typ mary j blige ser ut som en blablalbalblabla och hon passar inte med de namnet blablablblabla har inte tid att göra de motiverat nu för jag ska dra, men ajg tycker inte att mary j blige ser ut som en mary j blige!
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Robin- kan även vara en brat med på tok för dyra kläder, han kan bo med päronen i en flashig våning inne i stan, har många tjejkompisar som gärna får heta Lollo, Jullan, Sussie osv. Han pratar nasalt och luktar dyr parfym, han bäddar inte sin säng, och har den senaste modellen av eltandborste. Han mixar gärna drickar på förfesten hemma hos sig. Han vill gärna vara kulturell men vet inte vad ordet betyder så han håller sig undan, men slänger gärna in det lite då¨och då i vissa nasala meningar. och eftersom ingen annan heller vet vad det betyder gör det inget att en mening blir formad ungefär så här : "jkolla mina nya prada skor så himla kulturella va?".. men annars är han en schysst kille, skulle lugnt kunna tänka sig att dejta Sanna med Z. han anses ibland vara en tönt, men solbränd året om och kosing på fickan är ju allas favorit vare sig man vill eller inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2006-10-21 23:17
John är stor stark och biter dom som kommer för nära. sa sant, sa sant.
vad har ni för fördommar mot michelle och emelie då? hehe.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
racapp "har inte tid att göra de motiverat nu för jag ska dra, men ajg tycker inte att mary j blige ser ut som en mary j blige!" Tycker du verkligen det? Man är så van att säga kändisars namn och efternamn så man glömmer att de egentligen bara heter t.ex. Adam och inte Adamsandler. Själv tycker jag inte att hon ser ut som en Mary. Kanske Chante, men inte Mary.
Skivsamlare
2006-10-22 00:24
Jörgen har lite svårt att få kontakt med tjejer, har dock rätt snygga jeans.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Jörgen har även en frän mustasch, en sliten skinnjacka, gråa tofflor och tycker om öl och barhäng
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jörgen har rött hår och gillar hockey.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Blowhoe F21 "Jörgen har även en frän mustasch, en sliten skinnjacka, gråa tofflor och tycker om öl och barhäng"
Den definition träffade i stort sett till 100% på en Jörgen här jag bor. Han är lite efter och går särvux. Om han gillar öl vet jag inte men resten var klockrent träffat, mustschen, skinnjackan och tofflorna vill säga. Lite läskigt.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
ja har lyckats träffa rätt varenda gång lite småfel men..ja är grym på de här tydligen, antingen har ja för mycket fritid eller så är ja bara helt otroligt grym!
Jimmy och Jonas har det svårt hemma, och mobbar folk i skolan.
brad pitt ser fan inte ut som e nbrad han ser ut som en John eller Isaac
haha fett kul tråd finns as många som passar in på massa jag känner!:D men Olle då? hit me!
Olle är bra på alla bollsporter och är blond och gillar att se på bollsport på tv om han inte spelar
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Alla känner Emelie. Hon är alldaglig, har haft många olika stilar men aldirg kört någon fullt ut. Hon är ganska populär och hon föredrar stadiga förhållanden som hon gillar att prata om. Emelies mamma är ungdomlig eller vill vara det. Det är lätt att ta en fika med Emelie men svårt se henne som en vän för livet. Hon faller ofta för gruptryck och gillar att festa, dock inte för hårt. Hon har många tjejpolare och hon är snygg. Olle är antingen en tyst, spinkig pluggis eller så är han som Cornelis. Heter man Cornelis finns det två alternativ. Antingen har man fina päron som köper allt från Svenskt Tenn och bor i en ljus lägenhet. Eller så vill pärona vara hippies men är ganska normala innerst inne och lever svenneliv. Hur mycket man än vill hata Cornelis går det inte. Han är en såndär finurlig jävel som får alla brudar och han har tuffa äldre vänner. Han pluggar aldrig men får bra betyg för lärarna tycker att han är ett riktigt litet charmtroll. Jimmy kan se ut lite hur som helst men han är söt i de flestas ögon. Inte så duktig i skolan men han klarar sig. Mkt populär när han var yngre. Han är bekant med Jonas och han har hånglat med Emelie när han gick i sexan. Jonas har en rolig kropp och är jävligt pervers. Hans mamma är rödhårig.
John är stor stark och biter dom som kommer för nära. sa sant, sa sant. Stämmer bra!
Aldrig mer....
Graffare
2006-10-22 11:46
Little_Shine F19 damn, och jag som klär mig som en bum...och jag är inte homosexuel!
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Jag (och Tech?) vill ha Blowhoes fördom om namnet John!!
Aldrig mer....
Jens då? =)
jag har alltid rätt.
Micke, Robban, Jonte och Adde är riktiga svennebanan killar. De gillar: Gymma, sola i solarium, Replay Jeans, v-ringade tröjor, åka på charter till Aya Napia alt. SunnyBeach, vodka redbull, dance musik, Slitz, silikon tuttar och Canada Goose kopior. Spelar eller har spelat innebandy, fotboll eller hockey Ingen tilltalar någon av dem med deras riktiga namn utan alla från morföräldrar till tandläkare tilltalar dem med smeknamnet.
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
East-man Jag heter Micke och det där stämde ju inte någonstans på mig. Kan tänka mig att det stämmer på en Adde dock..
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Bengt är en medelålders ensam gubbe med ölkagge, glasögon och comviqfrilla. bruna brallor och mustach har han också .
- men nog om dig nu.
.. Stephanie ?
- men nog om dig nu.
undantaget som bekräftar regeln :)
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
Lars kallas lasse o e långtradarförare som köper ostbågar och damtidning på q8 ., felåt (A)
- men nog om dig nu.
ulrick dåå?
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
moa är ett waldorf barn som gillar att sticka o ha helylle tröjor. samt vandra i skogen
Moa, är en soft tjej som gillar att ha mjukisbyxor!
moa är udda , moa är unik, moa är hemlighetsfull moa säger att hon inte vill berätta saker till sina vänner fast hon vill att dom ska fråga henne flera gånger sen säger hon hemligheterna moa gillar uppmärksamhet, och att ta de chill, hon är motsatsen till affärskvinnan med stiliga kläder och stressig almanacka, moa gör de om hon vill göra de och om hon orkar göra de med softa kläder och gillar att mysa
(Rolf) han som ser ganska ovårdad ut, bor i skogarna i norrland o kör en orange volvo 240, har också en schäfer o en hagelbössa, ganska smal me långt rakt brunt hår
John- är en ganska normail kille ibland kan han freaka ut och göra något lustigt, han tycker om datorer och tv-spel, han kan kanske tycka om bilar. han har en svart jacka och mörkblåa jeans ibland skärp till, vita dojjor, och kanek någon halskedja. John har en eltandborste och tycke rinte om smuts. Han är hyfsat omtyckt av tjejerna men de finns några som är lite småbetuttadei honom, men eftersom han har en ganska tuff fasad så vågar ingen approcha honom. Han kan ha en tatuering om inte så tänker han skaffa en. Han är inte så musklig men det finns i alla fall något som liknar de. Han äger/har ägt en svart skjorta och har en schysst mobiltelefon. Han skulle aldrig i hela sitt liv få för sig att vara vän med Jörgen men Robin kan bli en bra vän. Sanna med Z har i stort sett ingen chans och inte Frida heller. Han kan vara lite hemlig men de är bara för att han är så go. Han är trevlig för det mesta och bär mössa på vintern. John har också ganska seniga armar.
arvid = gangster, hustler, en som har pengar flödande överallt, eller vill att folk ska tro det, arvid tänker sig alltid för innan han pratar, fast det betyder inte att han säger bra saker, istället för att han säger "vad ska vi göra" så tänker han innan och säger "vad fan ska vi göra förhelvete"
olle är en besserwisser ska alltid peka ut alla detaljer och ska alltid ställa frågor och har oändligt med krav, har mågn avänner man hans vänner ifnner honom mest irreterande fast de döljer det
Haha Blowhoe du kan ju ta över tråden ;) Hur är Ylvor?
Ja håller ju på för fullt :)
Michelle då??
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Haha men nu generaliserar vi ju. Tex alla Jonnysar är raggare och alla Ollor är besserwissrar. :D
man måste skriva en utförlig beskrivning annares är de ju inge kul
Michelle är rödhårig, har fräknar och gillar hästar. Hon har bra kontakt med sin mormor. Michelle kom aldirg riktigt med i kompisgänget men detta faktum kompenserar hon senare i livet med att ha färgglada kläder och ett käckt humör om hon inte flyttar utomlands och blir en strikt affärskvinna.
Igor - Missbildad Ryss tex.
Danijela är en pojkig flicka, typiska "ogillar-kjol-typen". Hon behöver inte vara ful för det, men hon försöker absolut inte vara snygg. När hon blir äldre, inte gammal men äldre, runt 20-25 år så börjar hon jobba antingen jobba som gymnastik lärare i mellanstadiet, eller något åt non'smoking generation hållet. Danijela gillar att röra på sig och dansar ofta på fritiden, har lite annourlunda musik smak, åt reagge hållet. Miljöpartist, men hon har ganska dåliga argument för sitt tyckande. Hon har två pappegojjor och en hund. Bor med sin kille i någon 2 på söder.
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
har letat efter mitt namn utan resultat...=(markus
Är man träslöjdslärare så är Ronny, Börje, Hasse eller liknande givna namn.
Signatur får rum här
Danijela Det är hon som tror att hon är bäst. Men egentligen gråter hon och käkar tom & jerry kex framför bingolotto varje söndag.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta