Stefan är en aggresiv jävel med kort stubin som gillar att vara allmänt "bully"Emelie och Emma är blyg och oskuld tills hon gifter sigNakita är sexig och slynig. Gillar att klä sig i kortkort och gillar muskulösa killar
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Chico P19 Nakita är ditt ex, som du nu får din gruvliga hämnd på?
Signatur får rum här
jag har skrivit om Robin längre upp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu får någon skriva om Micke här tycker jag.
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Mic_Styles P18 Micke är, och har alltid varit, killen som bara smälter in.
Han börjar sin karriär med att mobba de andra barnen i skolan, fram till det att han blir äldre och inser att det är dumheter att göra på det viset.
Då går han istället över till att vara allmänt dryg, och börjar hänga med sina kompisar.
Han har alltid varit kortklippt, och tycker själv att hans namn är tufft, och respektingivande.
Signatur får rum här
Kaktus stämde de in eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Clara då? Den som skriver om mitt namn skriver jag gärna om dennes namn.. haha
behöver ni funkis så bjinga bilen!
åffer P23 Åh, du är på g nu. Halvrätt skulle man kunna säga, jag har haft rakat hår i fem år ungefär, innan dess var det rätt kort också. Mobbat någon har jag aldrig gjort och kommer ladrig att göra heller, och allmänt dryg vet jag inte om jag är. Nej, jag är nog trevlig faktiskt. För övrigt mitt namn är faktiskt rätt tufft om jag får säga det själv..
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
åffer P23 du kanske får ta över min roll här snart
Oj. "för övrigt är mitt namn..." ska det stå
Grandiisch F17 Clara, är en svårflörtad ganska vacker tjej som alltid är för gammal för en själv. Dock behaglig att titta på, men som sagt svår att få.
Hon är oftast blond, och faller inte lätt för grupptryck.
Ibland är hon ganska korkad, men säkert inte i ditt fall :)
Signatur får rum här
Kaktus P20 jo de kan ja ju göra, men inte just nu, men ja skriver bara så som ja ser dem, sen finns de ju vissa som inte gör nå intryck alls och då blir det ju svårt att skriva. Men ja ska fixa en liten story om Robin
åffer vad roligt. jag vet inte om jag ska säga om de stämmer eller inte. men vad heter du då?
folk med namn som slutar på Y har större chans än genomsnittet att hamna i finkan ;D
cry me a river! --> thcrew
(antar att studien gäller sverige)
cry me a river! --> thcrew
Clara- klär sig snyggt och bär vantar på vintern, äger/har haft en eltandborste och har ett ganska litet rum. Är nästan alltid glad men kan vara lite tillbakadragen. Hon är absolut inte korkad men hon kan komma på sig själv med att säga något dumt och då är hon snabb som attan och rättar tilld et hela. Hon tycker om djur men inte insekter. Clara kan inte vara kompis med Elinor eftersom Elinor bara skulle trycka ner Clara och då blir faktiskt hon ledsen. Clara är omtyckt och en mysgosig person, äger mjukiskläder och ibland äter hon soppa. Hon är anska självständig och drömmer om en egen lya men klagar inte på nuläget.
alla som heter linda är blonda!
fridge HAHAHAHA det där är jag! (fast lite halvt det där med olagligt) men annars, hjälp är jag så förutsägbar?
John- är en ganska normail kille ibland kan han freaka ut och göra något lustigt , han tycker om datorer och tv-spel , han kan kanske tycka om bilar. han har en svart jacka och mörkblåa jeans ibland skärp till, vita dojjor, och kanek någon halskedja. John har en eltandborste och tycke rinte om smuts. Han är hyfsat omtyckt av tjejerna men de finns några som är lite småbetuttadei honom, men eftersom han har en ganska tuff fasad så vågar ingen approcha honom. Han kan ha en tatuering om inte så tänker han skaffa en. Han är inte så musklig men det finns i alla fall något som liknar de. Han äger/har ägt en svart skjorta och har en schysst mobiltelefon. Han skulle aldrig i hela sitt liv få för sig att vara vän med Jörgen men Robin kan bli en bra vän . Sanna med Z har i stort sett ingen chans och inte Frida heller. Han kan vara lite hemlig men de är bara för att han är så go.Han är trevlig för det mesta och bär mössa på vintern . John har också ganska seniga armar. Haha allt stämde nästan in! Faktum är att en av mina bästa polare heter just Robin också. Har en tatuering och håller på och finslipar på en annan. Har precis tjackat en ny lur. Jag har däremot noll intresse för bilar, och jag har INTE seniga armar.
Aldrig mer....
Apjävel aaa, men nästan helt rätt, men ja skrev "kanske tycker om bilar" :)
Få se en klockren på Micke nu då. Jag utgår självklart från mig själv och ingen annan Micke...
hahaha dagens sanning ! Micke, Robban, Jonte och Adde är riktiga svennebanan killar. De gillar: Gymma, sola i solarium, Replay Jeans, v-ringade tröjor, åka på charter till Aya Napia alt. SunnyBeach, vodka redbull, dance musik, Slitz, silikon tuttar och Canada Goose kopior. Spelar eller har spelat innebandy, fotboll eller hockey Ingen tilltalar någon av dem med deras riktiga namn utan alla från morföräldrar till tandläkare tilltalar dem med smeknamnet.
mjao!
va har ni för fördomar om Oskar då?
en död moderat är en bra moderat
Rikard då? jag har bara sett en som sagt något om rikard
Du är ett lat stycke mat!
Rikard e lång rödhårig och har fräknar
Blowhoe F21 är helt läskig.. :D
felstavat P20 vadå, varför då?
Blowhoe F21 massa beskrivningar om folket bakom namen stämmer ju riktigt bra.. skrämmande bra.
felstavat P20 joo, de har ju gjort de hittills, ja är grym helt enkelt.. :)
Jens då?? =)
jag har alltid rätt.
Jävlar vad den här tråden har växt under helgen...
Alla namn som slutar på Y (Jonny, Ronny, Tony, Sonny osv) är tjuvar och banditer.
tobias hade damp, och kallades under någon period av sin skolgång för cp-tobbe. sen började han knarka. precis samma sak gäller, konstigt nog, för sebastian .
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
stefan är blatte, men hans föräldrar ville ha ett svenskt namn. de valde dock fel i tiden.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Filip, Matte, Kim :) kan nån skriva om dom 2 namnen :P
Forumsignatur:
haha, rätt roligt tråd. Jag (Erik) är både det ena och det andra!
nån annan som har nån förklaring på Michelle? jag känner mig inte nöjd me den jag såg haha de va inte jag alls
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Nu vill jag veta om Veronica :o
formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan
Philip- har någon gång sagt elelr tänkt att det är han som är Prins Carl-Philip. Är verbal och ganska omtyckt, folk kan bli väldigt irriterade på Fille osm han också kan kallas. Någon har undrat om Fille har Damp. Han tycker om datorer och har åkt på en skateboard. Äger en morgonrock och vaknar med rufsigt hår. Han kan ha en tjej som han tycker lite mer om än alla andra men de vet inte hon om. Han är ödmjuk men kan helt sonika säga något totalt korkat. Filip bryr sig inte så himla mycket om status osv eftersom han redan hr en hyfsat hög position i umgängeskresten. Han bär mössa på vintern och bär jeans i överlag. Han har någon gång önskat sig mer hår på bringan och svär ganska ofta. Han är också den där gulliga killen som tjejer kan bli lite fnittriga i närheten av. Han äger/har ägt en eltandborste och har prövat någon form av hudvårdsprodukt (av vem vet ingen). Han har ägt eller har blåa sängkläder. Han är ganska noga med sitt utseende men inte så överdrivet. Han har någon gång kommenterat någon okänd ganska högt och det ångrar han lite. Philip skulle kunna kila stadigt med Sanna med Z. Fille tänker ibland på framtiden och filosoferar en skvätt, familj skulle inte va så pjåkigt men inte så snart. Han tycker om glass och pannkakor
Michelle Hon är ljusbrun i håret eller brunt, ganska lätt för att bli brun. Lätt för språk och ganska duktig i skolan. Båda fötterna på jorden. Faller oftast för killar som är lite udda & crazy!
Producent
2006-10-23 13:32
bra!! gör mig!! jag heter Rosita!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Rosita, är väldigt spontan, gör det som känns rätt för stunden. Skulle lätt kunna bada naken i en fontän tex. Om det skulle kännas som en rolig grej! Antingen älskar man denna tjej eller så hatar man henne. Brukar inte ha några svårigheter när de gäller killar, vet precis vad hon vill ha :)
Makok, vad har det namnet för fördomar da??
Rosita... ... är en fyllig dam runt de 60, har färgat sitt hår vinrött och sjunger smäktande ballader om svunnen kärlek medan hon städar på ett arkitektkontor. Makok... ... är en person som just upptäckt att hans namn kan tolkas som My cock uttalat på ghettospråk.
Barbiedoll F18 :: haha sjysst, det stämde till 50% typ :D
Forumsignatur:
HAHHA MY COCK MAKOK HAHHA :D
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.