Jens har föräldrar ssom äger en sunkig kvarterskrig, jens gillar båtar.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Mikaela dåå? :(
Mickaaaaaan.
Kreativ O_o jag känner en sådan jens. exakt sådan.
ettsär En jobbigare och mer högljud variant av Therese!
Mickaaaaaan.
Dimitrije å Vladimir - Blonda juggar som hänger med turkar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Therese & Jessica är bästisar, förresten.
Mickaaaaaan.
Jessica-beskrivningen stämde bra!! Fast det finns några olika varianter på namnet Jessica.. Antingen så är man 25-30 år, lågutbildad/outbildad klär sig som en femtonåring och tuggar tuggummi jämt. Den andra varianten är i femtonårsåldern och hennes föräldrar tyckte att det namnet var jättebra eftersom det var modernt 15 år tidigare.. Den Jessica-typen är en råfjortis.
Så det så!!
Mikaela är den söta och blyga tillbakagragna tjejen. Hon klär sig inte i utmanande kläder och gillar att spela blockflöjt med sina vänner när de skyddar gamla ekar med greenpeace.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Sara rå?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe tungt för dig johnny.... det är ju typ vetenskapligt bevisat att namnen som slutar på y löper större risk att slå sig in på den kriminella banan, framförallt o-y-namnen ronny sonny conny etc
skriv kort, helst inte alls
fader Haha :D okeeej...
Mickaaaaaan.
Snara Typ brunt slickat hår, smal, glasögon med blåa bågar :O Pluggar mycket på fritiden, duktig i skolaaan, tystlåten!
Mickaaaaaan.
haha!
Jens föräldrar är döva.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
Dennis då ? :)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Isabell är alltid liite mer. Är hon dum är hon lite dummare än alla andra.Samma sak om hon e smart,snobbig,dryg,rolig,snygg osv. Mattias är de ambitiösa killen som alltid är lite fel. Rätt kläder fast för korta byxor typ. Är inte så himla clever men pluggar hårt och får bra betyg,sportar. Har en stadig flickvän som han kommer gifta sig med redan på gymnasiet. Osv Patrik är grabben som sitter längst bak i klassrummet och som alla klassar som idiot för att han bara får ig i allt. Men som ett år efter gymnasiet antingen kommit in på en bra linje eller är den enda med fast jobb för han var inte dum i huvet.Bara ointresserad.
www.susei.blogg.se
Yun_DI Svensk, lite fräknar, kepsen på sned. Typ skatare eller hiphoppare. Tuff fast blyg :D
Mickaaaaaan.
Dennis åker skateboard, har en slangbella, och en tendens att bryta lagar.. han blir dock aldrig straffad för han är så gulligull
No cake for the impurity!
Jimmy har ett förflutet som kriminell och har stora framtänder. Klär sig i jeans med mycket hål, möjligtvis långt hår och mössa. Kim är pojkflicka. Ganska våldsam, röker mycket och vid tidig ålder. Om han är man är han smal och har tunt hår. Knälång sofistikerad filtrock. Fikar mycket. Under denna rubrik faller även Erik. Mikaela är populär, och har mycket acne. Långt hår. Bert är fet. Alla vet att Conny, Johnny, Sonny, Jimmy osv är kriminella. Hannor är snälla och trevliga. Folk med ovanliga, långa, ibland komplicerade namn som Napoleon, Zacharias och Cornelius är roliga, finurliga typer. Lina då?
egentligen borde man inte ha nån fördom mot torkel eftersom det finns så otroligt få människor som heter det, så man kan som iten få nån direkt bild,men shoot!
Lisa är lång och blond!
Okej, jakob, vad är det för namn? Btw, my är så korrekt beskrivet alla jag träffar som heter my är små och jävligt svåra att ha och göra med!
http://www.earforcefm.blogspot.com
Olov då? =D
Alla Jakob jag har träffat,är intelligenta och roliga men med väldigt speciell humor och speciella intressen.Blivande expert inom ett speciellt område. Ganska svåra att förstå sig på/komma nära.
www.susei.blogg.se
olov är lätt en isländsk viking!
tåg, tåg och...tåg!
Olov känns som en viking eller norrman.....
www.susei.blogg.se
får hoppas att så inte är fallet:/ gillar fan inte ens is.
Johanna. osäker person som är kaxig mot alla, speciellt yngre. fördomar om Pernilla? ....och min kompis undrar..fördomar om Josefin?
Ernst ser alltid ut att vara bajsnödig, röker gula blend och jobbar på posten. är gift med en grå tråkig kvinna med ett dubbelnamn. har en flandersmustach och två sportintresserade söner. Birger är/blir en mysig morfar med skepparkrans och nybakade bullar. problem med prostatan ganska tidigt och dör antagligen av åderförkalkning. Gunilla är rektor och dominant i sängen, bor i en villa i sölvesborg och odlar tomater i sin inglasade veranda.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
Isabelle. Mesig brud som försöker efterlikna Pink eller avril lavinge.
vad förknippar ni med namnet Atte då ? =)
Niceness!
Atte är uppvuxen i förorten. Bodil är en snäll, gammal tant som klär sig i blommiga kläder och jobbar som dagmamma.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
scrfmf Pernilla är irriterande & klämkäck! typ en sån människa med skiiit bra morgonhumör. Tränar & äter rätt, stora tänder & brett leende. Josefin är lite fiiiiinare, typ wannabe-brat, ungefär. Hon når inte riktigt diit liksom. Gillar att hänga vid Stureplan, använder en sån stor jävla fjällräven-jacka!
Mickaaaaaan.
Olov: har riktiga svensson föräldrar som under hela sin uppväxt alltid önskade och trodde att dom var lite mer än dom egentligen var. Därför döper dom sin son till Olov som dom själva tycker klingar väldigt fint och nästan lite adelskt. han blir senare personen som som ingen mobbar eller egentligen tycker illa om men inte heller märker speciellt mycket av eftersom han alltid står i bakgrunden och inte gör mycket ljud i från sig. han gifter senare med den där tjejen dom tuffare killarna tvingade honom att prata med på hans första fest har är på vid 19 års ålder. Ge mig nått mer om Patrik
hmm????
Adele?
caupolican P25 HAHAHAHAHAHAHAHAHA DET DÄR MED TONY (TÅNÖ) JAG SKRATTAR SÅ JAG DÖÖR!! AHAHHAA
Wa wa wee wa!
Malin: Är blond, lite blåst, tycker om smink och drömmer om att göra sillisar.
Jonte: Går bygg, snusar, gillar högstadietjejer och bärs.
Simon: Är fem år och tycker om att leka med Lego.
"då tänker ja på en kul kille jag hängde med på dagis" Jag med :)
caterpillar F18 allt stämmde :(
DING DONG
haha roligt.... Matilda då? :D
JMD, Jag Måste Dansa!
Joanna då?
Jag har hört en rövarhistoria om en undersökning som visade att människor med namn som slutar på y är överrepresenterade i brottsstatistiken... //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
NickeMannen - det är ju den gamla myten: alla killar vars namn slutar på y är kriminella (sånt man fick höra när man var liten)
We call them winerbrods.
Jag är hantverkare. Elektriker för att vara exakt..jag heter inte conny? Min navn er Marcus
WanKers...GRABBEN!!!
victor då?
Carlsberg don´t do circumcisions. But if we did. They´d probobly be the best circumcisions in the world.