Vilken otrolig kalldusch för Arsenal.
Digg it...
united har inte haft en målchans men fått en straff och ett självmål, känns på nått sätt typiskt..
Hahaha, Wenger, vad fan håller han på med :P
Digg it...
united har inte haft en målchans men fått en straff och ett självmål, känns på nått sätt typiskt.. vet du vad mer som kommer vara typiskt, wenger gnäller på domaren och media medan ni går ännu ett år utan en trofé.
WHO ARE YA WHO ARE YAAAAA
amatör
Hahaha, så går det... fittwenger och hela fittarsenal fick smaka på rejäl balle i slutändan. Vilket innebär att ordningen är återställd. Still #1 punkt.
Bitches Ain't Shit
Jag hatar verkligen United, jag hatar United! Vet inte vad mer jag kan skriva... Vad hände med Wenger? Blev för arg när målet blev bort dömt så missade vad som hände, någon som vet? Enligt mig förtjänar inte United segern, 1-1 hade varit mer rättvist
Haha holy pharaonic circumcision Batman! Cause Man United never dies!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Moderator
2009-08-29 20:50
vet du vad mer som kommer vara typiskt, wenger gnäller på domaren och media medan ni går ännu ett år utan en trofé. Måste faktiskt säga att jag håller med om det, tihi.
Men usch, kom precis hem från jobbet, inte sett någonting av matchen, ska inte uttala mig om det är rättvist eller ej. Men så jävla skönt ändå, satt dom två sista timmarna på eurosport och livescore för att hänga med lite iallafall, och fyfaen vad det var jobbigt, värre än att se matcher på tv.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Ett fnys är det enda jag får ur mig. Straff? Rooney slänger sig in i Almunia och lurar domaren. Han lägger sig som ifall han blivit fälld INNAN han får kontakt med Almunia, vilket är väl en sorts filmning? Men jaja, grattis United.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Lennon i matchminut 96, gör inte så ont:). Nu väntar Man Utd efter uppehållet, en riktig värdemätare för oss.
9-1
Hoffa håller med om rooney, men det finns inget man kan säga, alla spelare hade gjort så i det läget och om det handlar om att vara smart och fixa en straff eller vara dum och slippa en så tar man straffen alltid. inte konstigt att man gnäller på domaren när han inte är konsekvent för fem öre. united vinner inte rättvist men vinner likförbannat och det finns inte så mycket mer att säga om det. united spelar bra defensivt och arsenal får inte igång något nämnvärt tryck, fosters cepe parad räddar united när vi skulle stängt matchen. får trösta mig med vetskapen om att united vann ligan förra året trots poängtapp i nästan alla matcher mot de övriga 3 stora. eldonn som vanligt: idiot
Kul att du väljer att visa den vinkeln clown.
9-1
Wenger i publiken var det roligaste jag har sett på en arena i år.. :) Dock lite sjukt att han får stå sådär oskyddad, nu var ju som tur var publiken på bra humör..
Kraftiga humörsvängningar i min källare då det var folk från bägge sidor i sofforna.. Men det blev iaf som det skulle till slut.
Satan vad Fletcher var grym!
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
"håller med om rooney, men det finns inget man kan säga, alla spelare hade gjort så i det läget och om det handlar om att vara smart och fixa en straff eller vara dum och slippa en så tar man straffen alltid " Ja, det e klart :/
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Rooneys filmning till straff, han är ju smart o fixar straff men vafan.. Arshavin SKULLE haft straff.. Det var både en TACKLING på benen samt HANDS på bollen Men fan så tråkigt att vi inte vann när vi var det bättre laget. Go Gunners.
be the change
titta längre upp i den här tråden, där Vänta beskriver det som en icke-straff. vad kan man vänta sig? sen är det bara att gilla unitedfansen, som alltid går i taket så fort åkersberga kommer in och skriver något om munchengrejen, när hela (nåja) OT sjunger "sit down you paedophile" till wenger på slutet. trots detta handlar all media i england om hur wenger sparkade på en flaska. som vanligt helt ok... quanton kul att du tycker fletcher var grym, han kom ju undan en säker straff och ett solklart gult kort. jävla vansinne tottenham jag är inte bildproducent, men om du tittar ordentligt kanske till och med du ser vad som pågår. hoffa precis lika smart som eduardo, tydligen är det ok att filma bra istället för att göra det dåligt...
kuksugare. skulle ni fått straffen skulle inte arshavin gjort målet, jämnar ut sig. Fletcher åt upp erat lag själv i andra halvlek med passagerarna carrick och giggs. Song, se och lär amatör. Kul att du jämför munchen med när de kallar någon för pedofil, verkligen samma sak. .. . Nu vet jag att svenskar inte kan fotboll för fem öre men snälla. en hjärna bör du ha? VAR BARA TYYyyYyyyyyssssst ja jag skriver som ett cp och är en idiot men DE FACTO JAG HAR RÄTTTTTTTTTTTTT
Sant där med Arshavins mål. Men en straff är ändå straff när Rooney får en sån osäker. fletcher är ju inte bra.. :( han lär aldrig göra mål i sitt liv igen... och Song käkar upp dom alla Vi ses när vi har fullt lag! Kanske om 15 säsonger.. suck bara inte andrey blev skadad nu också..
be the change
Mike: Ja det gjorde han, domaren var kass hela matchen igenom (åt bägge håll), men det är varken Fletchers eller mitt fel och det förändrar inte faktumet att han var grym. :) Rooney håller iaf med mig: "I thought Darren Fletcher was head and shoulders above everyone else on the pitch today." Hoppas också att Arshavin inte blev allvarligt skadad, han är förjävla rolig att se, men helst mot andra lag än United.
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
mike_ och eldonn Lugna ner er. Finns ingen anledning att gå så pass lågt i diskussionerna! //Jonas - moderator
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
united fick tröstpriset igår i en jävligt turlig 3 poängare.. men vi tar hem ligan! vart ändå imponerad av arsenals mittfält.. och då fattades fabregas!
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
Och Nasri, och Walcott.
be the change
Johnson är ju underbar!
Don't!
Vem fan bryr sig om alla jävla skador, alla lag har skadebekymmer. United fick tre poäng, lev med det
http://duckdown82.tumblr.com/
Tar hem ligan? Hehe
Lever med det, men det var inte rättvist. Inte en chans att United tar hem ligan iår.
be the change
Vem fan bryr sig om det var rättvist?
Fan vilken jävla gangster du har blivit då.. Bryr dig inte om något eller? Nja sluta skriv här då
be the change
United-Arsenal 2-1. Lev med det
Lever fortfarande med det om du inte är blind & senil hörrö..
be the change
Haha, vi har tur iaf att vi inte har såna filmare som Eboue och Eduardo i vårt lag iaf, jävla pack
Nää ni har bara Rooney & Nani.. Sen hade ni ronaldo, tidernas största skämt
be the change
Men eboues var riktigt löjlig, det är tråkigt som fan att se sånt.. eduardos har jag faktiskt inte kollat på än ..
be the change
Han gjorde precis som Rooney igår, han var smart. Såg att bollen gick åt helvete då kan mna lika gärna slänga sig.. Skittråkigt att se..
be the change
Haha, ja vi säger väl så
Kolla på rooneys där uppe då, hur mycket kontakt är det egentligen..
be the change
Det är ganska sjukt att du verkar vara den enda som inte tycker att det där är en straff
Satt och kollade på matchen tillsammans med en United-supporter och han var också tveksam till straffen..
be the change
Moderator
2009-08-30 23:34
Under tiden går City rätt bra? Inte släppt in ett mål än sålänge.
City imponerar väl inte direkt, inte det jag sätt iaf hehe.. Men vi får väl se hur länge dom kan vinna med 1-0 :)
be the change
Moderator
2009-08-30 23:49
Äsch , ett bra försvarsspel kommer man långt på. Hur många uddamålsvinster hade inte vi förra året liksom? :)
det är faktiskt helt sant! men jag tror inte alls på city iår! Men dom får bevisa mig fel ^__^
be the change
Moderator
2009-08-30 23:52
Gör inte jag heller, men kan lova att dom kommer ligga tätt bakom oss hela tiden. Bara det att vi kommer vara för upptagna att följa våra egna matcher och helt enkelt skita i dom :)
riktigt saftig seger igår asså.. arsenal kan fortsätta vara det bästa och vackraste laget i PL så länge vi plockar trepoängare.. Sen var det solklar straff på rooney, tycker det var mkt rutinerat av han att ta löpningen, slå bort bollen åt helvete i sista sekund så almunia inte får tag på den. Då finns det bara rooneys ben kvar och då är det solklar straff. Otroligt skrattretande att ni posat en slowmotion bild från en keff vinkel för att övertyga alla på whoa.. Ni kan verkligen inte ha spelat fotboll själva.. Allt det som visades på den där bilden/filmen hände på en halv sekund. Rooney sprang väl en 30km/h lr något och almunia gled med en helvetes fart och allt gick skitsnabbt. almunia svepte han helt klart.. tycker det var solklart, skulle dock vara 30 gånger roligare om rooney hade filmat. då hade jag skrattat ännu mer åt underklassbarn och CO här inne, ni hade nog blivit helt galna hahaha. aja sug in den grabbar, diaby förtjänar en fet applåd faktiskt! who needs anderson when they got diaby liksom, hehe.. annars var han bra, nya viera? och fletcher nya keane? haha va nästan lite som de.. Och som flera sa innan.. solklar straff på arshavin, men hade ni fått straff hade han aldrig pangat upp den i krysset då det hände 20 sek efter kapningen. Sen kan man jue diskutera om det ens hade blivit mål (på straffen). jaja, sug in den grabbar. hoppas de svider. död åt arsenal
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
qvanton jag tyckte också fletcher var bra. om straffen som var en straff skulle blivit en straff ändras hela matchen, inte bara att arshavin inte skulle gjort mål. straffen hade kanske inte gått in, rooney kanske inte skulle fått sin straff, diaby hade kanske inte gjort självmål, unitedpubliken hade inte skämt ut sig, domaren hade gjort rätt och inte fel osv. och det är väl det sista som är relevant. domaren tog ett avgörande beslut helt fel och vad som skulle hänt kan bara spekuleras i.. vem som skulle gjort mål eller inte efteråt gör väl inte domarens beslut rätt? rooney skjuter bort bollen och slänger sig in i almunias händer och jag håller med om att det är smart och att alla hade gjort de, det gör det inte rätt eller ok. som jag skrev, för min del är en filmning vidrigt oavsett om man filmar bra eller dåligt. sen har det inte något med rättvisa att göra. det var tvärtom förra säsongen när nasri gjorde 2 mål och vi vann. visserligen var matchen bra mycket mer öppen, men united hade fler målchanser och borde vunnit om man sett till "flest målchanser" men då vann arsenal. så, det är bara att bryta ihop och komma igen.
helt sjukt att ni tycker rooney filmade. rooney VILLE bli fälld och blev det. Det är skillnad på att springa och ställa sig så att man blir fälld och att filma, två olika saker.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helt sjukt vettifan men ja, jag tyckte det, efter att ha sett repriser i det oändliga. alla vill väl bli fällda i straffområdet? särskilt när man sparkat bollen åt tjottahejti?
Asså mike. Du har inte spelat fotboll va? Allt är inte svart vitt och allt är inte filmning eller KLOCKREN straff, det kallas att spela smart. skulle du ha spelat fotboll förbi tolvårs åldern skulle förstå att det där ÄR EN STRAFF. det behöver inte vara en två fots kapning på mållinjen med rakblad fästa vid dobbarna för att det ska vara straff. blä vad jag ogillar folk som kan knappt spela fotboll men är expert på skiten för dom har minsann spelat i korpen och kollat på tv sen de var små!