Alltså jag hoppas Adebayor blir avstängd från fotbollen ett bra tag efter den sparken i huvudet mot Van Persie, det var med flit det såg man på han, för han väntade lite sen pammm.. Van Persie måste sluta pricka stolpen alltså.. Skit. City hade flyt igår, arsenal hade inget flyt, då går det ofta såhär.. kul för rosicky 1mål & 1 assist.. dämn starkt av united med en man mindre, dom totalägd spurs ju.. fan va chockad jag blev efter defoe i 40sekunden fifanhha
be the change
Och Chelsea ångar på och har än så länge, turen med sig och vinner "skit matcherna". Det hade vi INTE förra året. Adebayor är ett rövhål, och jag hoppas att någon kapar honom riktigt ordentligt snart, en ful fotbolls soldat är vad han är.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Samt när han sprang över hela planen då oxå. Men läste nu att arsenal inte fick en solklar straff, fan det måste jag ha missat isåfall, hämtat en bira eller något... Hoppas Rosicky håller sig hel, fan han var kul att skåda..
be the change
ja adebayor sprang nog mer än han gjort under sina år i arsenal. Chelsea börjar alltid bra, förra året vann dem väl första matchen med 4-0 och ånga på och såg oslagbara ut. Sen blev de vinter och gamlingarna fick ont i lederna och ryggen, det blev kallt och sen halka dem efter. Chelsea har haft ett pissenkelt schema hitills, visserligen svårt med fulham och stoke borta men inget omöjligt. Sedan har dem mött hull, burnley och sunderland. Potatis. Deras första "prov" kommer mot tottenham nästa vecka.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-09-13 22:24
Jag är nästan mest glad över att Anderson nätade , hoppas på en ketchupeffekt! Och förresten, skulle han inte springa runt hela planen naken efter hans första mål? Eller gällde det enbart CL finalen?
time isn't wasted when you're getting wasted .
topdogz, jag noterade också det, ok han sprang mer än vad han gjorde på hela förra säsongen. och i ärlighetens namn så ser jag inte så jävla mycket fel i att han tar löpningen för att jävlas med ett gäng som buat ut honom en hel match plus häcklat honom osv. visst det är inte smart men hade rooney bytt klubb till arsenal och han hade gjort mål mot united efter att blivit utbuad så hade jag fan applåderat killen. inte smart men egentligen inte så¨jävla mycket fel heller. lägger man sen till hans uppträdande i övrigt med efterslängen och sitt riktigt fula spel så kan man konstatera att killen inte är skarpaste kniven i lådan. kallaste ölen i kylen osv.
mmmmmmmmmmm
be the change
Moderator
2009-09-14 13:28
Haha, efter en sånn miss borde man faen avskedas.
schveinSTIGER hahaha! Aftonhoran är bra jävla pinsamma, otroligt många stavfel på deras artiklar dessutom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-09-14 13:45
Stavfel och särskrivningar måste vara det första som finns i artiklar, hur faen kan man få ett jobb eller behålla jobbet om man gör sånna tabbar? Var nog mycket därför, och nivån på inläggen jag slutade kolla fotbollskanalen.
Jag tycker faktiskt att Marcus Christensens blogg på Fotbollskanalen är intressant och underhållande, dock det enda på den sidan som kan kallas bra!
worlds best lover
hahaha uefa tog tillbaka eduardos dom. funny shit...
läste det.. haha..
be the change
haha jävla pajas uefa.. och fuck fotbollskanalen, helt värdelös sida!!
Kenyon får kicken av Chelsea? :D
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
mmm han har väl ställt till med tillräckligt nu.. arnesen är nästa på g!
Arnesen blev väl befodrat för inte så länge sedan?
Adebayor fick tre matchers avstängning för stämplingen, och situationen med firandet framför Arsenalfansen ska tydligen diskuteras senare i höst (enligt Expressen, vilket innebär reservation för felöversättningar av News of the world eller något). Tror inte Adebayor bryr sig dock. Tre matchers avstängning för honom är bara några dagars extra semester. Så länge han får betalt. Ge honom en eller två månadslöner i böter istället.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Arnesen är allmänt hatad av alla Chelsea fans i stort sett. Räknar med att han också drar inom en hyfsat snar framtid, han har ju inte lyckats överhuvudtaget med sitt jobb. Att Kenyon fick foten är riktigt bra nyheter, även om det tiden för utvisa om ersättaren Ron Gourlay kommer göra det bättre, hans känns inte riktigt lika mycket "United" som Kenyon gjorde, även om Ron Gourlay har en historia i United även han.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Är sjukt pepp på Manchester derbyt imorgon. Kan fan inte vänta. Ganska segt att vi inte har Rio, hoppas Evans step up his game. Å city har lite problem med anfallarna, haha vem fan trodde det!? Jaja, vi slaktar å vinner med 3-1. Rooney gör hattrick.
worlds best lover
Moderator
2009-09-19 11:11
Jaa imon blir det ju en perfekt dag för sport, längtar sönder! Drar utåt idag, sen har vi stockholmsmatch, City-United och starten av elitserien i handboll, AHK-Redbergslid här på hemmaplan, blir en helt underbar morgondag när vi avväpnar shitty! Fletcher kommer göra en superb match igen.
Sclash Haha, ellerhur. Dom som har cpmånga anfallare :D Ramuz Glöm inte chelski mot spurs imorn oxå. Det är supersöndag, :)
be the change
Chelsea - Spurs kommer oxå bli en fet match. Tror dock att Chelsea kommer klara av dem....1-0...och målet kommer säkert i 92 min =)
worlds best lover
Hoppas Spurs tvättar chavsen redigt mycket nu.
Moderator
2009-09-19 14:00
Tyvärr får jag nog avböja Chelseamatchen för handbollen, måste gå på elitseriestarten dessvärre, min plikt som alingsåsare :) Och faen att Burnley ska lägga in 1-0 mot Sunderland, nu får dom vända detta!
Moderator
2009-09-19 14:33
Kul också att Richardson är lite speldirigent för Sunderland, gillade honom i United verkligen.
Moderator
2009-09-19 15:38
Jaja, jag avslutar mina inlägg för dagen med att säga att Burnley är riktigt vassa på hemmaplan ju! 3 raka vinster på hemmaplan mot bra motstånd nu, sen var det även kul att se 4 av våra gamla ungdomsspelare på planen! Mitt tips sprack tyvärr, får ner och tippa om helgens matcher nu, usch.
KUNG VERMAELEN!!!!!! bra av clichy och eduardo vid 3de målet! uuunderbart... Får man se rosicky och wilshere på planen idag kanske
be the change
var hittade du wilshere? VERMINATOR var grym! Wigan är värdelösa.. så man ska väl inte dra alltför höga växlar..
Som sagt tidigare i andra trådar, Vermaelen är gjord av titan. Nog sagt :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
inte på planen tyvärr iallafall, tycker han borde få komma in och ge järnet en stund mot slutet i sånna här matcher.. Men varför ser Cesc allmänt depp ut alltså.. ?
be the change
Jag sa att Vermaelen skulle bli bra, dident i? ;)
me2 Han lär bli våran främsta målskytt denna säsong! Haha!
be the change
Moderator
2009-09-20 04:11
Men varför ser Cesc allmänt depp ut alltså.. ? Mohaha, han vill spela CL nästa år, tror det är det..
det får han..
be the change
Jag tror att precis som med Ronaldo, så är Cesc klar för Barca redan nu, men får inte går förens nästa säsong.
tyvärr så känns det lite så, fast jag tror han hade fått en smäll igår så det kan ha varit därför, för vid dom första målen var han glad. hoppas inte att han lämnar, isåfall blir det katastrof, han har gjort 3 mål & 5 assist än så länge.. det är grymt..
be the change
Jaaa, han blir en svår kugge att ersätta om det nu skulle vara så att han lämnar er nästa säsong. MEN, ni har fått bra med flis från City som kanske kan läggas på ett bräde och EN välplanerad spelare att köpa in.
Torres är söt. Förövrigt, vart det inte dubbelträff på Diamanti's straff? (Om någon nu såg matchen)
Don't!
Moderator
2009-09-20 14:09
Var på skämt jag skrev det där nån gång inatt, men det fattade ni säkert. Nu taggas det inför derbyt, kom igen nu United!
Dryg match idag. Lär bli Drogba-show är jag rädd för..4-1 till di blå.
9-1
ben foster haha
be the change
Rooney 6 matcher 6 mål (än så länge).. Men vad fan gör Foster?! För några minuter sedan gjorde han exakt samma taffliga ingripande mot Tevez och nu ledde det till ett mål. Han måste ju veta att Tevez alltid springer tills bollen är död och begraven. Man blir så less..
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Jävlar vilket mål av bella
be the change
berbatov kan inte göra mål va?
be the change
Bra, äckel City...
Foster ett skämt, Bellamy fyfan! Haha!
be the change