fan har inte alls hänt med i vad du(tr) släppt de senaste åren, måste lätt göra en uppgradering. men allt de gamla down south ballers, ungdomshälsan, fan lyssnar fortfarande på "8 anledningar att hata ett band" minst en gång i veckan o ler lika stort varje gång. det här ska bli sjukt kul att höra o få höra din version av cocktales, fan too short har ju alltid vart hjälten, så det ska bli helt sick! fan big up som fan mannen, fortsätt gör din grej, brrrap!
IT´S KLUBB KLASSKRIG PUNX a.k.a "studiesällskapet frihetliga marxist-leninister"....
Kan du vara klar innan torsdag tack!!! jag hade uppskattat om min berlinkörning var till lite lokalpatrotiska toner
T2 fett fett.. säkert fresh as hell! väntar spänt hehe.. bangar inte att hooka ett par ifall du väljer att trycka upp några ex.. hojtar när jag hör nått nytt isåfall..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Guran P23 lyssnar fortfarande på "8 anledningar att hata ett band" minst en gång i veckan Inte hällsosamt!
Ta'd lugnt. Hehehe....
One
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
Öris: nu när mitt tjatande om CD-version fått dig att fundera på att trycka några ex på CD (jag kanske inte kan ta åt mig äran för det iof då du säkerligen funderade på det innan jag nämnde det) vill jag bara få dig att fundera på att återförena Ungdumshälsan och DSB (Marcus Saxell, detta gäller dig med) med och släppa en skiva med varje grupp. DSB har ju halva skivan klar om ni använder de spår som redan kommit som mp3or/på mixtapes och liknande. Iaf jag vill ha de på ett riktigt släpp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Öris: Bjud över lite polare en helg och ha en stor pes cup där alla går in med 100 kr, efter några helger är din ekonomi fixad och du har råd att trycka upp din skiva. Om du vill ha motstånd så kommer jag upp, Stockholms svar på dig i Pes. Jag håller med Fiyah om du/ni skulle återförena Ungdumshälsan och DSB skulle det verkligen chocka headsen och göra oss riktigt glada, men lägg ner tid i det då och ge oss något grymt till början av 2009 så det är igenom arbetat ordentligt, vad säger du. Det låter som en plan väl?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Ooh en DSB-platta....Man vågar ju knappt hoppas....
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
DSB var ju mest fett då, bättre att alla kör på dom språken dom e bäst på...men onekligen en rätt underhållande konstellation
nu har jag nog gått in i denna tråden över 100 gånger. var blir skivjävlen av? :D
livet
Jag vill se en duettplatta med Öris och Ken. Hade varit så jävla fedt
Så jävla grymt!! Fett att höra nyversion på blåljus också. Hojta om det blir CD släpp jag håller med någon långt upp om att det vore fett att ha även så man kan dunka med bra kvalité i Stereon! Saarvi
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Alltså, pengar e inte problemet när det gäller CDs, mer jobbet för ingenting typ.. Men den kommer att tryckas i någon form, säkert inte i ett "riktigt" CD-fodral men någon typ av cover.. O va gäller DSB o Ungdumshälsan så kan jag ärligt säga att jag inte vet.. Det kanske blir nått nångång men inte en hel skiva haha.. SCZ e ju inte här heller o det finns absolut inget DSB utan SCZ, han VA DSB... Blåljus-grejen e ju iaf ett bevis på att den som väntar på nått gott... My minds playin tricks är oxå lite av en psycho-låt, precis som originalet För övrigt så e det jävligt fett att folk e ready, det hjälper processen.. Saaaaaaaaaaa
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Var håller SCZ hus ?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Öris: självklart skulle det vara roligast om skivan kom pressad med riktigt omslag och allt, men så länge den finns på CD (Pressad CD/CDr/"Pressad-CDr mixtapestyle spelar ingen större roll) med tracklist till så blir jag glad. vi (iaf jag och Tikkan då även han uttryckt sitt intresse) väntar otåligt på Ungdumshälsan & DSB men jag tror inte någon är redo för det. finns väll redan en 5-6 DSB-låtar inspelade som släppts på olika sätt, behövs ju bara en 5-10 till så har ni vad som antagligen kommer att vara ett av sveriges fetaste album någonsin (fast ni vill kanske inte använda de gamla låtarna, men ni kan ju läga de som "bonus-spår" så man kan få de i CD-kvallite) kul att mitt (och andras) tjatande ger dig lite ökad glädje/motivation att syssla med/få ut musiken
herrbauch P64 haha det skulle ju enligt mig dock vara den sämsta collaben nånsin då det är en av sveriges bästa rappare (öris) men en av sveriges sämsta (bäng ring)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
BearC Vad jag hörde sist så har han flyttat till Mexico! Byggde hus där eller något...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Väntar fortfarande, nu får det släppas soon hehe Angående Ungdumshälsan och reunion så vågar man ju inte ens hoppas :)
va?
Trixan P18 Ken ring sveriges sämsta rappare? vafan grundar du det på? Nä fan det kan du inte ens säga om du hatar han. Ken ring och t2 hade varit en fet duo men känns jävligt långt borta. Angående DSB så hade det varit skifett fast jag hade uppskattat ungdomshällsan mycket mer dom rappare ju ändå för våldtäcktsmän, slaktare, mördare, inbrottjuvar, bankrånare, knarkare, pyromaner, hustrumisshandlare!! puss
Din mamma
Jag kan nog säga att ett album med mig o Ken e mer troligt än ett DSB-album.. För att sätta saker i perspektiv
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
ÖRIS: kom inte och krossa allas förhopningar på DSB-albumet nu. hade inte tackat nej till tt Öris, Ken & Gubb album, tror det skulle bli en bra kombo
Fiyah.. Haha, ja, den crewn hade vatt real iaf:)
just därför det skulle funka tror jag, ni har ju inte allt för olik rapstil heller. om ni nu någonsin mot förmodan gör ett sånt album får du hooka mig med ett ex för idén :)
BillKaaaChill X0 EN av de sämsta ENLIGT MIG, skrev jag oxå, jag gilalr inte rapapre som inte har nån teknik, jag syftar på rimschemat. jag tycker han är tråkig att lyssna på, känns som jag kan freestyla fram hans texter ibland. det enda som e bra me han e väl isåf e väl rösten. men har aldrig flerstavsrim eller punches eller nåt, och jag är kåt i sånt :P T.R. o Ken är 2 HELT OLIKA rappare...
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Visst Ken och Öris är jävligt olika rappare men man har sett mer olika rappare collaborera och det har blivit jävligt grymt t.ex. Organism och Ison; Orgen, Mofeta och Stor; och vafan Öris och Lilleman gjorde ju den där låten på Sheriffens cd och va grym! Faktum är att båda dessa rappare har härligt och attitydsfyllt flow, jag lovar att det hade blivit en monstersuccé!
jag tror lätt att ken o TR hade funkat bra trots lite olika stilar...samma hustlar musik iaf o visst Ken är inte världens bästa textförfattare, särskilt inte rimmässigt, men han har känsla o när han väljer bra beats låter det rätt bra måste man säga
han pallar inte ljuga hela livet.. en Ken/T.R platta hade dock varit helgjutet.. sveriges hårdaste
fan va ready man är
vi är så fruktansvärt reaady
Din mamma
Ja, hypen är det ju inget fel på iaf hehe. Är grymt nyfiken på att höra hur detta blir :)
va?
HYPEHYPE!
I tego arcana dei!
denna tråden e helt sjuk
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
Haha, ja den flippade ut men åt rätt håll.. Pesen & Nesen, Slugeri & Mixtapes, Livet & en Femhundring
T2dafuckin P61 Vettefan om det är ett sammanträffande, men du vet Ungdomshälsan (nej, inte Ungdumshälsan, utan "ungdomsmottagningen" som heter Ungdomshälsan) i Uppsala? Tar för givet att du fattar vad jag menar. I alla fall, när jag var där för något år sen (med klassen) så råkade jag lägga märke till att det bor en person som heter "Ågren" i efternamn där (i samma trapphus). Är det bara ett sammanträffande? Helt sjukt ju! Coolt i alla fall...
I tego arcana dei!
Oh jeflar en rappare som tar tid och snackar lite skit med fansen props Fan tillochmed jag ser fram emot det här släppet, får hoppas det blir samma sjuka stuk som det alltid är
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Jag vill ha nu! :(
doggson P22 :
Bra sagt, det uppskattas att Öris tar dig tid och svarar på frågor och snackar skit med oss fans. gör att man vill stödja dig ännu mer
Ja ser fram emot det efter det man hörde på uptown-inspelningen
Tid e det enda jag har o man ska skatta sig lycklig om det finns folk som gillar det man gör Problemet är att för det mesta så blir det e massa hate o därför pallar inte rappare vara här inne o skriva annat än info.. Dizzy.. Jag är en stor fan av konspirationsteorier o tror inte att det e en slump.. O andra sidan så bor det en Ågren i varje trapphus
T2dafuckin P61 Om man ska vara långsökt så kanske några mobbade ungar (Mobbade Barn) har gått till Ungdomshälsan...Mystiken tätnar *Arkiv X-musik*
I tego arcana dei!
den första som fyller i rätt meningen vinner ett ex av Öris Guitar Hero 3 DVD "Att nose en nes är att .... .. ...."?
Är ni ready?
Hell yeah im ready! Ge mig!
Jävligt ready!
I tego arcana dei!
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Enda anledningen till att man kollar i "Svensk hiphop" är ju detta, klart man är ready haha
va?
Ska den släppas snart som typ i veckan eller snart som om någon månad?
Min polare har steppat upp gamet ytterligare ett snäpp den här gången. Ingen kan bli besviken gott folk. Öris blir konstigt nog hungrigare för varje släpp. SEBBE
http://slutavagullig-sebbe.blogspot.com/ http://www.myspace.com/sebbe1 https://twitter.com/SEBBEMUSIK
Sebbe, det går ett rykte om att du från och med nu har ALL roots som är vär att ha! hehehe... Galning! ONE /Siddax
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
Marcus Saxell P29 "Du är en sellout som Marcus Saxell och allt du gjort är bevis på att du enbart är en sellout som Marcus Saxell" Kunde inte låta bli...
I tego arcana dei!
helvete jag är ready
Din mamma