I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Namn och fördom

Övrigt - Blandat

Producent

2006-10-23 15:45
... är en fyllig dam runt de 60, har färgat sitt hår vinrött och sjunger smäktande ballader om svunnen kärlek medan hon städar på ett arkitektkontor.

detta är EXAKT alla andra rositor jag har träffat. det och sjuksköterskor

Barbiedoll:

:S creepy
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2006-10-23 16:02
Petter då ?

2006-10-23 16:03
petter är Så klart, nån det går bra för, och käkar oftast rysk kaviar på silverfat, och pengarna rullar in som dom ska!

ser framför mig att han har ett kort de står Ers Majestät

Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.

2006-10-23 16:28
Milosh å Danne då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-23 16:51
Milsoh pumpar på gymet 9 ggr i veckan och käkar anabola. När han inte är på gymet jobbar han som dörrvakt, där han får nytta av sina anabolamuskler och sitt hetsiga temperament. På fritiden klär han sig i jeans och en svart tshirt som är två storlekar för liten samt bär en tjock halskjeda av guld.

Pga hans goda förbindelser med juggemaffian så får han efter ett par år bli delägare i nån sunkig krog i Vårby.

Han kör en stylad BMW från 94, och har en flickvän med blont/blonderat hår och stora tuttar.
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!

2006-10-23 16:53
MELINDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2006-10-23 17:02
Melinda är en otroligt påfrestande person, högljudd, kaxig och allmänt jobbig för alla utom hennes polare.
Klär sig oavsett väder i slitna nike dojor, mjukisbrallor med FOXY skrivet över röven och dunjacka.

Misslyckas med flit i skolan eftersom är man smart så är man en nörd. Började tjuvröka och dricka i 6an. Hänger med moppegänget i hemförortens centrum. Klämde ut första ungen vid 16 års ålder och är flerbarnsmamma vid 21.
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!

2006-10-23 17:03
kom igen då ingen som har nåt o säga om Oskar?
en död moderat är en bra moderat

2006-10-23 17:34
Barbiedoll F18

där fick du in det ganska rätt förutom de me skolan dock:P
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2006-10-23 17:45
oskar röstar blått och vill helst av allt bli lika rik som pappa.
han skrev nånskitartikel i metro som ingen ändå läste men som i stora drag handlade om att nån grabb slog ned honom för att han trängde sig i kön."buhu"
alla hans låtsaskompisar hänger på whiterooom men han vill vara hiphop som hundarna från söder så han hänger på snaps och tror att han är nåt.
"ah shit det är så billigt på söder, ölen kostar bara 45 spänn!! som hittad, öh bruden vill du att jag ska bjuda dig på nått eller,jag har appas platinakort"

dessa människor förtjänar egentligen inget annat än att få tvålen utsparkad ur handen.men dom brukar vara rätt söta och så bjuder dom alltid på droger om dom har:D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-23 17:48
Grandiisch F17
Jag heter Emil. Hur är såna?
Signatur får rum här

2006-10-23 17:50
haha de stämde inge vidare faktiskt..hatar allt som har me blåa blocket o snobbar att göra men de allra sista ligger de lite i faktikst :P
en död moderat är en bra moderat

2006-10-23 18:24
Samuel då ?
www.projectedwin.blogg.se

2006-10-23 18:24
East-man P20

Haha =)

2006-10-23 18:26
KRS-one P18
Samuel/Sam är killen som tror sig vara störst bäst och vackrast. Han intar även gärna ledarpositioner, dock inte utan att stöta på patrull. Han är självsäker och tror sig vara jordens mittpunkt för att hans mamma sa det. På dagis var han pojken som satt i sandlådan och trodde att man kunde äta sandkakor.
Han sköter sig bra i vuxna livet, men har svårt att kontrollera sina utgifter. Han har även kort stubin.
Signatur får rum här

2006-10-23 18:28
Haha, det där stämde verkligen inte!
D:

Jag hatar att ta ledningen.

Vackrast kan jag dock hålla med om.
;)
www.projectedwin.blogg.se

2006-10-23 18:40
´Mohamed då ? 
Blääää

2006-10-23 18:44
Mohammed- är väldigt snäll och omtänksam, han är dock lite småpurken för att folk gör narr av hans namn. Han har en hemlig dröm om att bli lärare, varken röker eller dricker. Han bor i en förort i en lägenhet som är väl inredd. Han dricker juice och äter knäckebröd med kaviar eller ost, kanske en liten paprika på om det känns rätt. Han har en stor umgängeskrets som mestadels består av killar, när han inte förstår gör han sig själv dum omedvetet, men alla tycker om Mohammed ändå. Han har stulit en gång i tiden behöver inte vara något märkvärdigt, ibland åker han och hans kompisar buss länge fram och tillbaka ett mål eller syfte finns inte.
Mohammed är också en känslig kille och tar åt sig om någon säger fula saker till honom. Han äger en morgonrock och har en blå tandborste.

Copyright . BlowHoe
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.

2006-10-23 19:02
Jag vet inte riktigt, men visst känns det som att den självutnämnda vaktmästaren i huset alltid heter Åke?  

2006-10-23 19:04
tokfan P19
Ja!
Stora buffliga Åke, som helst ingen närmar sig, då man inte vet när han skall få sitt nästa utbrott, pga av klotter på väggarna.
Signatur får rum här

2006-10-23 19:15
Daniel då?

2006-10-23 19:30
Åke är vaktmästare, ja. Men stor och bufflig? Nej.

Åke är en ensamstående medelålders man, spinkig, med mustach och begynnande flint som han försöker dölja med en comb over.

Han röker gula blend, och är kär i Maggan på jobbet, men pga hans dåliga självförtroende så vågar han aldrig prata med henne och förblir ensamstående. Åke är tystlåten och gör vad alla säger, därför är det, trots att man inte vill göra det, lätt att hunsa Åke. Han är dock väldigt kunnig inom sitt yrke (vaktis, brevbärare o dyl.) och vet vad han gör.

På fritiden sitter Åke mest hemma i sin 2:a i Västertorp och kollar på  DVD filmer som han beställt på nätet. Åke kan inte laga mat alls, så hans kost består uteslutande av Findus frysta färdig rätter och Pizza.

Han klär sig väldigt egendomligt (tänk fula jeans uppdragna till naveln med instoppad skjorta) vilket gör att han blir betraktad som en kuf av sina grannar.

2006-10-23 19:34
Daniel är ganska lång, utövar någon sport... spelar WOW och gillar pizza...

filip dÅ??
Get Random!

2006-10-23 19:35
Om man hetter åffer på whoa då ?

Blääää

2006-10-23 19:39
Det finns en Filip längre upp men de PH

2006-10-23 19:40

åffer- är på väg att ta över min roll här tycker jag!

2006-10-23 20:28
vad är Dino för nått

2006-10-23 20:35
va leker du

2006-10-23 20:36
jonny kå stål för du inte är stolt över din kuk

2006-10-23 21:01
vad har Dino för nått??

2006-10-23 21:19
Anton och Emil har blåa ögon, fräknar och blont hår som inte riktigt är dreads, men skulle kunna bli. På sommarhalvåret är de konstant utomhus, och därför väldigt bruna. De har mycket svepande vänsteråsikter som i själva verket är lika uttvättade som jeansen de bär.

Om de haft råd har de varit i asien och luffat runt, annars räcker det med att åka till gotland då och då, samt att tillbringa stora delar av sommaren i björns trädgård och tantolunden.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2006-10-23 21:20
Lol Philip, du hade rätt om mig :P

2006-10-23 21:20
King-Phil menar jag :p

2006-10-23 21:28
Matilda då? Fördomar om det namnet..?

2006-10-23 21:31
ja fråga efter Dino inte Dine :P

2006-10-23 21:36
Blowhoe F21
Vilken är din roll? :O

Albin
Att jag har blåa ögon stämmer. Att jag är vänsteraktivist stämmer inte, och jag tillbringar ogärna mina semesterdagar i Asien :)

Mr_D P60
Dino är en kille som lever på sitt ovanliga namn. Han är liten och smal. Han har gott om vänner, men de vännerna är dock ofta datornördar, till skillnad från Dino själv.
Han har aldrig haft grov hårväxt och oroar sig mycket över sitt utseende. Men, hey, han har ju fortfarande sitt namn att leva på!
Signatur får rum här

2006-10-23 21:37
heter man kjell så jobbar man på beijers bygg och har byggt sitt hus själv !

heter man berit älskar man korsord och bor på pensionärs hem!

heter man nadia är man porrstjärna!

heter man nåt med qvist i efternamn är man nazist/razist!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2006-10-23 21:41
åffer P23
men hey det stämmde itne ett skit förutom många vänner ahha

2006-10-23 21:42
Mr_D P60
Nu ska vi inte vara såna.
Signatur får rum här

2006-10-23 21:47
Men JAG då?

M A T I L D A !

2006-10-23 21:51
åffer P23

det som du gör

2006-10-23 21:58
Matilda

Brunett! duktig i skolan och sticker inte ut speciellt mkt! dock är en matilda sexmissbrukare och har oftast ganska stora bröst!

snacka om fördomar hahah
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2006-10-23 22:25
Matilda.
Jag håller med.
Hon är uteslutande en het brunett med stora bröst.
Hon är också ganska svårflirtad, och sticker inte ut mycket. Hon bara är där, som en snygg gestalt. De killarna som upptäcker henne i bakgrunden får mycket av det goda. Efter detta uppdagas så jagar alla efter henne, och hon längtar tillbaka till dagarna då hon inte visste vad en penis var.
Signatur får rum här

2006-10-23 22:41
Brunette och svårflörtad är jag iaf. Hahaha!

2006-10-23 22:56
-Nisse- F23
Skäms inte, din byst sticker nog ut från mängden, om jag känner din typ ;D
Signatur får rum här

2006-10-23 23:25
Truls är liten och har nitarmband ^^

fabian är sån gangster

VAD ÄR JENS?
jag har alltid rätt.

2006-10-24 10:46
hah . fabian för mig är en soft snubbe som tar dagen som den kommer. självständig o skiter lite i vad andra tycker. han snoffsar inte upp sig för att gå till skolan, glider runt i bekväma kläder o e allmänt skön . :P
- men nog om dig nu.

2006-10-24 10:53
Roland är kort och luktar kiss.

Sven är en snäll mes med en rumpa som inte ser ut att vara delad alls. Den smälter nästan ihop till en ända* skinka.

*ordvits =)

2006-10-24 10:56
Elias är en liten ADHD-unge.

2006-10-24 12:26
åffer

Hahaha! Yeah right. :P Okejrå. Haha, nejje.