MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
HYPE HYPE HYPE
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Jag vill ha detta. Nu.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Jag vill också ha detta. För flera veckor sen hehe :)
va?
aaah men va händer? heelt ready :P
jag har en cigg o den e de hasch i. jag har en psykos o den är jag fast i.
Va precis i studion o spelade in det nästsista.. Färdiginspelat till helgen.. Va tvungen att adda lite shit till er, kan inte komma med 10 tracks när folk e ready fan..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
ÖRIS: låter bra det. kul att du la till extra med. men nu kommer ju den automatiska förljdfrågan, han Gubb låten spelas in och kommer den med eller blir den sparad till annat?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skulle vara riktigt kul nu när du ändå spelar in extra åt oss om du spelade in ett interlude (eller något) där du hälsar till alla (med namn), blir kanske meckigt iof då jag antar att ingen vill bli hälsad till med sitt fula Whoa-namn (inte jag iaf).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha nee öris aka Santana
Fyyyy faaaaan va vi e reeeeday!
Fiyah.. Låten med Gubb o MBMA ska så klart vara med.. Det blir nog inga shoutouts med namn men det kommer nog nått liknande Matematiken från Blannebann
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Så var tar den vägen?
För Skåne! Svenskjävel!
Ge han lite tid att röka och lira pes också ;)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
nice de blir i helgen jao :P
jag har en cigg o den e de hasch i. jag har en psykos o den är jag fast i.
Öris: ok, kul att Gubb-låten är med.
låten kommer bli övermaxad , kommer recca den med pst idag fre el senast lör... ska bar få dit kristus el obx för å fixa nån fakk up me insp?! men fet nice att många diggar collaben! varit på snack ett tag... west/south i samma lag 2008 mannen, får jobba på en repris till illizit biznizz vol.4 innan sommaren ya! låten kommer skåne senast sön ! L&R //G
GUBB - PSALM :23: Nya albumet UTE NU ! via whoa.nu el best den limiterade tryckta uppl direkt fr
[email protected]
Fan va fett.. Jag blir klar med allt på lördag så då väntar jag bara på verserna sen e det on like Donkey Kong
Pesen & Nesen.. vad e det?
kul tråd kul med släppet också,speciellt pst och blåljus 08 om den var med på detta släppet?
Fyfan vad förväntansfull man är! T2dafuckin! Din freestyle på Radio Uptown mördar. Har fan streamat hem den från Youtube för att kunna kolla på den hela tiden. Samtidigt som man bara spolar förbi Paragon för att höra dig.
"Jag hade varit 3 meter lång om jag inte stannat i växten!"
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Så, finns det ngt ungefäsligt datum eller?
Jag siktar på att det ska komma innan månaden e slut.. Allt blev färdiginspelat idag o nu e det bara mixning o sånt kvar.. Out of my hands men under kontroll.. Totalt 15 spår Återkommer med komplett tracklist..
trevligt med 5 extra spår bara sådär. skall bli spännande att se tracklisten (hoppas du orkar skriva ut vilka instrumentaler med)
Ska bli sjukt intressant o höra, diggat Öris sen jag hörde låtarna i fronda beefen, efter det har det bara blivit bättre o bättre :)
Från Skåning Till Norrlänning!
Säger som Fiyah; nice med hela 5 stycken extra! Riktigt mysigt. Slutet på måndaden = GTA IV och Öris ;)
Gta 4 + Blåljus 2 = win
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Känns bra att släppa mixtapes?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Mycket bra
såg Radio Uptown videon. så nu vill man ju ha mer av kakan!
människorna i min tillvaro är som glasdörrar antingen ser jag igenom dem eller så öppnar jag dem och går igenom
Men nuförtiden kallar vi han bara Ö .. För han har tjii råd med en sak..
Careface..
Riiiiis
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Åhh, sjukligt. Synd att Timbuk kommer vara med och förstöra alla underbara svenska släpp (Modern Day o.s.v.) igen.. aja. Längtar mycket!!!!! TAPET kommer blir dundertjockt SLOWCHOPPED!!!
ska screwa skiten och bli rik på dig här i norrland mannen!!
LYCKA TILL
framtiden av svensk rap
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
Från Organism's blogg: Det sista jag spelade in är säkert den som folk kommer babbla mest om. Öris blir säkert sur nu, men fuck it. Jag spelade in en vers till en version som kommer vara med på hans "Slugeri" mixtape. På låten är inga mindre än jag, Öris, Gubb och Pst/Q!!!! Håll utkik. Klassiskt beat också, vänta och se! FETT!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Pstq fy fan vad gött att du höra den gubben igen
VI ÄR READY FÖR FAN!
kul att org. 12 tror att TR blir sur när TR själv spillt bönorna i denna tråd, org kanske inte hänger på Whoa så mycket iof. Hanses: om du C&S:ar tapet får du allt ta och dela med dig av det till mig sen.
kommer sitta och mörda folk på GTA IV, lyssna på blåljus och fira 420 i efterskott.
PAO!
Hanses.. Överfett om du hackar & skruvar skiten.. Jag måste bli den första att höra.. Va gäller Timbuk så hade ju inte hans närvaro skadat direkt men jag kan meddela att han INTE är med som gäst utan jag har gjort en hyllning till honom på den första låten han släppte "på riktigt"... Jag ska sitta o mörda folk på GTA IV, snöa på nästa platta o ständigt rulla upp tills nästa grej e klar Saaaaaaaaaaa
släpp den hackade & skruvade (om Hanses nu inte bara sitter och ljuger här) på CD med, saknade att Hackade & skruvade versionen av Blannebann inte kom på CD (är kanske ekonomiskt ohållbart iof)
Fiyah.. Kul att du refererar till oss som T.R o Org. 12:D Öris & Ågren mannen:D 2008
aa GTA IV hade vart nice men så jävla dyrt med ps3 eller xbox 360 så får bli blåljus och splinter cell 1
T.R. :P refererar till er (dig iaf) olika i tråden, beroende på hhur många tangenter jag orkar trycka på. Organism 12 kallar väll sig "Organismen", iaf på senaste släppet (Versioner v. 2). men om det känns bättre så Öris & Ågren. då skall man väll kalla Gubb för "Gubb (Da Gambla)" också iof :)
Oooh GTA 4 och Slugeri snart, dödlig combo.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
fiyah.. Jag bara flippade så klart haha.. Jag vet vem du menar så det e lugnt:)
du skall vara glad att jag inte kallar er Ungdumshälsan fortfarande :P fattade att du inte var sur. bara en vecka kvar nu tills skivan kommer (eller skall komma iaf, slutet av månaden)
Jag längtar mer efter detta släpp än GTA alltså, varit så sjuk torka på bra svensk hiphop!
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Livet är svårt.. Men shit vad jag blir glad nu! Fuck allt, go Öris... Om han blir klar nu..
Careface..
200 ! :D i am readyt!
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"