"Frida en snäll vän ganska knasig ibland som får alla runt omkring att undra om hon har det rätta underlaget för att bli psykopat" Hahahah! Frida mitt iprick ;)
isabell är söt, snäll och trevlig, hon har inga Elinor tendenser men kan säga ifrån om hon så måste. är ganska vardaglig och kan ha en pojkvän. En Isabell SKA vara blond annars får de färga håret. Hon kan säga små korkade kommentarer och ibalnd vara lite småblåst, men de hör lite till en Isabell. Hon har lika många killkomisar som tjejkompisar och tycker om alla, men de hon inte vet är att någon i "gänget" säger små dumma saker om henne just för att hon är kanske lite för snäll och att hon oftast inte gör dumma saker, hon provat att röka och dricka men skulle helst bara vilja äta sushi, kosttillskott och dricka vatten. Men man måste ju som "edga" till sig lite så hon drar till med en alkoläsk eller en cider och kan tom sjunga med i en fyllesång till allas förvåning
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Blowhoe håller med dig, förutom att Isabell ska vara brunett och har de där snövit utseendet!
nää, enligt moí ska en Isabell vara blond
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alex? vad är man då?
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
haha jag är ju blond ffs.. men jag är inte dum, jag är rätt snäll. haha rätt klockren text blowhoe!
Du glömde Isabelles ambitioner/dröm att bli Modell...vilket igentligen hon bara får utlopp genom via nätet då hon inte vill att hennes vänner ska veta om det...av någon konstig anledning
Alex den tystlåtena. har väldigt sjuka intressen och tykcer att bajs humor är kul. Men detta vet bara hans närmaste. På jobbet/skolan gör han bra ifrån sig. Han är hemligt kär i en tjej men hans blyghet stoppar han att ta kontakt.
Alex är en ganska cool kille, han har tendenser för att hamna på franska rivieran med de andra kändisarna om han lägger manken till, men eftersom Alex gärna vill in i det kriminella banorna som Y:orna så får nog rivieran vänta. Alex kan också vara en tönt med glasögon han har fått höra "foureye" ett antal ggr så att han råkar ibland tom presentera sig som det. Men jag tror nog mer på den tuffe Alex, han kan vara ganska stöddig och uppfattas som lite "freaky" i gänget. klottrat har han gjort och gör de gärna igen, Alex kallar öl för bärs eftersom han tycker att de låter kaxigare. Han har röt ciggaretter och kanske tom gör de än, han bär mössa gärna svart på vinterna och kan ha lite för korta jeans. han kan vara både blond och brunhårig men kanske rakar av sig allt eftersom de ger en "edgier-look".
Lyricist
2006-10-21 15:18
Steven den utseendefixerade! Steven står framförspegeln varje morgon och säger till sig själv "shit vad jag är snygg" Han är väldigt mån om sitt utseende. Och han har ett stort intreeset för modellflygplan eller liknande. Steven pratar på grov dialekt och är stolt över sin stad!
Steven Steven afterbliven som folk kallar honom bakom ryggen ibalnd. Han försöker vara så snäll han bara kan, men ibland eller som alltid går det fel. Han är hemligt kär i en tjej men vågar inte ta kontakt, han kan ha haft en flickvän men alla är lite osäkra på om hon verkligen existerade. Han kan ha en varierande hårfärg, han är ganska våghalsig och tycker om äventyr. Han siktar på ett bra jobb som ger bra betalt så att han kan försörja sin familj som han sen i livet ha tänkt och skaffa. Han är en sympatisk kille och kan mycket, är duktig i skolan och har alltid med sig sitt pennskrin och sköter om det med omsorg.
Lyricist
2006-10-21 15:25
Shiet blowhoe...hur i helvete. Det där stämmer delvis in på mig som fan hahaha. Scary
hahaha!!
killnamn? tjejnamn?
blowhoe, stämde in på mig NÄSTAN! vad får ni för fördomar om blowhoe då (A) haahaha
racapp n har redan sagt om mitt namn och de stämde
Reyhane är en verbal tjej med många höga ambitioner, mycket snäll, trevlig och pratglad och är omtyckt av gängmedlemmarna. Har snackat skit och kommer göra de igen, är ganska noga med sitt utseende vilket gör att det spenderas på tok för många minuter/timmar framför spegeln, vilket gör att päronen blir arga och Reyhane får ge vika. Hon är duktig i skolan men skulle vilja vara lite mer "edgier" och kanske skolka, men de ligger inte så högt på prioriteringslistan just nu. Hon vill resa och upptäcka världen. Än så länge har ingen snackat skit om henne va hon själv tror, så reyhane har kanske gett en och en annan bitchslap, även om hon inte har gjort de så har hon i alla fall önskat det
racapp den finns lite längre upp i tråden på Joanna
asså hur vet du allt :P? har du typ nån sida de står allting elle? haha =D
Vad sägs om Philip ? (Förutom "Bögiga brats" som Xela tycker) :D
^ Smart sagt.
OOPS inte Xela Jag menar Tha_Flooowa F17
^ Smart sagt.
racapp hahah, näää, vilda gissningar, och i detta fall är mina asgrymma
Emma dåå?
lite för mycke fritid hahahha dessa namn dåRoland George mohammed haha
racapp hahaha!! kanske de
Jag försökte hålla mig borta härifrån men fuck it. Får höra att jag ser ut som en Silvia , men med tanke på att de Silvia jag har känt har varit från Polen, Indien och adopterad från Korea så väljer jag att avfärda det som nonsens. Så what about Silvia .
Hör jag Roland så tänker jag på pappor
krossad_anka F60 Haha sant roland är helt klart farsor.. Emma, har alltid vart så, OM det finns den verkligen PERFEKTA så är det en Emma Ó_ò :)
^ Smart sagt.
Blowhoe Hahaha! Du hade inte helt fel! Är inte speciellt noga med mitt utseende, och har aldrig tyckt om skolan. Men verbal är jag allt! Jag vill gärna resa runt och se världen, men är och har nog heller aldrig varit en sån som har brytt mig om vad folk tycker och tänker om mig. Mycket lättare så :)
Heter man ett dubbel namn som jan-erik så är man lillgammal eller har på tok för gamla föräldrar.
Just fan, det är jag som är Satan.
Roland- Snusar bak, gillar volvo, lyssnar på ultimathule..."nej asså jag är inte rasist, jag gillar bara musiken" mohammed- går på kth
Poker_face: haha min farsa heter Roland men det är fan vanligt att de brukar heta de.. Hahha. Uhh maybe I'm perfect?
Karl-Magnus får mig att tänka på fransmän..
roland så tänker jag på en pappa, men med typ galna döttrar, som typ.. ja venne.. är lite speciella och kallar sig själva för typ.. krossad_anka på chattsidor.. jag venne :S får bara den känslan!!
QueenLilMac asså, man kan ju inte alltid ha rätt heller
Jonathan?
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
Jonathan elelr Jonte som han också kan bli kallad är en mysig filur, när han var liten var han busig och nästintill en riktigt satunge, men när han vuxit upp mognar han och inser att världen inte bara består utav av slangbellor och gladpack över toaringen. Det kluriga med Jonathan är att man vet inte riktigt om han är bred pga muskler eller bara en kraftig benstomme, elelr så är han raka motsatsen, inget mellanting. Han har en ganska bred vänskapskrets och är omtyckt, han skapar nästan aldrig osämja, han är helt ok i skolan kunde varit bättre om han bara slutade sitta framför datorn hela tiden. Han är faktiskt intresserad av tjejer även fast det finns någon i umgängeskretsen som tror helt tvärtom. Han kanske tom har haft en eller ett par flickvänner, han är en godhjärtad människa och skulle aldrig någonsin få ihop det med Elinor. Mike och Patrik är typen av kompisar Jonathan umgås med inga Y:are. han söker efter en tjej ungefär som Sanna med Z, han kan tycka om elektronik och någon gång i livet har någon kallat honom tönt och verkligen menat det.
dessa namn dåRoland George mohammed
mitch då? å säg inte baywatch.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Mitch : en som söker efter freedom
Mitch tror att han har någon slags connection med Mitch i Baywatch, han tittar gärna en extra gång på bringan för att se om det har blivit någon förändring sen sist. han är en trevlig och lite klämkäck person men kan bli väldigt arg om det så behövs. han var/är ganska duktig i skolan en liten uppryckning kanske. Tänker ganska stort på framtiden med familj om han nu inte redan har en så är han väldigt familjekär. han filosoferar mycket men kommer liksom ingen vart. Mitch känner sig ibland lite överlägsen av någon anledning som bara han vet. Han kan vara lite hemlig ibland och delar gärna inte med sig av sitt godis. på sommaren har han samma dilemma varje gång, röda eller blå badbyxor. Han kan vara lite utseendefixerad men inte så att han har blivit kallad bög av någon som har menat det. Annars är han en hyvens kille som många tycker om inga stora defekter hos han inte
Emma finns i ett par varianter: exempelvis. Tjock-Emma som vräker i sig godis och dricker läsk vilket syns på kroppshyddan. Hon kallas tjock-Emma öppet och låtsas att hon inte blir ledsen trots att hon blir det. Hon vill allra helst vara med i skolans coola gäng som inte bryr sig om henne för fem öre fast istället för att vända sig till de andra som coola gänget dissar för att bli kompis med dem så ger hon sig inte. Hon är hellre ensam och övergiven än att umgås med någon som inte hör till de populäraste på skolan.Bimbo-Emma. Skolans snyggaste tjej som alltid har en drös killar i hälarna. Hon tycker mycket om mycket och berättar ofta för alla om vad hon tycker. På samma gång är hon väldigt trevlig och är därför omtyckt.
Så det så!!
Blowhoe F21 haha haru spionerat på mig eller :P ända du hade fel på e badbyxorna och de med skolan. :)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
TeKoNe P23 hahah!! damn i´m good!!