Skriver Okwerdz om det så är det säkert Okwerdz själv.
Boyz n the wood
Det står väl ingenstans att det måste vara en svensk....im just sayin
Okwerdz på rm: "wait til you see who it is". Alltså måste det vara någon han känner till och tycker är fet. Nån som kan länka till tråden? Hittar inte på rm.
Steve Rifkind must of been sniffing!
Toastare
2012-03-14 14:30
http://board.rapmusic.com/battle-video-archives/1318002-pat-stay-battling-sweden-also-saurus-illmac-dbd-dizaster-many-more.html
www.twitter.com/jimmypistol232
cvas musing verkar trevlig, har du knäat honom Jimmy?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så är det oshea.. vafan? försvara våran hemmaplan vare ja..
Var står det att det är Oshea? Lite besviken fall det är sant...
Steve Rifkind must of been sniffing!
haha vad fan, snacka om att bygga upp hype om inget.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
El_Presidente skrev: Var står det att det är Oshea? Lite besviken fall det är sant...
Det skulle tydligen varit någon annan egentligen
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
fan vilken besvikelse
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Moderator
2012-03-14 17:08
Varför gillar ni inte Oshea? :(
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
KaptenKrok P26 Tror de flesta hoppades på en svensk rappare, vilket hade varit mer spännande...
Det är inget fel på oshea, han har spottat en oseriös rad jag skrivit åt honom mot sensa, han är skön. Men när man hypar upp det som "mega super suprise guest zomglol" så tror man att det är nåt speciellt. När det är oshea hade det räckt att skriva "bowers/oshea" direkt istället för att jiddra med en massa "HEMLIG GÄST!!!!"
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Toastare
2012-03-14 17:11
Först och främst så var det inget hype-trick. Det var helt enkelt inte bestäm än. För det andra är det skitfett att O'shea teamar upp med Bowers! The Saurus, Illmaculate, Pat Stay, Dirtbag Dan och Dizaster kommer hit och ni bölar för att O'Shea också kommer. Otroligt.
Moderator
2012-03-14 17:16
VRGNHNS Ja iofs hade det varit skoj med en svensk rappare istället, men jag diggar Oshea så pass mycket att det ändå var ett glädjande besked.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
sa ju att det skulle bli chords!!! ägda noobs!!!
easymode skrev: sa ju att det skulle bli chords!!! ägda noobs!!!hahahah
o'shea e fett ju.. skulle ju bara kännas jävligt osäkert hur slutresultatet skulle bli om det hade vart typ promoe, professor p eller nån
Va fan!? Var det inte reinkarnationen av förenade 2pac och Biggie (även känd som Big Pack)???? Fy fan, va dåligt! Fuck O-Zone
Missa inte The Ring Battles på Elements Linköping den 28 april!
Undrar vilken öl Oshea kommer hålle i handen :)
Moderator
2012-03-14 23:27
Fint, vi åker 60 mil för att kolla på det här :)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Haha, ofta man ens kan med att bli besviken? Oshea är fet! Ser hellre honom teama upp med Bowers än vilken svensk rappare som helst.
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
Riktigt fett med Oshea. Mycket hellre honom än många av gissningarna ovan.
är väl egentligen ingen som sagt att oshea är dålig? bara att det var en skum grej att hypea upp det sådär. då förväntar man sig något speciellt/oväntat. med tanke på battlarna som redan var bokade.
Inte många biljetter kvar nu... Köp nu om ni vill in. Som sagt, det var inte en att hypa som det stod special guest. Jag ska personligen göra allt i min makt för att de som gnällt på det i tråden inte kommer in. Finns folk som förtjänar biljetterna mer, och biljettpriserna är efterblivet låga
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.
Ja, det är bra! Stoppa dessa elakingar som skriver något som så litet att gästbattlaren inte var den man tänkte, fy skam!
svanspelle Det var nog inte dom som skrev att det inte var den dom tänkte sig(som ju är neutralt) som Armann syftar på. Han syftar nog på dem som var negativa till att det inte var den dom tänkte sig han menade. Håller inte med dig om att man ska stoppa de som bara bara skrev att de tänkt att det skulle vara någon annan, varför skulle man inte låta dem komma svanspelle?
Jag hade hoppats på att den hemlige gästen skulle vara jag, jag menar oshea har jävligt skön stil å är jävligt söt när han skrattar ur sig sina rader men...han är ju inte nån jag direkt. Lite besviken blev jag faktiskt, satt faktiskt å höll tummarna där ett tag.
Ridå
Graffare
2012-03-15 16:24
Det märks när folk arrar saker av ren kärlek snarare än rent egoistiska skäl.
My stomach got young dead orphans in it I eat from trash cans at abortion clinics -Jus Allah
jag hade ett stort hopp för promoe och bowers i ett team, hade ju varit legendariskt. men oshea är ju verkligen inte fyskam, brukar dock ha jävla problem att förstå honom. han är nog den enda i dont flop som kan få mig att se ut som ett riktigt frågetecken ibland, men ska bli fett att se detta live alltså. kan fortf inte förstå att jag ska hit! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Jag ska personligen göra allt i min makt för att de som gnällt på det i tråden inte kommer in. HAhaaHahAHhaHHAH
Skribent
2012-03-15 20:25
Att de fick dit Krayzie, stort för den svenska scenen! http://rhymester.blogg.se Skriver hiphop, andas hiphop
Skriver hiphop, recenserar hiphop, andas hiphop - http://rhymester.blogg.se
Lyricist
2012-03-16 12:32
Allså shiiiit detta kan fan inte bli bättre 4 real vilken fuckin line up den som klagar förtjänar en bitchslap!! just to rub it in ya face....har min ticket o bor 5 minuter från babel BITCH hehe!! =)
Moment aka Loud thoughts
Jag hade iaf velat haft Von Hagen istället för O shea
Oshea är fet utan tvekan. Men chords eller någon annan svensk hade varit ballare! Dock är ju hela USA's elit där så det är jäävligt fett. Tror tyvärr biljetterna är slut innan jag fått pengar. (Kanske redan är slut).. men fett som fan!
Toastare
2012-03-16 23:55
Fan va fett att eventet är i Malmö! Men vore mycket ballare om det var i New York eller i någon annan tung stad!
Producent
2012-03-17 00:49
Eller i Oslo.. o_O Bara bra att eventet är i Skåne om det ändå ska vara i Sverige liksom (det är ju ändå där den svenska hiphopen är mest levande imho), synd på de som måste resa långt bara. //Paz
Hej! Tänkte bara säga till er att vi har två hemliga artister som vi kommer att utannonsera så fort evenemanget säljer ut vilket inte lär dröja mer än max 1-2 veckor till så jag uppmanar verkligen alla här som inte har köpt biljetter att gå och köpa biljetter innan det verkligen är försent. Jag har verkligen ansträngt mitt kontaktnät här vad som gäller amerikanska battlerappare och amerikanska artister. Stödjer Ozone 100% och jag hoppas verkligen att ni får en nostalgi resa när ni kommer få höra låtar som Bow Down med Westside Connection, I got 5 On It, 1st of the month med Bone thugs n Harmony Live och massa annat galet som sitter och väntar inför denna kväll!
Förresten för er som har missat så är detta direktlänken till biljetförsäljningen fall någon har glömt att nämna detta! http://babelmalmo.se/klubb/120512/
Fan om det inte är Von Hagen mot Hollow da Don
Producent
2012-03-17 11:57
Haha nu jävlar blire roadtrip från Sundsvall!
Flyger fritt, landar platt
Grymt O-Zone och bigups till Chubbs och medborgarskolan för denna event!!!
~ Digital Dirt Ent. ~ www.twitter.com/digitaldirtent
DalastDon skrev: Hej! Tänkte bara säga till er att vi har två hemliga artister som vi kommer att utannonsera så fort evenemanget säljer ut vilket inte lär dröja mer än max 1-2 veckor till så jag uppmanar verkligen alla här som inte har köpt biljetter att gå och köpa biljetter innan det verkligen är försent.omg omg omg, jag har mina föraningar på en av artisterna faktiskt.
anledningen till varför jag tror det är denna person är för att en av artisterna som SKA komma hade annonserat ut alla namn dagarna innan ni släppt postern och där stod denna personens namn, men det va borttaget på er poster sen.
och då är personen jag pratar om Royce da 5'9.
HOPE!!!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Det är mer än 1 artist =)
DalastDon skrev: Det är mer än 1 artist =)haha ja det förstod jag med? :P jag skrev ju :
"omg omg omg, jag har mina föraningar på en av artisterna faktiskt." men en fråga, hur många biljetter är de som säljs till eventet ? aldrig varit på babel så vet inte hur stort stället är. thx på förhand!
Toastare
2012-03-18 00:43
Dizzy89 skrev: DalastDon skrev: Det är mer än 1 artist =) haha ja det förstod jag med? :P jag skrev ju :"omg omg omg, jag har mina föraningar på en av artisterna faktiskt." men en fråga, hur många biljetter är de som säljs till eventet ? aldrig varit på babel så vet inte hur stort stället är. thx på förhand! Har för mig att det går in 600 pers.
JimmyPistol skrev: Dizzy89 skrev: DalastDon skrev: Det är mer än 1 artist =) haha ja det förstod jag med? :P jag skrev ju :"omg omg omg, jag har mina föraningar på en av artisterna faktiskt." men en fråga, hur många biljetter är de som säljs till eventet ? aldrig varit på babel så vet inte hur stort stället är. thx på förhand! Har för mig att det går in 600 pers.holy motherfuckin flying fuck! antar att kvällen är uppdelad så det är battles först och showcase efteråt, så är de förhoppningsvis lite mindre folk vid själva battlandet, 300 hade räckt till det.
fast 600 hade varit fett det med om alla verkligen kollade battles och inte va högljudda vid baren. men är rädd för att de kan bli det sistnämnda. aja återstår att se!
de verkar vara en helt okej show men man lackar ju när idioterna lägger det i göteborg när de finns nån talang i hela staden skulle förresten inte vara överaskande om den hemliga gästen inte ens är svensk
de verkar vara en helt okej show men man lackar ju när idioterna lägger det i göteborg när de finns nån talang i hela staden skulle förresten inte vara överaskande om den hemliga gästen inte ens är svensk Finn fem fel
Toastare
2012-03-18 12:40
ormingegurra skrev: de verkar vara en helt okej show men man lackar ju när idioterna lägger det i göteborg när de finns nån talang i hela staden skulle förresten inte vara överaskande om den hemliga gästen inte ens är svenskwow