Atmosphere [Sthlm 28/3]
kanske finns det en tråd om det här men + 03.28.2004 - STOCKHOLM, SWEDEN + ATMOSPHERE EUROPEAN TOUR -> taget från rse.com ---- Biljetter finns på www.ticnet.se och det är åldergräns, 18 år står det på biljetterna. (editerat av 040303)
hummunuhummunuuu!!!!! Ok. Jag är där och ingen annanstans!
Just my 5..
Faaan finns ingen mer info än den som finns på
www.rhymesayers.com Och det är ju inte direkt mkt.
24/7 always keepin it.
www.dj-silence.com vafan? här står det ju inte heller nåt om kägelbanan 28:e.. är det bullshit alltså?? :(
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
28 Stockholm (S) - Kägelbanan kom upp på Looptroops sida idag. I söndags stod det ingenting om sthlm. Va drar vi för slutsats av det? - att det just blivit spikat och Kägelbanan är sega på att uppdatera. Det kommer..
kommer med största sannorlikhete att vara minst 18 iaf.. det är ju mkt folk som vill se dom, varför skulle de då välja att inte sälja massa öl och tjäna pengar?
august: en länksida på jean-grae.com där stod de om hennes spelningar plus andra artister... Ozzman: Too late! Men de va en fin tanke...;)
Det är ju i MARS!! så alla vet.. :)
om nån får tag i info om hur man går tillväga för att boka, messa GÄRNA mig.
iiiii
det känns som att det är dags för lite information snart =/
Det man vill veta är om det kommer vara någon åldersgräns i Stockholm, det börjar ju dra ihop sig.. Om det nu blir något i Stockholm.
jacob treo: kägelbanan ligger på söder precis brevid mosebacke om jag inte minns helt fel ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
wuhu, nu ere bara å slappa tills den 28'e :D
Hur mycket folk tar kägelbanan in?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det ÄR åldersgräns.. står på biljetten iaf..
Just my 5..
Får väl köpa en biljett jag med då.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Jag var på en konsert på kägelbanan när jag inte hade fyllt 18, kom inte in men så följde en pappa till två killar med in , och då var det lugnt.
Nu har jag snackat med nån som hade hand om detdär, och han sa att man inte kom in om man inte var arton och utan leg, oavsett om man har med sig förälder eller inte. Dom kommer dessutom kolla leg på alla som går in sa han. Så det känns väl rätt döfött att köpa nån biljett om man är under 18. Om ni inte har falskleg :P
ingen som vet om man kan köpa biljett nån annanstans än via luger? typ i nån skivaffärer eller nått?
beställ på ticnet.se o hämta ut i nån sketen kiosk?
Men det är självklart att ingen går ut med informationen att människor under 18 kommer in med målsman, men verklighetetn kan se ut så..och andra sidan; vem vågar chansa? Det går att komma in på konserter om man är under 18 men det kan lika gärna skita sig. 165 kr för en biljett om man inte kommer in är ganska mycket pengar.
Jag ringde igen och då sa dom raka motsatsen:( Ingen under 18 får komma in!
http://www.oekoland.de/assets/images/Ravioli.jpg
När jag var där så sade dem att om det skulle vara åldersgräns så skulle den ligga på 20 år...
rensade bort lite snack om åldersgränserna, känns som om det började spåra ur..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Är det sitt eller ståplatser? Eller både och?
C-Line!: Sisst jag var där kunde man sitta i nån slags trappa en bit bort från scenen om man ville vara tråkig.. men fanns även gått om ståutrymme..
Billjett direkt: 077 1707070
Just my 5..
jaha vafan. äre censur här på whoa eller? Jag hoppas att jag klantade till något och att det inte är så att någon raderat mitt humoristiska inlägg. FU.
dom var här på hultsfred 2003 och gjorde en sjukt bra spelning tycker jag. jag blev helt frälst och det gjorde liksom inget att Slug spydde på scen. Det var bara charmigt
Fördomar är bara erfarenheter man inte hunnit få än.
Hultfredsspelningen var bomben.
haha va? var han full eller?
Senaste info ang. spelningen: Hiphop-teater till Sverige Graffiti, streetdance, rapmusik och film hör alla till hiphop-kulturen, men teater? Jodå! Södra teatern i Stockholm inleder sin nya serie Gatans perspektiv med två av de största namnen inom hiphop-teatern: Jonzi D från New York och Danny Hoch från London. Den 18 mars kan man möta dessa på Stora scenen. Dabby Hoch är skådespelare, dramatiker, skribent, producent, regissör och lärare. Han är en av dem som har lanserat begreppet hiphop-teater och dessutom grundare av den årliga festivalen i New York som ägnas genren. På Södran framför han delar ur "Jails, Hospitals and Hiphop", "Til the break of dawn" och "Def poetry jam". Jonzi D är dansare, poet, skådespelare och lärare och sedan 1980-talet den ledande personen i Londons hiphop-kultur. Här framför han "Lyrical fearta", berättelser från Londons östra sida. Söndagen den 28 mars fortsätter temat med filmer och ett seminarium lett av Danjel Andersson samt konsert med amerikanska Atmosphere med svenska Promoe som förband. Källa: SVD.
ojojoj vafan, när börjar det där kalaset igentligen?
har hämtat ut min biljett... :) life is good..
Så var biljetterna bokade till både mig och C-Line!. Hämtas ut på onsdag efter jobbet..
Ah, och jag sitter med min biljett, eller min flickvän har den, men jag ska iaf dit :)
..
jag har min biljett nu.. jag är dock några månader för ung når får det bära eller brista.. (orolig som fan)
Han var magsjuk.
men han sa ju själv att det var den största publik han hade uppträtt för i europa..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
hämtat min biljett nu! *lycklig*
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz
Fett att Luckyiam kom med..! Värt att dra dit bara för honom.. Han kommer ha med sig Collectors Item och Justify The Means på vinyl ... missar ni det är det er förlust.
Nån som vet vad han kommer köra för låtar och vad Promoe kommer att köra?
Promoe kommer nog köra en hel del från den skivan som ska komma. låtar som typ: "These walls don't lie" och "A likkle supm supm"
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz
supar_nollie Gör han det kommer det bli riktigt intressant att lyssna på.. Hämtar ut mina biljetter idag..
Jag fick biljetterna i min hand samma dag som de släpptes, bokade exakt 3min över 12... :D
Just my 5..
Hahaha Liza, sicken jävla timing ;)
..
Man måste ju va på standby när så vilktiga billjetter står på spel :D
Just my 5..