jag tror inte att jag har vart på EN enda spelning där någon manlig utländsk artist uppträtt som inte sagt så. inte så konstigt. det är ju sant.. efter Kuba och Iran så är Sverige helt klart snyggast :) (och kolla vad dom har att jämföra med... USA liksom.. antingen ser man ut som en docka eller som en boll)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Kontrast Ja, du har rätt, procentmässigt så har Sverige sjuuukt mycket snygga tjejer, men det känns alltid lika "jaja, så sa han säkert när han var i Tyskland igår också"
Fördomar är bara erfarenheter man inte hunnit få än.
"skjut mig när jag blir för stor" Jag hade gärna skjutit honom för två år sedan. Grym konsert men fan.. jag har lite svårt att dela artister som väcker känslor i mig.
Gerdaman
Mayhem hoppas verkligen inte att dom säger så.. för fy fan så dom ser ut i Tyskland.. :) var på en festival med 40.000 tyskar.. jag såg typ 3 snygga tjejer (varav 2 var från Schweiz :D) Ghettogerda jag har lite svårt att dela artister som väcker känslor i mig. sant.. därför borde hemmagigs införas. sovrumsspelningar :)
haha, joo, jag vet, tyska brudar brukar inte vara det vackraste.. men man blir ju liksom inte förvånad ifall de säger samma sak där. ghettogerda Förstår precis vad du menar. skulle vart schysstast om man hade avrt där helt själv. Det finns iofs vardagsrumsturnéer, men band som spelar hemma hos en för en själv och ens kompisar. jag ska på en sån nästa vecka! :)
Mayhem Njaee helt ensam vill man inte vara.. man vill att det bara ska vara människor som förstår hur man känner runt omkring. För att citera slug "when I can I'm gonna build a castle that touches the sky, no to get closer to god but to get further from y'all" Känns ganska meningslöst när allt man vill bort från helt plötsligt inrymms i det man flydde till.
Gerdaman
Det där om Bush hade han ju dragit i USA sa han väl? Fast han tyckte att vi i Sverige hajjade det bättre än amerikanerna själva..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
såg att det var minst 3 pers som spelade in bush-acapellan med sina digitalkameror.. nån chans att man får se det tro?
flashigt att spela in ljud med en kamera.. f ö var det det galnaste på länge! det kan till och med ha varit den bästa konserten nånsin..
vadå? jag dyster?
Smarrig spelning. Ett minne för livet. Speciellt när man blivit strypt av både mr.dibbs och Slug, det är lite status.
skitgrym spelning av slug o hans vänner...kul att man hör varenda ord han rappar...det är inte så vanlig på konserter annars.....jag belv lite besviken på promoe dock...tyckte inte alls det var så bra som jag hade trott/förväntat mig....
fan vilken bra spelning. jag är fortfarande halvdöd.
jag tycker dj larges sång gjorde promoes spelning :) jävligt bra drag i publiken där framme! en kväll man inte hade velat missa!
"jag dog när Slug kände igen mig från Hultsfred." hahahhahhahh, ja wääschta status ju!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fittbra!
Gaaaalet dope var det! Props som fan för Rage-interluden hahaha
Taikon - The Bastard Formerly Known As Mad-P <br> "What was your dick doin' in the milk man..."
Fyfan jag kom hem från spelningen typ klockan 3 inatt och jag är fortfarande helt chockad av spelningen. Den var så himla jävla bra så jag nästan svimmar. Atmosphere äger så himla skönt. Jag har inte sätt atmospere förut. Så jag vill säga att det bästa med honom var vär att han var som en helt vanlig kille. Han hade lite rund mage, sa vafan han ville, lite halvful t-shirt och fick kontakt med publiken bra som fan. När man såg han så kändes det inte bara som nån internationell rappare utan en helt vanlig snubbe. Det gillade jag. Och så är det ju bara så att Mr. Dibbs är så himla klockren. btw. Jag missa vem "tha niggah" var. Han var från "Living Legends" i alla fall. Det missa jag inte. Vem var han?
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz
han heter Lucky I am och är med i living legend iaf. han var asball.
supar_nollie LuckyAmI
jacob_treo jag är avundsjuk på dig. hoppas du har kul. det var iaf bland de bästa spelningarna jag sett i mitt liv :D
Fyfaaan, vilket jävla röj de va igår.. RATM-biten va helt perfekt, alla röjde sönder.. Fick en fet armbåge i halsen, men sånt får man räkna me :) Jävla schyssta stagedives också :) Nån som fick me de på kamera? Ah, jävlar va schysst de va, tråkigt för alla dom som missa detta..!
..
Mayhem F18 & Da_Mastah P19: Thank you guys.. jacob_treo P20: Det enda jag kan säga är: Du kommer inte gå ifrån därifrån onöjd. Det är så himla röjj. Du kommer vara lika chockad som alla vi som var i sthlm.
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz
Ok,,, känns som att jag har missat nått...o jag var där... enda höjdpunkten var Rage låten...då snacka vi om röj....
Doo the right thing!!!!
åååh, jag skulle till gbg i fredags, men jag var inte mentalt redo.. sen efteråt ångrade jag mig så jääävla mycket när jag såg bilderna därifrån. jag skulle lätt följt med till köpenhamn om edt inte vore för att det är imorrn.. inga pengar och skola och sånt.. men jag skla försöka pricka in en londonresa till turnéavslutningen.. :)
Da_Mastah P19 nej, jag snackade med en polare från USA som nyss såg Atmosphere där, och han hade inte hört ett ord om Bush... konstigt. supar_nollie P18 vill bara upplysa dig om att Atmosphere inte e en kille, det e en grupp som består av Slug (MC) och Ant (producent).
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric P19: Hehe. jo jag vet. Blev lite fel där när jag skrev. hehe. I'm sorry folks.
Ant var inte med nej, han hatar tydligen folk om man ska tro Slug. Sen jobbar han fortfarande med sitt vanliga heltidsjobb. Men han är som sagt aldrig mer på turné. Rage-biten var helt sjuk men jag saknade lite låtar som spelades på Hultsfred. "Guns & Cigarettes" och "If I was Santa Claus" bland annat. Förövrigt så tror jag verkligen att Slug menade det där med att det var en av de bästa publikerna någonsin. Deras spelning på Hultsfred och den i Umeå dagen innan listade han på sin topp 10 lista över spelningar och det är inte helt omöjligt att de tyckte att Sthlm var i samma klass som de två spelningarna.
asså jag är fan oxå helt jävla chockad över hur man kan vara så jävla grym på scenen. det finns fan inte ord för hur jävla bra det var.. sen hans kokain snack på slutet var något jag verkligen tog till mig av.. riktigt fina ord, ska fan aldrig röra kokain och slå till folk som snortar. tex big brother linda
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
bilder från gårdagen någon?
salaisus han sa att GBG publiken va en utav dom bästa någonsin också...avslutate med att säga typ: "safe travels tonight. i don't want y'all to die. I WANNA SEE YOU MOTHERFUCKERS AGAIN!!!" mozzarella P21 va sa han om coke?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
LuckyIam sa iaf att han tyckte publiken i ume va röjigare än sthlm.. Men slug kanske hade en annan åsikt.. ;)
Just my 5..
Ja vi vill ha lite bilder från konserten i sthlm. Det var någon som filmade oxå såg jag. Har du lust att slänga upp den videon eller?
jag såg ingen som filmade.. vart stod han/hon?
Just my 5..
Rage-prylen var tung, helt klart. Det var den som drog igång stämmningen till topp (inte för att den var dålig innan) helt enkelt. Sen var det bara köra på med allt annat tungt de hade att bjuda på. Rage var eldigt. Men det var ett sjukt tungt röj. Promoe var inte direkt dålig som förband. Blev nästa orolig att de inte skulle överträffa det :)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
doktorn: word! Grymt att dom tog av Mr Dibbs snusnäsduk när han stagediva ;)
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Liza F22: Jag fick för mig att det var någon som filma i alla fall. Det så så ut. Den personen stod i mitten av folkmassan på dansgolvet. Jag var inte i folkmassan nere på golvet men det såg ut som en videokamera från my point of view
jag har lite bilder och film-snippets(dåligt ljud), men jag vet inte hur man lägger upp?
"gör det som är rätt, men tappa aldrig din kassett"
bra grejjer fan...promoe va fett hård oxå...backar han galet
Riktigt bra rakt igenom. Mr Dibbs var grym som fan.
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
men va skönt iaf.. nu kan Atmosphere-hypen dö ut ;)
Jackson P18: lägg upp bilder på:
http://upl.mine.nu/ Där kan du dock inte ladda upp filmklipp tror jag.
Länka sedan bilderna här skulle vara kul så vi kan se dom.
kontrast atmosphere är ingen hype. de här, nu å för alltid! :)
jag hatade att han körde varken Saves the day, One of a kind eller Blame game. Och i början av konserten sa han att det var hans 3dje spelning i Sverige. Antar att han menade denna tour och inte nånsin.. för annars stämmer det ju inte. Men det verkar inte som att nån blev besviken iaf.. ingen som hittat nån recenssion på spelningen?
babbe - han körde första versen av "one of a kind" på ett annat beat.
Jag är starkat i världen
I just can't believe they played mama had a baby and his head popped off... My favourite song along with woman with ze tats on ze handz... I probably wont be sleeping for a couple of days... See ya!
Septuagesima hehe jo Atmosphere är väldigt bra. men denna hysterin är oroväckande tycker jag :)
kryptonite P18 jaaa fan nu kommer jag ihåg det. Hajjade aldrig då att det var den låten :) kom ihåg nu "might as well plugged rca cords into her head".. aja.
vem vare som knata runt på scenen och fota då?