Caliber: Haha, menade att det var heatad battle. Dem kommer ifrån samma ställe, verkar inte som dem tycker om varandra så mycket :) Tahoe & Kilenm var riktigt grymma faktiskt, brydde mig inte i dem alls, men nu tycker jag att dem är riktigt grymma. Speciellt den där lite smalare snubben, kan det vara kilenm? Tahoe har riktigt skön röst, synd att man var tvungen att vara myspace kompis med han för att höra hans låtar. Kilenm's låtar var inte så jävla bra.. Men coola harlem snubbar iaf.
.... P.S. Kommer aldrig gilla Syanide, så uppkäftig och tråkig han är.. :)
"You look like a mammal from Kuwait swam across the state, from los angeles escape, ran into a snake, and together formed planet of the apes." WTF? jag garvade för att den va så cp, kom ifrån igentstans haha diggade wapps o Jazes impression av hom and piff haha had me laughing for a while
Tycker Syanide verkar hålla lägre nivå än förra året, Dizaster har fler lines än han.. Tycker att Syanide e samma, han kan battla det e ingen tvekan men jag gillar inte honom heller. Anledningen till att du tycker han e sämre än förra året kan vara för att han teamade med Majesty då.. inte så svårt att outshine Majesty altså.
Tyckte Wapps & Jazes hade Hom & Piff redan efter ronderna.. blev förvånad över en extraround,..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I den här takten hoppas jag Saurus,NoCan,Illmac,Purpose,Hom,Quest & Marv håller på många år till, annars känns det som battlerap kommer stå still helt. Noll swagger och att forcera fram multies (helst riktigt långa) verkar vara dagens melodi helt och hållet. Det och liknelser som man måste lägga till detaljer på. "du ser ut som dunderklumpen, om han vore smal, hade fyra armar och tre ben, och skällde som en hund" Det tragiska med det hela är att dessa jackers får poäng för sina helt forcerade och värdelösa rader.
Marvwon & Quest var roliga som fan idag... men fan vilken sämst lokal dom kör i.. jobbigt eko och för stort och svårt att höra ibland.. störigt..
word up till naero, förstår inte hur folk kan hoppa på och rida kuk på snubbar som frankie&juce. Så jävla krystade rimscheman, total avsaknad utav originalitet, dom har ju kort och gott snott hela sin grejj från illmac och thes,total jävla katastrof. Samma gäller för Killenm som krystar ur sig multies som inte har med något att göra och folk höjjer på ögonbrynen för att han kan spy ur sig många stavelser, fuck that. Tacka fan för att det finns killar som hom, quest&marv och folk i L.A divisionen som har lite stil, swagger att bjuda på. Alla andra låter bara som bleka jävla kopior. Westcoast replikas hela jävla bunten.
usch, börjar hata frankie/juce. så förbannat tråkigt och jobbigt "flow" och jättekonstiga rader. längtar tills nya thesaurus och illmac kommer upp, hihi
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Marv är den roligaste lirarn jag hört på vansinnigt länge, regular coke grejen var HIIIIIIIIIIIIILARIOUS.
Kilenm har tydligen varit med länge o battlat. Vunnit en hel del priser.... Jag gillar hans stil.
marv, hahaha.
Killenm hade den värsta linen jag har hört i hela mitt liv..
Bild på Linen Bilden e saxad från rapmusic.com...
Eey när kommer illmacsaurus
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Kom tydligen inte idag. Men den kommer väl vilken dag som helst... Kanske imorgon, kanske iövermorgon osv... Håll ögonen öppna istället.
Bobita: Haha, fräscht bildspel. Jag tycker snubben är grym.
fan marwon o quest är seriöst helt otroliga deras samspel har jag fan inte skådat innan...visst att saur-illmac är tekniskt bättre men dom har verkligen inte samma flow o samspel som dessa herrar. ska bli kul o se vad som händer härnäst...
marvwon och quest har ju inget flow? de står och babblar "din mamma jobbar på mcdonalds och du kissar i sängen" -rader. Vill jag se ståuppkomik så slår jag på eddie murphy - raw.
jag tycker dom e skitbra, battle komik på hög nivå, kul med olika stilar...dom kör sakta, med kroppsspråk o allt, man kan ju inte bara räkna battle rap som allt som sägs är man på plats får man säkert andra intryck o dom verkar gillas av den lilla publiken. måste f ö säga att jag inte fattar varför nocando teamar med någon som rheteric, fy fan vilken värdelös jävel..riktigt wack, störig osv...
tyckte Anecdote/360 vs Prime/Purpose var jäkligt skön fan.. Jag har absolut ingen koll på hur det ligger till, runt vilken tid brukar hela turneringen vara helt över? :)
Håller med MRsalesman. Marvwon och Quest är helt klart en av mina favoriter. Sjukt roliga snubbar. Sitter och småler igenom varje battle dom kör.
Hur funkar tuneringen? Blir det semifinaler och skit? Eller hur funkar det? Nån som vet?
Highfive anyone, anyone?
Vad jag har förstått, så dem som har skrapat ihop sig mest poäng ifrån grupperna kommer åka till los angeles. Sen dem som skrapar ihop mest poäng där går till final... Men jag vet inte om det stämmer...
Mon 17 Sep | Regular Season Broadcast Launches Mon 26 Nov | PlayOff Draw Mon 3 Dec | Broadcast PlayOff Quarter Finals Mon 10 Dec | Broadcast PlayOff Semi Finals Mon 17 Dec | Broadcast PlayOff Finals Thu 20 Dec | MVR & Fantasy League Winner Announced källa så vinnarna från varje division går vidare till 1/4-final.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
tycker fortfarande tyngsta battlet hittills har varit critical madness vs. tahoe & killenm.... lite roliga grejer i sista thesaurus & illmac battlet också
kan någon bitchslapa thesaurus och illmac så de vaknar lite?, de ser nerdrogade ut och sömniga som fan, saknar energin
thesaurus och illmac va ju grymma, som vanligt.
jargon i houston = chai på whoa.
heh.. Phranchyze va dope..
dom som mötte illmac och saurus, dom snodde ju rim? bugs bunny bud bundy butt buddies.. en annan grupp som la de där
Herregud vad illa det här är, ännu sämre än förra året det finns 2 kompletta lag: Illmac, Saurus & Mad Illz, Parable finns nån enstaka bra i nåt annat lag här och där men rakt igenom är skit, skit, skit, det är för många divisioner och det dra ner standarden. tänker inte slösa min tid på att kolla igenom varenda battle som förra året, illmac, saurus och mad illz, parable kommer få mina öron.
Var är kärleken för Illmac & TheSaurus på Jumpoffs "Look Back Show"? Inte bara den här veckans, utan även förra. De kanske inte gör sina livs bästa battles, men de är iaf mycket bättre än de som får hype i det programmet. Antar det är för att Jumpoff-folket vet att Illmac/Saurus kommer vinna, så de vill inte att det ska verka som att de favoriserar dem på förhand, men ändå..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Fattar inte att de hypeade det där australiensiska battlet så mycket. Ok att det var några bra punches men jag orkade knappt kolla klart på det. De saknade ju helt attityd.
Senaste med Spit Semis och Kulez vs. Ark och ngn till var däremot riktigt shysst. Synd bara att kulez tappade det helt i sudden.
Har själv ingen riktig kärlek för The Saurus och Illmaculate än.. Tycker de är väääldigt sega i starten.
den nya med Anecdote & 360 diggar ja.. när Anecdote inte bara fyller i motståndarens lines utan säger rimmen innan honom.. hah...
haha franco, sjuk
The Saurus o Illmaculate uppe nu.
Anecdote & 360 tror ja har en chans på titeln, dom e sjukt bra
kommer bli fett när det börjar komma till slutspurten så att säga....dom bästa är tunga
Man kan inte annat än älska jo forumet, folk som säger Illmac och Saurus inte har vad som krävs osv, dom är i den divisionen med i särklass högst motstånd, och dom plockar murders utan att anstränga sig.
visst vinner saurus/illmac men jag tycker ändå att dom känns lite sega på något sätt men dom kommer säkert hetsa upp sig lite mer vid finaldags...det är som att dom inte anstränger sig eller ngt.
Ja senaste battlen med dom två var sjukt tråkig.
marvwon & mccody kommer ta det.
så jävla pinsamt att folk gillar marvwon & mccody, snark .. jaja, blir väl så att två snubbar som inte ens battlar vinner, hurra.
pinsamt, varför? dom är grymma!
för dom har inget flow, dåliga rader/skämt man hört i varenda jävla negerkomedi, dåliga rim. men visst, dom har bra sammarbete och verkar ha kul. Men det gör de inte till bra battlare. Så tycker det är lite synd att det blir en sån jävla hype kring de.
de känns lite som några ur det kassa mtv-programmet "yo moma"
dåliga rader? för att dom inte kör på saurus/illmac stilen med flerstavigt eller vad? dom har ju riktigt gjutna rader med relevans och humor. men men...dom flesta verkar inte hålla med dig vilket e bra för quest/marv. vad gör en bra battlare tycker du, bara en fråga så att man kan förstå dig bättre? eller vilka tycker du är bra så förstår jag nog dig i vilket fall....?
Whoa verkar ha en rätt stor förkärlek till alla som använder sig utav så många flerstaviga rim som möjligt. Hur kul skulle det vara om alla lät som Saurus och Illmac liksom?
Asså, dem är ju så kassa på att uppdatera hemsidan. Vilka är dem som har gått vidare? Är det typ ettan i varje division eller?