sverige norge finland danmark tyskland frankrike holland spanien österrike italien tjeckien croatien ungern bosnien serbien rumänien bulgarien marocko thailand vietnam cambodja malaysia singapore australien nya zeeland fiji usa
sverige norge danmark finland förenade arabemiraten (abu dhabi) tyskland frankrike usa thailand grekland spanien england bulgarien more to come.. :)
California, knows how to party!
sverige finland norge danmark tyskland frankrike spanien portugal ryssland italien grekland turkiet holland tjeckien storbrittanien irland estland USA Marocko Monaco ska till: malaysia, thailand, laos, vietnam + säkert nåt mer (jan-feb 06). österrike nångång sommaren 2006 (föräldrarna ska flytta dit november 2006). och förmodligen sydafrika.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Finland Norge Danmark Tyskland Spaninen Grekland Frakrike Island Estland Portugal Marocko
Svergie Danmark Nederländerna Tyskland Italien Grekland spanien Tjeckien Slovakien Ungern Turkiet England Polen Jugoslavien USA Mexico Jamaica Haiti Thailand Singapore fett nöjd, tackar föräldrarna :)
http://www.homage.nu/
Danmark Finland Norge Tyskland Holland Frankrike (2 ggr) Skottland England Ungern Polen USA (2 ggr, bott där) Grekland (2 ggr) Bulgarien Slovakien Polen Hongkong Kina Spanien (9 ggr) Kommer nog på några fler snart.
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill
sverige norge danmark finland förenade arabemiraterna (hur det nu stavas/vad det nu heter) nederländerna thailand italien spanien USA egypten tyskland fast nu räknar jag in ställen som jag mellanlandat på och bara besökt i typ 1 timme...
just fan...jag glömde england
sverige,danmark,finland,norge,tyskland,s chweiz,grekland,spanien,italien
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sverige danmark tyskland österrike schweitz frankrike spanien italien grekland turkiet egypten marocko england wales mexico thailand förenade arabemiraten de jag kommer på just nu.
http://www.earforcefm.blogspot.com
Sverige Danmark Finland Mallis 2 ggr så fantasifulla föräldrar har jag.
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
Sverige Norge danmark finland estland tyskland Swizerland Osterrike spanien frankrike tjeckien grekland storbrittannien bulgarien tanzania kenya gambia jamaica dom republiken USA och Lulea. om det raknas som eget land
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
sverige, norge, danmark, tyskland, polen, slovenien, kroatien, italien, spanien, frankrike, USA, Österrike, Tjeckien. I think thats it.
Ah seriöst.. det blir lätt o klå dom här futtiga listorna på länder.. Själv har jag ju varit i: Sverige Finland Norge Det ni!
I stay bent like skoliosis.. Dead Bent
JAG!
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
grekland-17gånger danmark-1gång spanien-1gång haha inte så många länder men grekland många gånger dock=)
thundercooperfuckinbird
Egypten Syrien Jordanien Palestina Tyskland Spanien Frankrike Italien Jugoslavien Bosnien Kroatien Algeriet Marocko Tunisien Bulgarien Belgien Rumänien Turkiet Grekland Luxenburg Dubai Sverige Finland Österike Sweiz Slovakien Slovenien Holland Det är säkert några fler,men inga jag minns just nu.
sverige finland danmark norge tyskland frankrike luxenburg spanien holland belgien 10, det var inte så många.
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
Danmark (10 gånger eller mer) Norge (typ samma) Tyskland ( kanske 5 gånger) Grekland (2 gånger) Turkiet (1 gång) cypern (1 gång) ryssland (1 gång) england (2 gånger) syrien (1 gång) egypten (1 gång) thailand (1 gång) libanon (kanske 7 gånger) kroatsien (1 gång) bulgarien (2 gånger)
----------------------
Jag glömde Danmark. Egypten Syrien Jordanien Palestina Tyskland Spanien Frankrike Italien Jugoslavien Bosnien Kroatien Algeriet Marocko Tunisien Bulgarien Belgien Rumänien Turkiet Grekland Luxenburg Dubai Sverige Finland Österike Sweiz Slovakien Slovenien Holland ' 30 Länder alltså. Leder jag då?
Danmark Norge Tyskland Spanien Bulgarien Turkiet Grekland Skottland Kanske är nått mer. Har inte så mkt att komma med, men vart i Bulgarien 2ggr, spanien 3, turkiet 3, grekland 2. : ) kör på samma ställen istället! ; )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Asdöd Hur kommer det sig att du har varit i Algeriet?
Danmark Tyskland England Frankrike Belgien Luxemburg Polen Tjeckien Spanien Grekland Turkiet Jamaica 12 alltså..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har varit på lite öar som tillhör andra länder, så det räknas väl inte som ett land, men jag listar dem ändå... (Sverige) Norge England Finland Danmark Mallorca Tenerife Spanien Kreta Grekland, Skiathos Tyskland Belgien Nederländerna Frankrike Monaco Italien Slovenien Österrike Tjeckien Vatikanstaten USA Colorado USA, Florida och Florida Keys Mexico Jamaica Colombia, San Andrés Panama / Panamakanalen Puerto Rico Costa Rica Aruba Curacao Barbados Martinique Dominica, Roseau St Thomas St Kitts Antigua Virgin Gorda St Barths St John cayman islands
I'm a hypo-christian. I turn the other cheek, my ass cheek!<br> Jag: Ja, men man lever ju bara en gång.<br> Nils: Ja, typ en gång om dagen...
Keffoo. Morsan är därifrån.
Har vart där 2 ggr. Första gången var jag där i 42 dagar.
Norge Finland Monaco Frankrike Österrike England USA Bahamas Barbados St. Lucia Dominikanska Republiken Spanien Thailand
Sverige Norge Danmark Finland Island Tyskland Frankrike England Belgien Luxemburg Holland Schweiz Italien Singapore Australien Turkiet USA Sydafrika Malta
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
Sverige Norge Finland Danmark Kina Grekland England Estland Tyskland Spanien Kina Turkiet Portugal Italien Polen Slovenien Frankrike Vi räknar väl ändå länder man har sovit i en natt iaf eller planbyte/ åka igenom länder också?
Sverige Norge Åland Danmark Tyskland Luxembourg Holland Belgien Frankrike Spanien FSA Mexiko Coming up: Nya Zeeland
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
sverige norge danmark finland polen österrike island england irland grekland cypern italien massa ggr spanien tyskland DDR slå det om ni kan=) usa säkert tio ggr mexico bahamas tunisien estland tjeckien tja vad blir dte.. 20?
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
Canada Sverige USA Danmark Tyskland Frankrike England Finland Schweiz Liechenstein Österrike Monaco Spanien Egypten Kroatien Ungern Italien Slovenien Slovakien Tjeckien Polen Bosnien Portugal Island Belgien Nederländerna Luxembourg 27
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Sverige Finland Norge Danmark Tyskland Belgien Holland Frankrike Luxemburg (dock inte mer än åkt igenom) Monaco Italien Vatikanstaten Spanien Österrike Schweiz Grekland Turkiet England Irland
Inte så många men, men England Spanien Bulgarien Finland Danmark Tyskland
England Frankrike Chile Cuba Usa Danmark Estland Spanien Brasilien
Det finns 10 olika typer av människor. De som förstår binärt, och de som inte gör det.
Sverige Spanien Grekland Frankrike England Tyskland Österrike Danmark Norge Finland Estland Bulgarien Thailand Sydafrika Brasilien USA 16.. Men jag är rätt säker på att jag glömt några.. Och de är väl bara övernattningsländer som räknas antar jag Har iaf. bara Australien/oceanien kvar innan jag har besökt alla världsdelar (-antarktis)
sverige norge danmark finland tyskland frankrike england turkiet mexico guatemala el salvador honduras belizé
http://sajaaaa.blogspot.com
Sverige Norge Danmark England Frankrike Spanien Italien Rumänien Bulgarien Österrike Tjeckien Schweiz Tyskland Australien USA Singapore Holland Irak Turkiet Kurdistan Syrien Libanon säkert glömt massor nu men det är vad jag kommer på
besserwisser1 F16 kurdistan finns inte..
haha fan vad jag visste att mnågon skulel skriva det... ja men alltså, jag har varit i alla delar av kurdistan som tillhör andra länder.. förstår du? dvs kurdiska städer som enbart har kurdiskt folk.
norge,åland,lettland,danmark,tyskland,po len,tjeckien,grekland,holland. Blir fler nu när jag säger upp mig. :-)
checkcheck: T-ink.se & art4food.org
kranken hur fan kan du räkna öland som ett land? iaf. jag anmäler mig till tävlingen: Sverige Danmark Cypern Teneriffa Egypten
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
ere nån som läser vad nån annan skrivit ens... de e en sån tråd=)
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
danmark ett par ggr. norge nångång. sen tror jag vi stannade i helsingfors med båten jag söp på, men jag sov. Slå det ni. jag trivs bra här i sverige. det e soft väder och man kan dricka kranvattnet utan att dö av kolera. :D
mama said knock you out
Sverige Finland Danmark Mexico x2 Bulgarien Armenien Rätt så jävligt liten lista. Men jag får skylla på mina föräldrar, om man inte räknar med norden, så var jag utanför första gången när jag va 18.. Nu när jag börjat tjäna egna cash så ska jag fan bygga ut listan som fan..
..
Sverige Danmark Finland Norge England Tyskland Thailand Burma Grekland Frankrike Spanien Österrike Monaco Schweiz Cypern Italien Portugal Vatikanstaten =18
DUNK har varit i: Sverige Danmark Norge Polen Turkiet Bulgarien Tjeckien Egypten Spanien = 9 st som han kommer ihåg.
danmark tyskland spanien rumänien turkiet de e nog dom jag vatt i hahahaha
Sverige Danmark Norge Finland Tyskland Belgien Holland Frankrike Spanien Andorra Italien Monaco Grekland Egypten Vatikanstaten Tjeckien Slovenien Slovakien San Marino Thailand Polen Österrike Schweiz Dubai Storbritannien Irland Lichtenstein Albanien 28 Tror jag fick med alla.
Look with your own eyes - See with your own mind