haha tallin...
* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *
Finland Danmark Estland Island Spanien Grekland USA That's it.
Gött mos på klubba!
Sverige Danmark Finland Grekland Spanien Polen Italien Fan vad jag ska fylla på den här listan under mitt liv!
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman
Norge Danmark Finland Island USA Kanada Mexico Grekland Spanien Tyskland England Irland Skåne ;P Ehh, ja det är väl alla.
Finland Sverige Norge Danmark Estland Lettland Litauen Spanien Grekland Turkiet Tunisien Italien Jag e ung ännu...
En jääävla resa!
hehe vad tråkigt att folk inte reser mer...
jag kan ärligt talat inte räkna upp alla men om jag försökte tror jag jag skulle vinna. yay? :)
12.
Pinsamt Åland tillhör Finland om du vill veta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Finland Danmark Lettland Estland Tyskland Spanien Grekland Rumänien USA 9 länder
You are what you eat, that shit's fact,<br>That's why I never eat pussy and just stick with Big Mac's.
Sverige (Kanske inte räknas...) Italien Finland Norge Danmark Tyskland England Estland Vatikanstaten Schweiz Österrike Grekland Spanien Belgien Holland Tjeckien Turkiet Israel Polen Frankrike 20, hade för mig det var 21, men jag kanske glömt nåt. Iaf, mer ska komma, fixa en likadan tråd om 5 år, då ska jag fan gått över 100-gränsen:D
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508
räknas vatikanstaten? där har man vart, ingen större upplevelse dock. såg iofs den avlidne...sliten som fan...
Jag TROR inte jag glömt nåt land.. Finland Danmark Tyskland Frankrike Polen Estland England Wales Österrike Spanien Portugal Italien Malta Grekland Cypern Isreal Egypten Thailand Babados Venezuela Trinidad Grenada St Vincent och grenadinerna St Lucia Martinique Dominicaa Guadeluope Antigua St Barthelemy St Martin (okej då.. 4 av dem är kolonier till frankrike..)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sverige Danmark Norge Finland Island Estland Ryssland Tyskland Österrike Schweiz Polen Frankrike Storbrittanien Spanien Italien Grekland Gambia Egypten Senegal Sydafrika Brasilien Argentina USA Kanada Mexico Thailand Malaysia Indien Tjeckien Slovakien Slovenien Bulgarien Typ så, många vistelser har varit högst tillfälliga dock.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Sverige Danmark Norge Åland Tyskland Österrike Holland Luxenburg Spanien Grekland Portugal Frankrike USA (Hawaii, San Fransico, Chicago, New York, Boston) Canada (Montréal, Niagra Falls) säkert missat ett par länder i europa som man bara vart i en kort stund :)
//Erik (aka Pipen)
Sverige Norge Danmark Island Grekland (2 ggr) Frankrike (2 ggr) England (4 ggr) Spanien (5 ggr) Italien Holland Tyskland USA /- NYC Malaysia Marocko 14 st "bara".. har ju dock varit i samma länder flera ggr.
har varit i alla ja..
www.soundcloud.com/hjalleprod
= 28 ska de ju va, bra att jag kan räkna..ehem
-PEACE-
IraQ P17 HUr länge är att "Bo" i ett land då?
Twang System fi de werl
Sverige Danmark Norge Finland Tyskland Frankrike England Spanien Holland Belgien Filippinerna Kina Italien Vatikanstaten USA Luxemborg Monaco Schweiz 18
too shy to shine http://estailo.blogg.se
fråga vad heter den klubben som man kan joina om man varit i ett visst antal länder... typ man ska va i ett land minst 24 timmar för att det ska räknas eller nåt sånt har jag hört. nån som vet?
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
damnit, glömde turkiet
//Erik (aka Pipen)
Sverige,finland,norge,danmark,spanien. tenerife(räknas de?) och så har ja varit i skåne 7! inte så farligt.
soundcloud.com/brormusk/sets
sverige norge finland danmark åland tyskland österrike schweiz frankrike holland portugal spanien england italien turkiet thailand indonesien australien nya zeeland cook islands grekland singapore luxemburg estland usa =25 ....kul lek!! haha förenade arabemiraten thailand
Eng: I'm a playa... Sv: Jag är en soloch vårare...
sverige norge danmark österrike tjeckien ungern italien tyskland serbien monte negro croatien(3 gånger) polen slovenien holland 14, oo jag e inte så gammal heller :)
de hundra första åren är värst
Chile(2 gånger) Thailand(3 gånger) Laos Kuwait Sydafrika Botswana(2gånger) Peru(2 gånger) Argentina(3 gånger) Tyskland(tusen gånger) Danmark(tusen gånger) Österike(7 gånger) Schweiz(7 gånger) Italien(4 gånger) Finland(7 gånger) Ryssland(2 gånger) Slovakien (utbytes student B land suger!) Grekland(3 gånger) Dubai (5 gånger)
Finland och Svergie.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Danmark Sverige Norge Kroatien Spanien (Mallorca) 5 gånger! Grekland 2 gånger Cypern
norrkööping
sverige norge finland danmark estland lettland schweiz england irland spanien frankrike italien monaco barbados trinidad & tobago turkiet cypern egypten
"-It´s 106 miles to Chicago. We´ve got a full tank of gas, half pack of cigarettes, it´s dark, and we´re wearing sunglasses. - Hit it."
Sverige Italien Danmark Finland Spanien Grekland Kroatien
Sverige Danmark Norge England Tyskland Österrike Schweiz Italien Spanien Portugal Grekland Namibia Zimbabwe USA Thailand Laos Australien
clam P19 jag åker också till singapore innan året är slut! kul, kul.
Jag äger er lätt: 55 länder. jag är 20 år. Norge Danmark Finland Island Tyskland Holland Belgien Luxemburg England Skottland Frankrike Andorra Spanien Portugal grekland Turkiet Österike Rumänien Tunisien Mexico USA Kanada Cuba haiti Jamaica Colombia Peru Kroatien Ecuador Argentina Chile Brasilien Urguay Paraguay Bolivia Egypten Thailand Kambodja Indien Laos Kina Nepal Australien Nya Zeeland Ryssland Estland Polen Gambia Ghana Niger Sydafrika Tanzania kenya Dubai 55 som sagt!
Rodrigo P20 du reser i snitt 2,75 länder per år? :)
guldhönan F18: nja, inte direkt. sen jag vart 16 har jag gett mig iväg på större resor under flera månader. tex körde jag igenom sydamerika från norr till söder denna sommar. och då får man en del länder under en kort tid. stannar i genomsnitt i ett land ca en vecka-5 dar. och så gör man så ca 3-4 månader om året i 4 år så får man en del länder. i asien så körde jag tex thailand, kambodja, laos mm i samma svep under en dryg månad.
jo, jag fattade det. jag ville bara ge dig lite statistik ;)
Finland Sverige Norge Snart: Belgien = /
DIF!
Sverige Finland Danmark Tyskland Frankrike Luxemburg Grekland Spanien Egypten Andorra aj fan verkar inte som ja är i ledning
Sverige Danmark Norge England Oj då. Det var inte många..
ja just det, Skåne glömde jag ;)
Gött mos på klubba!
Sverige Danmark Norge Island Polen Tyskland Frankrike Monaco De där lilla landet mellan spanien å Frankrike i bergen Spanien Belgien Italien Usa Mexico Scweiz lr hur d nu stavas Har säkert glömt nått land. Men listan känns ganska bra eftersom jag bara e 17! Får man några Whoa status poäng nu?
Rastaman vibrations, yeah!
har väl varit i typ hela europa, å lite i usa vann jag?
ehhh, rodrige P20 vinner ju anyways, men du kranken ljuger ju fett, varfor star alla dina fuckin lander i bokstavsordning??? Jag tror du jugger mannen! Haha, ey det e ju fett att resa - flytta utomlands mera!
Alla kanner Apan Apan kanner ingen
Rodrigo P20 Hur fan har man råd med det? Jag blir helt avundsjuk.
sverige danmark finland norge tyskland estland lettland litauen rumänien bulgarien polen ukraina ungern frankrike kroatien makedonien österike grekland turkiet vatikanstaten italien holland belgien england usa australien portugal spanien malaysia singapore ryssland 32 st, kanske inte vinner, men det är en fin lista =)
Sverige Portugal
Alla för en.
haha,ja fyfan
clam, när åker du dit? jag kan lätt bli din guide!
clam, abu dhabi ligger i förenade arabemiraten
You never see it coming cuz you're blinded from the start!
Finland Danmark Norge Turkiet Spanien Grekland Frankrike Italien Tyskland Österrike Schweiz Estland Monaco Bulgarien Cypern Belgien England Usa Hawaii (tillhör iofs usa) Förenade arabemiraten (Dubai) Vatikanstaten 21 än så länge
You never see it coming cuz you're blinded from the start!