I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Namn och fördom

Övrigt - Blandat

2006-10-20 21:03
Blowhoe. fast ärligt talat, Buffalos var ju år 2000fenomenet, eller där slutade det, ungefär på en vinter. Vi måste uppdatera dig lite.

shirin pratar faktiskt perfekt svenska. !! <- tar åt sig haha
Femme fatale

2006-10-20 21:04
Frida, en självständig tjej, gillar uppmärksamhet, har det rätt bra på killfronten, tycker om att dansa. har kanske haft häst i yngre dagar
Femme fatale

2006-10-20 21:05
ja men så är de ja ser de, beskrivningen behöver ju inte vara detta år, det är hur man kopplar namnet. inge mer

du behöver inte ta åt dig det är bara somja sa innan, hur man kopplar namnet inge mer, de är inget personligt 
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-20 21:08

ahhha jag vet, därför jag gör narr av mig själv, är lite ironisk också, no harms baby
Femme fatale

2006-10-20 21:09
okej, lugnt!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-20 21:19
Amar F19

jag är grymt självständig. uppmärksamhet vet jag inte om jag gillar, men jag tycker om att stå i centrum. killfronten, mjaa. jag är totalt världelös på att dansa. break/streetdance dansar jag dock, men annars suger jag. och min moster och mina kompisar har hästar så visst har jag varit på stallet när jag var liten. men mjaa, din bild av frida stämmer rätt bra in på mig.
MoDo - the Heart of hockey!

Hehe verkar som ja har helt fel namn :) Hatar hästar och är inte blyg direkt.. men ja tänker dock på omkring rullande me killar ;)

Leker live eller?

ozzyåström. ja men du går ju på dans :D det finns dett dansintresse, sa inte om frida var bra eller dålig :D

jag borde få en award där
Femme fatale

2006-10-20 21:21
Blowhoe: Güldane är ett turkiskt flicknamn.. Hm. :P
 Med tanke på att du skrev hon/han

2006-10-20 21:21
knugen P5

aa, men de visst einte jag, så då kan du hålla för "han" och bara läsa "hon"

2006-10-20 21:23

alltså, turkar och förkärlek till att döpa sin döttrar till Gül nånting.. hahaha

fanns många Gûl, Gülderen, Gülcan, Gülbeyaz osv i min skola :D
turkar gillar rosor :D
Femme fatale

2006-10-20 21:23
Güldan på mitt språk betyder dock blomkruka..fett hett
Femme fatale

2006-10-20 21:45

glenn - heter alla i göteborg
goran - våldsam person

Haters gon' hate...

2006-10-20 22:06
Okej, den här blir svår.

Reyhane då?

2006-10-20 22:09

Reyhane då tänker jag bara kryddan. förlåt, man ska inte gissa om man är från reyhanlandet själv :D blir helt fel
Femme fatale

2006-10-20 22:18
Hahaha, jag förstår :D

Det värsta är när araber uttalar mitt namn (eller monthanas mamma) då blir det Rechana =)

2006-10-20 22:19
Rechana? nej va fult,. reyhane ska det vara!

varför kan inte en arab säga reyhane? eller har de kanske reychan som motsvarighet?
Femme fatale

2006-10-20 22:25
Sandrine shysstaste kvinnan i världen yaoooo(; hahahahhahaa

2006-10-20 22:36
Amar

Jag vet...
Blir alltid lite små irriterad när jag får höra den versionen av mitt namn.
Jag antar att det är precis som du säger. Arabtanter associerar mitt namn direkt med basilika, därmed uttalet.

Du kan fråga din mamma, hon uttalar det säkert också så :)

2006-10-20 22:37
QueenLilMac. nej min mama är kurd från Iran och kan prata flytande persiska. alltså inte hellylleget :D
Femme fatale

2006-10-20 22:40
Amar
HAHAHAHAHA! Jag dööör :D

2006-10-20 22:46

hahaha :D you feel me ;)
Femme fatale

2006-10-20 22:57
Tony stavar egentligen med i på slutet kommer från Eskilstuna och har finskt påbrå, men eftersom han är kriminell har han börjat stava med y och leker arab på österåkeranstalten

Simon är blond eller rödhårig, tjock och lyssnar på Metallica och In Flames samt representerar dem med tuffa T-tröjjor. Alla röda katter heter för övrigt Simon.

Mohammed och Ahmed är nyinporterade, har byxorna alldeles för långt upp och tröjan instoppad. De går alltid runt med en ful ryggsäck och tycker att svenskar är jävla rasister som stirrar på dem som om de sett satan när de kliver på bussen. De första ord de lärde sig på svenska var "jevla fyfaan", "jeeevla rassissst" och " HÄÄÄJ svenska flicka!"

Rasmus "Rasse" är en whigger som just fattat att det är ute med Wu-Tang-brallor, kanske känner han att han måste uppväga sitt smeknamn med så mycket blattighet som möjligt?

Juan och Carlos får fett med hits på Playahead eftersom alla brudar tror han är en het chilenare, men får nobben när de upptäcker att han är en kort, fet, tunnhårig Bolivian och jobbar som städare.  

Nils har glasögon och är lång, blek och tanig. Han hatar att bli kallad för "Nisse" men har ingen pondus så han har fått lära sig leva med det. Har lite cred för att han kan alla världens huvudstäder utantill.
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-10-20 23:15
Joel då.?
"Vissa hävdar ju att vår isglass Igloo Cola anspelar på kokainmissbrukande eskimåer..." gb-glass

2006-10-20 23:30
Joel är stor, klumpig, lönnfet och blir alltid sist vald på gympan. Han blir inte helt utmobbad dock för han är superbra på Quake och har alltid cash
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

Johan är bög

Ivana ?

2006-10-21 00:11
Ivana:

1. Sysslar med friidrott, gymnastik eller simning på elitnivå.

2. Klassiskt skolad musiker.
Urbanized Konfusion ute nu!
http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats

2006-10-21 00:11
Hur är en Staffan då?

2006-10-21 00:12
Staffan är en stalledräng och Joel är mongoloid

2006-10-21 00:13
Ahmed Öztürk

Älskar Linda Bengtzing och är aktiv inom djurrättsrörelsen. Har en sköldpadda som heter Pelle som husdjur. Tänder på tea-bagging.

2006-10-21 00:20
Narcissus: Om jag hade fått en krona för varje gång jag hört den visan sjungas för mig...

2006-10-21 00:22
Haha sorry man, var glad du att du har en visa någon kan sjunga för dig

2006-10-21 00:47

\/\/\/\/\/

2006-10-21 00:55
Johan tycker jag e ett namn på vem som helst.. Finns snobb-Johan, sportiga Johan, musikaliske Johan, populär-Johan, tönt-Johan etc. etc.
Så det så!!

2006-10-21 00:57
Det står i den svenska lagboken att vartannat barn av gossekön måste döpas till Johan, annars jävlar

2006-10-21 01:06
haha.. deta här av roligt!

Gabriela då???

2006-10-21 02:25
min polare heter makok vad har det för fördommar da :P

2006-10-21 02:31
Vad är Felicia?
whoopzidoo

2006-10-21 02:55
vill fortf veta Adele

2006-10-21 03:39
felicia ha en rik pappa kan vara den nuvarande statsministern, tycke rom pärlplattor, fläta håret på tjej kompisarna även fast de kanskre inte lgger övesrt på prioriteringlistan. gillar fläor och hoppat gärna hopprep, bestämmer vilken barbie som frå säga vad och inte...ganska botskämd men ändå trevlig, kan nästan yänka mig att Felicias hylla inte bär på så mycket..men annars en hyvens tjeje!!

2006-10-21 03:55
sandra då?
Jaaa precis så är det..

2006-10-21 03:58
Amar nu är du ute och cyklar! "har kanske haft häst i yngre dagar" Jag hatar hästar & skulle inte få förmig att ha de när jag va yngre :) . Men jag är självständig! 

Nej jag vill ha en annan beskrivning för Frida :)

Heter man Tove är man nog vegitarian och gillar konstiga kjolar
Heter man Viktoria är man duktig i skolan
Heter man Tord är man förmodligen mobbad
Heter man Bengt gillar man korv med brö
Heter man Zandra är man raggare/fjortis
Heter man Mohammed har man en utlänskbakrund
Heter man Sven är man ganska svenne
Heter man Kenneth är man väldigt orginell
Heter man Lisa kan man säkert sjunga

detta kommer från en pålitligkälla!

2006-10-21 05:54
mitch då?
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2006-10-21 06:41
Mitch springer på stranden med hårigbrynja och har ett par röda speedos  på sig. Är skådesspelare men vill egentligen bli en riktigt stor och känd sångare. Är usel på båda två ;)

Victor någon?
Forumssignatur...<br>

2006-10-21 09:14
Victor är lite som beskrivningen av Felicia ovan. Rik pappa. Victor är duktig i skolan och har många kompisar. Bor i ett fint hus och ska vara kompis med alla, en sådan som har alla tjejer på skolan som tjejkompisar när han går på högstadiet och kramar varenda tjejkompis varje dag. Hälften av dessa är kära i honom och hälften tycker att han är för mycket.
Så det så!!

2006-10-21 09:37
Stämde inte på denna Victor iaf. bra försök dock :)
Forumssignatur...<br>

2006-10-21 10:33
Victor är lillebror och ser bra ut.

Han tycker om fotboll och innebandy. 

Victor "bögar" sig ofta på skämt med sina liksinnade kompisar. juckelijuck..
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"

2006-10-21 10:35
Victor är lillebror och ser bra ut.  Now we're talking.. hö hö.
lillebror är jag iaf.

resten stämmde inte heller så bra. Jag är ingen riktigt Victor helt enkelt
Forumssignatur...<br>

2006-10-21 11:06
Heter man Cornelis finns det två alternativ. Antingen  har man  fina päron som  köper allt från Svenskt Tenn och bor i en ljus lägenhet. Eller så vill pärona vara  hippies  men  är ganska  normala innerst inne och lever svenneliv.

Hur mycket man än vill hata Cornelis går det inte. Han är en såndär finurlig jävel som får alla brudar och han har tuffa äldre vänner. Han pluggar aldrig men får bra betyg för lärarna tycker att han är ett riktigt litet charmtroll.

Ylva då?