I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

folk man stör sej på på krogen

Övrigt - Blandat

2009-01-26 22:47

folk man stör sej på på krogen

alla vet vi ju att folks sämsta sidor brukar komma fram efter några för många öl under västen och just på krogen lr nattklubbar så samlas ju som mest drängfyllon på ett och samma ställe..så vilak är enligt er dom jobbigaste typerna man stöter på där?

själv så tycker jag nog att anabolahårdingnar som står o blänger o bara väntar på att någon ska råka gå in i dom så dom kan fråga vafan dom vill o förhoppningsvis starta bråk är ganska jävla störiga typer...

sen är väl inte brats nån hit heller men det är ju snarare lyteskomik att se dom än att man retar upp sej..

men sist men inte minst har vi dom som verkligen kan få en att koka och det är idioter som beter som brunstiga tjurar i kön när man ska hämta ut jackan innan man ska dra därifårn...även fast en vakt står o stoppar upp kön så ska likförbannad några idioter alltid hålla på o knuffa en i ryggen o försöka putta sej fram även fast det aldrig har gått snabbare för 5 öre när någon gör så...
jag kan verkligen se rött i sånna lägen så det är konstigt att det inte blir mer slagsmål i köerna..

aja som sagt berätta vilka ni stör er mest på på krogen o varför..alltid kul med sånn här läsning

en död moderat är en bra moderat

2009-01-26 22:50
Folk som man är bekant med som ALLTID kommer fram till en på krogen och verkar vara bästa kompis med en för att dagen efter inte ens hälsa på stan.

Det där putt fenomenet är rätt störande också ja.

Spännisar mår ingen bra av heller.
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Rappare

2009-01-26 22:57
Jag hatar vakterna som påstår att man är för full & kastar ut en :S
www.soundcloud.com/slackerlifecrew

2009-01-26 22:58
1. Snubbar som dansar upp bakom en och tror att brudar gillar det. För det gör vi inte. Åtminstone inte jag.
2. Snubbarna som inte nöjer sig med att enbart dansa upp bakom en, utan de som även snurrar runt en så man plötsligt står mitt emot dom (och då ålar de sig gärna neråt ens kropp).
3. Brudarna som dansar nåt vi brukar kalla Stureplansdansen - rör sig så lite som möjligt för att de inte ska bli varma eller att frisyren ska bli förstörd - och kollar snett när man själv inte har lust att hålla på så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-26 23:10
Riktigt packade kvinnor (gärna 40+) i gäng.
Dom blir inte bara fruktansvärt högljudda och pinsamma utan även äckliga och ska tafsa på varenda pojkspoling de ser.

Och ja, jag tycker fan de kvinnogängen är värre än dräggpackade äckelkillar, troligen mest för att jag skäms å deras vägnar när jag ser dem.

2009-01-26 23:20
kvinnor som vill bli din vän trotts att dom e 30-50 å för fulla på vin.
dom ska alltid förklara saker för en å berätta att man e dittan eller dattan... svin e dom...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-26 23:21
ja lite som frozens fast i singular.

2009-01-26 23:24
usch ja.. just sådana där som frozen pratar om brukar va på mig som iglar
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor

2009-01-26 23:25
är inte denna tråden rakt av baitad från flashback?
Blunted in stockholm

2009-01-26 23:27
gussti

flashback e ju som whoa, fast för vuxna

2009-01-26 23:45
håller med första inlägget, folk som helt plötsligt är ens bästa vän för att herr ölen varit och hälsat på. Värst är nog tjejer på den fronten, som ska bonda och välla ur sig sina livsöden för en för att man är fulla på samma ställen och kanske har en gemensam bekant. fyfan

2009-01-26 23:56
Riktigt packade kvinnor (gärna 40+) i gäng.
Dom blir inte bara fruktansvärt högljudda och pinsamma utan även äckliga och ska tafsa på varenda pojkspoling de ser.

Och ja, jag tycker fan de kvinnogängen är värre än dräggpackade äckelkillar, troligen mest för att jag skäms å deras vägnar när jag ser dem.

Haha dom där känner man igen, fett med rött läppstift o blondering... Dom brukar vara jvligt på...

Nej men "kroggangstrarna" som siktar på att slå den mest fulla o förvirrade o va allmänt aggro e ingen höjdare... Alla som skriker mkt/sjunger mkt. Bra att nån tog upp "köhetsarna" också haha...

Ändå man vet vad man ger sig in på, själv e man nog ingen höjdare,,,

2009-01-26 23:58
tjejer som vill slåss, och som vill slåss med mig. som typ går in i folk med flit, eller typ blänger när man av misstag råkar stöta till dem eller spilla lite ut lite öl på dem. som tar noll och ingen hänsyn till sin omgivning för att dom är snyggast, bäst och vackrast ( vilket dom inte är, för med det kommer att man är i alla fall LITE ödmjuk).

2009-01-27 00:00
jo och så alla i min bekantskapskrets som vill ta på mina bröst. mina som homokompisar och valda delar av den kvinnliga vänkretsen. dom ska känna, klämma och lägga sig på min barm. okej att dom är stora men det finns ju gränser.

2009-01-27 00:16
medoria F27: ok

2009-01-27 01:59
medoria F27
haha brukar du råka ut för tjejer som vill starta slagsmål med dig ofta? ;) jag har aldrig sett sånna tjejer på krogen faktiskt. vart håller de till? men jag tycker du borde tillåta folk att ta på dina bröt faktiskt. om de nu är så stora är det väl snarare din skyldighet att dela med dig av dem.
få tyst på ungen kvinna!

http://myspace.com/the1manboyband

2009-01-27 02:16
Aldrig träffat på en brud som vill slå mig på krogen. undrar varför det bara händer vissa?
One chapter a day

2009-01-27 03:00
Jag hatar dessa äckliga typer (killar&tjejer) som inte tycks klara av att dricka utan att bli världens klantigaste människor.
Man känner en knuff i ryggen av idioten som knappt kan stå upp eller en högklack på foten alternativt om det är en kille bli stämplad på sina fräsha dojjer.
Och i värsta fall så spiller dom öl på en, jag skiter it vad Medoria och ni andra säger men när jag precis fått öl på mig av någon äcklig tönt som inte klarar av alkohol då är det som bäddat för tjaffs.
och vem fan är du?

2009-01-27 03:40
Jag ställer mig smått negativ på folk som förväxlar min tröja med sina munnar så att tröjan blir fullare än mig på krogen.

Jag ställer mig även smått negativ på folk som förväxlar mina kicks med sina kicks, typ försöker stoppa sina klovar ner i mina skor trots att de har redan egna skor!

"Hehe oj förlåt!" och så var allt bra igen? Förlåtet tar bort det fysiska smärtan? Förlåtet gör mina kicks rena? Får du ett slag i ansiktet eller ett spark mellan benen, då har din ursäkt blivit godkänd av Kaneida.

2009-01-27 07:56
jag håller med -Nisse-... det är så jävla irriterande med såna!!
Wisdom is wonder

2009-01-27 08:13
Folk som fortfarande inte, efter minst 18 år i livet, kan:
använda ett kösystem (gäller både entré och toa)
behålla div. dryck i div. glas
acceptera ett rökförbud
ta ett nej från vakten och gå vidare istället för att stå och tjafsa i en halvtimme
motstå minsta anledning att slåss

+ Tjejer som förväntar sig att bli bjudna i baren bara för att dom är tjejer.
http://anjaparson.istheshit.net/
Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!

2009-01-27 09:13
Och så undrar folk varför jag inte går ut på krogen längre?! Pallar inte med alla idioter :)

2009-01-27 09:47
Qvanton P22: + Tjejer som förväntar sig att bli bjudna i baren bara för att dom är tjejer.

Ja ellerhur! Och bjuder man dom inte så går dom till sina tjejkompisar o säger att man taffsat på dem... brukar mest förekomma bland 17-18-19åringa översminkade pensionsfjortisar (fjortisar på övertid)

2009-01-27 10:01
Oneo hahaha det stämmer så hårt, dessa drink-fluktare.. hatar dom.. beställ in ett glas vatten till dem, brukar jag göra..
Fucks your life up crew
Tjabo!

2009-01-27 10:07
OOOH tell me about it oneoo!

Hatar såna drinkhoror. Förtjänar en fet smäll.

Tribal töntar (ni vet vilka jag menar. linne, 1liter vax, solarium)
Knuffare (som tidigare nämnts)
Alla vakter
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Producent

2009-01-27 10:14
Kanske man ska låna morsans pälsjacka och köpa en hatt och leta upp dessa 40+kärringar på krogen och leva loppan för en kväll.

Jag hatar dom som kommer i gäng och frågar "får jag ta en cigarett av dig?" "jag med," "ööh får jag också ta en" "kalle, ta en till mig med"

2009-01-27 10:16
Konstigt neka alltid folk cigg, oavsett, vill dom röka kan dem köpa sina egna cigg, och har inte snubben som frågar tillräckligt med pengar, så har han ju sina polare som också vill tatta på dig.. hänvisa dem till närmsta kiosk..
Fucks your life up crew
Tjabo!
Producent

2009-01-27 10:21
Hehe, jag brukar inte vara den som ger bort cigg, är det dock någon stackare som kommer själv kan jag allt bjuda på en jäkel :) Men dessa gäng som ska gå runt till alla och tigga cigg... damn

2009-01-27 10:48
Äh vill man röka kan man köpa sina egna eller låta det vara.. jag hatar folk som alltid ska "kan jag ta en cigg?" nej din dumma jävla åsna du kan huka dig och suga av mig horunge...
Fucks your life up crew
Tjabo!

2009-01-27 11:01
Jag stör mig på alla på krogen... men mest på dom som tar sin stil på sånt jävla allvar och ska se så himla vad-dom-nu-är ut.

Eller tjejer som tror dom är så jävla snygga och att man vill ha dom och dissar en, fast man inte ens kollat på dom på det sättet.

Rock out with your cock out!

2009-01-27 14:21
jag har absolut inga problem att bjuda på snus/cigg. allt hänger på HUR människan frågar om det. kan vara väldigt generös gentemot människor som är trevliga och kanske säger "såg att du nyss tog in en prilla, jag glömde min dosa i mina andra byxor, skulle varit super om man hade kunnat ta en", självklart kan du det. det handlar om en prilla. men om det kommer fram en full snubbe som säger "ööhh rapé, jag får en! kom igen!"... så glöm det:)

2009-01-27 14:24
flashback e ju som whoa, fast för vuxna

HAHAHA så jävla sant.

2009-01-27 14:26
Alla har vi ju haft våra perioder då vi ska vara snyggast och starkast och bäst på klubben.
Små kids som inte växt upp ännu och bara e ute för att vara coola har väll alla varit med om? .

Vad tror ni alla klubbar ,krogar osv har börjat med högre åldersgräns för? .

23+ , 25+ osv är det ju nästintill överallt nu för tiden just för att man vid den ålderna har börjat mogna till sig och är ute efter en god stund iställe för bråk på klubben (25+ menas då)
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2009-01-27 14:31
Virtual_Sexuality P21

HAHAHHA

2009-01-27 14:36
Spänniga tjacknackar som lackar ur för man inte vill köpa ladd av dom...
Hände för 2 veckor sedan, haha.
mok vurban

2009-01-27 14:46
Hatar muppen i baren som står och snurrar saker i luften, har dålig koll på vilka som väntat längst och alltid tar beställningar från folk med kontanter först samt förväntar sig dricks av folk efter att ha stått och gjort allt detta. Bartender, kallas han visst. Likt poliser är en del schyssta men de allra flesta är hög på sig själv och den makten de tyvärr har!
Vi blir aldrig som dom från stan!
Rappare

2009-01-27 15:07
säger som frozen, kvinnor i 40+ som inte kan hantera alkohol och ska snuska sig på en.
och alla dessa jävla anabolapumpande tjack snubbar som bara väntar på ett snesteg.

och glömm inte tjockis brudar btw ska alltid klänga och dreggla efter en :o

2009-01-27 15:14
remy: det är skillnad på klumpiga fulla människor och människor. du kan inte gärna skylla på en människa som själv råkar bli knuffad om han i sin tur sen råkar knuffa till dig. det är en olycka. eller är du så ond?

dekadens: nej, mina bröst är det bara av mig särskilt speciellt utvalda att ta på. och så kommer det förbli.

zoned: jag kör på klassikern att dom känner sig hotade. vet dock ej av vad.

2009-01-27 15:34
Jag har märkt att jag börjat tycka illa om kanske 70-80 % på krogen. Kan vara av helt utan anledning, oftast är det bara att jag tycker de är alldeles för fulla. Är det bara att jag blivit mer bitter? det kan ju inte stämma, fyller 20 om bara några dagar. "People. They're the worst!

2009-01-27 15:49
Folk som ens kan tänka sig att bråka.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2009-01-27 15:56
Fan vid närmare omtanke så är det nog förresten den här berömda vinter-deppigheten som är orsaken.

2009-01-27 16:10
- Tjocka tjejer med bra självförtroende
- Bartenders
- Alla vakter
- Folk som är kaxiga men inte kan stå upp för det
- Tjejer med påklistrad tuff attityd som skriker till nästan allt
- Bönder med tribals
- Innebandy-gyllene tider-killar

2009-01-27 16:17
Det beror ju på vad man går till för ställe. Går jag till ett random sughak så stör jag mig på att alla har exakt likadana kläder på sig.
Tjejer har oftast stövlar, strumpbyxor, kjol och valfri topp, vissa slår på stort med jeans istället för kjol.
Killarna har jeans, skjorta och håret fullt me vax.

Sen stör jag mig på alla brudar som tror dom är så jävla heta och sänder ut överlägsna vibbs över hela stället.
Stör mig på sliskiga killar, som även dom tror att de är helt överlägsna och att alla tjejer vill ha dem.

Stör mig på tjejer och killar som dansar som att dom är på någon strippklubb.
my name is xelly smelly

2009-01-27 16:25
En fråga vad gör ni när ni går ut??
Bjuda tjejer på dricka? haha har aldrig, kommer aldrig.(yes snål som fan)
Bjuda nån på cigg/snus gör man ju alltid.. alltså när jag tar en så bjuder jag laget runt.
Klumpiga människor? haha känner igen mig, men det är inte av alkoholen.. *är klumpig som fan*

Stör mig bara på tjejer som inte släpper till..(haha)
Jag har ingen personlighet

2009-01-27 16:39
emiliano: ursäkta, vad är det som är så jobbigt med tjocka tjejer med bra självförtroende? och varför skulle dom inte ha det? om du menar tjejer som tjocka tjejer som tror att dom är snygga och/eller smala så skriv det istället.

/ en tjock snygg tjej som har bra självförtroende.

2009-01-27 16:46
Bortsett från mina vänner och eventuella ragg/nya vänner måste jag säga att jag i princip hatar alla. För många idioter på ett och samma ställe. Tjocka tjejer är jobbiga, ja.

2009-01-27 16:47
Jag tror jag vet precis vad emiliano menar med "tjocka tjejer med bra självförtroende" på krogen haha.
Det finns inget politiskt korrekt sätt att förklara hur den här "typen" är utan att garanterat trampa sig själv på foten och bli påhoppad, men ja, den här krogkaraktären är så vanlig och återkommande att den nästan platsar på top 3 krog arketyper.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2009-01-27 16:47
Nu blev det fel jag menade tvärtom mot vad jag skrev!

2009-01-27 16:48
Tjocka tjejer med dåligt självförtroende? Eller vad?
Hur kan de möjligtvis kunna störa dig på krogen haha
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2009-01-27 16:51
Jag ska förklara varför.

Därför att när jag som gillar tjocka tjejer och är jävligt snygg går fram och vill prata så tror dom att jag bara vill ligga eftersom dom har dåligt självförtroende och då blir dom avvisande och misstänksamma. Ni vet påverkade av omvärldens bild hur man ska se ut för att man ska va snygg och allt det där...

2009-01-27 16:52
marvin: kan du inte i alla fall försöka förklara, för nu låter det som att det skulle vara ngn slags självmotsägelse, att tjocka tjejer inte kan eller får ha bra självförtroende? och jag förstår inte varför tjocka tjejer inte ska få ha det. okej om dom är fula, men självförtroendet har inget att göra med om dom är tjocka eller inte.