gärna upplysa mig om det, om du nu inte vill framställas som en person som baserar hela sitt uttalande på endast EN incident. (annars kan du köra den vanliga flyktvägen; "jag kommer inte på nu på rak arm eftersom att jag inte memorerar sånt, men det är skitmånga"). Känns som att domaren missar minst 1 solklar straff till oss i snitt varannan match och dessutom felaktigt blåser offside två-tre gånger i en match där vi varit på väg att göra mål. Som sagt, jag har gått från att bli helt galen på domaren till att helt enkelt acceptera att dem ibland gör misstag, åt båda hållen. Mest brukar jag bara säga "fan det där skulle varit straff för oss" eller "vi borde faktiskt få rött kort för de där". Som sagt, domaren gör fel åt båda hållen. Topplagen får fler frisparkar, straffar mm med sig eftersom att dem styr matcherna. Att tro att domare favoriserar storlagen (I england) genom att inte döma straff mot dem och visa ut motståndarna är ren idioti, klart på samma nivå som folk som på allvar trodde häxor existerade och brände oskyldiga kvinnor på bål. Det är bara att tänka utanför ramen lite och fatta att det är tjusningen med fotboll, ibland får man domslut med sig, ibland emot sig (stolpe ut som jackvegas sa). Vissa låter det passera, vissa står med anteckningsblocket och pennan och är redo att efter en match gå ut på diverse internetforum och spy galla och hitta på alla möjliga konspirationsteorier om att domaren är köpt, att den favoriserar vissa lag m.m. Nu känns Whoas PL forum som ett riktigt bra forum då det är en liten grupp som diskuterar jävligt intressanta grejjer (oftast) men om fler ska ta och köra på Underklassbarn s spår, och börja snacka om fusk, tur och sånt skit så sänker ni verkligen detta forum.
För en gångs skull håller jag med om det mesta du skrev Doggan... Bra skrivet.
be the change
Moderator
2009-09-23 07:36
Riktigt bra skrivet där!
Fan vad klumpigt försvar Liverpool har haft förövrigt, vad är det som har hänt?
Don't!
Arsenal–West Bromwich 2–0 (0–0) 1–0 Sanchez Watt (68), 2–0 Carlos Vela (76). Utv, West Bromwich: Jerome Thomas (37). Publik: 56 592. Wow, det var jävligt mycket folk som kollade på våra young guns :o
be the change
Mitchy Kyrgiakos har häntJackvegas Aa, men dem har nog sänkt priserna rejält skulle jag nog tro?? Får se om OT lyckas bli fullsatt idag, tvivlar starkt på de, men kan vi få in 75 000 till en träningsmatch mot valencia så ska vi kanske kunna fixa de nu igen.
topdogz
som jag har skrivit i otaliga inlägg så var hela mitt förra inlägg framtvingat av FeelingIrie, men visst du ska få ett svar: i "arshavin-incidenten" förekommer
2 solklara straffar. först fällningen (1) och sedan handsen (2). eftersom du efterlyser årets statistik så att jag inte använder mig av din fras.här har du procent också: nämligen 2 straffar på 6 matcher ger 1 var tredje match. vilket är mycket. men visst 6 matcher har gått så... inte så mycket att bygga något på.
sen tycker jag ade är dumihuvet och ett riktigt svin som inte vet hur man beter sig på en fotbollsplan. hur lång tid och var man firar hör visserligen inte till något som domaren ska hålla efter så med det gula kortet som facit gör domaren fel. det finns inga regler för det så varför ska en domare hålla efter det? varför ett gult kort isåfall förresten, om han gör något som uppviglar publiken ska han egentligen ha rött... fa stängde av ade för sparken på rvp först och främst även om firandet togs i beaktning.
om domare som dömer konstigt är jag en av få som accepterar att topplagen får mer domslut med sig än andra lag. jag tycker dock aldrig att man ska acceptera att dessa fel görs utan, ett fel är ett fel helt enkelt och de görs här och var men ofta på Emirates OT Stamford och Anfield.
Vissa låter det passera, vissa står med anteckningsblocket och pennan och är redo att efter en match gå ut på diverse internetforum och spy galla och hitta på alla möjliga konspirationsteorier och vissa står med huvudet i sanden och är förblindade av att någon anmärker på deras så att de måste försvara sig in i minsta detalj.
om du vill jämföra mina inlägg med underklassbarns så är det ditt problem men var glad att ni vinner era matcher och därför får ta den diskussionen istället för att ni står där och tycker ni är orättvist behandlade när ni förlorar.
som den subjektiva människa jag är så tror jag bestämt att om united hade förlorat matchen (som är ett HETT derby) 95.30 så hade världen inte vilat en sekund förrän allt ställts iordning igen. det gäller för resten av de lag som har flest anhängare också.