Namn och fördom
Om man heter Johnny har man stort intresse för andra människors bilstereoapparater. Heter man Robert är man definitivt naturvetare och har för stort adamsäpple. En kjell passar bara i jackor från Blåkläder. Mats var inte rädd för thinner på tiden då det begav sig. Kevin och Liam är uppfödda på micromat eftersom deras alldeles för unga mödrar skolkade från hemkunskapen. Oscar gillar oljerockar från Barbour. Vilken typ av personer förknippar ni med olika namn?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är man rörmokare så heter man Kent, Ronny, Johnny eller Conny.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
är man hantverkare heter man kent, ronny, johnny eller conny ;)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Lenny, Kenny och Benny är kriminella Agnes och Siri bär palestinasjal och är anti Fredrik, Johan och Mattias går samhälle på gymnasiet och spelar hockey/fotboll Therese och Linda har silikontuttarVad förknippar man mitt namn med då?My
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
My ass
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
BossHogg. Mmm puss
My är liten och envis :) (Blame Mumin :P)
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
My har definitivt konstnärsföräldrar, möjligtvis kan de vara akademiker inom litteratur- eller språkforskning. Dessutom är My ganska blek, har stora rådjursögon och korpsvart hår.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
My är ett -Y-namn såsom Johhny och dylikt, därmed automagiskt kriminell!
Vad förknippar man Viola med då? haaa?
Credit crunch crunch baby
Y-namn är kriminella, är väl enda fördomen jag har.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Viola sysslar med keramik på österlen, klär sig bara i mjuka naturmaterial och luktar feminint, dock utan parfym!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Viola är svårt, jag får bara en bild av pigga 70-åriga tanter i huvudet. Och självklart är vi Y-are kriminella, dock aldrig som stora fiskar utan som småhandlare.
Emmelinda?
greger är eller kommer bli ordinarie a-lagare!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Man kan inte vara ond om man heter Holger.
Nej Viola är ju smart men kriminell. Hon har dyr smak och sysslar med att blåsa folk på pengar och kommer alltid undan.
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Emmelinda är alltid över översnäll övertrevlig överglad övertrött osv
Emmelindas föräldrar är dåliga på att fatta beslut...
Jag känner fan ingen Jimmy som inte har roundhousekickat mig i nacken. Noah och Kevin har mammor som hellre ville ha barnvagn än barn. Otto är född nervös och sätter aldrig hälarna i backen.
Hette inte han tysken Holger? Adolf Holger eller något sådant.
Christer är också a-lagare, Björn är plyschkille med glasögon, Kent är knarkare, Sten är psykopat, Kerstin har lockigt hår, Maria är blond och tönt, Jessika har stora tuttar.
Erik är pryd. Han tycker inte om öl och hög musik. Erik älskar mamma mest
Moderator
2006-10-20 12:48
Erik är snäll och duktig. Kommer från en klassisk medelklassfamilj och gillar datorer, men är lite blyg inför damer. Något han dock inte borde vara för han ser oftast bra ut. Tråkig klädstil.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Erik var med i scouterna något år för länge än vad som kan anses vara normalt. Han återhämtade sig aldrig, fick inte respekten, och var sist i klassen med att supa sig full. Nu har han glasögon av estetiska skäl och är snart klar kemiingenjör.
Hangaround
2006-10-20 12:51
Leif är en sträng jävel och Erik spelar fotboll och pluggar Samhälle.
jenny/jenni/jennie är blond, snäll, och rätt korkad.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Är man rörmokare så heter man Kent, Ronny, Johnny eller Conny. vi har faktiskt en hemma hos mig nu,. men han ser allt annat än luffig ut :)
Femme fatale
Mirjam... finns två versioner där. 1. Svensk mor, turkisk pappa. Uppkäftig som fan mot lärare. 2. Har själv bytt namn och är intresserad av naturens andemakt.
Madeleine då?
kärleken till pengarna är roten till problemen.
hahahahahaha.. =D Erik är altså en snäll, pryd scout som älskar mamma mest, spelar fotboll och snart är kemiingengör :). Erik tycker inte heller om öl, och är blyg inför damerna.
errsär: haha låter ju skitbra! vilka förutsättningar!
hahahaha jag är rörmokare, hantverkare eller knarkare enligt den här tråden
MbS F17 Javisst ! Vilka framtidsutsiker jag har.
haha fan vad alla är fiifga... jag e kass. kan bara tänka mig richard som den lite speciella killen i klassen som egentligen skulle börja om 3e klass.. men fick fortsätta för läraen inte hadde hjärt nog att säga att han var ett dummhuvve
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
Paul är flummig. Hans föräldrar är gamla och uttslitna. Familjen är Jehovas Vittne
Graffare
2006-10-20 13:34
Tobias är datanörd och småbögig Vad säger ni om André då?
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
vittnen
Namn som Kevin, Liam, Vanessa mm är riktigt whitetrash..
a och josef är änven en sån snubbe
haha alla e ganska klockrena.. nathalie då?
vad är man om man heter josef någon som vet heter man hampus så är man en data hacker
?
det är tjejen i klassen som alltid ska argumentera på samhällslektionerna för att vara duktigt och delta i discutionen fast än hon inte har något att tillföra
Lars är uberdorken som studerar till kärnfysiker. Emma, Linda, Jennie och Frida är blonda fjortisar. Theodor...jaa, vad säger man om Theodor?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
John är stor stark och biter dom som kommer för nära.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
EmCi_Emm Maria är blond och tönt Haha, vafan.
Mirjam har converse och går med långa steg.
Sten är en tyst grådaskig kille med pottfrilla och han har sett ilkadan ut i hela sitt liv