Öris - Slugeri mixtape [släppt! / admin]
När släpps det?! Någon som vet någonting? (Inlägget ändrat av Mabande 2008-05-15 18:23:28) (Inlägget ändrat av Mabande 2008-05-20 11:38:16)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Öris (T.R) - "Slugeri" (mixtape) Öris (T.R) - "Livet & En Femhundring" (album)
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
då borde det ju vara påväg!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Livet.. E i studion nu o fuckar med det.. Det är nästan klart, bara en feat som saknas o den e på G..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
t2: blir det på CD eller bara som mp3or?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan du ge lite mer info om det? gäster? producenter? antal spår? m.m.
Det e bara klassiska instrumentaler som jag gillar.. Typ Mass Appeal, Memory lane, Nappy heads, Last days, My minds playin tricks on me, Cocktales, Boys in the hood.. Blir nog typ 15 spår, bara som ett nätsläpp inget i fysisk form men jag hade tänkt ha omslag att printa ut o texter till alla låtar. Gäster blir klassiska Sebbe, Chords, Ågren, Marke, Bobbo, Profet, Rebell, Radical, PST/Q o Gubb.. Kanske nån till vi får se..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
T2: ok, synd att det inte blir fysiska kopior, skulle gjärna vilja köpa ette x av det. men men. PST/Q & Gubb som gäster, spännande att höra hur det kommer att låta. blir nog riktigt bra det här
HETT! Fan va gött... haft en T.R vecka nu... Passar ju perfekt detta!
Producent
2008-03-21 02:41
fan va nice.. ska bli kul att höra nytt!
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Cocktales! hehe... riktisch!
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
Hehe, INGEN har gjort något som ens e i närheten av va jag gör på Cocktales:) Inte ens Too Short själv kan toppa da nastyness
Det här kan bli JÄVLIGT nice
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Detta ser jag fram emot!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
älskar t.r alltså! favoriten sedan ett bra tag tillbaks nu. kommer de va gratis nerladdning eller nån jobbig betalfunktion?
Gratis till ALLA givetvis
jag kan säga som en insider att det är på väg att bli riktigt fett
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
Mer T2daFuckin till folket!
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
Skivsamlare
2008-03-22 11:41
Yes! In Concert — For the love of music
gratis e gott , låter nice detta
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
ja nu får de fan hända, abstines biggg app t punkt runt wc anka ;}
Låter riktigt sjysst. Kul och höra att Pst/Q och Gubb kommer vara med på nåt hörn också!
va?
Ser fram emot!!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Låter feeeddddtt !
ser fram emot detta som fan
Äntligen! Ska bli jävligt kul att höra, feta feats också!
meeer ööööriiis till folket... snälla hooka oss me tapen snart..
A.C.A.B
Detta kommer blir jävligt tungt. Och gratis också.. fan vad nice!
Sinnessjukt nice! Big Up Öris
Fan va fett att folk e ready.. Temporär låtlista 1-11 Jag såg din morsa - Nappy Heads(rmx) Fugees Pallar extra EXTRA - Last Dayz Onyx Livstress - Lifestress Timbuktu Redo att dö (m. Rebell) - Ready to Die Biggie The Realness - The Realness Group Home Mass Appeal (m. Professor P) - Mass Appeal Gangstarr Kommer ifrån Skåne (m. Radical) - Memory Lane Nas Blåljus 2008 (m. Ågren o Sebbe) Kuksagor - Cocktales Too Short Boysen i Lund (m. Marke, Sebbe o Bobbo) - Boys in the hood Eazy-E S.Ö.D.E.R. (m. Marke o Profet) - S.Ö.D.E.R. Petter
T2: glöm inte lägga med Gubb & PSTQ låtarna/låten nu, då blir jag grinig. skall bli kul att höra, men tycker fortfarande du borde fixa på CD (iaf en liten upplaga) så jag kan köpa ett ex
Den sparade jag:) Den e inte inspelad än så mycket kan hända på vägen.. Kanske blir en version på HipHop Hooray med Honestly oxå:) Va gäller CD så handlar det egentligen om att tapet in ska ha några kostnader alls o således inga intäktssyften heller.. Även om jag vill tillägga att vi alltid lyckas sälja slut dom 500 första (till skillnad från många andra pop-rappare med en massa videos o skit) så ska just detta vara gratis i virtuell form.. Livet & en femhundring blir dock fysisk som en muthafucka
ok. bra att iaf Livet & en femhundring blir ett riktigt släpp. jag ogillar den här "trenden" att släppa mixtapes/album som endast mp3or. men förstår att det kanske har med utgifter att göra.
Inte så mycket med utgifter för vår skull.. Det kommer alltid tillbaka men arbetet e bull när man inte kan stimma nånting o inte tjäna nånting heller.. Kan fatta att man vill ha den fysiska skivan, så e jag med.. Vi hörs när den släppts så ska vi se.. Kanske trycker upp 100 ex eller nått
T2: ok, ja det blir ju en del jobb att sälja dem. ok, hojta om den trycks upp så köper jag ett ex (även om den bara "trycks" som cdr med omslag). annars hojtar jag när jag sr att den kommit.
1. Varför byter han namn??? 2. T.R och Gubb, det måste bara höras!!! 3. Hade han en hemsida?
Snattish:
1. anledningen jag hört är att han alltid (av vänner) kallats Öris och därmed tyckte det var ett bättre namn (han får själv dementera eller stryka detta påstående)
2. ja det måste bara höras, kan inte bli annat än bra
3. ja det har han
HÄR och myspace
HÄR
Snattish..
Jag bytte egentligen aldrig namn från T.R till Öris utan från Öris till T.R.. Nu e ordningen återställd helt enkelt
Ja, Gubb o jag på samma spår e ju nått som vatt planerat sen urminnes tider.. Äntligen e båda två lediga samtidigtwww.myspace.com/tpunktr blir uppdaterad med en ny låt i dagarna.. Dock inte från mixtapet
Blåljus 2008 är det hetaste jag hört talas om på länge.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Hörde merparten av låtarna igår och kan bara säga: Jag såg din morsa - Nappy Heads(rmx) Fugees Sjukt störig! Tung som f-n, ni kommer inte att vara ready!Pallar extra EXTRA - Last Dayz Onyx Riiiiiiktigt feta lix! Öris han "Hits you with the lyrical shit" som Frank skulle ha sagt! Smällar delas ut! Livstress - Lifestress Timbuktu Sjuktligt fet! Alla som har hört lifestress kommer att snea!The Realness - The Realness Group Home On some mixtape shit, buggin out, tung!Blåljus 2008 (m. Ågren o Sebbe) ojojojoj! *ingen kommentar*Boysen i Lund (m. Marke, Sebbe o Bobbo) - Boys in the hood Eazy-E Hehehe... on some local shit... TUUUUUUUUUUUUNGSupporta detta!
fan va mina sinnen spelar skit med min hjärna, men äntligen skåne och gbg legender som jobbar fram en fet låt, TR sitter högt på tronen, ser fram emot all skit som släpps, och klart du ska trycka lite ex, anlita oss he he, bless!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Blåljus 2008 (m. Ågren o Sebbe) ge mig!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Blåljus, dom kommer o kommer o kommer o ta OSS!
Att höra The Rapper och The Rebell över Biggie ska bli kul! Plus att höra Öris sitta i ett fyrkantigt rum med tända ljus...sheeeeeet
Illicit.. Hade tänkt ta det snacket när jag kommer upp.. Behöver nog se mixtapet i verkligheten för att kunna njuta av det.. För övrigt så e det fett att ni e re Saaaaaaaaaaaa
Boysen i Lund (m. Marke, Sebbe o Bobbo) - Boys in the hood Eazy-E hehehehe :)
Oooooouuufff ge oss fan !
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
öris är tung! men om han skulle va hälften så bra på att rappa som på att spela Pro Evolution så skulle det va gränsen, ingen diss till öris, han är bra på pro evolution helt enkelt. Men bara om han spelar Barca iofs, annars får han sitt as kickat. Faktum att jag går ut med den här informationen är för att han kicka mitt as med 4-1 och stack till sthlm, så jag var helt enkelt tvungen att hata på något sätt. hur som helst! Öris på Radio Up-Town ikväll, Vibes46.com 20:00
blir fett me släpp från öris