mike Nu syftade jag på hela året 2009, kanske inte var tydlig med det men det är en skillnad på en säsong och ett år :P
om domare som dömer konstigt är jag en av få som accepterar att topplagen får mer domslut med sig än andra lag . jag tycker dock aldrig att man ska acceptera att dessa fel görs utan, ett fel är ett fel helt enkelt och de görs här och var men ofta på Emirates OT Stamford och Anfield. Där går väl våra åsikter isär antar jag. Visst får topplagen mer beslut med sig men det beror på att dem styr matcherna allt oftare. Inte för att dem favoriseras av domarna. Ge mig en vettig förklaring till varför domarna, ehlt vanliga människor som sköter sig jobb, favoriserar topplagen framför andra lag. Helt ärligt, min förklaring om att det handlar om att topplagen styr matcherna är den mest logiska.
och vissa står med huvudet i sanden och är förblindade av att någon anmärker på deras så att de måste försvara sig in i minsta detalj Tycker det är ganska korkat av dig att säga att jag är blind bara för att vi har olika åsikter. Jag brukar faktiskt inte bry mig vad folk skriver om United på internet, men jag tycker bara att Whoas PL tråd inte ska bli så jävla "på svart och vitt" som jag ser att den håller på och bli.
Underklassbarn Skärp dig nu.. ska du verkligen tro på allt jävla skit som dessa engelska journalister pressar ut? Du kan läsa ut vad som helst av fakta, och dessutom har dem inte ens tagit med några andra lag eller jämfört dem med andra hemmalag. Men här har du en rad förklaringar;
- När United leder är dem utmärkta på att hålla bollen inom laget och "döda matchen", därav kortare avbrott.
- När United leder med 3-0 mot fulham och matchen varit död i 45 minuter så lägger nog domaren in på mer än 2-3 minuter. Eller så blåser han av tidigt då inget mer lär hända under matchen.
- När lag leder mot United på Old Trafford så blir dem tillbakapressade. Många rensar ut bollarna, kapar United spelarna och fiskar allmänt för att slösa tid, typ vänta 30 sek med insparken.
- När United pressar blir det mkt skott som går ut och måste hämtar, många hörnor osv vilket är vanligt när ett lag pressar.
Där har du ett par förklaringar. Sluta se allt på svart och vitt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Guys, man kan inte ändra någons åsikter, enbart försträka dem. Så sluta nu, det leder igen vart.
Don't!
topdogz jag menade inte dig explicit som en av de blinda. du om nån förklarar dina åsikter mer än många andra (tex. Vänta el. duckdown). när det kom till året, så tänkte jag bara säsongen, sorry. som du säger, våra åsikter om domare går isär. eftersom jag ser arsenal hela tiden, träffar jag oftast på 2 sorters domare. eftersom domare är människor som du säger och beslut ska fattas på noll sekunder så tror jag att man som domare följer instinkten väldigt mycket och logik väldigt sällan. har man förutfattade meningar om lags spelstil eller bollinnehav och vad dessa har för inverkan på antal frisparkar osv så påverkar det givetvis. domartyp 1 som jag ser det premierar arsenal för att spela fin fotboll och ger därför oss många frisparkar, ofta för många. domartyp 2 ger inte arsenal ett skit eftersom de tycker bättre om det brittiska tänket där våldsamma satsningar och tufft på gränsen till fult spel lönar sig. så om jag summerar united så täcker deras spelstil hela spannet för att få med sig domaren: de spelar fin fotboll (ja, jag sa det) och de spelar brittisk fotboll (i den definitionen jag nämnde ovanför). sen har självklart din förklaring om att föra matcher osv. en självklar inverkan också. när man kommer till möten united-arsenal o arsenal-united så tycker jag (helt subjektivt) att united får mer med sig, även om arsenal för matchen (som i senaste mötet). det är vad jag tycker och jag vet självklart att det inte alltid stämmer men rent generellt (inga stora skillnader såklart). sen har united sin vinnarkultur där man ofta lyckas med det mesta och som det heter så förtjänar man tur och det gör väl att united får med sig en hel del både förtjänt och oförtjänt. inget att be om ursäkt för heller. arsenal var där för 6 år sen. har tyvärr tappat det lite men kan förhoppningsvis ta sig tillbaka
bra inlägg, nöjd med ditt svar! Som den sällsynta Mitchy (den enda pool supporter jag stött på med något innanför pannbenet) säger, vi lägger ner diskussionen nu :) Såg att Manchester City använde sin bästa startelva i ligacupmatchen mot Fulham. Hahaha, fulham gick ut med ett reservlag och gjorde 11(!) ändringar jämfört med helgens match medan City hade nästan exakt samma startelva, var 1 eller max 2 ändringar tror jag. Snacka om desperation från Hughes sida. Men o andra sidan, har man inte vunnit en enda titel på 35 år så är det klart att man gör allt för att vinna, även om det handlar om en sån skitcup som ligacupen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TopDogz147 Tar det som en komplimang, tack. Johson och Torres är i fin fin form, är roligt att se för resten av laget ser ut som att de tror att de ska gå precis som förra säsongen (undantag Gerrard & Kuyt).
Don't!
:)
http://duckdown82.tumblr.com/
:)
haha, den var bra
Moderator
2009-09-25 14:36
Hahahah , roliga killar :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Haha
haha skön gif.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Moderator
2009-09-25 16:56
Haha vad säger dom i slutet? "Is Gary Neville the world's biggest twatt? - Yeah, I'm sure he is" Haha, isåfall sjukt.
hahaha sjukt kul. skönt med lite distans här. .tackar!
hoppas att arshavin och rosicky får lira lite tillsammans idag, det kan bara vara bra
be the change
borde inte scholes visats ut där? ;)
be the change
Scholes skulle ut lika mycket som Cech skulle vara kvar. Hull och Burnley skämde ut sig totalt. Hulls försvar försökte spela man-man mot Torres....herregud, imbeciler.
skönt att vara hemma igen, ovanligt snabb då vi alltid e sega i början av året, men men.. TOP OF THE LEAGUE!!
Faan va mycket felpassningar ..
be the change
kan någon byta ut diaby, jävla säkerhetsrisk.. fan han tar frisparkar i de mest idiotiska lägen. jag undrar hur jävla dåliga resterande mittfältare i arsenal måste vara eftersom diaby får göra bort sig varje jävla match
Diaby är sämst.
be the change
Varför i helvete ska man jobba de helgerna som Liverpool bjuder upp med spel? Någon som såg matchen får gärna fylla i, då jag bara sätt resultatet. Torres = 8mål på 7 matchen nu, kan inget annat än att älska honom. Såg sluten av Fullam matchen, Arsenal's tredje målvakt var bra och kämpade trots "pain".
Don't!
Mitchy
Varför i helvete ska man jobba de helgerna som Liverpool bjuder upp med spel Det var inte så mycket till uppbjudning från Liverpool, snarare att Hulls försvar var obefintligt...Grattis nevertheless antar jag :)
Moderator
2009-09-27 12:02
Riktigt rolig start av Premier League iår måste jag säga! Mycket mål, några lag som vill utmana om att komma in i topp 4, riktigt kul! Annat än Spanska ligan där det nästan redan bara står mellan två lag, haha.
Håller mer ramuz. Fan jag längtar tills den dagen Bendtner lyckas med avslut osv, för han har driv i sig, han kan komma igenom, det är det där sista lilla som saknas... Och snälla wenger, bänka diaby, ser hellre Ramsey testas lite mer alltså, för diaby.. han är en levande katastrof.. Mannone var grym imål, undra om almunia svettas lite nu :> championsleague på tisdag, det känns skönt som fan, att man får se sitt underbara lag spela så här tätt! Mot olympiakos på 6an, UNDERBART!!! yeeeh
be the change
frost Jasså, då är jag med på noterna, tack för uppdateringen!
Don't!
Moderator
2009-09-27 23:30
Så jävla kul att min gamla favorit Saha är het igen, hoppas han håller hela säsongen för Everton nu, har kapacitet att göra uppemot 15 om han håller sig från skada nu!
Gillade saha förritiden, var det fulham? han spelade i? Sen när han var i united började jag skapa ett hat för sopan! :-) '
be the change
Jag har alltid sagt att Saha skadefri utan tvekan är en av världens bästa anfallare. Såg säsongsvideon från 2006 när han var frisk dem första månaderna, dem målen han gjorde var helt sjuka. Grym kvalite på varenda mål, tror bara drogba och kanske torres kan göra såna mål som han gjorde då.
Och ja, han spelade i fulham innan där han vann skytteligan i PL tror jag? Eller var med där i toppen iaf!
Måste posta denna video, grymt OT då de inte är PL men fan vi brukar dela länkar och filmer så ofta här så jag kör på.. Gourcouff
Hitler reagerar på Owens 4-3 mål.. haha city is MASSIVE
jävligt snyggt anfall alltså
be the change
Moderator
2009-09-28 07:38
Fint anfall där första, och andra filmen var ju underbar! Skrattade högt, haha
Gourcouff är grym.
Don't!
Haha, fan vad bra
Och där vart denilson borta typ 2 månader kuul
be the change
ja dom här jävla skadorna vägrar ju sluta.. ska bli jävligt skönt dock att se Nasri och Walcott tillbaka snart :) Olympiakos hemma ikväll.. 3 säkra :)
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
eduardo är tillbaka till helgen precis som bendtner och walcott, vela är med också så det känns ok.. blackburn ska vi inte loosa mot. får väl se vad som kommer ut från clspelet.
Moderator
2009-10-03 01:35
Ojojoj!
haha jag tror nån har för mycket fritid
be the change
Någon bra odd:sare i fotboll här? tänkte om ni kan lägga fram några bra förslag i dagens matcher, så man kan bli stooooooooooorvinnare på hockey och fotboll :)
Hästen_Hugo
jag är apdålig på att oddsa eftersom jag sällan använder hjärnan när jag oddsar. därför kombinerar jag alltid monsterodds med små bet. förra helgen satte jag 30 sek på hull mot pool till ett odds av 21 eller nått.. i princip som att slänga pengar i sjön, men när skiten går in (som när burnley vann mot united) så tjänar man tillräckligt med cash för att fortsätta idiotin...
Jag satsar små pengar på flera matcher vilket resulterar att jag NÄSTAN alltid går plus, vilket också gör det roligare att kolla på sporten.
Don't!
Yes, jag kör på samma taktik scousern ovanför mig.
ajajaj united
be the change
Producent
2009-10-04 08:22
Jises, Berbas mål.. Finner verkligen inget ord.
Lil_H..
Moderator
2009-10-04 11:58
Jag är ju inte förvånad över Unitedmatchen någonstans asså, varken över upphämtningen eller att Sunderland var nära på att vinna. Men Sunderland gillar jag, dom har ett bra lag med lite gamla Unitedspelare med, och Bruce är en jävel till manager.