I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

varför röka hasch?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-07-25 03:06

varför röka hasch?

va e det för mening igentligen? rökte första gången när jag gick i 7:an.. men nu så fattar jag inte riktigt varför? visst mådde jag dåligt psykist och så men blir det på lång sikt bättre av att jag blossar? hasch e ingen drog som man får ett större beroende av, förutom psykist, så varför fortsatte man att röka när man bara gjorde dumma saker i samband med det? va det pga av allt familje knas eller ville man vara tuff? eller va det just för att man måde dåligt eller hade man fått nån inbillning av att man va tvungen att ha det i sitt liv?

igentligen kan ju folk inte säga att hasch e bra.. eller? visst fan mår du bättre av det, kan släppa tankar och bara ta det lungt.. men efter då? e det bara jag som har mått ännu sämre efter bara för att man inte har rökt än på dagen?
men vad är det för mening med denna drog? vad e det som gör den så bra? vad e det som gör den ofarlig?
och varför e hasch en "coolhetstämpel" när det bara visar hur puckad man e igentligen?

tack för er tid, ville bara skriva mina tankar.

Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik