arbresha.. moahaha försök med det namnet fuckers..
what u know´bout me
abresha e alban lite smått fjortis och hänger med dom coola brudarna och killarna i skolan och e lite för kaxig för hennes eget bästa ibland
Karin, Christin och Lisa är fina flickor som säger "vet inte" fast dom vet. Lina umgås med Karin och Lisa men kan tänka själv även om hon oftast säger "vet inte" och är blyg...Lina är den som inte vågade bryta sig loss från kompisgänget när alla andra gjorde det. Johanna är en fin flicka med dragningar åt det estetiska. Joanna är snygg och hemlig och ganska dryg. Hennes föräldrar vill vara lite speciella.... Matilda är bättre än alla Mathildor med h. Hon har båda fötterna på jorden och är snäll. Hon gillar djur. Men Ylva då? Om de som slutar med Y blir kriminella, vad blir då de som börjar på Y?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
madeleine är en slampig tonåring (med blonda slingor) vars föräldrar är alldeles för rika för deras eget bästa. när madeleine blir vuxen blir hon snobbig, ännu blondare o slampigare och allmänt irriterande.
We call them winerbrods.
fast ja hänger dock inte med dom "coola" killarna och tjejerna och ja är inte kaxig. Men allt annat hade du så rätt så på..
what u know´bout me
smått fjortis? hmm ja nja de kan ja väl inte säga. förösker lämna fjortonåldern bakom mig. men siffrorna förföljer mig.
what u know´bout me
Om man heter ossian i andranamn har man antagligen en morfar eller farfar som hette det. Och han bodde vid havet. Det andra alternativet är att man har päron som vill ha ett snyggt barn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jonas, Philip, Linus = bögiga brats
Credit crunch crunch baby
AVLY F17 hahahah!! det stämde in på pricken!!!
Jag vet bara att alla killnamn som slutar på Y är white trashnamn, dont kill the messenger!
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
Peder. han bor på landet, fast inte jättelångt ifrån storstan men tillräckligt för att han ska vara fucked up ändå. han har kört epa sen han var fjorton och lyft tyngder i lagårn. hans kompisar kallar honom för Bulten och han blir alltid fullast på festen. han hatar invandrare men har bara träffat dem när han vart inne i stan och finhandlat. hans intressen är rockabilly och motorer...han äter snus
Idag är jag farlig
ettsär Allvarligt?:S Jag kände en!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Dennis Han är killen som är lite osmart, gillar motorer och sånt. Han bor i en stuga på sin gård.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Carina & Sara då?
MbS F17 lål, jehovas vittnen är fan dörterror.. alla som heter paul är dumma i huvudet och gör bara massa skitsaker :D:D::D:
va?
Paul är missnöjd med sitt namn och vill helst inte presentera sig. Han var en flitig elev och för feg för att göra dumheter, när Paul blir stor går han dock in på den kriminella vägen, han hamnar sen på plattan iklädd en sliten skinnjacka och har skaffat sig en mustach och låtit håret växa. Han kan kanske ha bildat familj men har ingen vidare bra kontakt med dem i så fall.
hahaha
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Anton?
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
Lennart är vaktmästare ! vad sägs om Love då ? (mitt namn alltså)
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Sara är en alldaglig tjej som ha skapliga betyg, ganska många vänner, varken ful eller snygg. Erika är lillgammal och jävligt tjock. Malin är kåt som fan. Alla malin som jag har träffat förutom en har varit översexuella. Michael då?
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Anton är en liten buspojke tills han börjar hänga i tonårsgäng och röka ciggaretter. kanske snor en moppe för att inte verka "utanför", annars är han en ganska trevlig kille när han väl vuxit upp och vågar ha lite egna åsikter. Dock tänker han tillbaka till tonårstiden med moppegänget med ett litet leende på läpparna
Ingen som antar utmaningen med Love kan inte komma på nåt själv nämligen eftersom jag bara vet en persom som heter det o det är jag
love är antingen bondjänta, lillgammal eller snygg men pretto.
Alexandra?
MickMästarn P18 jag känner två stycken, den ena är liten och irriterande och den andra är bodybuildare (på riktigt!)
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Love- han är killen som finns men kanske inte alltid syns, har inga märkvärdigt avvikande defekter. oftast blond, lång och när han är i 18 års åldern är han killen som vännerna ser upp till, ibland kanske tom vill vara. Han vill så mycket men vågar inte alltid, han tycker sitt namn är extra coolt eftersom det blir kärlek översatt till engelska vilket han gärna poängterar ibland kanske på engelskalektionen. Är säkert hemligt kär i en tjej, men eftersom Love inte är så pang på, avvaktar han gärna men har en liten plan på hur han kan snuva till sig henne. Trevlig prick ibland lite för överlägsen vilket icke uppskattas.
haha bondjänta .. hur fan då ? men vafan ., alla är olika. jävla skitnamn jag väljer att tro på att vi alla är bodybuilders
Matilda då?
"-It´s 106 miles to Chicago. We´ve got a full tank of gas, half pack of cigarettes, it´s dark, and we´re wearing sunglasses. - Hit it."
eh trodde det stod lova, för det är väll ett tjejnamn?
Michel då? För övrigt är de flesta som heter Linda, Therese eller Sara rätt korkade människor.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
emil då, nån fördom?? hahaha fan vad roliga och fördomsfulla ni är!!
haha inte riktigt rätt på mig men nån jävel är säkert träffad
när Emil ska flytta "hemifrån" bygger päronen en lägenhet på tomten åt han. Han vill gärna vara busig eftersom Emil i Lönneberga är de, men han får inte tillde hela och allt slutar i fiasko, Emil har också en tjej som han tycker om, men skulle gärna vilja vara en player för att få lite högre status i vänskapskretsen. När vännerna och Emil går ut för att "slå klackarna i taket" är de Emil som får stå för notan, när de är hemgång senare blir han alltid ledsen och filosoferar över sitt liv. När han sen kommer hem har mamma lagat fyllekäk och lagt fram hans pyjamas
haha har dock varken tjej eller är player, bor inte på gården.. men när jag fått soc så är det jag som står för notan men slår oftast klackarna i en park bänk istället för taket.. och skallen slår jag oftast i asfalt, har blivit en vana... men fan vad roliga ni är, hur fan kommer ni fram till alla dom här sakerna?! hahahhaha
Güldane- är vilsen i livet, förstår inte så mycket och förstår inte varför hon/han måste förstå heller för den delen. Lite som en ensamvarg och läser helst böcker en solig och varm sommarkväll. Güldane spelar också gärna blockflöjt eller något annat fräsigt instrument.
Erik är advokatssonen som går i pappas fotspår och pluggar juridik, helst i Uppsala, men Lund funkar också. Har ofta långa "seriösa" förhållanden men är sällan trogen. Kommer bo i en mellanstor svensk stad med sin fru och barn där de ofta har parmiddagar med sina vänner.Simon är ofta mörkhårig och är både dum och smart på samma gång. Spelar tennis och har många flickvänner, ibland seriöst. Flyttar, om inte redan vid 16 års ålder, direkt efter gymnasiet från uppväxtorten. Tar många år på sig att bli vuxen men slutar förmodligen med ett väl valt arbete. Jag har en vän som heter Björn John Bernhard . Det måste väl klassas som ett av de "ovanliga, långa, ibland komplicerade namn":en?! :) Han har dessutom ett väldigt ovanligt efternamn, och han är verkligen en rolig och finurlig typ. Sjukt rolig tråd för övrigt..
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
Har Ella någon?
Leker live eller?
Ella Bella som hon oftast kallas har en egen häst eller rider på ridskola, hon ha gjort ett tappert försök i att färga håret men de blev ingen skillnad så de är hon lite besviken över. Ellas samtalsämnen är oftast hästar och hästar, fast innerst inne vill hon så gärna fumla runt i höskullen med stallets enda kille. Hon är lite blyg men kan ändå vara lite ofärskämd
Shirin då? (tjejnamn):)
Femme fatale
Shirin har haft en tuff uppväxt, duktig i skolan, men när skolklockan ringer ut blir hon som förbytt och buffaloskorna och adidaspaltorna dras på (fast bara fram till klockan 18, eftersom hon måste vara hemma då). sminkar sig gärna lite för mycket eftersom mottot hennes är^"hellre för mycket än för lite". kallar gärna sin bästa tjejkompis för guzz och hänger gärna vid en tunnelbanestation helst nära kiosken där hon kan köpa sig ett par tuggummin för att få den där "tuffa looken". egentligen bakom den hela fasaden vill hon så gärna bli balettdansös och gå långa höstpromenader kanske tom plocka svamp
HAHAHA. låter som fjortisåldern när jag var 12. däremot har jag aldrig ägt ett par buffalos :D sen har jag alltid sminkat mig för mycket. och ja visst hade jag önskat att jag kunde dansa balett, gick på balett som barn men efetrsom jag inte ens kunde rulla så ser man på balettuppvisningarna en 3 år gammal shirin som rullar bort i salen medan de andra gör fina piruetter
Femme fatale
aha, lite rätt ändå hade ja :)
Blowhoe. fast guzz och grejer var att ta i. :D
Femme fatale
aha, men ja tycker liksom de hör till, men de är bara som ja ser de framför mig
Blowhoe . helt enkelt en turboblatte ur din smak. förortsbrud :D
Femme fatale
hahah! nää inte riktigt, men med buffaloskor och adidasbrallor hör guzz till tycker ja, som tex för för korta jeans och pull over hör "dumsnut" till
frida då?
MoDo - the Heart of hockey!