Ska vi nu vara såna har jag varit i flertalet av länderna flera gånger dessutom.
Look with your own eyes - See with your own mind
Sverige Iran 5ggr Kurdistan 3ggr Cypern 1ggr Grekland 1grr Finland 2ggr Tyskland 3ggr Holland 1ggr Spanien 1grr Kanarieöarna (well inte land men de så långt från Spanienn så det får gillas ) 3ggr Egypten 1ggr Dubai 1ggr (to be =) England 5 ggr USA 1 ggr
Femme fatale
OK bara för det gör jag om listan med antalet gånger jag varit där också Sverige - Doh Danmark - Doh Norge - 1 gång Finland - 1 gång Tyskland - Doh Belgien - 3-4 gånger Holland - 3-4 gånger Frankrike - 4 gånger Spanien - 3 gånger Andorra - 1 gång Italien - 3 gånger Monaco - 1 gång Grekland - Doh Egypten - 1 gång Vatikanstaten - 1 gång Tjeckien - 2 gånger Slovenien - 1 gång Slovakien - 2 gånger San Marino - 1 gång Thailand - 1 gång Polen - 2 gånger Österrike - 5 gånger Schweiz - 4 gånger Dubai - 1 gång Storbritannien - 3 gånger Irland - 1 gång Lichtenstein - 2 gånger Albanien - 1 gång Doh = fler gånger än jag kommer ihåg
Sverige Norge Finland Danmark Tyskland Nederländerna Spanien Grekland Italien Vatinkanen Tjecklien Schweiz Frankrike Monaco USA Peru Bolivia Brasilien Storbritannien men det verkar som om jag är ensam om bolivia? fan, ni missar något där candide P23: hahaha. luleå är fan helt klart ett eget land, vi med våra seder och bruk borde bryta oss lös från resten av sverige
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Känns lite löjligt att många ser det som en tävling..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PenDragon P21 Kommer du inte ihåg hur många gånger du varit i Sverige? ;)
SunTzu P20 Nä, för isf måste vi ju räkna varje gång jag kommit tillbaka till Sverige efter att ha varit utomlands... och det är för många gånger för att komma ihåg :D Sopa! Ska du skriva högskoleprovet nu i höst förresten?
PenDragon P21 Haha :) Nej det ska jag inte, kanske om nåt år eller så, känner inte att jag behöver det nu sen förra provet, men alltid kul om man kan höja lite extra. Själv då? Jag bor i Lund nu förresten, om du inte visste.
Sverige Danmark Norge Finland Estland Tyskland Österrike Schweiz Polen Frankrike Irland Stor bretanien Ungern Turkiet Spanien Italien Holland Grekland Egypten Kanada Bulgarien belgien lichtenstain (eller hur fan det stavas)
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
SunTzu P20 Nej det visste jag inte ett skit om för du berättar aldrig något för mig nu för tiden :( Jag trodde vi var kOmPiSaR :|
europa: finland danmark norge island tyskland frankrike holland belgien luxemburg spanien tjeckien polen italien cypern österrike utanför: egypten marocko tunisien malaysia usa
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Sverige ;) Danmark Tyskland Belgien Kanarieöarna Österrike Italien Frankrike Cypern Egypten Grekland Spanien Marocko Skåne Har vart i fler men ja kommer inte på höhö :P
Danmark-x antal ggr norge-2 ggr tror jag finland-2 ggr Island - Gah 1 dag bara helt underbart land Holland- 1 gång snart igen frankrike- 1 ggr belgien-påå genomresa Spanien- Har varit i bilbao det var fett. (även mallorca) Haiti- Fattigt Domenikanska repbuliken- Som haiti men mindre fattigt Kina - Sjukt land fett roligt Ryssland- Har bara varit på ryskt vatten ;) Grekland - 1 ggr på kreta när jag var liten Tyskland - 3 gånger tror jag. 1 gång i rostock och sen den helt underbara staden berlin 1 gång sen har jag varit i breemen England - 2 gånger ( vill åka igen) Jag har tur som har en far som är sjöman serrö :)
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Norge Danmark Finnland England Tyskland litauen polen Belgien Nederländerna spanien grekland turkiet egypten sydkorea japan australien sydafrika canada usa singapore irland tror det var alla...21 ST =)!!! En av alla fördelar med att jobba till sjöss=)
Förhindra den syndiga onanin
Sverige Norge Danmark Tyskland Holland Spanien Grekland OCH SNART USA !
Danmark Tyskland England Holland Belgien Luxenburg Frankrike Tjeckien Österrike Italien Andorra Spanien USA Kan ha glömt nått. kommer mer inom en framtid
Hmm..! ?
chockerande att så många varit i sverige.
dannyM_
ärs detta är fan ingen idé- huuur exact räknar man länder. mellanlandningar? räknas det? och länder man kört igenom. räknas deeeet? fuck it. detta var kul när man var liten. och fyllde i "mina vänner" böcker. och utrymmet tog slut för än, medans alla andra skrev spanien (gran canaria eller mallis) och finland (kryssning)
Vem leder? Jag har varit i: Sverige (räknas det?) Norge Finland Danmark Frankrike Spanien Portugal Tyskland Italien Kina Japan Nya Zeeland Australien USA Kanada Brasilien Argentina Chile Syd Afrika Egypten Turkiet Kroatien Rumänien Thailand
"Don't schsch me motherfucker"
iran tyskland luxemburg nederländerna england spanien frankrike danmark irak schweiz kurdistan finland turkiet
Norge Danmark Tyskland Nederländerna Polen Tjeckien Slovenien Ungern Kroatien Italien Österrike Schweiz Frankrike Spanien England USA Malaysia Thailand Vietnam
Välkommen till whoa.nu... här är det inget jävla daltande.
Sverige Finland Norge Island Danmark Polen Tyskland Holland Monaco Vatikanstaten Italien Schweiz Österike Portugal Grekland Usa kanada Venezuela Spanien Frankrike Egypten Marocko Thailand England Irland Scottland ungern estland ryssland säkert någon till som jaghar glömt én del var när jag var lite, t.ex indien och venezuela,
And your fat friend, her nickname is Mini-van.. http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120
Sverige Finland Norge Danmark Tyskland Frankrike Spanien Holland Cypern Egypten Thailand Usa Mexiko
It's not a cap, it's a flag
Sverige Norge Danmark Åland Lettland Tyskland Schweiz Storbritannien Spanien Portugal Grekland Turkiet Japan Vietnam Kambodja Thailand Malaysia Singapore Indien USA kommande: Kina våren 2006 Bolivia november 2006
Sverige Spanien Portugal Italien Chile Turkiet Danmark England (mellanlanda) Frankrike (1 natt) USA (mellanlanda) Argentina (mellanlanda) Sen tågade jag ner till Italien så jag har åkt igenom en massa länder men det kan inte räknas.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Finland Danmark Tyskland Holland Frankrike Grekland Spanien Tjeckien Inte speciellt många men blir fler när man skaffat körkort och ska iväg o resa ordentligt. Holland är förövrigt favorit. :)
"..No more speed I'm almost there! "<br>
Att ni pallar räkna Öland, Kreta, Åland och Skåne som egna länder.. :/ Come on!
"..No more speed I'm almost there! "<br>
Island Monaco Mongoliet Vitryssland Östtyskland Kongo under vietnamkriget
Sverige,Finland, Danmark, Tyskland, Grekland och Tjeckien. Det är dyrt att åka utomlands.
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Liksom vad menar du med att va där...3 dagar eller ett par timmar, but here we go anyway... Sverige Danmark Tyskland Frankrike Italien Österrike Schweiz England Usa Jamaica Bahamas Mexico Cayman Island Haiti Dominikanska republiken
Jag vill verkligen till Cuba, även Colombia
*snaark*
Sverige Norge Finland Spanien Dominikanska Republiken Norge Finland Sverige Norge Spanien Finland ........och Norge
^ Smart sagt.
sverige finland norge danmark grekland thailand turkiet portugal = 8
Danmark (kan ej räkna) Norge (2 ggr.) Tyskland (kan ej räkna) Österrike (4 ggr) Belgien (1 gång) Polen (2 ggr.) Tjeckien (1 gång) Grekland (kan ej räkna) Cypern (3 ggr.) Forna Jugoslavien (1 gång) Spanien (5 ggr.) Frankrike (6 ggr.) Italien (4 ggr.) USA (4 ggr.) Kanada (1 gång) Kina (2 ggr.) Japan (2 ggr.) Thailand (1 gång) Australien (2 ggr.)
don't watch me, watch yourself
finland island norge danmark tyskland luxemburg frankrike schweitz österrike italien england estland spanien monaco turkiet amerika egypten grekland holland belgien tjeckien portugal jag vill se typ tanzania eller nåt
http://www.kalvinhiphop.com
Danmark Norge Tyskland Österrike Schweiz Frankrike Turkiet Spanien Tunisien England Bulgarien 11 hehe
My heart lives in my vagina.
Då ska vi se här... Norge Danmark Finland Holland (Nederländerna) England Cypern USA Thailand Italien Frankrike Malaysia Tyskland Typ.
Bulgarien Grekland Spanien Ungern Polen Syrien Libanon Turkiet Tyskland Norge Danmark Finland Sverige
Oj glömde Frankrike och Belgien:D
Canada Sverige Danmark Finland Tyskland Polen Holland Belgien Luxembourg Frankrike England Spanien Monaco Italien Österrike Schweiz Liecthenstein Tjeckien Slovakien Slovenien Kroatien Ungern Egypten USA = 25
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Sverige Danmark Finland Norge Tyskland Holland Belgien Österrike Schweiz Ungern Slovenien Serbien Kroatien Bosnien Turkiet
sverige danmark finland spanien men dyrast var din mammaland
"life's a garden, dig it."
sverige,norge,danmark,finland,spanien,polen,tyskland,USA,bali(Indonesien),grekland,Abu-Dabi,turkiet sen har jag väl glömt en eller två länder. men de där var väl typ 12 länder
...
svergie,norge,danmark,polen,tyskland,Sri lanka, indien , grekland, frankrike, spanien,estland,italien
Finland Norge Danmark Estland Grekland Spainien Tunisien Kenya Tanzania England Tyskland Frankrike Island Bulgarien Malta Och sist men inte minst Holland
fan, vicka sunkiga ställen ni vart på...