Cesc är tillbaka, fan vad nice med 1 mål och 4 assist. helt jävla sjukt. gott att plocka poäng på minst 2 av 3 big four lag idag!
Moderator
2009-10-04 17:33
Vad enkelt Arsenal lekte hem poängen idag, om man bortser från lite nonchalant försvarsspel i omgångar. Vermaelen har väl nästan redan kirrat hem priset som bästa värvningen för iår? Sen blev jag lite grinig på Blackburn, ska dom endast ha en anfallare så kan dom väl sätta en riktig punktmarkering på Fabregas i försvaret, usch.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Moderator
2009-10-04 19:20
Hahahahhhah
Hahaha den är ju guldvärd :') Men ska Liverpool ens drömma om titeln så måste någonting hända, idag var ju katastrof, vaknar till efter 1-0 målet. Det är ju hemskt så dem spelar, all heder till Chelsea som mer eller mindre gjorde "en dag på jobbet". Man kan väl glädjas åt att man var smart nog att satsa pengar på Chelsea.. hehe "Wake up" - mitt tips till Liverpool. Sorligt att se för en supporter.
Don't!
Moderator
2009-10-04 21:58
Jaa, Liverpool var ju inget att hurra över. Men samtidigt så är ju Chelsea helt sjukt starka, min favorit till alla titlar enligt hjärnan. Försvarsspelet och offerviljan alla spelare gav var nästan roligare att titta på än ett riktigt fint anfallsspel, usch vad jag gillade det verkligen. Och när Joe Cole kommer tillbaks, jaa då blir Chelsea riktigt svåra att stoppa.
heeey guess what? blackburn fick ingen straff. så då är vi lika igen :P gott att se Cesc idag. vilken kille, märks på hela laget att han är på gång. mitt stora frågetecken för dagen är clichy, vad höll han på med, matchen igenom var han sjukt nonchallant, visst det håller kanske mot B'Burn hemma men inte en regnig dag i bolton. visst är chelsea bra idag, men maken till tråkig match var fan länge sen man såg. pool, verkade inte vilja nånting förrän det är tio minuter kvar och chelsea är de gamla vanliga maskinerna där typ bara den äcklige cashley cole sticker ut och är bra (fyfan att jag skrev det...). drogba tillbringar halva matchen i gräset och halva med att sätta in armbågar. ja och avgöra matchen såklart.
fan va gött att liverpool förlora.. :) Det var en tröst i en annars urusel helg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-10-05 21:18
Haha, ser inte Lescott ut som någon i Star Trek? Skönt att Villa tog en tidig ledning iallafall! :)
haha synd att dunne blev matchvinnare.. skulle v aför bra för att va sant :/ Han trodde säkert att han hade gjort självmål igen hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Matchvinnare? Det blev ju 1-1?
Fifan! Cesc Fabregas kommer bli Premier Leagues om inte världens bästa spelare om han fortsätter såhär. Grym uppvisning.
be the change
Ja, en spelare Barcelona onekligen kommer ha nytta av.
9-1
haha skrattar högt varje gång jag ser den med 50 å gerrard, fett kul. Vet inte riktigt vad jag ska tro när man hör om rykterna kring fabregas, känns verkligen som han är dedikerad arsenal, vill spela där. samtidigt, det är lite som hans tankar ligger hos barcelona, att han vill dit, å spela loss med de andra stjärnorna.. tror fanimej att han går i sommar. för vår del känns det ju riktigt jävla skönt att Van der sar är på G nu, spelade med reserverna igår mot everton, vann förövrigt med 0-1, mål av Macheda! Bra skit, skön skit! cp tråkigt att det ska dröja tills den 17e förrens det är match igen, tur att danmark sverige får en att hålla uppe lågan lite. nu i höstmörkret behövs det fanimej mycket jävla fotboll.
worlds best lover
jag tror inte fabregas sticker till sommarn, inte när han kanske får lite sällskap av några gamla gunners. Fan va bra han är alltså..
be the change
hoppas inte, vore sjukt tråkigt om han lämna PL.
worlds best lover
hoppas, vore sjukt stekigt om han drog så vi slapp honom synd att dunne INTE blev matchvinnare skulle de stå på mitt inlägg däruppe
Han kommer att sticka. Sydeuropéer är sluga jävlar. ;) Cheers TD.
Fabregas är ändå en sån spelare jag respekterar helt och hållet, sjukt kul att se honom spela. Tråkigt för standarden i PL om han skulle försvinna .Sen kan han ju gå och skada sig/dö enbart för att han spelar för arsenal.
worlds best lover
Segt med uppehåll. Hoppas att cesc fortsätter i världsklass.
be the change
äntligen är vi tillbaka! det finns några fina matcher i helgen... birmingham ska skickas hem med svansen mellan bena, utbuade efter att ha förstört förrförra säsongen. sen ska det bli kul att se villa-chelsea.. kan villa ta poäng? tveksamt men det har fortfarande ett gäng intressanta spelare.. sen har vi Bent mot Torres i nån slags skytteliga fight vilket kan bli kul och som vanligt hoppas man att sp*rs får stryk, den här gången mot pompey.
Sunderland blir en svår uppgift för Pool. Jag kan absolut se Sunderland vinna matchen.
Moderator
2009-10-16 15:52
Äntligen tillbaks som sagt ja! Får hoppas man hinner se United imorgon bara, men ett par intressanta matcher ändå. Sunderland är sjukt bra nu faktiskt, så jag hoppas och tror att både Pool och Chelsea tappar minst en poäng i helgen.
fabregas kommer skina
be the change
både stevie g och torres är skadade.. då har sunderland en chans
Moderator
2009-10-16 18:23
Haha om dom är skadade har alla lag en chans.
Top of the league having a laugh...Liverpool såg ut som ett riktigt bottenlag idag. Försöker man forcera in en kvittering med spelare som Ngog, Lucas, Voronin och Spearing på planen är man dömda att förlora. Men låt oss inte glömma att det är deras år iår.....:)
When asked what he felt about the balloon on the pitch, Rafa said he was sure they would bounce back in their next game.
haha sunderlands mål alltså.. hur sjukt är inte det.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
pool kommer att missa CL plats i år.. utan gerrard och torres är dom verkligen ett mittenlan.. city lr tyvär tottenham kommer ta 4:e platsen..
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
Går rykten på diverse hemsidor att badbollen har blivit uttagen till engelska landslaget... mkt intressant, tycker att det är precis vad england behöver. Rätt placerad, bra reaktioner och ett sant målsinne.
hehe antar att det kommer drygas om den där jävla badbollen grymt länge. ungjäveln måste ha polisskydd i skolan imorron det är en sak som är säker!
Spearing fick i alla fall spela :) De gjorde min helg!
Don't!
Vem är Spearing?
http://duckdown82.tumblr.com/
Fan va gött att både chelski och pool torska! och gött med gunners vinst även om vi inte spelade jättebra..
be the change
Arsenal spelade bra, men det var just det att Birmingham vägrade vika ner sig.
duckdown En talang som ser ut som en ADHD unge, men jag diggar hans spelstil!
Don't!
var spelar han?
http://duckdown82.tumblr.com/
Moderator
2009-10-18 20:42
Skönt att shitty tappade poäng idag, och Rodallega är ett riktigt fynd av Wigan, han gillar jag! :)
Underbart är det! Dock är skadelistan inte så skön
be the change
shit vilken nice avslutning det var på supersöndag idag. snacka om utvecklingsstörd chelseasnubbe som drog den där jävla historien och fick värsta skrattanfallet. fan det är ju tack vare såna killar som man älskar premierleague. det hade ju aldrig hänt i serie a eller la liga
duckdown Liverpool.
Don't!
Ok, Pool har 4 förluster i rad om man räknar PL & CL. Eftersom de möter Man U i helgen så kan vi lika gärna säga 5 i rad. Vad måste göras?
Don't!
Mitchy Väldigt enkelt, se till att Gerrard och Torres är friska, Liverpools lag bygger på dem (att ha Glen Johnson frisk skulle nog underlätta också). De två är matchvinnarna i laget och när de inte är på planen så ser pool inte alls så farliga ut som de borde vara. Det är skumt att ett helt lag så mycket kan bygga på bara två spelare, men i det här fallet är det så. Sunderland och Lyon hade inte vunnit, så mycket är säkert. Sen så tror jag tyvärr att Liverpool vinner på söndag, de är för pressade och United har inte alls sett vassa ut på senaste. Men vi hoppas på ett sent avgörande signerat Owen ;)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
det självklara är att hålla torres och gerrard skadefria. att slänga in gerrard mot lyon igår som en chansning var nog fan det dummaste man kunde komma på... om man är så beroende av enstaka spelare så kan man inte gambla med dem på det sättet. det jobbiga med gerrard & torres grejen är att självförtroendet sitter i dem för hela laget. ungefär som det var för arsenal med fabregas förra hösten. så fort han var med så räknade alla med att han skulle fixa det och på sitt sätt gjorde han det i några matcher men det gjorde ingen annan spelare bättre. sen kom arshavin in och helt plötsligt började vi sprida ut bördan (på fler än bara arshavin och cesc) och det gick jävligt mycket bättre direkt. sen har benitez haft otur eller inte haft ögat för de talanger han tagit in. babel, leiva och ngog är inte färdiga nånstans och bentiez eviga rotation gör (enligt mig) att ingen känner något förtroende och när de inte slår igenom direkt (som torres) så verkar det inte finnas något tålamod med dem. jag gnäller oavbrutet på diaby i arsenal men det finns mening med att vecka in och ut låta honom spela eftersom han känner förtroendet och därmed får lite lugn och ro. samma sak gjordes med song förra säsongen och även om han var medioker då har han utvecklats enormt till i år. vad som ska göras.. liverpool har efter förra säsongens framgång massor med press på sig. det känns inte som att de motsvarar de förväntningarna som sattes inför 09/10. det som behövs nu är självförtroende enligt mig. ja ghar aldrig trott på att sparka tränare men rafa måste inge lite självförtroende istället för att slänga in de skadade räddarna i nöden. det känns som att helgen är en perfekt möjlighet att skänka lite självförtroende. kan han få med alla och kanske sno en poäng mot united så tror jag att det kan vara en vändning, förlorar ni mot united efter en liknande insats som den igår så får man väl lita på att gerrard och torres kommer tillbaka snart och vinner lite matcher på egen hand. men även om benitez stannar säsongen ut så känns han inte kapabel till att ha hand om ett top4 team. han ursäkter är sanslösa, skyller på att han inte haft lika mycket pengar som united, chelsea och arsenal, vilket är vansinne om man ser på hur många spelare han värvat jämfört med alla de andra tre lagen. har man inte råd att köpa 2 stjärnor får man nöja sig med 1 och inte spendera pengarna på 4 ok lirare. det är ju bara att missköta ekonomin.. shit vilket inlägg.. hoppas du fick något ut av det
JP & mike_ Gerrard har inte kommit i närheten som förra säsongen, men som du säger kanske pressen släpps lite när de är på plan. Torres har ju fått bära hela laget denna säsongen, det är ju sjukt. "Ge han en spel-kamrat" - Sa en kompis till mig, ja det behöver han. Han klarar inte alltid av 3 spelare på honom, samtidigt när Gerrard är i en svacka. Mike_ du sa det bra med förtroende, vet du vem Németh är? Antaglien inte, men han har gjort cirka 64mål i u-17,u-18,u-21 på cirka 50 matcher, men får inte spela något. Medans Ngog som inte har gjort ett skit får spela mycket, Lucas(Leiva) är ett väldigt stort fråge-tecken för mig, vad gör han i laget? Babel, så fort han gör en bra match, så blir han bänkad matchen efter. Spelarna kan ju inte må bra av detta. Kanske behöver de Aqualini för en nytädning såsom Arshavin. Egentligen har vi bra spelare! Benayoun, Torres, Gerrard, Kuyt, Agger, Johnson, Reina, Skrtl, Carragher, Aurelio(som visade förra säsongen att han var riktigt bra), Aqualini. Tillsammans med talanger såsom - Spearing, Darby, Kelly, Németh, Babel(som jag anser fortfarande vara en talang) & Insua Spelarna mår inte bra, inget förtroende, skit taktik.
Don't!
Bolton Wanderers v Everton Liverpool v Manchester United Manchester City v Fulham West Ham United v Arsenal Supersöndag, ja tack. Jag vet ju vad jag gör på söndag iaf.. Hihi, heldag med fussball!
be the change