Skriver 1 Bok! Behöver hjälp med artister
Boken kommer heta "Under Det Medvetna" Den ska handla om underground hiphop =) Behöver lite råd med vilka artister jag ska ha med osv Vilka vill ni läsa om osv....inte TLK, Blues, Ken osv...inga såna Utan underground...hehe.. Kom med ideér o även intresse anmälan =) Hittills vill jag intervjua dessa: (hoppas det e oki för dom oxå) Pato Pooh f.d. Aycash Fat Gi Sori Big Rob T-Roc Bobby Sandz Mad Giants Foundation Chooti R-tin Hani Shaya 18 Solid P D. Souljahs Twiice Professor P Tico (Syndikatet) Glacius The ICY med mera..... Hör av er med ideér osv Det va allt för mig piz //Ada$me
.::: © Adasme™ ® :::.
Frenetic P15 hehe....najs tackar =) Vet du hur man kommer i kontakt me dom?? ge mig din msn så addar jag dig =) piizz
Producent
2003-12-11 14:54
CR?
http://northmountains.com
Förstörda För Livet Aegiz Mufakka Sirre Projekt 731 Proper Glaciuz
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Tog med Fronda & Sirre =) Känner inte till de andra :( Fler tack??? Och du har rätt med Umeå men vilka rappare e därifrån?? piiiz
Producent
2003-12-11 14:57
Symbiot DJs? t,ex Iderik,Moppetrim m.f. beatsmaker?
http://northmountains.com
fler fler??? ha tagit med : Emilia Furioso Blackline Fronda Sirre Fröken B Laxmacka Crew Symbiot behövs några till typ 10 eller nått..haha Lönlös Klart R-tin ska va med =) Han tillhör Skiiter i entertainment ska ta me alla dom =) piiiz
Förstörda För Livet och Aegiz måste vara med. Två annorlunda stilar, åtminstone i Sverige.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Kashal-Tee Blackfist Cut-Ra-7 Slack Squad Optimus Prime & Maximum
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
KungVikke P19 oki..jag tar med Aegiz men dom andra känner jag ej till tar med dom jag vet folk vet vilka det e =) fiskballe P59 oooh tack hade glömt honom =) piiz
=)Några fler?? Tillagda på listan: Aegiz Beväpnad Tjockis Kashal-Tee Aaron Phiri piiz
Lönlös: Vill ha med dig i boken med =) intresserad??? och jag e inte signad till "Skiiteri" vi gör våran sak o dom deras =) piiiz
polka P14 aaah..han e grym =) kanske t.o.m Snook :S
*kashal tee *afasi, om han är underground vette fan, men ändå *form one *professor p *FFL
www.myspace.com/victorhollender
Peter Umaah.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Lönlös hmm--du har rätt om Snook faktiskt...hade lagt frågetecken hos dom....fler artister?? Ideér?? förrutom intervjun osv?? piiz
Försöker du göra en ny mikrofonkåt? Vad vill du få ut av boken? Du kommer inte göra det bättre än orginallet. Inte så tidigt efter iaf.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
vad är det för bok? asså, när kommer den komma ut, vad kommer den innehålla? var kommer den säljas?
FFL??? Vikka e det?? skicka mig lite låtar me dom =) piiiz
gå in på: www.ffl.nu tror deras sida är så! rap från gbg, grymma
vad är det för bok? när kommer den komma ut, vad kommer den innehålla? var kommer den säljas?
oj, fan. blev fel, skit samma
kommer det bli lite som en mikrofonkåt 2?
vie_wobler P14 aaah typ...fast med mer artister o sen ska jag ta med det snubben missade som t.ex. "Beefs" & "Battles" eftersom sånt e större nu än då =) piiiiz
Bucc, Alpha Omega, Form On, Shortfuse m.fl.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stacs Of Stamina...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okej, men här är några artister jag tycker du ska ha med: *kashal tee *afasi *form one *professor p *FFL
Och ADL såklart!
vie_wobler P14 Har redan med dom flesta där utom Form One..hehe Rhymesayer P17 Tog med Bucc =) Fler?? Skriver snart upp listan med alla artister som kommer va med =) piiiz
hmm... peshi?
...och akem!!
AdaSme P19 Lite tips: Obnoxiuz Rico Wondahman Iron African (Shiny Days) Caspian Onenine-86 Steadysession Akem Scoob Rock Mizta Rodga K-Real Sam-E El Sheriffo Fronda illstar Menteroja Speech Defect Underklassen
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
Dj_Silence P23 tackar =)
AdaSme P19: Mer tips. Heavy Indo Vigge Båda finns här på whoa.
Forumsignatur <br>
Terry P60 hahahha...det e INTE skiit artister alla e najsa =) Ënligt mig iaf...sen e det upp till var o en =) pusselipusspuss hahaha
Pure purpose för fan...
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Bra skrivet om aristerna som nämns och deras kommentarer i bokform kan bara inte bli annat än grym läsning....
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Dj_Silence P23 sam-e e väll inte underground=?
Krigarn P17 & Blasfemi P19 Målet med detta att få fram vad vi underground rappare gör o varför vi gör vår musik, våra hopp osv plus att det finns mer än det som visas på MTV & ZTV men det glömmer folk bort =) vi tar fram det som fattas ;) Och det kommer bli "independent" som boken släpps men med hjälp av olika föreningar o annat =) piiiiz
Anton Kristiansson , från forna illuminatti
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>
Inte seron. Låt honom vara.
Tackar alla som har hjälpt det här e listan med alla som jag hoppas kommer vara med..men det e ej säkert än...allt beror på om dom själva vill o går att få tag på Artisterna: Pato Pooh f.d. Aycash Arte Latino Fat Gi Sori Big Rob T-Roc Bobby Sandz Mad Giants Foundation Chooti R-tin Hani Shaya 18 Solid P D. Souljahs Gino Twiice Professor P Tico (Syndikatet) Glacius The ICY Emilia Furioso Blackline Fronda Sirre Fröken B Laxmacka Crew Symbiot Aegiz Beväpnad Tjockis Kashal-Tee Aaron Phiri Lönlös Paragon Förstörda För Livet motorisk afasi Bucc Maintain Parham ADL Menteroja Obnoxiuz K-Real illstar Underklassen Koree organism 12 Pennybridge Kings Men som sagt endast om dom själva vill...några av dom har redan sagt ja iaf =) Vilka tycker ni ska bort o vilka tycker ni defenitivt måste stanna kvar...piiiiz
glömde Fronda
Kvalitet,inte kvantitet. Ser inte det intressanta i sammanhanget när 50% av dom på din lista internetrappare. Annars ett roligt initiativ.
Men du som ska göra detta ! hur menar du med "underground" duvet t,ex organismen har gjort sjukt mycket som sålts en del , typ hälften av dom är inte ens underground??? Man blir inte mycket mer känd i sverige??
Hmm Krabbat och Deggan? Parham?
24/7 always keepin it.
Medvetenhet tackar =) Men några fler ska me ;) zegoo P-1 mmm...håller me dig men dom e inte kända...vill veta mer om dom, när jag snackar hiphop med folk känner typ ingen av dom till Org12 eller Pro P..eller någon av dom i listan..jag vill inte göra dom kända heller men jag vill att folk ska veta vad som finns =) hypokondriker P16 Det finns redna med på boken "Mikrofonkåt" piiiz Fler tycke om vilka som ska va kvar??
Flumm_Simon P17 Parham har jag skrivit med =) piiiz
rotmos P0 joo det är det =) If u don't like it bite me
rotmos P0 Håller självklart med dig..men vilka jounralister tror du kommer ställa upp?? Dom måste få betalt för det dom gör....men det kommer göras flera skrivningar så klart..o titeln på boken kanske kommer ändras för att folk ska fatta direkt att den handlar om hiphop/rap det va allt för mig piiiz