12 st.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alltså räknar ni öar som tillhör stater som ett separata länder eller? mallorca, ibiza samt kanarieörarna är spanskt..de är INTE egna länder..aja då gör jag också så Mallorca Kanarieöarna Finland Sverige Tyskland England Spanien Grekland Iran Dubai Egypten USA i omgångar.
Femme fatale
Sverige (Alltid) Danmark ( en massa gånger) Finland (1x) Litauen (1x) Ungern (1x) Frankrike (1x) Tyskland (1x) Schweiz (2x) Belgien (1x) Grekland (1x) Portugal (3x) USA (7år)
HAHA whoa'n e så jövla rockad baaaoooooooouuuuuöööögggg!!!!!!
Sverige(6år) Tyskland(11år) Danmark(när vi kör till tyskland)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tyskland(11år) Danmark(när vi kör till tyskland) haha fan va roligt det lät, vet inte varför
Femme fatale
Det är ju råfejk att nämna Sverige.... Jag har redan förlorat det här men kan mämna mina länder ändå: Finland Norge Danmark Tyskland Österrike Schweiz Belgien Lichtenstine England Italien Slovakien Ungern Slovenien Kroatien Bosnien Monte Negro Serbien Tjeckien USA Egypten Botzwana Zimbawbe Tanzania 23 länder....och har säkert glömt något land. Räknar man med Sverige som några stollar här har räknat med blir det 24 yeeah!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
Finland Gran Canaria Tenerifa Tyskland Danmark Frankrike Turkiet Brasilien Norge
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Dubai är väl inget land?
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
finland danmark norge island grekland rwanda burundi tanzania sydafrika sierra leone guinea elfenbenskusten nigeria tchad sudan kongo tunisien saudi arabien egypten algeriet brasilien venezuela cuba dominikanska rep. nicarugua spanien italien tyskland turkiet österrike shweiz polen tjeckien slovakien slovenien ungern ukraina azerbajdzian armenien albanien bosnien serbien kroatien kazakstan uzbekistan turkmenistan pakistan afghanistan kina thailand burma vietnam laos australien nya zeeland canada usa mexico irak iran förenade arabemiraten dubai syrien libanon 65 st vinner jag? jag ljög/hittade på, men gör det nått? man får väl ändå vara med och leka? justfan glömde ett land: atlantis
italien spanien grekland sverige norge tyskland polen tjeckien dominikanska republiken thailand turkiet danmark schweiz stavning? var nog bäst österrike
sverige finland (är där någon gång i veckan) norge (2) mallorca (1) cypern (1) thailand (1) danmark (1) afghanistan (2)
MoDo - the Heart of hockey!
Hehe. Tror min farfar leder listan med sina 60-65 länder :) Själv har jag besökt dessa: Sverige (?) :) Norge Danmark Tyskland Frankrike England Schweiz Österrike Luxemburg Belgien Ungern Italien Egypten USA
+46
hur har ni råd ? födda med silversked i munen ?
---:--: nak nak
Ah glömde 3... Holland Tjeckien Finland
+46
st. tropez st. tropez st tropez st. tropez st. tropez marbella marbella marbella marbella marbella där trivs jag. mmm det gör jag.
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD
skåne.
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen.
Sverige (Är från skåne) Danmark (typ hemma) Norge Malta Palestina Det är dom jag kommer ihåg bra. Sen gjorde jag en lite epurotrip i bil när jag var tre också om det räknas, då var jag i: Tyskland Frankrike Schweitz (rättstavat?) Monaco Italien Luxemburg Och kanske nån till I Januari bär det av till Central, sydamerika och då står dessa länder på schemat: Mexico Resten av centaramerika (inte bästämt exakt vilka länder än) Flyg från Panama till Colombia Ecuador Peru Bolivia BrasilienDet kommer äga!
There´s no point of living if you can´t feel alive....
wow, rikast föreldrar vinner!!
Bootlegger. Man behöver inte vara rik för att resa mycket. Det beror på vad man prioriterar i livet. Min förra flickväns familj med ensamstående, sjukpensionerad pappa och tre syskon åkte utomlans flera gånger per år och dom var inte rika, det kan jag lova. Dom levde bara sjukt ekonomiskt, la undan alla extraslantar och spenderade många timmar vid daorn för att hitta dom billigaste biljetterna.
There´s no point of living if you can´t feel alive....
Producent
2006-10-04 16:55
Sverige Finland Tyskland Danmark Cypern/Grekland >_<
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Sverige, Tyskland, Danmark, Finland, Norge, Spanien, Frankrike, Turkiet, Italien, Luxenburg.. 10st.. haha inget att komma med direkt, jämfört med alla andra ;P
Sariiiiiiiish
oj, alla kom inte med. btw, har de inte hunnits en lika dan tråd tidigare?
Lyricist
2006-10-04 17:33
sverige- wow norge danmark tyskland spanien USA
Norge, Danmark, Grekland, Spanien, Tyskland, Belgien, Holland, Frankrike och Stor Brittanien
För att det är ute med forumsignaturer.