Någon som vet hur man får tag på Bobby Sandz & Solid P?? skulle va till en stor hjälp piiz
.::: © Adasme™ ® :::.
Rap_Queen F16 dom e med ;)
Gubb!
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>
Har du bestämt dej för att skriva om grupper/artister som släppt minst en platta eller om alla som "släpper" grejjor på whoa och andra forum? kan tänka mej att antalet kan skifta dramatiskt beroende på detta val......... nice initiativ i alla fall. peace!
Mr Linus "Speech Defect"
mr_linus_ P24 det handlar inte om hur många "plattor" dom gjort utan hur duktiga dom e o omtalade =) Terry P61 ¨öööh.-..oki...köp eller läs inte boken då piiiz
jag är mest underjord...jag ska vara med :) eller...hmmm...
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Ten-Brink tycker jag ska va med! så de så
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ta med spakur ja! ta med k-real om inte han redan är med. ta med shiny dayz och emso
www.myspace.com/victorhollender
lol@emso
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
men vaffan...170 svar och inte en endaste soffpotatis som har nämnt mig.... ;)´ dags att göra nått åt saken då...
P-dawg...*kjamizz* på dig :)
Hej Rap Queen, författare bestämmer alltid pris, sidoantal, tryckdatum och när boken ska bli färdig innan de skriver en bok... det är ju så alla böcker blir färdiga så snabbt och det är ju därför det finns så många böcker här i världen.
hahaha @ blizzak
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
;)
Jag tycker det var kul att Rap_Queen skrev under med "The Queen of rap in Sweden" i Bold.. hahahaha. satsar på att komma med i boken?
Vet inte om någon har frågat det innan men hur hade du, AdaSme, tänkt att ge ut boken? Vilka ska stå för kostnaderna?
blizzak P1 hmm...harru msn?? så kan vi snacka mer =) Dizzy_Dogg P15 oki..ska checka me Spakur & K-real ;) Rap_Queen F16 priset är ej satt än..,men vi har våra aningar =) Man kommer nog kunna köpa där böcker sälj med andra ord nästan överallt =) Armageddy P18 Dom vore inte helt fel att fråga men visa artister e svåra att få tag på ocker P19 boken kommer att ge's ut genom ungaförfattare...dom "sponsrar" mig samt latinamerikanska föreningar =) Det e dom som står för kostnaderna piiiz
Rap_Queen F16 hahaha...aaah..oroa dig inte..det kommer stå mycket om dom, bra fakta o kort =) Shoota P23 Chooti = vattenmelon..hehe...det e Hemen..=) hahaha
Shoota P23 aaaah =) piiiz
Shoota P23 jo, några men inte så många..why?? piiiz
skriv om koopaz, dom e ju heta
en kandidat som e given från MALMÖ e ROB-K AKA Santos!!! men det fixar vi !!
jag e så RAK att du blir SNE!
rico1 spakur få me dom också!
vadå får inga tjejer vara med i boken??
The_Real_Tico P29 klart dom får..Emilia ska ju va me =) Försöker få tag på Fröken B piiiz
Du måste ju skriva om Marty ju ;) i övrigt: (förutom massa som redan skrivits) Radical N' Ruup Prime Dirty D
EVELYNE(Syndikatet första dam) given kandidat!
De hade vart Soft att intevju Seron, han var ju så grym, det hade ju vart nice o intevjuat som har hållt på men lämmnat hip-hopen för annat.eller?
AdaSme P19: Underklassen .. Vendetta .. Sabo & Ju-Mazz .. var det till någon hjälp?? hehe
Intervju lite folk som håller på med hiphopen som inte är så gamla vad de tycker om underjorden!! men inte de som inte e alvarliga.. de som har kört på lite jams och provat på ..
Shit den kommer o bli tjockare änn CHE GUEVARAS biografi bok som e 1081 sidor + heheheheheh de e tjock läsning
när ska du börja skriva boken? va kommer hända med den när den är klar?
jag kan va på!
www.parhamvic.com
när kommer boken ut?????
www.myspace.com/victorhollender
Surreal Vic Allyawan =)
Producent
2004-05-12 20:01
shiiit.. gammal tråd hur går de med boken? Rothen Gothen måste vara med!! grymma...sen tycker jag att man vet för lite om dom:) peace
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
jag slår vad om att boken ligger så jävla mycket på is som det går
Producent
2004-05-13 10:57
Eccan P17 Rothen Gothen är väl ingen grupp längre?
Looptroop skulle sitta fint
Skivsamlare
2004-05-13 11:50
Om ingen skrivit det redan men det självklara valet är BACK FIST !
-"Shit, I lost him in the Sun!"<br> <br> - Whoa PixelCrew 2004!
the books in hold kommer med mer fakta sen
Superscientifiku Phonetik Mics of Fury
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
2TummarUpp Arte Latino Ávalon - vinnare 2002 Aycash Ayesha Bone the Mic Endubbelve Nadamas Pato Pooh Poeter blir dom... Ramsis III Snook Sökarna The Narcissists - vinnare 2002 Tinitus & Ted - vinnare 2003 Twiice - vinnare 2004 Up Hygh (f.d.The Fo Shows) - vinnare 2003 Vendetta - vinnare 2004 2 blåbär rastigar
Gott folk.. skriv inte Arte Latino.. tror inte han skulle göra en intervju med sin egen grupp
De man skulle vilja läsa om! Vendetta Sabo, Hoosam & Gurmo (JuMazz) Underklassen Twiice Pato Pooh Shaya 18 Nadamas .. Man pallar jue inte läsa om Laxmackacrew och andra whoarappare!