2ON2 - World Rap Championships - 2007
Det drar snart igång... Någon ni hoppas ska vara med? Vad tycker ni att ställen som Houston, Detroit, Atlanta, Toronto, Los Angeles och Melbourne är med? Jag tycker att det ska bli jävligt roligt iår iaf... Hoppas det kommer bra mc's, skulle vilja att illmac o the saurus är med iår igen och håller i titeln! Kanske lite svårare motstånd? Förra året var roligt dock så var det mycket clown mc's där... Vissa var för fulla, höga eller jävligt dåliga. Jäkligt roligt att fler ställen är med. Drar dem in tillräckligt med pengar så kanske dem kommer till Europa... 96 Mc's är med iåp! Ska bli intressant o följa!http://www.jumpoff.tv/ Instruktioner Ni hittar alla battles på http://www.jumpoff.tv/wrc2007.php (man behöver flash för att kunna se innehållet)
Ah.. ska bli riktigt kul att se.
Mm :d Va riktigt kul föra året :) wiee!
Highfive anyone, anyone?
Hom & Piff James var jävligt roliga och bra, hoppas att man får se dem iår igen. :)
grymt... riktigt kul att följa förra årets upplaga, hoppas på att detta årets blir lite jämnare dock.
Soy esa clase de persona, me buscan todos los hermanos mayores de los niños de la zona
Fan va nice! Förra året va verkligen hur grymt som helst!!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Ah yeh! snart börjar det igen !
Gogaku: du vill väl se the saurus igen? :)
Folk med myspace får gärna skicka mail till illmac o saurus att dem ska vara med igen!!
Folk med myspace får gärna skicka mail till illmac o saurus att dem ska vara med igen!! JA o vi skickar mail till Wu Tang att dom ska komma till sverige, o vi skickar mail till Nas o säger att han gör en skiva som illmatic igen o vi skickar mail till Bush o säger att han ska sluta kriga.. Tönt.. :S
Det är väl stor jävla skillnad på Wu-tang clan och 2 snubbar ifrån Portland som har varken en musik-karriär eller pengar. Var tyst med dig istället, ungjävel.
Det är väl ändå redan bestämt med vilka som ska delta hur som helst?
Jopp, såg det. Får hoppas att dem är med nu.
dirtyfist P3 Det är klart, helt klart min favorit freestylare!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
So just got off the phone with Parable and its confirmed that Parable & Madd Illz will be returning to this years World Rap Championships but in the Atlanta division. So if Merc Storm, Ishues or Tea Bag the Erbalist dont take part you can be sure these dudes will breeze through that division. Saxad! Mad illz och Parable is back again! riktigt roligt! peace n love
Försökte kolla på den där sidan men det går bara inte, skiten laggar som fan Så jag undrar om nån vet om jag kan ladda ner det någonstans? Helst 2006 också då jag faktiskt inte visste att de här existerade men det verkar dock grymt kul:P Så snälla, skicka en länk eller nåt vart man kan ladda ner
Näär börjar skitet i år????
Highfive anyone, anyone?
Bobito: Årets säsong har inte alls börjat än, dom håller på med qualifiers för fullt, sen drar säsongen igår i mitten på augusti och pågår hela hösten.
Det blev visst inte av i detroit. Bara några kom och inte hade någon "partner" med sig + att många inte kom alls... Så det skulle inte bli något ifrån detroit... Sen så hade det börjat regna där. haha.
Ska bli kul som fan, ryktas om att några klassiker kan komma att göra comeback på scenen. Passwurz, Kail, Dumbfounded har det surrats lite lätt om att dom kan komma att dyka upp i L.A pre-limsen.
londondelen = zzzzzzz
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Jopp. diggar inte england ett dugg, vill se amerikanerna. då hör man också vad dem säger :) vissa engelska dialekter här man fan inte.
Nu är New York uppe! Faktiskt bra mc's.
Bort med Melbourne. Jävligt kul idé det här förresten, ska kolla senare..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Detroit ska visst vara med nu? Finns videos uppe med dem också..
Vilka tyckte ni var bäst från NY? Tycker Tahoe och Killenm va rätt bra.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Critical var riktigt grym...
you could be an alcoholic, that last sip in the flask ima catch you when you stumble, and beat yo ass!
quest Mcody o marvwon va fan komiker haha
marv är en beast, en snubbe som varit on the grind länge, riktigt soft att han ska få lite shine on nu. Quest är också ett jävla djur, gjorde bra ifrån sig i spin the mic. ....AND STILL BEAT YO ASS. Haha had me laughing.
klassskillnad om man jämför med LA delen, NoCanDo kan bli ett allvarligt hot i WRC's "my bad english goes with my fat penis.... .... I'm black, genius" "ill knock the wack off you then beat it back on you"
Tahoe och Kilenm var riktigt bra. Dem 2 och critical är mina favoriter av dem som kvalar... Har dock inte orkat angagerat mig i england ännu.
"You fucked my girl? I really hope that's true She has herpes and the crabs, so the joke's on you" Illmac mot Washisface i Spin The Mic 2006 "You fucked my mom? I hope that's true She got syphilis and AIDS, so the joke's on you" Nemesis mot Sinister hehe, kanske ingen bra idé att baita mästaren från ett tidigare Jumpoff-battle.. Kul att det ska köra igång igen. Hoppas de tar in lite fler grymma MCs i år, förra året lekte ju Illmac och TheSaurus.. Detroit: Jag började skratta när Quest & Marvwon körde "beat your ass", sköna snubbar. NY: Tahoe & Kilenm verkar vara tighta. Hoppas Syanide hittar en bättre partner i år, kanske Nocando? Fast vore ju kul att se Majesty igen.. "Yo dawg!" =) Ska Hom köra med E-Dash istället för Piff? Trodde de var ett radarpar.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
gud så kassa de va. så hur blir det, skall illmac och the saurus va med i år igen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det verkar som att de är direktkvalificerade. Om man går in på
WRC 2007 Teams hittar man dessa:
Mad Illz & Parable Mr Cliff Note & Hostyle G-Dash & King Jordz Illmaculate & TheSaurus Skulle tro att dessa är redan spikade..?
Större delen av LA qualifiers ligger länkat på rapmusic.com's forum så kika där. mystic- Saurus och Mac är direkt kvalificerade.
"And after he eject it, your car gon' crash, I'ma wait til' you in an ambulance and then beat yo ass" Hahahaha.
FYFAN! det här året kommer att bli jävligt galet. :) Många bra mc's, fyfan! Hiphop när den är som bäst or whut? Fast jag håller fortfarande på The Saurus och Illmac.. Det roliga med dem 2 är att det blir bara bättre ju bättre motstånd dem har.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har aldrig gillat Iron Solomon, fråga mig inte varför.. :) Jag tycker att det är bra mc's nu. Houston är uppe nu, kollade igenom några bara, hann inte få en riktig uppfattning om det var bra eller inte.
Tittade lite på Houston idag, verkade mest vara skit. De bästa jag såg där var Zeale32 & Phranchyze, och de var inte jätteimponerande heller..
Rippenbars va fan 14 år och var ganska skön
Zeale är tight, han har hållit det nere i scribble några år och har rutin i ryggen och kan mos def steppa upp det mot bra motstånd, tycker han gjorde okej ifrån sig mot Iron i scribble 05!
Atlanta är uppe nu! Parable och mad illz verkar spana the qualifiers haha
Vita killen med vita kläder, måste vara den största whiggern jag har sett på länge. Hör ni inte hur han låter? Han rappar om att andra är vita eller att han skäms över att vara vit osv.
de hade kunnat skippa resten och bara köra det i LA .. rätt brutal kvalitéts skillnad .. good life/project blowed arvet står intakt hehe..
Ja, det var bra mc's i LA faktiskt. Jag gillar den där lilla filipinsnubben, han var riktigt grym på att battla.