jag vet! du går runt å knackar på varenda lallare som nånsin haft på sig ett par tupacbrallor å ber dom säga 3 valfria ord, sen sätter du helt enket dig ner å kikar igenom alla intervjuer som grioten, frizon, svu, svendetta och resten av alla hemsidor gjort, som dessutom redan gått igenom dom 3% av rappare som ens har ett "underground" namn utanför whoa. herregud, räcker det inte redan med intervjuer?
mama said knock you out
hahaha---shuu allihop Det e såhär att det blir inte jag som skriver boken utan håller intervjuerna samt väljer ut artisterna....dom som håller den blir John & Tobias från UF (Unga Författare) från Eskilstuna =) Dom kan skrivandet mycket bättre och Lorentz jo Arte Latino kommer vara med =) ska upptadera vilka som kommer va med snart =) Måste bara få tag i de som saknas =) piiz
.::: © Adasme™ ® :::.
Satan sicken underground bok då, inte precis dom mest etablerade artisterna i sverige. Kan bli rolig läsning dock. Varför inte dela med etablerade (petter, ken osv etc) Och lite mer okända (alla på din lista)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Adasme; skulle vi vara med eller :D
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
jag anser *spakur *kung henry *taskigt läge, queff iallafall *form one
vendetta skulle nog folk vilja läsa om
Empire P20 den ska handla om "underground hiphop" o Ken o dom e rätt kända..men kanske ;) nått om dom kommer iaf va med... nu ska jag ta bort lite artister o satsa mer på kvalite =) piiz Febril : aaah ni e med =) Rnesto P17 Ahh ska kolla med dom piz
Artister: Illstar Pato Pooh Aycash T-Roc Bobby Sandz Hani Shaya 18 Twiice Professor P Tico (Syndikatet) Evelyn Glacius The ICY Vendetta Skiiteri entertainment Underklassen FFL Mbma Fronda Ebola f.d. Enhet V Emilia Furioso Blackline Sirre Fröken B Laxmacka Crew Symbiot Aegiz Beväpnad Tjockis Kashal-Tee Aaron Phiri Bucc ADL Obnoxiuz Rico Wondahman Scoob Rock Mizta Rodga K-Real Sam-E El Sheriffo Menteroja Speech Defect Rastegar Maintain Pennybridge Kings Nadasdi Tinitus o Ted Highwon Shiny Dayz, rotten gothen pure purpose Coast Records T.R Spakur Nadamas Redan har många dessa artister sagt ja..många vet inte ens att jag vill ha med dom..men ska försöka få tag i dom =) Frågentecken på nedanstående va tycker ni?? Snook? Motorisk Afasi? Ken? Petter? Timbaktu? Houman Sebghati? Advance Patrol? Loop Troop Men problemet är att dom är svåra att få tag måste snacka med deras bolag med mera
ps..glömde Chechin o frizon Crew.för att snacka om hur de lagt upp idén med sidan samt härrifrån whoa =) Vill ha producenter med =)
JAG JAG JAG JAG!! JAG E PRODUCENT!! JAG JAG! =D
memo P17 Men loco du står ju redan med..hahaha =)
Har inte orkat läsa igenom alla som nämnts ifall ni undra varför jag kanske råkat skriva samma... - akem - bashie - diceptagon - george c - fotios k - pjer - shorta (shorty emcee) - sebaz - tattarprinsen - fronda - kenta k jaja.. de va några iaf! FRID!
Vilka e ETW???
t-roc P24 Det blir det så fort vi får ekonomin att stämma in ;) piiiz
AdaSme: Det verkar som du är väldigt splittrad med att välja artister. Rikta in dig på mindre artister med stor potensiel istället. Roligare att läsa om nya arister också eller någonlunda etablerade. Många av artisterna i din lista finns redan nertecknade om i Mikrofonkåt. Har du börjat skriva någonting än och när har du tänkt att vara klar? Lycka till //Pontus
msf ahh det e lite jobbigt..det e inte jag som skriver boken utan jag gör intervjuerna =) har en liten cool bandspelare med mig =)
Skiiteri entertainment Förstörda för livet Sirre Fröken B Laxmacka Crew Beväpnad Tjockis Kashal-Tee Aaron Phiri Pennybridge Kings Tinitus o Ted Coast Records Spakur .. ta bort de här.. man hör på namnet att de e skojjare..
Lorentz skojaru eller??
Kashal Tee är ingen skojare :) Ta med Kalle Kath!
http://www.youtube.com/watch?v=De2YF12n9x0
Kalle Kath är ju på uppgång .. gamla "The Fo' Shows" Fotios
http://www.innuce.nu
Ta med Astma (producent) och Akem och Headtag...
Jag skulle faktiskt valt min ide...med kändisar och tokigt underground killar i var sin hälft av boken. Den ena drar läsare och den andra delen får fame
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mr ornament!!!... gjort låt me bland annat tonedeff o har ett par collabs på g oxå..
hej... allt väl...dessa behöver du med, kan ordna intervju o fakta med alla: gubb, kristus o ps the mariginal error aka racklas-s (gbg legender) jogi (gbg) calle-p (gbg) axxion pack (gbg) hoova & nicotine (umeå-v-ås/sthlm) delly dell o scandalouz/stown cowld (screwd up sthlm) knivman (sthlm) känner även lite fler typer, holla o fråga etc så tjötar vi mer, kolla min sida för lite länkar, alla dessa acts är dom bästa... ha det bäst shooo tack o mvh johan
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
mayornas P30 Shuu mannen..låter skit najs av dig =) harru msn så kan vi snacka mer =) PS. Large Money e oxå med
HAHAHAHA DEt blir en lång bok...
ha I love hiphop, I don't give a... cuz I love hiphop you know Visionaries always rock the spot, I don't give a... cuz I love hiphop!
Zadeh kanske?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Pst/Q e så klockrent så de e fan inte klokt organismen bör stanna på listan som du skrev i brjan (orka läsa en tråd som e längre än ja trodde att dom ens kunde bli) beväpnad tjockis får också stanna enligt mig fixa gubb å kristus också, fixa dom ovanstående så kan du dumpa dom andra, de e allt som behövs för att jag ska köpa boken
CR är helt klart mest solklar. Har fått minst respons för en riktigt bra platta.
Keep crushin'!
snälla ta inte me några b-iga whoa rappare som lägger upp audios på whoa stupikvarten o bara kör dålig skryt låtar o dubbelstaviga rim!
thundercooperfuckinbird
"...Uninspired by the freakshow, I see ghosts dance in the trail of my weedsmoke"
Tack grabbar..ni har vart översköna..har möte idag ;) återkommer med fakta sen puusss
Där kan ni läsa om FFL :/
Hela jävla Rrrrotten Gotten
nääääär kommer boooooooken?????
www.myspace.com/victorhollender
Marty, Ornament, Critical
Anton kristiansson från The Ninjas
va händer me den där boken?
jag e så RAK att du blir SNE!
Robert från Ö-vik Verbal här på whoa!
Kristofer, the Hiphoper. I'm on point just like a weightwatcher!
Om boken ska vara seriös kan det inte vara med massa whoa-rappare...
Lätt J-Spitz & Pushermen!
seriöst..rensa som fan.. alla bara kompisdroppar en massa shit.. skyhigh har rätt.. what the fuck.. visst respekt till alla som håller på men vad fan.. nån måtta får det vara..
AdaSme P19 asså det vore skam om du inte intervjuade cRinc och då menar jag inte bara BT utan alla andra också.... du kommer märka att hela crewet e feta och inte bara han!
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
du e verkligen ute på fel ställe å letar....... här kommer folk droppa sin polare som hållt på ett ½ år eller 1.....bara för att man har tillgång till en mick och en proddare e re inte underground.............det bara en term som folk utnyttjar för att dom e jävla hycklare och talanglösa sopor som vill mer, men har underground grejen som ursäkt.......
Be preperd for the worst but expect the best