Ylva är en pryd brud som sätter sin pojkvän framför allt annat. Gillar att göra tepartyn och mysa med tjejkompisar. Under ytan döljer sig en psykopat i sängen. Hahaha, lätt att jag inte är pryd och jag har inga planer på att skaffa stadigt sällskap innan jag är trettifem! Har faktiskt tänkt att ha teparty nån gång men detta har aldrig blivit av. Mysa med mina tjejkompisar? Kanske...men mina girls är inte ordinary girls, så klassiskt tjejmys är det inte tal om. Dock kan det sista stämma. :D Alex och Alexander finns det alla möjliga varianter av. Det enda unga morsans Alex har gemensamt med motsats-Alex är att alla alexar har lätt att få brudar i tidig ålder. Denna förmåga avtar med åren.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Roland är över 40 och tjock. Lever svenssontrashlife.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dessa namn dåRoland George mohammed
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
George är en halvgammal gubbe som ogillar att bli förknippad med "George of the djungle", han bär oftast kostym och äger en rökrock, gråhåren har börjat träda fram tydligt. George är inte så skojfrisk utav sig utan tycker mest om att grymta eller skrocka lite lätt, ett hummande kan man få ta edl av med. George är över 38 år antingen familj eller helt solokvist. fin våning, läsglasögon, pyjamas, pipa i vissa george-fall, blommor och radio.
har en kompis som är 24 och är en geroge! hur går de till! haha tror nog din beskrivning passar bush bra!
det är min bild av en George, din kompis kanske blir så när han kommer upp i den åldern
mohammed och roland då =D?
roland finns ju redan
ah men frå ndig =D du gör de bättre
inte just nu, ja är lite för bakfull just nu..men de kommer en roland och en mohammed senare
Alla Åke är träslöjdslärare
Mina Åke bär en mössa med tofs som hänger i ett snöre, åker längdskidor och tycker om kaffe. Läsglasögon och i vissa fall löständer. Bär långkalsonger och snowjoggers, berättar gärna om sin barndom över en kopp kaffe och äter småkakor.
caupolican P25 haha right on
Mohammed- är väldigt snäll och omtänksam, han är dock lite småpurken för att folk gör narr av hans namn. Han har en hemlig dröm om att bli lärare, varken röker eller dricker. Han bor i en förort i en lägenhet som är väl inredd. Han dricker juice och äter knäckebröd med kaviar eller ost, kanske en liten paprika på om det känns rätt. Han har en stor umgängeskrets som mestadels består av killar, när han inte förstår gör han sig själv dum omedvetet, men alla tycker om Mohammed ändå. Han har stulit en gång i tiden behöver inte vara något märkvärdigt, ibland åker han och hans kompisar buss länge fram och tillbaka ett mål eller syfte finns inte. Mohammed är också en känslig kille och tar åt sig om någon säger fula saker till honom. Han äger en morgonrock och har en blå tandborste.
hjaha de där stämmer perfekt på min kompis hahah PERFEKT, och han har också en blå tandborste hahah :D du e grym
Roland- är i sina finaste dagar tycker han, allt på topp, nästan lite klämkäck som Mitch. Han har haft en tjej som var som Elinor men eftersom han gärna inte tar ton själv så funkade inte det. Om Roland är en medelåldersman har han grått hår som George och om han är ung har han brunt hår. Han är väldigt mån om sin hälsa och försäker därför äta rätt. Han äger en röd skjorta/tröja. Även han är en stolt ägare av en morgonrock. Eltandborste, nästan aldrig sur och grinig, äger en kam/borste. Handlar på konsum helst. Spenderar gärna en helg hema med en god bok eller en fräsig film.
racapp ja måste ju få nåt pris snart tycker ja..hade han en blå tandborste verkligen? soft!!
Ulrika då? (se upp med vad ni säger nu... ;))
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Frost, varför ska vi se upp?
Cause I might blow you up hoe!!! Eller nåt :)
rolan hade du fel faktiskt =( enda som var rätt är att han har en röd skjorta OCH tröjja hahah =D! men du e grym ändå
Frost , jasså? då ska ja verkligen inte skriva om Ulrika, ja vill ju inte dö liksom nää, Ulrika får någon annan ta
Come on, don't be affraid :)
Ulrika - en som har en mycket äcklig smak när det gäller killar och är själv ful hahhhaha jävlas Ulrika låter som en gammalmodig tjej, såvr att föreställa mig en ung ulrika men alla har vart unga, nån som gillar ostmackor mycket, helst smält ost (dvs i micron), har en VIT tandborste hahah och gillar frostiga killar ne jävlas, men verkar som en snäll omtänksam men ändå självsäker och envis, en lagkamrat som hjälper och är mycket känslig!
racapp tja, som sagt innan, man kan ju inte jämt ha rätt, men de där va min bild av en Roland
Ulrika låter som en gammalmodig tjej, såvr att föreställa mig en ung ulrika men alla har vart unga, nån som gillar ostmackor mycket, helst smält ost (dvs i micron), har en VIT tandborste hahah och gillar frostiga killar ne jävlas, men verkar som en snäll omtänksam men ändå självsäker och envis, en lagkamrat som hjälper och är mycket känslig! klockrent, har du träffat henne måntro????? :O *huttrar med näven*
va!! fuskar ni!!
hahaha
äää va illa, ja blir besviken
Ni!?!?! HAN!!
fy på er/han/dig
INGEN FUSKA
"Oscar gillar oljerockar från Barbour" . Inte denna Oscar
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
alla skäms la lite ibland! haha
Edina och Marlene då ?
nån får göra mig Joanna bra ska de va också
Joanna är lite rödlätt och fräkning, och som barn var du lite tjock. Nu har du vuxit till dig lite men är fortfarande rödlätt och fräkning. Som person ganska så alldaglig men snällare än de flesta andra människor. Katarina då?
shake it!
äähh, inget av de där stämde
Joanna, wannabe johanna, no kidding, Joanna låter som någon som är riktigt envis och oftast för fram sin åsikt och ibland märker hon att hon är fel men leker dum och hoppas att ingen annan vet att hon har fel!, en som gillar himmeliska saker, inte så religös, hon skulle tillbringa en helg med sina vänner och sin bästa vän - alkohol, omtänksam, alltid humöret uppe och gör andra glada!, Marlene låter som någon som vet hur man shejkar till det på dansgolvet, en som har rytmen och rörelserna i sin själ och vet vad hon vill ha och är lugn och försöker vara tålamodig, inte typen som skulle följa efter nån annan och toffla, utan en som skulle säga Fuck Off och hitta nån bättre! Edina är det ett tjejnamn va?, låter som en kopia av Marlene fast att hon försöker bevara sina killar och försöker vara romantisk!
Katarina, nån som inte har sån värst kontroll över sin kropp förrän de senaste åren, en djurvänn, en som har/haft svårt att välja rätt personlighet, men nu för tiden så är allting på topp och du försöker vara optimistisk!
Katarina- är energiknippen som stålar som en sol varje gång hon träder in i ett rum, hon är varierande i både utseende och humör. Katarina är en preson man kan lita på, hon är lojal, har haft en eltandborste, äger en gul tröja, bär på små hemligheter, samlar på något, är lite småsportig av sig, skrattar ofta och är allmänt nöjd. Vänner har hon många av och fler blir de allt eftersom. Hon är en väldigt omtyckt person men är inte rädd för att ryta till och skapa mörka moln över sig, men Katarina är inte långsint hon, hon smäller av ett leende och solen kikar fram igen!
racapp hyfsat rätt, men de stämde ganska bra
hahaha såg ditt press med en ängel tatuering! SÅ LITE RÄTT HADE JAG hahah nice :P
racapp hahaha, jasså? men spelar dum gör ja inte så de stämde icke
inte spelar dum, utan asså, om du har envisat dig att typ "50cent BLEV BARA SKJUTEN 8 GÅNGER HAR LÄST DE JAG VET DE" och så snackar du med en rockare som säger att han blev skjuten 9, sen kollar du upp de så ser du att det är 9, så säger du inte som de e , utan du spelar som om du har rätt (Exempel) typ så mena jag
aha, de kan kanske stämma, men de andra va helt okej
Heter man Linda eller Sara är man söt, heter man Johnny eller Robin så snusar man och meckar med bilar.
ska vi ta kändisar och se om dom passar med sitt namn då :D?