emiliano: okej. bra då vet jag. det där växer bort med tiden, och då blir tjejerna jobbiga tjocka tjejer med bra självförtroende. och det får man inte ha, för då är man jobbig.
Tjejer som dansar/klär sig sjukt porrigt men sen säger till alla att dom är upptagna. Fula tjejer med bra självförtroende. Folk som börjar bråka och tar hjälp av folk dom känner. Folk som krockar in i en och inte ber om ursäkt. Folk som spiller dricka och inte ber om ursäkt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
emiliano: Jahaja, låter jobbigt. Men jag tror inte bara tjocka tjejer tror att du "bara vill ligga" när du försöker snacka upp dom på krogen. Folk är ju inte direkt ute för att skaffa livspartners och "vänner" av motsatt kön ute på krogen. De flesta är ju bara ute efter att ligga.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Ne ok jag drev, jag menade det jag skrev från början. Marvin förstår mig!
Medoria
Hur vet du att varje person som krockat med mig har blivit knuffad av någon annan?
"är du så ond?" Är du verkligen 27?
eller spilla lite ut lite öl på dem Inte konstigt att tjejgäng oftast vill bråka med dig om du går runt och tycker det är okay att spilla öl på folk. Sånna som dig borde få sin öl serverad i nappflaska
Emiliano
Tjockatjejer med självförtroende knäcker, dem visar bara att dom måste ha fett med personlighet för at dom skiter i detta skönhetsideal.
Hellre en tjocktjej med självförtroende än en smal brud som svälter sig själv.
och vem fan är du?
medoria: Jag trodde emiliano menade det här; Den tjocka tjejen i en mindre grupp av tjejer som efter några öl blir högljudd och får ett slags förbättrat självförtroende och är alldeles för "på" och vill lägga sig i allt och alla som hennes tjejkompisar håller på med och försvårar diverse närmanden som killar gör gentemot den tjocka tjejens vänner. En krogstereotyp som jag och många jag känner har upplevt allt för många gånger. Grejen är att smala "snygga" tjejer kan bli jobbiga på precis samma sätt fast de kommer väl undan med det enklare och uppfattas inte som lika jobbiga eftersom de är just...snygga. Tyvärr så världen fungerar. Den handlar inte om "tjocka tjejer med bra självförtroende" eller att tjocka tjejer inte får ha bra självförtroende utan mer om en specifik arketyp och det var det jag antog att emiliano menade :)
Klassikern är väl idioten som blir sur för att man råkar puffa till dem i kön ut vid stängning (krogarna stänger 02 i Östersund, mycket folk), det de aldrig verkar förstå är att kön/massan består av dussintals, om inte hundratals människor, som förstås för mig är helt omöjliga att kontrollera. Självklart ska de trycka ifrån allt de kan och puttas tillbaka trots att man inte ens kan rå för det. Den som blir sur kan ofta liten löjlig kvinna som aldrig lärt sig att 1.55 så blir det KÖ och är du då 1,5 meter kommer du DÖ i folkmassan. Oftast är det dock en kille som lyckats få ragg eller har med sig sin flickvän som han håller intill sig, detta betyder förstås att han ska beskydda henne från den onda knuff-pöbeln bakom henne! I värsta fall är hans ragg/flickvän den tidigare nämnda kvinnan på knappa 1,5 meter! Denna typ av människor återfinns ofta i publiken på konserter också. Frågar du mig trampar jag gott ner båda två.
Intressepenisen hårdnar!
Tjejer med tjejkompisar överhuvudtaget borde väl ändå stanna hemma?
Intressepenisen hårdnar!
Går aldrig ut, Då jag anser de vara dyrt å drygt.. Men jag hatar invandrar pack som ska bråka, Jag själv är invandrare, Men det är endas de som bråkar.. Å då ska man försöka styra bort de, men de blir aldrig så.. å så blir de bråk, å så blir man alltid utslängd för de visar sig vara nån mesig liten horre som tror han är störst å vackrast men sen när man smäller till så börjar dom tjura.. sådant folk hatar jag.
The News called it crack, i called it diet coke..
Killar som ska impa på sitt ragg/flickvän genom att kaxa/slåss är rätt patetiskt med.
The News called it crack, i called it diet coke..
Men jag hatar invandrar pack som ska bråka, Jag själv är invandrare, Men det är endas de som bråkar.. Synd att du har helt fel.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Alla killar känner till fenomenet. Du står där och snackar med en nice brud ni har trevligt, och helt plötsligt så dyker hennes tjejkompis upp och börjar dra i bruden precis som en 7åring gör när han vill visa mamma en sak. Vad ska jag säga? Nackskott!
och vem fan är du?
Men jag hatar invandrar pack som ska bråka, Jag själv är invandrare, Men det är endas de som bråkar.. Bullshit! svenskar som svept några öl för mycket är duktigt kaxiga dom med
och vem fan är du?
Vad är tjejernas motsvarighet till en cock blocker? Typ en "pussy cork"? Fittkork.
Intressepenisen hårdnar!
vad du ska göra?? du ska dra med tjejkompisen i samtalet. självklart blir hon uttråkad om hon är ensam och börjar rycka i polaren efter uppmärksamhet. ditt eget fel där :)
marvin gay: ja men det har inget med att hennes självförtroende. hon är en full tjock jobbig tjej och då är det lika bra att skriva det. remy: hur ska jag tolka det? är du inte öppen för att olyckor händer på krogen lika ofta som överallt annars? eller tror du att det bara är klumpiga fulla idioter som går ut ? och så du då? var går du då? så jag vet vilka ställen jag ska undvika. lite ödmjukhet is all im asking for.
Haha fula och tjocka tjejer får inte ha bra självförtroende de ska tametusan veta sin plats och inte tro att de är nåt! Det är ju utseende som gör en människa det vet väl alla
One chapter a day
medoria F27; skrev bara vad jag antog att emiliano menade med det han sa
Haha fula och tjocka tjejer får inte ha bra självförtroende de ska tametusan veta sin plats och inte tro att de är nåt! Det är ju utseende som gör en människa det vet väl alla precis!
palla hata på folk, visst där finns folk som är jobbiga. men orkar verkligen inte sitta och störa mig på folk när jag är ute med mina polare. och han som skrev där uppe om att inte bjuda på cigg? seriöst, hur snål får man bli. Om jag frågar någon efter en cigg & itne får en så tror jag han/hon skojar först, sen tycker jag han/hon bara är jävligt fjantigt. Och nä, jag frågar snällt, ex; Ursäkta, men hade jag kunnat få bomma en cigg av dig -näää, varför då? ( seriösa i blicken ) va?, för jag har inga kvar & det hade varit skit snällt ( ser glad ut ) -Nää, gå in o köp egna. då blir man lite sur, men inget man hänger upp sig på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Frågan är ju varför det är rätt tabu att be om att FÅ saker av främlingar vanligtvis, men både cigg och snus är människor nästan SKYLDIGA att ge bort verkar det som? Enda anledningen är väl att man känner sig som en fitta ifall man inte ger bort en och inte att man absolut bara tycker det är en cigg, "klart han ska ha en". Får man en cigg ska man åtminstone stanna och snacka lite, åtminstone om det är ett så pass socialt ställe som krogen, kutar man bort och ställer sig på andra sidan rökarklungan kan man fimpa sig i ögat for all I care!
Intressepenisen hårdnar!
wasteapa01 P21 amen det är klart om man blir bjuden på cigg att man står & snackar med han/hon man fick den av. Det gör jag i varje fall :) puss
# Killar som smyger upp bakom en när man dansar och trycker sitt lilla kön mot ens rumpa. # Tjejer som ser sura och uttråkade ut för att man ler och dansar hejvilt istället för "sexigt och normalt".# Slö garderobspersonal som tar fram 10 olika jackor innan man får rätt - jag betalar inte för dålig service.# Anabola pojkvännen och den skrikande flickvännen : Snubben spöar på någon lugn kille för att han tex. råkat gå in i honom, tjejen står bredvid och skriker "MEN SLUTAAAAARÅÅÅ, BUHUU, AAAAAAARGH" # Den tokpackade bruden som blir utlyft av vakterna. Sparkar och viftar i luften med lite skrik här och där. osv osv.
Statsminister:
Tjejer som dansar/klär sig sjukt porrigt men sen säger till alla att dom är upptagna. En tjej ska kunna göra just dessa saker utan att någon ens rör en.
Bara för att man har snubbe så behöver man inte gå ut klädd en i säck, och inte dansa chicken-dance heller för den delen.
statsminister: det är du som projicerar det på henne. hon skulle lika gärna kunna klä sig i en skoteroverall, och om det då var en majoritet som tyckte att det var porrigt skulle alla helt plötsligt tycka det.
Hur kommer det sig att när flera tjejer är ute och någon e söt medans den andra är ok sen har vi den som inte alls är söt(fula helt enkelt) . Och så träffar hon en kille ute så blir dom intresserade utav varandra osv , dansar bla bla bla .. Så ska alltid den FULA av dom i tjej gänget komma fram och slita bort tjejen från killen och lägga sig i, när båda har det trevligt. Detta hatar jag med krogen när de kommer till tjejer. (Inlägget ändrat av Frozen 2009-02-03 10:03:10)
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
magnolia_ F20 Nej. Aset vet mycket vel vad hon håller på med. Hon är värdelösare en en strippa. medoria F27 Det menar du inte.
statsministern: klart som fan att jag menar det. vad som är och inte är sexigt, anses porrigt, etc är i högsta grad inlärt och kulturellt kodat.
medoria F27 ??? 1+1=2..... fan snackar du om kvinna.
jag stör mej på mej själv när jag är på krogen
Alla som stör djn med sina önskemål och annat tjafs. Alla som är för fulla. Alla som ska va ens bästa vän. Alla som hittar på saker enbart för att tjafsa. Alla som pissar på golven osv på toaletterna. Alla som spyr överallt. Alla som spiller öl/drink på en. Alla som tigger cigg. Alla som tror sig vara dancehall queens och ska trycka asset mot ens kön så fort sean paul spelas. Listan kan bli hur lång som helst
Folk som tar saker och ting för jävla allvarligt helt enkelt. Går nån in i mig struntar jag rätt jävla blankt i det om det inte är meningen, och var det meningen anser jag att personen är en jävla idiot. Folk som blir sura för att dom får lite champagne på sig, det är kul vafan, slappna av. Folk som förväntar sig att man ska bjuda dom, eller rentav FRÅGAR om att få saker. Det spelar ingen roll om jag precis bjöd 20 pers på shots, du fick ingen för att jag inte ville bjuda dig, så sluta tjata. Få saker är så irriterande som en alltför berusad person som står och klänger på en och säger saker i stil med "ööh, bjuderu på en shot elelr?+++??+??++??"!!?!+1" Personal som inte är serviceminded och beter sig som idioter. Brudar som antar att man är det minsta intresserade av dom bara för att man pratar med dom/bjuder dom på något. Att någon bjuder på en drink betyder inte automatiskt "ooh, vad jag vill ligga med dig". Folk som inte kan släppa loss. Folk som går ut i hoodtröjor, kepsar osv. Fan, försök se lite jävla propra ut. När man träffar på flera, låt oss kalla dem 'dambekanta' man har på g samtidigt. Folk som tar för allvarligt på att man måste ligga runt med en ny brud varje gång, det går att ha tjejkompisar som man inte har sex med. Folk som står och skramlar med enkronor för att köpa en fatöl (som säkerligen är äckligt spendrupspiss i vilket fall). Det faktum att så många idiotiska ställen inte inser hur överlägset Carlsberg är.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
tjejer som tar för givet att alla vill ha dem. försöker att utstråla ett slags sken om att de är snyggast på stället och att de är fan inte vilka som helst. vilket är precis vad de egentligen är. usch!
få tyst på ungen kvinna! http://myspace.com/the1manboyband
Folk som går ut i hoodtröjor, kepsar osv. Fan, försök se lite jävla propra ut. Orka klä upp sig för att man ska gå ut på krogen? För det gör man ju så sällan. Har aldrig förstått grejen..
Folk som blir sura för att dom får lite champagne på sig, det är kul vafan, slappna av. Du klär upp dig för att du vill se "proper ut" och stör dig på alla som inte(enligt dig) ser propra ut, samtidigt vill du att folk ska slappna av?
my name is xelly smelly
App P19 om nu folk ska få champagne på sig utan att bli sura så kanske man ska skippa att klä upp sig i finaste sviden.
få tyst på ungen kvinna! http://myspace.com/the1manboyband
Folk som går ut i hoodtröjor, kepsar osv. Fan, försök se lite jävla propra ut. - Kom igen nu App.. Stör du dig verkligen på att killen bredvid ditt schtekarbord har en keps på sig?
Det citatet får mig att vilja kräkas på din Ralph Lauren skjorta...
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Virtual_sexuality : haha helvete holtzan va inte så jävla aggressiv :D
Xelly Det är väl skillnad på att ta på sig "sitt finaste plagg" och ta på sig en snygg tröja/skjorta? Hajar heller inte varför man inte skulle kunna vara avslappnad i ett plagg utan såsfläckar och kulhål. dekadens Det här är inte direkt någon nobelmiddag. Sen är det ju ganska stor skillnad på mängd, jag menar, får du en liten skvätt av nåt på dig torkar det ganska snabbt, det är inte direkt något att haka upp sig på. Rör det sig om ett par, tre flaskor från närmare håll blir man ganska blöt, men det värsta som händer då är att man får torka av sig och att klädesplagget luktar skumpa tills man tvättar det. Man brukar för övrigt märka om det står någon med en champagneflaska i handen i närheten på ett dansgolv, alternativt kunna flytta på sig ganska fort och därmed inte få särskilt mycket på sig. Det enda jobbiga skulle väl vara att bli helt nedsköljd iförd en vit skjorta. Djureri. Ärligt talat, ja. Å andra sidan har jag ganska mycket fördomar om många som bär keps, hur löjligt det än må vara. För övrigt har jag inga RL-skjortor. För det tredje tycker jag inte om att sitta vid "schtekarbord" i längre perioder, jag föredrar shots och upphöjda delar av dansgolv ackompanjerat till lite 'schön' (måste ju anpassa mig efter fördomarna här) housemusik. Lite nybörjaraktigt må man tycka, men jag har faktiskt inte bemästrat konsten att 'sittdansa' då jag inte är en helt fullfjädrad 'brat' eller 'stekare', jag bränner nämligen mina egna pengar...
App Har jag sagt något om "sitt finaste plagg". Nej. Vem bestämmer vad som är snyggt, du eller? Sås fläckar och kulhål har jag inte heller sagt något om.. Varför inte bara ha på sig de kläderna man har på sig till vardags? Då snackar jag inte arbetskläder utan kläder man går ut på stan med tex. Jag tror inte man är avslappnad om man bryr sig så jävla mycket om att se "proper" ut.
my name is xelly smelly
App: För både din och min säkerhet så bör vi nog inte träffas på krogen. Tror att vi är varandras svar på: "folk man stör sig på på krogen". Tur att jag är långt, långt borta från var du utövar dina krogritualer.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
hahaha fantastisk jävla tråd
SKU - SKU - SKULASON!
Moderator
2009-01-28 11:13
Jag tyckte App sa jävligt vettiga saker. Förutom det som alla störde sig på om hood och kepsar också, men i övrigt framstod han som den mest sympatiska krogbesökaren i tråden hittills iaf.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Märker ju direkt att jag hade stört mig på den här "APP " som beter sig som att han äger krogen vid 19-års ålder.
Vi blir aldrig som dom från stan!
folk som faktiskt claimar att dom gillar house när alla andra låtsas gilla det för att få ligga men är för fulla för att det ska gå. gillar inte houseklubbar helt enkelt.
Xelly, det var en överdrift åt båda hållen, man behöver inte gå ut i en jävla frack lika lite som man behöver gå ut mysbraller och team sportia hood.
Vad 'propert' går är ju väldigt mycket upp till vad det är för ställe, men i många fall är det inte svårare än att ha en snygg t-shirt på sig.
Djureri, beroende på eventuella aggressionsproblemsvårigheter från din sida tror jag inte att det hade varit några komplikationer alls. Jag är faktiskt väldigt lätt att tycka om för att vara en självupphöjd dryg fitta.
Väldigt många övertolkar nog hela "hood"-uttalandet som att jag skulle gå runt och rynka på näsan åt folk som inte klär sig som jag anser passar, vilket inte direkt är hela sanningen.
Jag anser bara att man kan försöka klä sig lite snyggt.
När jag går ut är jag ute för att jag och dom jag känner och eventuellt lär känna ska ha så roligt som möjligt, och det är sällan jag låter något så trivialt som vad någon annan klär sig i komma ivägen för att ha kul en kväll.
Cripplarn, tråkigt att höra. Verkligen. Ta en jävla kölapp.
easyskanking, precis som alla andra musikstilar finns det faktiskt folk som tycker om house.
Väldigt glädjebringande musik faktiskt, lsdrides on mp3files.
app: men det är ju just det att propert är så subjektivt som gör ditt uttalande så konstigt. för vad är en snygg tshirt? ngn du tycker er oproper ut i sin tshirt kanske själv tycker att den är snygg. och tvärtom.
Allting är subjektivt, i enlighet med ditt påstående borde man inte kunna uttala sig om något alls. I det här fallet handlar det om att jag anser att vissa klär sig sunkigt, jag kan inte tala för hur dom, eller någon annan känner.
App tror inte det är någon som går ut i mysbyxor, tror inte heller det är någon som kommer in någonstans iklädd mysbrallor, möjligtvis på lokalkrogen.. Men har man jeans och en hoodie så är man fint klädd i mina ögon och kommer man inte in på ett ställe för att man har hoodie och keps så är det ingen förlust direkt, för vem fan vill hänga där då?
my name is xelly smelly
haha App, är du allvarlig? gud så jobbigt för dig att du inte får spruta champagne på folk som dricker piss spendrups medan du själv steker med carlsberg i dina fina poco-loco skjorta!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Stör mig som fan på killar som kommer fram och säger saker som kommer direkt från the game boken. Stör mig även på alla dess karlar som låtsas ha läst psykologi och då ska köra en massa test för att se hur man är. Grrrr........ Nackskott på er som gör det.
Palla bry sig om ölsort. "En stor stark" säger man väl och skiter väl i resten. Utspätt skräp det mesta ändå men den som försöker intala folk att de är finsmakare på fyllan tar väl folk inte på något större allvar ändå.
Intressepenisen hårdnar!