precis. vad som helst kan hända. om man ska ha d hela sitt liv.... varför då jäkta?
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jennie-is-back han hade allt som en tatuerare har i en studio, det e bara det att han gjorde det privat och inte som anställd.. förstår du?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
al3 hur vet du? vet du precis allt man har i en studio? hade han en autoklav? vet du om att dom som jobbar hemma kan ha allting, men inte alltid använder d? d spelar ingen roll om den personen har d för den delen för att d finns fortfarnade smittrisk då allting inte kan vara sterilt i ett hem som i ett tatueringsrum.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jennie-is-back okej okej, somsagt han bor i en studio förstått? okej ja kommer dö shit ja vet inte va autoklav är.. gör en tråd om mig när ja dör.. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
al3 du kanske inte dör, men du kanske uppyäcker att du har något som du har blivit smittad av vid en blodkontroll tex. hur kul tror du att d skulle vara? d går fint att skratta nu. att han bor i en studio e samma sak. fortfarande ett ställe som inte kan bli sterilt då den e anpassad för andra ändamål oxå som att tex sova.
jennie-is-back aså du snackar som du visste allt, va händer fall det är 2 våningar? en studio i första vånigen med lås och allt, och ett rum och kök i andra våningen med lås, det är ju inte värre att ha en dörr på tatuerings studio, fall du inte förstår så gjordes allt i en studio men det va på "hemma" tid förstår du? Han är fortfarande lika proffsig och har fortfarande samma grejer som han har annars okej? fortsätt inte för du förstör verkligen min natt du gör mig irriterad som fan
skiter i om jag gör någon irriterad eller inte. sanning e sanning och d e bara att inse d. du sa innan att d va hemma hos nån. sen ändrade du dig till att killen sov i studion o sen skriver du d där ovan. var han än gjorde d så e han oseriös då han tatuerade ett barn. barn e du tills du e myndig. och yes. jag vet en hel inom bodymodification då jag själv håller på med detta o ska antagligen gå som tatueringslärling och även piercingslärling så fort jag ahr fixat allt med min utbildning. så jo detta e mitt område.
ändra mig inte gick bara inte in på alla detajler men eftersom du är sån smart ass av dig så va ja tvungen att berätta allt så du ska fatta, okej bra för dig grattis hoppas allt går bra med din utbildning. hej
du e bara skum. varför kan du inte acceptera att du har fel? att bli förbannad för att folk skriver till dig för ditt eget bästa e lite väl att ta i. upp till dig. vill du ha HIV o hepatit så e d upp till dig. gör bara resten av mänskligheten en tjänst: testa dig innan du har oskyddad sex tex med någon.
al3 Kan du berätta lite mer om studion? Är det en tatueringsstudio eller? En autoklav är en maskin som rengör tatueringsredskapen med ultraljud och som kostar sjukt mycket pengar (omkring 40.000 om jag inte har fel). shit hur jag stavar, märker av att jag är trött... =(
Crackpipe precis, men d kostar allt från 40.000 (dom som håller standarden) o uppåt. många tror att d e ett sterilt ställe bara för att "tatueraren" "rengör" d han använder. allt blir inte rent om man inte autoklaverar d. d bli bara rent på ytan.
jennie-is-back ASSÅ GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD! han hade för det första nålar som va nya, sen koka han dem i en grej som såg ut som ett kassavalv, sen blev den vibbrerad på nåt sätt, sen satte han på sig hanskar (gjorde han från första början) sen satte han in skiten i maskinen, sen är jag inte exakt vad han mer gjorde han fråga fall jag satt bra, och sa att ja skulle ta ett andetag och andas rätt bla bla bla.. sen tatuera han mig.
varför får du såna spel? för att han du tatuerade dig hos e oseriös? hur han än gjorde så e han fortfarande oseriös. du e ett barn.
CrackPipe P25 den ser ut som vilken studio precis gör, den har alla sorters maskiner.. det som är saken är att han har en våning över den och där är det hans lägenhet, och det e en trappuppgång liksom mellan studion o lägenheten så förstår inte denna sak om att han inte va seriös? okej han kanske gjorde det på mig för att ja va inte va myndig men det gör inte tatueringen mer risk fylld. Allt sköttes rent och bra. /alexis
jennie tack! Äntligen har jag hittat någon på whoa som är logisk :)
jennie-is-back för att du förstår att det är en studio, okej visst han kanske e osäriös för att jag är ett "barn" men han gör den enda på samma sätt som att han skulle tatuera dig, inte gör han det dåligare bara för att jag är ett barn.
CrackPipe hehe :9 detsamma hörru! al3 dom som tatuerar icke myndiga e oseriösa.
att du inte* ska det vara.
al3 jo. han kan göra d sämre för att du e ett barn då dom som tatuerar ett barn e oseriösa o tänker att den personen inte vet hur allt ska gå till så därför kan dom göra precis hur dom vill. visst d e din kropp. du gör som du vill, men saken e att tatuerare somd enne inte borde få tatuera.
jennie-is-back okej du har sagt det nu, men en fråga nu tror du han gör det dåligare bara för att jag e 17 år? Och fall jag ska tilläga så tror jag dem mesta tattoo studiorna gör tatueringar till dem under 18, endel kräver bara ett intyg av en förälder.. det har jag varit med om förut iallafall. är 18 år samma för percing lagen? hur funkar det? Och hoppas inte det är något illa att ja sakt nåt fel som gjort dig arg.
såg att du han svara innan ja fråga .. men då vet jag va du tycker iallafall /alexis
al3 Tyvärr så vet jag ingen "bra" seriös tatuerare som tatuerar individer under 18.
yes då vet du d. Och fall jag ska tilläga så tror jag dem mesta tattoo studiorna gör tatueringar till dem under 18, endel kräver bara ett intyg av en förälder.. det har jag varit med om förut iallafall. nej nej. dom seriösa som verkligen bryr sig om vad dom gör gör inte så, utan skickar hem en o säger att man ska vänta om man inte e seriös. man ska vara 18 när man tatuerar sig. ingen förälder o sånt räcker. d e inget lag på d, men d e lag "mellan" dom seriösa.l för piercings bör du vara 15 år om du ska ha med förälder. vissa vill att man helst ska vara 16 år med förälder, men då får du bara pierca dom "vanliga" kroppsdelarna och inte intimpiercings, surface eller liknande. vid cutting o brandning bör ska man även vara 18.
säger att man ska vänta om man inte e seriös. d ska stå: säger att man ska vänta om man inte e myndig .
jennie-is-back okej tack för infon, men nu ska ja iallafall vänta tills jag tatuerar mig tills jag fyller 18 år och göra nåt lite större hos Daniel här i Strängnäs hört han är bra. Men den lagen gäller väl inte i andra länder?
en sak till... jag blev inte arg eller så. bara irriterad för att d e verkligen synd att någon som tatuerar en icke myndig gör d. d gör bara att folk som inte gillar detta har större chans att bilda fördomar då tex, elelr att den som blev tatuerad blir smittad, eller att tatueringen blir konstig osv. d e för bodymodifications och ditt bästa. synd att d inte finns lag som sätter åldergräner. moddarnas gena "lag" räcker inte alltid tyvärr. finns ju ändå klåpare.
al3 lugnt. ja vänta tills du e 18. o välj tatuerare med omsorg. jo i vissa länder finns d. andra länder har riktig lag på d oxå tror jag. d e mellan alla tatuerare. alla vet hur d e. egentligen e d inte så smart att tatuera sig i ett annat land som vissa gör. som tex i Thailand om man inte kan åka dit när som.
jennie-is-back aa jo förstör lungt, jag har lite dåligt temprament men förstår även det du menar. haft en dålig dag med kurdiskt kalas o det va livat så man är ju lite trött nu på natten/morgonen. det fixar sig nog med lagarna ska du se, snart kommer en åldersgrän, fall det e varnings skyltar på att lyfta mat påsar, så kommer nog detta med regler också ska du se. /alexis
jennie-is-back gjorde min första i thailand hehe.
ta o vila då. :) äh. dom har sagt att dom ska fixa lagar. förstår inte varför d tar en sån tid. många barn blir moddade ju.
al3 bad bad. inte bra ju.
jennie-is-back man får vänta tills nån dör i blod förgiftning så kommer det nog.. ska sova nu, hare bra allihoppa och skicka mer bilder på era tatueringar!
ja. så lågt har dom sjunkigt tyvärr. godnatt.
haha e rätt trött på alla som säger att man måste va så jävla stört säker på motiven hela tiden. ja har två gaddningar som ja inte riktigt kan stå för till punkt o pricka, de e ju ba soft o titta tillbaks på när man e gammal o känna impulsivitetens vindar svepa över nejderna igen.
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri
inte så för alla dock.
en till tribal i denna värld och jag spyr på den. öskar jag hade bilder på mina vänner som suttit på kåken flera år i latinamerika ayayay där snackar vi läskiga och läskigt fula tatueringar. förövrigt är luffarprickar det enda jag ska ha
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Vad händer med en tatuering om man tex har den på armen och man är normalbyggd. Sedan får man för sig att börja gymma som fan och bygger på musklerna? :P Kommer tatueringen se helt felpropotionelig ut då? Lätt att fixa till? Detsamma gäller väl för när man blir äldre och det mesta på kroppen "halkar ner" lite. hehe. Dvs, hur mkt påverkas tatureingen av antingen mycket träning eller åldern som tar ut sin rätt?
We are just statistics, born to consume resources.
dom flesta här har riktigt najsiga tatueringar, verkligen =)
besserwisser1 ha ha ha, jag som tycker precis motsatsen :D
CrackPipe P25 mäh. inte vara så negativ =) jag tycker om den där bettie page jättemycket, komemr dock inte ihåg vems det var. =D
besserwisser1 Jag är inte negativ, jag är uppriktig :P Den med Bettie page var helt ok måste jag säga...
CrackPipe P25 haha bra det =) så var det några som hade såna där texter intatuerade, det avr häftigt det med
Sera i dom flesta fallen så följer tatueringen hudens struktur och hur huden sträcker på sig. annars kan man fixa till d om d inte e en hel/halvsleeve i dom flesta fallen. och när man blir äldre följer tatueringen huden självklart.
Fan Robert hernandes sidan buggar ur totalt för mig.. Först kommer allt fram men sen helt plötsliggt försvinner halva sidan och det står att den laddas men inget händer.. Fy fan.. Sjukt sugen på att kolla runt där.. Ah två dar kvar till nästa tatuering.. Fan vad gött det ska bli.. Sera: Svårt att påverka en tatuering särskillt mycket genom träning utan att gå upp ofantligt mycket.. Åldern påverkar ju såklart en hel del om man inte håller sig riktigt fit och tar hand om sin hud och sina tatueringar..
joel skicka länk så kan jag kolla om d buggar för mig med. :p hehe hur ofta håller 70 åringar sig i form? :p hoppas att d går fint på torsdag. vem bokade du hos?
hemsidan funakr som den ska för mig
Joel413 Hur ska man ta hand om sin tatuering på bästa möjliga sätt? En fråga och hoppas att någon kan svara typ. Kan man tatuera över en befintlig färg utan att det ser konstigt ut? Jag har en gul utfyllnad som jag vill ska bli svart.
jennie och joel: Så det är lugnt alltså om jag skulle få för mig om några år att gymma. gött. Joel, prova att kolla på den i IE istället för FF. Den buggade precis som du beskriver i FF för mig men funkar prima i IE.
We are just statistics, born to consume resources.
Bboy_KeeN P19 tung tattoo malaka! fett nice
va skulle jag vara utan mina bröder?
atena50: Just det jag skrev där uppe om åldrande och att ta hand om sin tattoo så tänkte jag mest på att smörja in den med stark solskyddsfaktor varje gång man är länge i solen och såna saker.. Om du tänker på läkningstiden så finns det mer att säga men det hinner jag inte nu.. jennie: Du ska se vilka friskusar vissa 70 åringar är.. Ser fan 70 åringar med bättre fysik än jag då och då, haha! Ute och joggar och har sig.. Nä men allvarligt talat så visst nä de är ju inte så snygga vid 70 förmodligen vad man än gör men i den åldern är det cleant att ha bleka och smetiga gaddar, kolla på alla gammla sailors, bara charmigt, plus att man inte behöver leva med dem så länge i det skicket om man skött sig bra fram till dess.. Sera: Jajjamen.. Bara du inte ökar extremt mycket på extremt kort tid.. brukar krävas en graviditet för att tänja ut en gaddning på en tjejmage t ex.. Eller en rejäl ölkagge på en karl.. Ah det är nog det som är problemet.. Tackar.. Ska testa..