al3 Ok, du får posta en bild så jag kan bedömma den sen då :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vissa av de där spindlarna såg riktigt ruggigt verkliga ut.. De flesta var rött rötna dock..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jennie-is-back: Ja framförallt den jag tänkte på.. ruggigt realistisk.. nästan läskigt..
http://www.bmezine.com/tattoo/A31214/hig .. Vissa delar av denna sticker också ut rejält från huden.. ser verkligen ut att krypa upp för halsen på han.. Inte lika fotorealistisk dock men vid en snabb titt kan den nog se rätt real ut..
men den jennie länka var fett nice..
Fucks your life up crew Tjabo!
hip-hopo fonken P21: jävligt snygg. jag har funderat p¨å att göra en i lite samma tema, fast bara på underarmen, och sen inte i dom färgerna, men givetvis färglagt ändå.
Alla säger att den är så ful så den blir cool.
Men den är som jag :D älskar den!
raur.hex29a.com
Kan ni inte skriva ut vad den kostade när ni gjorde den?
What we do in life echos in eternity.
Ja skriv vad dom kosta också =)
Fucks your life up crew Tjabo!
Jah_L P22 du passar i den asbra!!
vissa av mina var dyra, vissa var billiga.
Annars är den här ruggit snygg...men jag undrar vad den kan ha kostat. Det är trots allt Robert Hernandez som har gjort den:
www.bmezine.com
CrackPipe Den där flickan är väl snodd/lånad från mark rydén? Grymt snygg var den iallafall.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Baboso Jepp, det är en målning av Mark som den är gjord av. Lovar att den förutom grymt snygg är grymt dyr...
CrackPipe P25 häftigaste jag sett på jävla länge
crackpipe får man lov och fråga hur mkt den kostade ungefär?
besserwisser1 Jag kan tänka mig att den kostar omkring 15000:- kanske lite mer eller lite mindre, men omkring det...
CrackPipe P25 ah, allså jag trodde det var din tatuering.. eller missförstår jag nu?
besserwisser1 Nej, har tyvärr inte råd med att resa ner till Spanien för att sedan punga ut beloppet för en sån tatuering.
CrackPipe P25 ah haha ok, men den v ar fin.
besserwisser1 givetvis den var fin. Kan inte tänka mig att Hernandez har gjort en enda tatuering som inte varit fin de senaste åren...
CrackPipe P25 finns det mera verk man kan glo på? vart i sådana fall?
Verk av Mark Rydén.
Inga tatueringar!
CrackPipe P25 länken funakr inte Baboso P23 ah danke
CrackPipe P25 min nya skönhet är hemma gjord hos en snubbe, som inte har studio kostade mig 200 kr är mycket nöjd.
kanske ser lite dålig kvalité eftersom det är webbcam..
HUR MÅNGA AV ER HAR HITTAT TATUERINGARNA PÅ GOOGLE?
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
Crackpipe P25 Du har möjligtvis ingen aning om var i spanien Ramirez har sin studio?
Soy esa clase de persona, me buscan todos los hermanos mayores de los niños de la zona
al3 vet inte om jag kan säga att det var en skönhet. Helt vanlig tråkig tatuering...men så länge du tycker om den så är det ju det som har betydelse.
va fan!
han håller till i Madrid...
CrackPipe P25 aight sant, men gillar inte färger o grejer o tribals så tänkte bara hylla min mamma, något till henne så det har en tanke bakom det hela och det gör det fint tycker jag iallafall :)
al3 Givetvis! Det är du som ska bära din tatuering och ingen annan. Jag skiter i om folk tycker mina grejer ser ut som skit, men vet att de flesta inte tycker det. Slutsatsen i det hela är nog; skit i vad andra tycker! Dessutom är 200:- inte vidare mycket att lägga ut. Siktar på att min nästa kommer på på kring 10.000:-
CrackPipe P25 yes alldelles rätt, håller med dig. oh jävlar, vågar inte satsa på stora grejer än gjorde min på ryggen som täckte från ena sidan till andra så jag ska vänta ett tag, tills pengarna kommer och när jag känner mig redo igen. vad har du tänkt och göra? och vilken tatuerare?
CrackPipe
Får jag fråga dig vem som gjorde
denna och vart du/han fick inspiration ifrån?
Baboso: Det var
Daniel som gjorde den har jag för mig. Var inspirationen kommer ifrån överlåter jag åt crackpipe.
We are just statistics, born to consume resources.
Har blivit grymt sugen på att göra någon efter att ha läst den här tråden. Tror jag vet var jag vill ha men inte riktigt säker på vad jag vill göra för nåt ännu.
We are just statistics, born to consume resources.
Baboso
Sera har helt rätt, Den riktigt duktige Daniel gjorde min tatuering och jag snodde den grymt fina bilden från omslaget till "Quicksand" av Noah 23.
al3
Jag ska göra ett handmotiv. Typ av bild hittar du på
www.adambarton.com och jag kommer låta Theo Jak även göra min nästa. Han är sjukt dyr men enormt duktig.
CrackPipe Jag visste att jag kände igen figurerna från någon annanstans:) Vem är Theo Jak då? Fy vad sugen man blir på ännu en tatuering.
CrackPipe P25 okej låter intressant, men vart bor han Theo Jak? det jag läste på sidan snabbt så bor han i Usa?:O jag ska vänta tills jag blir 18 bast sen göra hos daniel..
Ok! Theo Jak är en välkänd tatuerare inom tatueringskretsar. Han är ursprungligen från San Fransisco men har för tillfället en studio på Stockholm. Han är iof lite dyrare än andra tatuerare, men samtidigt tycker jag att han är bättre de flesta andra tatuerarna i sverige. Han brukar även vara en av huvudnamnen på Stockholm Ink Bash...om ni vill se han "in action" så gå dit.
zero9 Gjorde du de hos Heidi Hay? Hon är grymt duktig...
zero Jag tänkte specifikt på heidi... det blir singular då.
joel yes Mr :) Emmson menar du att d e din tatuering eller hur menar du?
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
al3 det är verkligen tragiskt att du valde att gå till en som inte har en egen steriliserad studio. du kunde ha väntat tills du hade fyllt 18 o gjort d hos en seriös tatuerare med strila verktyg. att tatuera/pierca/cutta/bränna sig hos en oseriösa moddare e en stor risk att ta, även om du känner killen. risken för att få hepatit och liknande e ändå stor. hur mycket du än känner honom. tragiskt att se icke myndiga ha bråttom när d kommer till något som ska sitta på deras kropp för alltid. vänta tills du e gammal nog. sen kan du knock your self out ju. d e för ditt eget bästa.
Min morbror drog på sig hepatit när han gadda sig, hans lever är kaputt nu.. Gäller o tänka på riskerna med att gå till oseriösa ställen.