Heter man Christoffer så är man stor o vacker. Heter man Pelle har man stor snopp.
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Eddie då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Heter man Eddie då tror man att man kan rappa, " hej jag heter Eddie jag har skrivit detta själv med papper och penna hej"
Kejll är kriminell
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men Sandra då?
Jaaa precis så är det..
kevin, ronny och sonny är typiska "problembarn" med alldeles för unga föräldrar.
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
statushysteri: Ronny och Sonny är ju 70talister.. Medans Kevin är född på sent 90tal.. Eller?
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
Jim , hur står det till med jim då ?
Jims mamma har smygprbolem med alkoholen, Jim har ingen pappa men en storebror som tog hand om Jim när han var liten
jim jim jim.. hjälp vad jag skriver jim
mbs - det mår hända, dock är alla problembarn
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
Nån som kan komma på något med Richard?
Anders kör trucken på DHL och har alltid generalsnuskepsar, luktar lite instängt och sätter sin lön på reservdelar till bilen. Michael är en väldigt kristen lågstadielärare som drömmer om att missionera i Afrika.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Richard är en överklassyngel med änkling som förälder. Oftast enda barnet, får mycket brudar i sängen och är hatad av många. Sandra är ful, utseendefixerad och ytlig tjej som tillbringar för mkt tid framför spegeln samt gråter floder över skumma killar hon får ihop det med. Eddie är en höggljudd mytoman med sinne för affärer. Skryter och ljuger för mycket men trots allt omtyckt pga av trevlig attityd. Ylva är en pryd brud som sätter sin pojkvän framför allt annat. Gillar att göra tepartyn och mysa med tjejkompisar. Under ytan döljer sig en psykopat i sängen.
Jim Jim Jim, va ska man säga om Jim, denne lite smått efterblivna kille förstår inte så mycket och säger för det mesta "vadå?". Jim kan också bli kallad Jimpa eller Jimmy och då blir han automatiskt kriminell. lite småbusig sådär när mörkret faller. han idol är som han säger själv Snoop, men alla vet att Jim egentligen tycker om idol-Darin och mimar gärna den senaste hiten framför spegeln i sin ensamhet. Jim tycker om tv-spel och dataspel, han är en mysig kille som nästan alla tycker om, han är social och kan ibland bli lite för mycket. Jim har/vill ha en hund, men får dock nöja sig med en hamster eftersom mamma/syskon är allergisk/a. Jim har döpt hamstern till Fido, varför vet ingen inte ens Jim själv.
Vad förknippas Elinor med?
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
för att han vill ha en hund kanske?
Elinor har ganska ofta en taskig attityd gentemot andra, hon har bra klädsmak, är trevlig, rar och söt. Snackar gärna skit om andra om hon får tillfälle. Hon är omtyckt av de andra kamraterna men om hon fick bestämma (vilket hon också oftast gör) så skulle hon vilja byta ut de flesta av dem. Hon kan vara väldigt opålitlig, har jobbat på café. Hon har inga husdjur eftersom håren skulle besudla hennes kläder, elelr så har hon en katt som också heter Elinor
Ha ha Blowhoes analyser träffar bullseye.
caupolican P25 stämmer de då?
Jodå jag hade en Elinor i skolan som stämde exakt samt en en Jim som var fordonskille, asschysst men lite efter precis som du sa. Du glömde nämna att Jim alltid skaffade sig ruggugglor till flickvänner.
jo Jim har ju en tendens till at skaffa sig flickvänner med lokala defekter
Haha, fan va bäst ni e! Kan nog vara både den skol-älskande tjejen o den ytliga :) Det va dom 2 jag tänkte på med..
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Isabelle. Mesig brud som försöker efterlikna Pink eller avril lavinge. HAHAHA *dör*
Patrik är mamma sjuk & gillar att sporta!
Mike vill också bli en känd rappare, men har fortfarande inte kommit på vad som kan rimma på katt. Mike är oftast blond och ganska söt, de finns många tjejer som är lite småkära i honom. Mike har lite dålig syn men vill absolut inte ta på sig ett par glasögon i risken för att bli kallad "foureye", därför kisar han så gott de går och får den där mystiska looken vilket får tjejer på fall. Mike äger en moppe för 3:e gången eftersom några killar som har namn som slutar på Y snodde den när Mike åt pizza på den lokala pizzerian.
Patrik är lite kort i rocken men en hyvens kille ändå, har en massa kompisar vars namn slutar på Y och är stolt över det. Om Patrik (eller Patte som han också kan kallas) fick skräddarsy sin egna helg så skulle de ju helst vara med mamsingen, varm choklad och så ska de låta. Men eftersom han måste ha en image funkar inte det. Han är ganska usel i skolan men kan bättre, men de är ju som sagt denna förbannade "image" som drar Patrik ner i skiten. han tuggar gärna tuggummi när han väntar på bussen och passar också på att förstöra något meningslöst som tex skrapa med hemmanyckeln på sittbänken.
Blowhoe F21 För det första skulle jag aldrig få för mig att ens vara i stockholm och för det andra är du cepe :)
va?
Viktor är en kortväxt kille som inte är främmande för att prova det mesta. Har gått igenom ett otal identitetskriser fr Rastafari till punkare och kommer göra en tjej på smällen innan han fyller 30 varpå han byter bil till Volvo. Patrik är en försummad kille med MILF till morsa som gärna hänger ute bland kompisar än hemma. Hatar skolan och jobbar direkt efter gymnasiet. Med lönen köper han en överdrivet dyr men fräsig stereoanläggning med bästa ljudet. Zanna är en tjej som ler för mycket och gillar skadad humor. Hon kommer med största sannolikhet flytta utomlands och gifta sig med en bongoneger.
Zanna bytte ut S:et mot Z:a för att "stå ut" lite. det snackar folk lite skit om fortfarande fast än de va flera år sen. hon är oftast blond och blir lätt brun på sommaren, en ganska vardaglig tjej, snäll, trevlig..men de är också sånna som har en tendens att bli psykopater senare i livet, men inte allas våran Sanna med Z, hon är sprallig och social dricker gärna cider på fester, de finns några killar som tycker att Sanna med Z är skitläcker och skulle göra allt för att få tafsa henne på rumpan, men Sanna med Z kan också bita ifrån och bli en ELINOR när man minst anar de. Sanna med Z har fina hemförhållanden och fina kläder
Blowhoe du va bra på detta :D Nu vill jag höra om Frida!
pool P1 vafan snackar du om?
Frida finns väl längre upp
haha, Blowhoe e grym på det här!
Jo men jag menade att du kunde skriva en. Eftersom du va grym!
Harry är väl en lillgammal tjockis som har en uppslagen ELFA katalog hemma på skrivbordet och lagar prylar åt folk för att få mer respekt i skolan. Harry kan också vara storschtekarn no 1.
men ja tror att ja har skricit en om Frida längr upp om jainte minns fel
Blowhoe, då är de kanske bara jag som läser dåligt! :D Får ta en titt igen =)
Det var inte mkt som var rätt på Viktor asså hahahaa
Hehe håll dig till Blowhoe hon är ju fan synsk. Alla Patte som jag har känt har varit kassa i skolan.
Charlie, Han är killen som inte tvekar på något,han kör stenhårt på allt tills hela hans kropp säger emot! Han har grå/vit/svarta militär byxor, och kan inte riktigt bestämma sig om hans frisyr ska vara som den är för tillfället. När han blir äldre vill han ha ett hus på landet...men nu är det raka rör som gäller!
Frida, allas våran Frida som inget ont gör, tror vi ja! Frida är duktig i skolan liksom näst inpå tönt. Hon har hyfsat många vänner och trivs med livet i största allmänhet. Frida har haft pojkvänner så hon kan i alla fall stoltsera med det. frida kan ha stora bröst eller så drömmer hon bara om de, Frida läser skvallerblaskor och tror på de mesta. Frida liksom Sanna med Z och Mike är hon oftast blond, har fina familjeförhållanden men vill gärna innerst inne vara en rebell och inte hänga upp sin jacka i hallen, men hon vågar inte så hon slänger den på stolen i stället (det är ju nästan på golvet). annars är Frida en snäll vän ganska knasig ibland som får alla runt omkring att undra om hon har det rätta underlaget för att bli psykopat. Frida har ett sött utseende och pojkar tycker att hon är fin, bra klädsmak har hon och dricker liksom Sanna med Z cider.
Vad dricker en typisk elinor?
Vikktorius P19 du får inte glömma att han har en stor tendens att bli alkolist och han kan lukta lite konstigt ibland
Elinor tycker om öl eftersom hon är så barsk. men kan gärna klämma i sig några drinkar, shots är inte hennes favorit men en jäger kanske
charlie är rätt populär men man får inget direkt grepp om honom, han är charmig och har alltid en tjej på G ellinor är skitsnygg i mellan-högstadiet, festar vilt och har många tjejkompisar men snackar skit om dom för det mesta, hon sackar ihop under gymnasiet och "försvinner" sofia är söt och har många fritidshobbies, är aktiv inom föreningar och festar ibland men umgås mest med sin pojkvän som är ful
blowhoe: isabelle då?!??!