[Event] The O-Zone: 2 års Jubileum / 2-year anniversary

Svensk Hiphop - Battles

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
hahhahahahaha
Jag kan avslöja att det skulle vara Royce Da 5'9 som skulle komma med Crooked I men tyvärr så måste han ha studio session med Eminem så fort deras slaughterhouse turné är klar så det blev inte av tyvärr :(
Crackson = okänslig
URSKOGEN
va snackar du om vghrs. Nej!

Graffare

2012-04-25 07:08
Söker 2st biljetter... PM
-
Jag söker dels biljett, dels skjuts ned från Stockholm :-)

Meddelande till alla som skulle ha biljetter till Babel 12:e Maj. Det kommer INTE släppas fler biljetter till evenemanget inte ens vid dörren som folk har trott. Vänligen kolla på blocket eller andra sidor på folk som säljer annars får vi hoppas att ni kan komma till nästa evenemang vi gör!
DalastDon skrev:
Jag kan avslöja att det skulle vara Royce Da 5'9 som skulle komma med Crooked I men tyvärr så måste han ha studio session med Eminem så fort deras slaughterhouse turné är klar så det blev inte av tyvärr :(

amen faaan då! aja fett tråkigt att han inte kom ändå, och mina misstankar stämde :D sweet!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Ska göra allt vad jag kan för att få hit honom till nästa grej han älskar sverige och diggar det vi gör så det blir ingen svår uppgift :)
Fett!
Missa inte The Ring Battles på Elements Linköping den 28 april!
Fan jag som hade hoppats på Royce. Fett hur som helst. Ser fram emot eventet.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Damn, det här visade sig vara svårare än man trodde :(

Är det någon som säljer biljett?! Kan sträcka mig till 5-600:- tyvärr inte mer då jag ska åka från Göteborg också!
Snälla säg att det finns någon!
"Visst är det vackert.."
Kan köpa biljetten för priset den köpes för. Men kan erbjuda trevligt sällskap till koncerten plus en jämnare könsfördelning. Stöd affirmative action! ;-)

Behöver skjuts från Stockholm helst också :)

Vilka är redo för Party Mode 12:e Maj?
Admin

2012-05-05 15:57
Whoa kommer vara där och reppa sönder!

Sjukt taggad!
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
Säljer 2 biljetter till högtsbjudande!
skicka pm
 Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
Producent

2012-05-05 22:37
Nu smyger alla day2day hustlers fram och sæljer biljetter, haha.. Men inget hat mot det, you gotta do what you gotta do før att øverleva..

DalastDon, vad ska ni anvænda før kameror nær ni spelar in førresten?

//Paz

Machete skrev:
Nu smyger alla day2day hustlers fram och sæljer biljetter, haha.. Men inget hat mot det, you gotta do what you gotta do før att øverleva..

DalastDon, vad ska ni anvænda før kameror nær ni spelar in førresten?

//Paz

faktiskt inte, kan inte ta mig dit bara och min polare ville inte gå dit utan mitt sällskap. inte så att jag försöker tjäna cash på det, men om någon vill betala mer än någon annan är det ju smartare att få mer deg än att sälja till första bästa
En biljett säljes till högstbjudande.
Har dubbelbokat detta event med en polares skogsevent ;)
Jag är inte girig, bara lite.

Biljetten finns och hämta direkt när någon droppar en bra summa.

Har eventuellt en polare som också inte ska gå och då är där 2 biljetter till salu.
Mängdrabatt existerar dock ej.

Pejs
Ni som säljer, så är jag i behov av två biljetter. Jag pallar inte buda and shit, så ge mig prisförslag så får vi se om det blir en deal. Så fort som möjligt Tack då tåg och boende måste fixas. Om någon har nån biljett över och behöver boende så hör av er bara.

Fridens

Vill någon verkligen ha så finns det 2 biljetter för 900:- stycket, alltså 1800:- för båda två.
Jag låter hellre biljetterna bränna inne än och säljer de för mindre.
Fortfarande mina 2 biljetter kvar, 400 för en eller 700 för 2, lets go!

pm
RIF_Erikk, mannen you got mail ;)

Sångare

2012-05-09 16:37
dump.
irie ites.

hasslahoff.se - för skånsk reggae i tiden!
3 DAGAR KVAAAAR!! kmr bli fetaste deluxe
Nån som ska till Köpenhamn på fredag för att se Masta Ace? Det är insläpp 23, han lär gå på vid midnatt. Jag anländer vid Malmös centralstation vid halv tolv tiden. Någon som kan ge skjuts till Masta Ace konserten? Pleaseeee :)

har nu sålt mina två tickets så folk behöver inte skriva mer. Hoppas alla som tar sig dit får en oförglömlig kväll! Big up till ozone för detta eventet. Försöker ta mig till nästa istället!
Moderator

2012-05-10 10:22
Söker 2 tickets still! Vart lite fram o tebaks men är det nån som kanske fått förhinder och inte kan dyka upp så är jag sugen!

Peace!

Jag söker någonstans att sova 1 natt, i centrala Malmö eller Köpenhamn. Inga couchsurfers här eller som också ska på O-Zone battles?

Fidelista, när du ändå är igång å söker en massa saker... glöm inte att söka jobb! Så behöver du inte vara så beroende av att tigga hit å dit @whoa! Konstruktiv kritik.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Säljer en biljett för 800. PM
livet
Kommer någon att sälja alkohol på eventet? Jag är inte villig att betala mer än systembolaget priser men jag kan erbjuda trevligt sällskap, skulle ni kunna komma och hämta mig hemma i Umeå och köra tillbaka mig skulle det vara nice ;)
B
Har en vän som fått förhinder att gå och som behöver sälja sin biljett. Säljer den för originalpris 330 spänn. Kan mötas upp i Malmö idag. Skicka PM ifall du är intresserad.
www.twitter.com/rossandeross
Har fått löst några biljetter. Högstbjudande.
Kan kanske även ordna boende. PM.
Ive been a part of A LOT of amazing hiphop/battle events in my life, and I can genuinely say that tonight's O-Zone event in Sweden was the best one ever. Words cant describe how amazing this was. Got to share a stage and get props from artists Ive looked up to for decades. Such a welcoming fanbase & crowd too. This has been one of the most humbling experiences of my life. Shoutout EVERYONE in Sweden, huge shoutout to the homie Chub & O-Zone for having us. I cant thank you enough...

The Saurus
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Today was easily top 3 shows I ever done in my life, such an inspiring experience I can't even describe how awesome it was, thank u Malmo!

Okwerdz
Admin

2012-05-13 10:23
Fett!

Galen kväll igår. Grymma battles.

Moderator

2012-05-13 11:47
Nu blev man ju inte direkt gladare över att man inte kunde komma...
I bleed Compton, spit crack and shit chronic
Say my name, Mr Bush, say my name
Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
Sångare

2012-05-13 12:33
Taztylicious skrev:
Ive been a part of A LOT of amazing hiphop/battle events in my life, and I can genuinely say that tonight's O-Zone event in Sweden was the best one ever. Words cant describe how amazing this was. Got to share a stage and get props from artists Ive looked up to for decades. Such a welcoming fanbase & crowd too. This has been one of the most humbling experiences of my life. Shoutout EVERYONE in Sweden, huge shoutout to the homie Chub & O-Zone for having us. I cant thank you enough...

The Saurus
Taztylicious skrev:
Today was easily top 3 shows I ever done in my life, such an inspiring experience I can't even describe how awesome it was, thank u Malmo!

Okwerdz

fett att höra!
irie ites.

hasslahoff.se - för skånsk reggae i tiden!
Allting var riktigt jävla dunder. Förutom den störiga jävla 40-årskrisbartendern där nere..
Walking the street of dreams
Moderator

2012-05-13 15:45
fan va gött att man fixade en biljett alltså! fet kväll och goa gubbar ner i malmö!

peace!

www.twitter.com/nollettfemsju
Moderator

2012-05-13 16:51
Spoilers i artikeln från kingsize?
I bleed Compton, spit crack and shit chronic
Say my name, Mr Bush, say my name
Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
Var tvungen att skapa ett konto för att berätta hur otroligt FETT detta eventet var!

Riktigt kul att träffa alla battlare och artister, stämningen var på topp!
Speciellt när Zeps stod och freestylea på översta plan mellan battles till olika beats för några av oss. Shout out to the dude with the silver strap-on shoes!

Big up till alla som gjorde detta möjligt och till alla som kom!
Jag kommer på alla kommande events.

Nice med träningsvärk i ryggen :)
KaptenKrok skrev:
Spoilers i artikeln från kingsize?

Nope!

Ja fyfaaan vilken kväll! Legendarisk!

En sak
SpoilerNär Pat gjorde wetwillie på Pistolen! Hilarious!!
"Visst är det vackert.."
40-årskrisbartendern där nere.

WORD! Otrevligare kunde man fan inte vara.. Jag sa till han: fan va fet kväll detta är asså, synd att du inte står där inne och ser allt. Arsonal va där precis & va hur tunga som helst!!
så svarar han: Äh, jag bryr mig inte, gillar inte ens hiphop.

Fast med en dålig attityd om ni förstår...

Kvällen var så jävla tung! Ett av dom bästa liveuppträdande jag sett!
så sjukt grym kväll man kommer minnas jävligt länge! tack o-zone
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.