E så jävla ready som jag kan bli nu vem mixar den Öris? Vågar man chansa på Vladi, den gamle gode.. eller nån annan? Sätt lund på kartan.. söaarvi
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Inget som har med öris att göra men jag måste posta ändå:LÖR 26/4 SKÅNES LJUDPARK w/Chords Inkonst i Malmö eller har det kanske med han att göra...
läste bloggen på myspace.. "sanningen" va jävligt real, speciellt det sista.. måste citera dig! " Dom säger att det e farligt att titta direkt in i solen men jag lovar, det e ett knep för att få vårt fokus bort från det enda som räknas.. " Diggar själv konspirations teorier.. men ska inte gå in på det nu det blir en lång jävel hehe..Jävligt fett skrivet. E ready för tapet, låt alla veta vem!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
All oändlig väntan... Folket är otåligt!
mavahänder? fyller år på fredag hade varit en fin presen inför helgen :)
jag har en cigg o den e de hasch i. jag har en psykos o den är jag fast i.
Jag kommer se till att så fort tapet släpps så kommer alla kunna känna T2DAFUCKIN' chobedup not slobedup!!
Det är dock inte jag som sitter bakom spakarna utan K-MANE 090's finest kommer se till att allt klipps som det ska!
REMEMBA: IT AINT SCREWED UP UNLESS IT'S SCREW!
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
Hanses: låter bra det.
Vilken hype det var här inne. Jag stämmer in i hetskören.
Jag med. Fan vad sugen jag är på tung svensk hiphop. LTR och Afasis nysläpp är ju feta. Men jag är inte limmad vid något av dem. Det suget man får av ett fett släpp.. då man inte ens kan gå på toa utan lurarna på sig, är ju så guld. leverera nu för fan T to the R
Bmtf
Øris på Boyz n da hood, galet.
Det är VVT som mixar ljudet o DJ Akilles som mixar ihop det.. Inom en vecka kommer det till er Tack för hypen annars, jävligt fett..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Ge oss!!
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
En vecka sen smäller det...
Yeah boiiiii
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
vadå? vad tror du? asså slugare, ja menar det är klart, asså va fan man ska, asså slugare det är dddet vi gör man vad tror du? det finns inget annat asså det är bara rakt av hit dit inget skit!
Din mamma
Så fett det kommer bli.
Redline!
Yes.. lite som jag trodde då, fan vad nice.. längtar som fan bless
skaa bli kul att höra detta lär smälla
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
ÖRIS: hur blir det med den kompletta tracklisten du skulle droppa här i tråden?
Tänkte att VVT skulle skapa en ny tråd om det men han e SNABB
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Öris: ok. lite väntan har ingen dött av.
äntligen lite klara besked! ;D sen, saarvis hemsida... mkt intetsägande om något öht;S whats up med det lixom? =)
((MAAD))
Det här mixtapet kombinerat med GTA var fan ingen dum idé, hoppas man får tag på det snabbt till Ps3, pallar inte förhandsboka faktiskt
Okej, tracklistan kommer här (som den ser ut nu) Akilles har ju lite att säga till om oxå.. 1. Lyssnarvarning (Ambitionz as a ridah - 2pac) 2. The Realness (The Realness - Group Home) 3. 15 Minuter (Mass Appeal - Gangstarr) 4. Musik o memories feat. Radical (Memory Lane - NAS) 5. Boysen från Lund feat. Marke, Sebbe & Bobbo (Boys in the hood - Eazy E) 6. En dag i nåns liv... (Dead Presidents - Jay Z) 7. Jag såg din morsa (Nappy Heads remix - The Fugees) 8. Pallar Extra Extra (Last dayz - Onyx) 9. Redo att dö feat. Rebell (Ready to die - Biggie) 10. Min hjärna spelar spratt feat. Gubb & MBMA (My minds playin tricks - Geto boys) 11. Livstress ( Lifestress - Timbuktu) 12. S.Ö.D.E.R. feat. Marke & Profet (S.Ö.D.E.R. - Petter) 13. Kuksagor (Cocktales - Too Short) 14. Läget e skarpt (medlemskort del 2) feat. Marke (Deep Cover - Dr Dre & Snoop) 15. Blåljus 08 feat. Ungdumshälsan & Sebbe Så e det i nuläget.. Slugeri Mixtape kapt. 1
ser sjukt nice ut.
fyfan vad det ser fett ut.. du kan din hiphop
najs playlist! pepp.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
hade hoppats på ett tyngre beat till track 10, men det blir säkert soft=)
Dusty.. Ja, det hoppas jag.. Känns jävligt nice att göra ett mixtape med instrumentaler där man vet att det inte kan toppa originalen.. Opretto Hampa.. Tyngre än My minds playin tricks?? Det va lite kräset tycker jag.. Kan iofs fatta va du menar om du menar tyngden i trummor o så men den låten ska ge en känsla, det ska inte va en banger..
Fyfaan vad nice. Släpp, släpp, släpp :D
Riktigt tung playlist, ser jävligt fram emot detta..
För att det är ute med forumsignaturer.
Det här kommer att bli så jävla bra, ge mig nu!
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
T2dafuckin P62 Alltså, jag menat självklart inte att det är ett dåligt beat, absolut inte..men fick känslan av en lite lungare låt när jag såg beatet (?). Tvekar inte en sekund på att det blir riktigt grymt heller, inte alls. men med gästerna på låten hade jag hoppats på en lite mer "hård" låt om du fattar haha.. kanske är helt ute och cyklar nu haha men men..
den som lever får se...
ser bra ut.
innan månaden är slut sa du? det börjar närma sig!
Ahh - Jävlar vad underbar playlist. Jävligt skeptisk emot första spåret, men det ändras säkert. Kul att höra nya grejer! När kommer Livet & en femhundring?
Om jag inte har fel för mig så läste jag någonstans att Livet & En Femhundring kommer i sommar nångång.. och Slugeri mixtapet nu..
fyyfaaan va allt ser fääät ut!
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Åker iväg tills på Onsdag kväll, kan man förvänta sig att den har släppts då?
vågar inte spekulera om det.. Hoppas gör jag dock
Bmtf
snälla släpp! : )
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Kuksagor fick mig att flabba direkt, vad kan en sådan låt innehålla, undrar man ;D Och Boysen i Lund, Blåljus 08 mååååste höras asså.. Hela grajjen ska höras för den delen.. peace n löv
Careface..
"feat. Radical" Det e ju förfan årets att Robin droppar! En av Sveriges fetaste på engelska som man inte hört sen Radical n' Ruup tiden med på mixtapet, heeeelvete! Detta ska bli fett
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Kolla in Fotoalbum, intervju och låtar med Öris genom att klicka
HÄR !
hans låt Andrahandskontrakt ligger nu på vår A-lista och har efter den här intervjun snappats upp av P3, ligger sedan idag på deras lanseringslista.
Ametist - http://www.ametistazordegan.com
GTA idag, Slugeri imorron?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Haha, nu e ni körda muthafuckas.. Jag hade siktat på att släppa det innan GTAIV men nu får ni vänta tills jag klarat det:D
Öris: bra där, GTA går ju före musiken :)
T2dafuckin: du var händelsevis inte på ronnebygatan i malmö för någon timma sen? annars har du en dubbelgångare...
you know i spell girl with a B