[Event] The O-Zone: 2 års Jubileum / 2-year anniversary

Svensk Hiphop - Battles

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Rappare

2012-03-10 09:47
Det här är så jävla grymt alltså. Har haft massor att skriva nu när jag läst igenom tråden, men nu blev det blankt. Jag kommer.
Helt sjukt... Ja... Heeeelt sjukt!
Med tanke på vilket monster-team Henry har satts emot så har man väldigt höga förväntningar på vem den "hemliga gästen" kommer vara! Men vem det än blir, så går det inte att grina, om inte utav lycka... Äckligt fett event!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Rappare

2012-03-10 11:50
Hur är det med biljetterna? Går de att fixa nu? Kan någon direktlänka isf?
Biljetter släpps på måndag enligt Babel Malmö på Facebook!
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com
Missa inte världens bästa radioprogram Starka Personligheter.
Lyricist

2012-03-10 12:44
SIIICK SHIIIIT !
THAT´S A WRAP BATTLE!
www.streetsofgothenburg.se
The one and only AMOBANGI!
OHHH HERREGUD!
MÅSTE TA MIG NER TILL MALMÖ DÅ, någon som vet hur mycket biljetterna kommer kosta?
fraagb skrev:
OHHH HERREGUD!
MÅSTE TA MIG NER TILL MALMÖ DÅ, någon som vet hur mycket biljetterna kommer kosta?

enligt choys (en av arrangörerna) så kommer det kosta 300 kr plus ngn extra avgift på ca.30-40kr. vilket enligt mig är sjukt billigt för denna kväll! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Ibland är det skönt att bo i Kristianstad. ses där boys
Geni
brb2009 skrev:
snygg lineup.

brb2009
"Visst är det vackert.."
Skivsamlare

2012-03-10 17:58
Hahaha
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Moderator

2012-03-10 18:58
Helvete vad fett! M.O.P är sjukt grym live!
//TW
Krayzie Bone! Fan vad tungt
Konse''
corephase skrev:
brb2009 skrev:
snygg lineup.

brb2009

HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Dizzy89 skrev:
fraagb skrev:
OHHH HERREGUD!

enligt choys (en av arrangörerna) så kommer det kosta 300 kr plus ngn extra avgift på ca.30-40kr. vilket enligt mig är sjukt billigt för denna kväll! :D

MEN VA!?? bara? det är fan ett rån för M.O.P, Krayzie Bone och WC jag är där ostress!!
Rappare

2012-03-11 00:50
SHIT VAD JÄVLA FETT!!! Jag ska släpa mig ifrån Östersund med ett sjukt leende alltså! Ser så jävla mycket fram emot det här!
You know very well who you are, Don't let em hold you down, reach for the stars, You had a go, but not that many
'cause you're the only one I'll give you good and plenty
corephase skrev:
brb2009 skrev:
snygg lineup.

brb2009

hahahahhaha alltså wow! stilpoäng där ja! :D
DAAAYM!
Ska ta mig dit om jag så ska behöva lifta =D
Fan va nice att Madchild ska köra , är så jävla inne på hans musik just nu
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

Hur stort är stället förresten? hur mycket biljetter kommer släppas?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
KaptenKrok skrev:
Helvete vad fett. Trist att ni ska hålla till nere i skåneland, bor man i Umeå hade det lika gärna kunnat vara Italien. Kommer vara jävligt avundsjuk på er som kan gå dit.

Får ta och hålla med dig. Även om jag inte bor riktigt lika långt norr så är det ändå väldigt långt. Är man arbetslös så har man inte råd att resa land och rike.

Utöver alla episka battles så skulle det vara fett att se M.O.P
Jag är legendarisk
Biljetterna är släppta!!
Hurry up and buy!!

Haha härligt att flyga in avocado (och laura?)
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
haha trodde avocado grejen var jokes ?
Hur kan dom teama upp jimmy pistol mot pat stay? Borde gett pat lite motstånd med nån tungviktare. han kommer ju slakta
Need beats?
www.scientificproduction.se
Hur kan dom teama upp jimmy pistol mot pat stay? Borde gett pat lite motstånd med nån tungviktare. han kommer ju slakta

Aa vi skulle tagit nån av alla våra tungviktare på engelska. Dom finns det ju gott om =)
Toastare

2012-03-12 14:29
Brandt89 skrev:

Aa vi skulle tagit nån av alla våra tungviktare på engelska. Dom finns det ju gott om =)

Haha +1 :D
www.twitter.com/jimmypistol232
haha ellerhur, det är ju verkligen överbefolkat med engelska battlare i detta landet. dock tycker jag jimmy är bra mycket bättre än de flesta vi har på engelska, enda som ingen är i närheten av är mr bowers.

mina tickets är kirrade, så jäääävla soft! :D
försökte styra biljetterna men man kan visst inte betala med sebs internetbank, så jag måste sätta över pengarna till ett annat konto och styra biljetterna imorgon istället.
åh det är så oproportionerligt störigt!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
1. Taytay är enligt mig bra på engelska och har delivery som många saknar...
2. vart köper man biljetter?
Highfive anyone, anyone?
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com
Missa inte världens bästa radioprogram Starka Personligheter.
någon som vet hur snabbt biljetterna kommer ta slut? vafan kan inte missa detta asso galet!
Toastare

2012-03-12 17:02
fraagb skrev:
någon som vet hur snabbt biljetterna kommer ta slut? vafan kan inte missa detta asso galet!

Ja, jag vet hur snabbt biljetterna kommer ta slut. Jag kan nämligen förutspå framtiden.
www.twitter.com/jimmypistol232
Blandade ihop Zeps med han som blev bodybagad av TayTay... Undrade hur han skulle våga Dizaster

"Jag brukar egentligen inte skriva här"
Niito skrev:
1. Taytay är enligt mig bra på engelska och har delivery som många saknar...
2. vart köper man biljetter?

tay är klart mer intressant battlerappare på engelska, no question. men sen samtidigt det han vinner i flow förlorar han oftast i lyriken då han kan ha för få bra punches. jag hoppas dock på att se mer av honom!
tungviktare på engelska. man skulle ju tex iaf kunna ta shazaam även om han oxå skulle slaktas lr typ Tay Tay tycker han steppat upp i sina battles. Värre att ta nån som inte äns har en engelsk battle gjord.. enligt mig
Need beats?
www.scientificproduction.se
Scientific-Prod skrev:
tungviktare på engelska. man skulle ju tex iaf kunna ta shazaam även om han oxå skulle slaktas lr typ Tay Tay tycker han steppat upp i sina battles. Värre att ta nån som inte äns har en engelsk battle gjord.. enligt mig

Jimmy har gjort två engelska battles och om jag minns rätt så hade inte Shazaam battlat något i engelska innan han mötte Dizaster & Okwardz.

Jag tror Scientific-Prod tar "tungviktare" lite för ordagrant när han droppar "Shazaam" som förslag.
Det här kommer bli så fett!

Lite synd att Arsonal är där utan att battla dock..
svanspelle skrev:
Jag tror Scientific-Prod tar "tungviktare" lite för ordagrant när han droppar "Shazaam" som förslag.

haha word up! xD

Scientific-Prod skrev:

alltså skämtar du med mig? du kan ju inte komma o diskutera om du har så dålig koll på läget? :s Jimmy har som sagt gjort 2 engelska battles, första mot pziclone i the ring battles, och sen gjorde han en emot englands topbattlare Tenchoo på Ozones uppsala event. Hur kan du missat detta? sistnämna är dock inte släppt ännu, men jag såg på facebook dagarna efter att de är snack om World domination 3, så vi får se.
en sak e säkert iaf, Jimmy kan på engelska bra mycket bättre än shazaam av det lilla jag sett hittills.
jimmy pistols 'videoblogg' inför battlen mot tenchoo var i alla fall sjukt rolig.

hoppas battlen blir bra.
World domination 3

?? Berätta mer!
jaojao_ skrev:
World domination 3

?? Berätta mer!

inte så mycket att berätta utöver att Diaz som oxå va på eventet och gick upp emot pziclone skrev i jimmys logg ngt i stil med "see you on WD3 hopefully."
Nog vore det fett om frågetecknet var professor p...?
Sångare

2012-03-13 17:24
"som ska få uppdraget att försvara vår hemmaplan". Borde alltså vara en svensk.

Okwerdz på rm: "wait til you see who it is". Alltså måste det vara någon han känner till och tycker är fet.

Kan väl egentligen bara vara Promoe?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
som ska få uppdraget att försvara vår hemmaplan

Jag tror bara att det är dåligt formulerat, kan nog även vara en utländsk battlare/rappare.
Sångare

2012-03-13 17:51
Onödigt att bygga upp hype då i min mening. Om det inte är Eminem.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Nils M skills
Hur eller när kommer man få reda på schemat över kvällen? Jag tänkte för oss som inte är så battle intresserade och bara vill se "artisterna" köra sina låtar.

Ibland är det skönt o ha svaren på frågetecknen, men tiga är guld ;)

jag tror på sage francis ! Avocoado okwerdz och några andra verkar jävligt hypad på personen det är och Henry har la haft lite samarbeten med han?

Hade vart skit fett
Kom ihåg vart ni hörde det först ;)