måste bara säga att jag hatar er just nu och jag hatar mej själv för att jag missade spelningen.
kryptonite P18 menar du det där TVÄRFETA beatet? det va helt galet!! va det de du mena lr?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric P19 han sa väl iofs att han hade skrivit bushgrejen medans han var på turnen.. din kompis kanske såg de innan den blev klar? Mera bilder!! var är alla? man skaffar väl digitalkamera för att dela med sig va! Har sett skitmånga från gbg o umeå, kan ju inte vara sämre i sthlm va
babbe P21 det stämmer väl att det va deras tredje show i sverige.. först hultsfred sen fatmilk och då blir ju sthlm tredje
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
tyckte det var riktigt bra, men jag saknade några låtar.. t.ex. guns and cigarettes
At-Sleep P21: Bara en bild?!.. Jag vill ha fler. :(
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz
supar_nollie P18 , det var inte At-Sleeps bilder, han fixade bara länken. jag tog bort originalinläggen eftersom länken inte funkade. vilket kanske inte va så smart. hehe.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
: hehe. jaja så pass asså. :P
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz
mozzarella P21 hultsfred, fatmilk, umeå open , sthlm
lite bilder från Söndagskonserten på Kägelbanan. http://w1.192.telia.com/~u19205109/atmos phere/ Enjoy
You've got an organ going, no wonder the sound has so much body
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vet.. jag är också med på den bilden ju... :)
Just my 5..
*ynk*! gråter... jag är så äckligt avundsjuk på er rötägg! ;)
a nigga with knowledge is more dangerous than a nigga with gun// they make the guns easy to get and try to keep niggas dumb//
Det var grymt och sådär, men det bästa av resan var när vi fick se Sveriges rapikon numero uno, Leila K vid McDonalds.
"War doesn't decide who's right, but who's left." - Iriscience "Social kompetens är den som är bäst på att låtsas" - Scissors 304-7734-02-09
Mr Dibbs is my hero!! I'll upload all of them later as soon as we fix a small space problem at the blindspot server
kruxx P47: vet att en av låtarna som spelades mellan Promoe och Atmosphere va en bit av Organ donor med Dj Shadow...fet låt!
HA HA HA!!! Vilken grymt bra konsert! Promoe imponerade som vanligt och stämningen var verkligen på topp!! Synd att ingen fick med mig och Zacke som gjorde kaninöron på alla tuffa i publiken... Det finaste på hela kvällen var en brud som står bredvid mig och säger till slug; Do you really think that you´re ugly? Cause I think that you´re the most beautiful person in the world.. Jättegulligt och så... Eller de två brudarna som viskade lite för högt åt mig; Alla som inte ska snacka med Slug kan ju dra härifrån Förlåt tjejer för att jag stod i vägen för er. HA HA HA! I like cocaine and i cannot lie.. (nä, jag bara skojar) (fölåt, klockan är för mycket. Jag borde sova...)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ginamontana så det var du som var full och sa "i like cocaine" hela tiden där va? haha ;)
Fördomar är bara erfarenheter man inte hunnit få än.
Mayhem; ha ha ha...jag var faktsikt inte så full, men jävligt på G :) var det du som sa så till honom? men visst var det grymt bra konsert?
you've got an organ going there, now one of the sounds is so much body!
You've got an organ going, no wonder the sound has so much body
gina yepp,d et var en sanslöst bra spelning. fast jag fick öl på mina dreads efter er ju.. haha
Fördomar är bara erfarenheter man inte hunnit få än.
3 veckor innan konserten hade jag bokat 5 biljetter. men jag gick aldrig. jo varför. min fuckade ålder. men man kanske endå skulle chansat.. men men hehe.
hmm? Vill du att alla dom ska vara "pose" bilder av Slug och Dibbs när dom försöker att skaka sig sjunga till dig? Varför måste du gnälla så där, det ä ju bara dumt Ja, Mr Dibbs sa att jag kan komma på scenen och ta bilder men fan, det var första gången jag har sett Atmosphere så förlåt om jag villde ha lite roligt... I was trying to enjoy the show at the same time so please accept my apologies for being so selfish and forgetting to put make up on Slug's face so you could have the pleasure of enjoying the most increddible pictures in the world (something I automatically ended up owing you the moment I stepped on the stage obviously...).
sorry for the swenglish... I didn't know how to write that last part på svenska yeaaaaah! piz
kontrast du är bara avunsjuk haha
ljusblå sälja bilder? kul liksom...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Blev det bara 301 inlägg?
kom just att tänka på ett av mina favoritminnen från konserten: I slutet av nån Lucy låt där de fick publiken att ropa "NO!" och så svarade Slug "YES!" och så gick det fram och tillbaks som i ett gräl.... och sen efter ett tag när folk har stått och skrikit "NO!" för full hals så svarar han bara.... "why?" (tystnad) haaahahah!
dricker tanqueray direkt ur flaskan, alla vill veta om jag är galen
jesus - ja, det var riktigt kul faktiskt. kaxig idé
Jag är starkat i världen
Om Sverige har världens vackraste kvinnor är bara en smakfråga, sen om någon säger det för att publiken uppskattar det, eller för att det verkligen tycker det, går ju faktiskt inte att veta... Men vem vet, de kaske säger samma sak i finland? =) Missade Gunz & Cigaretts oxå, men även Don't ever fuckin Question that, Travel & My Song. Nä det var en del som saknades, men det går juh inte att göra alla nöjda. Men Slug lovade iaf mig att den skulle köras nästa gång, fast det kommer han säkerligen glömma bort, jag menar, det är nog x antal saker han lovar på varje spelning...
"En Mäniskas död är en tragedi, 1 miljon mäniskors död är statistik" Josef Stalin