ja jag hoppas att det ordnar sig..
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz
dejavu: hittar ni en bil vill ja åka med, bara så att ni vet :)
http://fredpajorden.com
det börjar fan närma sig nu.... jag får damp
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
När tar det slut tror ni? Har ju jobb dagen efter. Funderar på att ta ledigt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Åka ensam är väl ingent... har gjort det och sovit ute på central stationen två gånger förut... Det går om man vill =) förresten visste inte att PSC skulle med! fy fan vad grymt!
"En Mäniskas död är en tragedi, 1 miljon mäniskors död är statistik" Josef Stalin
nån som skall åka bil hem till västerås efter konserten som har 2platser över i bilen?
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
mozzarella P21: ja jo på sätt och vis. Jag kanske åker den vägen hem. Det är så gott som exakt lika långt. Jag bor i Eskilstuna..
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz
det går inte komma in om man har biljett, det e fult.. - Va?!..
Nån som har biljett/biljetter? Vadå kommer PSC/LuckyIam och Mr. Dibbs också vara där? shiiir
Ny låt: "Mr. Blatteloverman"!
Biljetter finns åter igen att inhandla på
www.ticnet.se Ville vara snäll mot alla gråtande fans som inte lyckats införskaffa en biljett.
Ses imorrn!
att mr. dibbs ska vara där är väl ändå ganska nödvändigt..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
kommer bli dope as a crackhead!
då var dygnet inne då. inte så långt kvar. det känns bra.
dricker tanqueray direkt ur flaskan, alla vill veta om jag är galen
tror ni det finns biljetter kvar. jag har varit en idiot som inte köpt än. men det verkade som det inte var slutsålt på ticnets hemsida...ELLER?
han var jävulskt bra i Umeå igår..
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
det här kommer bli jävligt ballt, dagen till ära är det solsken och sju grader också :)
jag ska förkröka på Burger King.. synd att man är något bakfull. Vädret o peppen kanske ändrar läget när det börja närma sig hörde att de körde cover på RATM - Killing in a name of i går.. ska bli intressant.
Friday F17 Danke schöön...har inte biljetten här, mamma har den =)
Värt att gå dit innan o försöka sin lycka utan biljett??? Eller ere chanslöst...
I Umeå var det SJUKT!
www.shumway.se - världens softaste webzine
Var tvungen att sticka efter halva Atmospere! Fy fan... vad missade jag? Det jag såg var astungt! Mr Dibbs intro dödade allt. Promoe var helt ok, men saknade några gamla klassiker. Bonsufråga: Vad heter låten som spelades direkt efter att Promoe gått av? Och låten som spelades precis innan Mr Dibbs började? (en kvinnlig rappare).
Bonsufråga? Bonusfråga, menar jag givetvis. Puss å kram.
varför gick du innan? missade ngt gjotde du i alla fall!!!
Kom hem NU från Atmosphere. Huuuur jävla bra som helst! Så jävla kul att se Promoe köra sitt och sen Slug, vilken klassiker. Det känns också jävligt skönt att ha favoritband där frontfiguren står och säljer prylar innan spelningen och bryr sig om att ge råd om storlek på tröjan man köper. "For you, i´d say a medium or a large. The shirt does shrink a bit when you wash it. try this, its a large..does it look right? it shrinks a bit..." Hahaha. Tacko Sluggo!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mariia>>> Problem på hemmafronten med en galen granne. Var tvungen att sticka. berätta nu, vad hände efter andra halvan? vilka låtar?
BazookaTooth - det var ju iofs ant, men det var skönt ändå. :) spelningen var dope! vilket jävla röjj det blev när de körde rage against the machine i mitten, helt sjukt. slug är hur grym som helst.
Ola - Ehh...näe när jag handlade var det Slug som stod i båset. Han förklarade att han stod där och skulle byta av sen när han skulle gå på scenen.
BazookaTooth - ah, okej. my bad.
god damn vad jag har röjt. orkar knappt stå på benen längre. absolut bästa va när dom drog på RATM efter bush-talet.. så snyggt gjort, så snygg grejj, så grymt jävla bra, så galet röj.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
jacob_treo nä, jag såg fan inte ant heller...men det står på flyern att han skulle va me. och när jag frågade Form One så sa han att han kommer.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Ola - ingen fara! =) uppenbarligen bytte de av varandra. Ant skulle jag nog inte ens känna igen om han stod framför mig. har sett honom nån gång på bild men minns inte riktigt hur han ser ut...det var hur som helst för jääävla bra alltihopa!
jävligt lyckat, jävla röjj jävla nice fintfint!
"Och Paris Hilton skulle kanske valt att hålla sig borta från bioduken. Hennes insats i "House of whacks" gav henne en Razzie Award för årets sämsta kvinnliga biroll. "
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Gudomligt. Mer behöver inte sägas.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
fyfan vad grymt det var det bästa jag någonsin har sätt.. till alla som missade det här åk fan till gbg eller umeå o se han för bättre show kan inte skådas.. fy helvete va bra det var
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
mozzarella P21 gbg showen va i fredags!!! grymaste jag sett!!
helt mör.... det var så jävla mycket energi i det där rummet. - word, RATM grejen var helt sanslös. tror inte jag röjt så mkt sen el-p konserten
Jag är starkat i världen
Ojojoj.. finnes inte ord..
Just my 5..
oh shit skulle också vilja sätt han på fetmjölk.. men jag säger bara mr. dibbs scratch session i början knäckte hela promoe konserten.. och framför allt rage against the machine grejen.. helt sanslöst..
Var det mycket folk på sthlms spelningen?
mfs Det var slutsålt, så ja... Det var överfett!
Äckligt bra!
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Det var jävligt mäktigt när dom spelade Rage...kvällens höjdpunkt, tillsammans med smutskastningen av Bush. Annars tycker jag att all groupiehysteri som är så vanlig på sådana här spelningar lätt kan förstöra mycket av upplevelsen.
"Shit's so thick you could stir it with a stick"
det var bland de bästa spelningarna jag sett i hela mitt liv.. det går helt enkelt inte beskriva hur jävla bra det var. jag dog när Slug kände igen mig från Hultsfred.
Fördomar är bara erfarenheter man inte hunnit få än.
tillsammans med smutskastningen av Bush va originellt.. :) känns lika fånigt varje gång en amerikansk artist kommer till sverige för att snacka skit om USAs president.. visst är han skit, men säg inte det till oss vafan.. Annars tycker jag att all groupiehysteri som är så vanlig på sådana här spelningar lätt kan förstöra mycket av upplevelsen. sant... gallring vid dörren! :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Jag tycker det är bra att amerikanska artister uppmärksammar vilken skit de har till president. Befogad kritik är aldrig fel. Däremot snackar vi fånigt när det kommer till "You guys are the best fucking crowd ever!...." eller "Sweden got the most beautiful women in the world". Yadda, yadda, yadda.
"Shit's so thick you could stir it with a stick"
Visst e det played out att snacka skit om Bush, men jag tycker inte att det är något dåligt. Hans acapella var jävligt bra och träffsäker. "sweden got the most beautiful women in the world" måste ju vara det klyschigaste man kan säga. jag tror inte att jag har vart på EN enda spelning där någon manlig utländsk artist uppträtt som inte sagt så.
Fördomar är bara erfarenheter man inte hunnit få än.
Ida men det känns som en fis i rymden.. varför inte göra det (i större utsträckning) i hemlandet för? det är inte direkt en fasciststat där de åker på en hurring om de säger nåt negativt om presidenten.. aldrig hört att Atmosphere är direkt politiska av sig på så sätt.. det är bara en livegrej som funkar. de vet att folk utanför USA inte gillar presidenten så... som sagt. en fis i rymden... det enda det skulle vara "bra" för är om de gjorde en Looptroopgrej, att deras fans tycker likadant som dom.. bara för att dom är dom liksom.. men det tror jag inte. hiphopmänniskor är anti-Bush av naturen (utan att direkt veta varför ofta..) iaf. nu ska jag sluta skriva innan ämnet känns för avlägset :) (publikfjäsk hör till! har man ett par innanför västen så känns det som om killen på scen verkligen älskar en.. haha.. :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"