John har en hes djup röst har lite samma stuk som huvudpersonen i sökarna fast biffigare, har jeans jacka och cowboy boots innanför byxorna.
Daniel då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
någon som kan klämma till med något om rasmus ?
Rasmus, antingen en olaglig graffiti målare / hiphopdyrkare eller största nörden som inte är social.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han e en luffare.. ahha kunde inte bara motstå..
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
Rasmus låter som en tjejmagnet som hade sin yttersta era på högstadiet/gymansiet
Femme fatale
rasums är ett ytterligheternas namn. Antingen är han brudarna favvorit eller så är han en superdork.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Det där med att en Mirjam är uppkäftig mot alla lärare och har en turkisk pappa och svensk mor, roligt det dära, för jag hade en exakt likadan i min klass på mellanstadiet.
Paul är polack.
Vad säger ni om Filip?
Rasmus är en kille som alltid är solbränd och gillar surfning.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Rasmus är snäll, rolig och rödhårig. Fräknar har han självklart också. Kan sin skateboard. Har lätt för sig i skolan utan att behöva plugga. Blir sedemera reklamare och hemmapappa.
Filip är blond, lagom och gillar innebandy. Riskerar att förvandlas till en riktig gymsvenne under gymnasietiden och kommer därefter aldrig klä sig i annat än von Dutch.
Linus är antingen precis som Rasmus eller så är han blek, vithårig och är en aning för intresserad av rollspel.
Jonas?
Sittin sideways...
Niklas största intresse är datorer. Han har glasögon, för han kan inte riktigt hantera det där med linser.. Han dricker en folköl då och då, för han vill vänja sig vid öl-smaken.. för nån gång vill han ju börja festa..Frida är en kul tjej, men rätt blåst.Annika syr egna kläder och drömmer om sin egen affärTherese är väldigt intellektuell nån som har en fördom om Madeleine ?
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Jonas är väldigt sportig och kompis med de flesta..
André är antingen homosexuell eller annars bara i allmänhet väldigt intresserad av mode och styling.. Vad tror ni om "Johanna "?
Så det så!!
Madeleine tycker jag är ett bland-namn. Kan vara skolans populäraste tjej och måste då kallas Madde, men hon kan också vara den som inte syns
Så det så!!
Haha nej, Jonas röker 1 paket cigg om dagen och hatar dom flesta.
Sittin sideways...
Jonas skröt alltid om att hans pappa kunde köra motorsåg när han gick på dagis. När han blev äldre och började skolan försökte han hänga med alla de tuffa killarna och tjejerna som hette Micke, Martin, Anders, Emmelie och Malin. I smyg tyckte Jonas att live var häftigt för det sysslade hans äldre brorsa som egentligen var ganska töntig med, detta skulle han dock aldrig ens tänka sig att nämna inför de andra. Idag pluggar Jonas på KTH men han är inte med i spexet.
Gerdaman
Johanna börjar som en pluggis, bränner ut sig, börjar röka cb och tar livet med en lite med lite mer avlsappnade steg efter det..
*med lite mer ska det bara stå
spacecake F19 Hahaha... kanske stämmer på vissa..
Så det så!!
Johanna är en bifigur, någons bästis/sidekick som inte är den skarpaste kniven i knivstället men ändå duger utmärkt till umgänge och inte tar upp för stort utrymme. Ibland är Johannan den mer flippade varianten men i övrigt gäller samma grund som de övriga.
amfetaminpsykos Hahahaha, det där stämmer nog vääldigt bra med mig för ett par år sedan..
Så det så!!
madeleine.. då tänker jag på en blond, lång och stroppig
vad heter den snygge tjejens fula kompi som alltid skrattar åt hennes skämt ger henne råd om killar och säger "just det!" till allt
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
scrfmf - blond ja, resten nej.. i mitt fall.
Tony är ju lätt det största white trash namnet. Sverigedemokrat och 45+ Har du sett hammar'n Tånö? Nä här va han visst! (Lägg märke till "han" istället för "den") Har du knullat na i helgen då Tånö?
vad förknippar man olivia med då?
these drugs aint as good as we wish they were
Olivia har ett italienskt ursprung och älskar matlagning. Hon har få, men väldigt nära vänner. Till utseendet är hon brunhårig, ganska kort och tycker om att klä sig i naturliga färger.. typ grönt, brunt, beiget...
spacecake den där med niklas var skön har en polare som heter så och det är han du nyss har beskrivit intill minsta detalj..
NoreOne - juhuu då stämmer min fördom in på nån iaf ;)
Rosa gillar teater, alternativmedecin och har minst ett par converse kopior från din sko.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
Olivia umgås bara med Agnes, Ida, Tove och de andra esteterna.
Håkan är lillgammal och har dubbelt efternamn, tunnhårig vid 20års åldern och jobbar som it-support.
lapa tvåan på äldre herrar!!!
x Prickade in 2 Håkan rakt av .)
Ja, folk som heter Håkan och är typ 20 är ungefär 28 i sinnet..
Så det så!!
Patricia är en pinnsmal striphårig tjej som röker för många right, light menthol cigaretter och biter på sina naglar.Marie är den glada, mulliga i tjejgänget som alltid säger ja till killar eftersom hon blir så chockad att nån vill ha henne öht. Vem är Kim people?
den enda som har stämt hitills är Filip, var en rätt klockren träff på en polare till mig. f.ö så är Henrik en töntigare version av Erik.
Kim är antingen en lösaktig tjej med fräknar eller en metrosexuell kille.
Fredrik spelar innebandy och har en förkärlek för vita linnen och Volvo (gärna en S40 eller V40 med "sportfälgar"). Under sommaren spenderar han minst 1 vecka på Cypern, närmare bestämt Ayia Napa med sina innebandyvänner. Hans flickvän är liten, kort, blond och fjortisaktig. Fredrik gick något hantverksprogram på gymnasiet och jobbar nu som detta och lär förbli inom detta yrke tills pensionen.
Look with your own eyes - See with your own mind
mr. max då!?
tåg, tåg och...tåg!
Rolf/Roffe : riktig arbetare!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Rolf/Roffe är polis och cycklar proffesionelt, han har lite långre brunt lockigt hår och har glasögon
Anders jobbar med plåt, och gillar lössnus.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
marran och roffe är alkoholister
rätt åt dig.
Alexis är en värsting. Han har testat de flesta drogerna och tycker om att busa på nätterna.. Men inför mamma smörar han som fan, en riktig mjukis.. Han vill absolut inte att hon ska veta om hans hyss!