element är kass, rimmar för att rimma bara. typ.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
You's a bitch nigga,you aint no enigma to me buddy,your'e fat black and ugly, it wasnt your decision to be funny,it was your goddamn destiny like learning new recipies in the kitchen and a shorter life expectancy. Helt sinnes.
Stör mig på att Illmaculates rad; " 'YOUR A PINNER FAGGOT/ YOUR AS AKWARD WHEN YOUR RAPPIN AS YOU ARE TO INNTERACT WIT' Är så jävla förskriven så de finns inte. Älskade Thesaurus och Illmac tidigare men nu är lite tröttsamt. Titta när illmac spottar den raden och Thesaurus mimar den, busted, fuckah.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Såg det med..
lär er skillnad på PREWRITTEN och PREMEDITATED.
som man så tufft säger, 'word' på naero.
It's like my name is piff, i ate sum ribs with a baby bib// Let's not exercise today, and just fuckin say we did haha så clean lagt haha är en sucker för comedy
Hom! i think piff is to freakin fat for you to carry the team on your back indeed som thesaurus sa.. piff borde bara köra written bless
illmaculates mixtape är ute ju... riktigt tungt faktiskt...
Ja, både Illmacs mixtape och Sandpeople's album är riktigt nice. Element borde rappa långsammare så kanske han skulle spotta annat än fillers
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
aha sand peoples har släppt album eller... fifan det vill jag höra också
När Marv drog 'slutasaurus rex' (eller hur fan det stavas) kände jag att det var en rolig rad men att nästa rad och rim inte alls skulle bli lika tight, men joru! älskar deras kemi, men när det börjar närma sig kvartsfinaler och allt vad det är räcker det nog inte...
Quest's eftersnack är ovärderligt. Lite tankar kring årets. Känns som Illmac/Thes går på halvfart fram tills slutspelen, levererar dock fortfarande ruskigt dope from time to time. L.A känns som den division som sitter på mest kvalité och originalitet. Lush, franco, nocan, thes/illmac, project blowed killarna tycker jag alla levererar bra skit! NY är en besvikelse. Hom/Piff och Critical/Madness står för egen stil, swagger och är dom ända som utmärker sig. Killen/tahoe, juce/wapps är pinsamt tråkiga och känns som dom helstuderat illmac/thes från förra året. Skittrist. Massa irrelevanta multies about a whole lot of nuthin. Domarnas system med att räkna punches känns otroligt jävla beigt och kissar på swagger/delivery/orginalitet och till fördel för folk som krystar ur sig rader. I Atlanda känns det inte riktigt som någon ska ställa till det för Mad/Parable. I Melbourne bjuds det på en hel del kul stuff, anectode/360 är underhållande, dock så håller jag purpose/prime som favoriter. Roligast i tävlingen, quest&marv hands down. Kid twist är och nosar på titeln. England har jag inte ens orkat bry mig om. Och ja, Illmac's tape är fire, jointen med Iron är så snuskig!
hehe ablyx man tror ju nästan att man läser emceebattles forum när man läser dina inlägg, svenska/engelska vem ser skillnad nuförtiden, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Jag tycker att det är synd att inte både prime/purpose och anecdote/360 kan gå vidare för dom hade gjort bra motstånd mot alla o är riktigt duktiga!
har Illmac tapet släppts gratis ? isf, var får man tag på..
england har tunga battles.. trodde också det var trist först tills jag började kolla. Arc & Eurgh är tunga... Kulez riktigt fet när han får till det. Tycker dock King Jordz och den andra e överskattade...
HÄR KAN MAN KÖPA ILLMACULATE'S MIXTAPE Tracklist:
1. Rain Check
2. Everything's Alright - f/ The Only One
3. Trouble
4. St. Johns
5. Cocaine Flow
6. Play It RMX
7. Touch It - f/ Al-One
8. On & On
9. Lost My Mind - f/ Hommy Hom
10. Thoroughbred - f/ Copywrite & Only One
11. Time Bomb
12. From The Ground Up - f/ Nyndiem
13. Artists You Wanna Sign (prod. Tonedeff) - f/ Only One & Okwerdz
14. Rap Giant (prod. Sapient)
15. Fear Itself - f/ Iron Solomon
16. Ms. Music
17. Business Before Pleasure - f/ Only One & 40 Cal of Dipset
18. Spitfresh Anthem/No No No
19. Live Or Die
20. A Lot To Say
Bonus Tracks 21. Wintertime With The Windows Down (Rain Check RMX) (prod. Simple)
22. Adapt (Sapient & Only One) (prod. Sapient)
23. Blazin (Respek BA)
24. World War Now (Clockwerk f/ Illmaculate) (prod. Simple)
25. Squash The Beef (Only One) (Rain Check Exclusive)
64.51 kr. Inte så dyrt precis.
Mrsalesman.
Är trött och hänger inte med just nu, vad menar du?
"Jag tycker att det är synd att inte både prime/purpose och anecdote/360 kan gå vidare för dom hade gjort bra motstånd mot alla o är riktigt duktiga!" Word! Som jag nämnde ovan håller jag dock prime/purpose som favoriter. Tycker Anectdote kan bli lite mycket ibland men han är helt klart superdope! Vilka ser du helst går vidare mayn?
Hom & Piff har presterat sjukligt dåligt om man kollar bak på förra året. Kollade här om dagen deras battles från -06 och det är en jävla kontrast ändå.
Houston divisionen borde strykas helt, sen kan man ge deras biljett till ett av Melbourne teamen istället, så båda kan åka.
Riktigt skummt av domarna i battlen mellan Lush One/F.L.O vs Lyraflip/Verbs Kolla på Verbs ansiktsuttryck när hosten säger "This one goes to Lyraflip n verbs" haha
word naero, hatar houston. inge heat at all.
Ablyx: tycker du skriver roligt bara, du skriver på svengelska o använder alla häftiga uttryck som dom använder i det forumet, inget illa menat dock men det ser lite fjantigt ut ibland. Annars vet jag inte riktigt vem man ska välja, anecdote är nog bättre än både prime o purpose men jag gillar inte hans stil så mkt ändå, 360 är ok, medan jag gillar både prime/purpose så jag skulle nog välja dom!
Haha, ah my bad isånnafall, bristfälligt vokabulär i svenskan när det kommer till raptermer brukar tendera åt att jag dickrydar engelskan lite :)! Ah, fan, gillar purpose starkt. Älskar hans röstläge och hans set-ups(återigen, engelskan men hittar dock ingen korrekt svensk översättning). Men hela hans attityd mixat med uppbyggnaden av raderna han droppar är så jävla superdope samtidigt så arrogant!
prime & purpose är 10.000 gånger roligare att lyssna på än anecdote... alltså han e sick med rimmen, men inte samma känsla... verbs är skön fan hehe sån flummig stil men sick off the top.
jag hoppas att iron solomon e me :) han e tung
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
"jag hoppas att iron solomon e me :) han e tung" höhö
ja vadå ?
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
WRC har redan dragit igång, länk finns i första inlägget och Iron Solomon är inte med. Han är med och kommenterar vecka tvås "highlights" tillsammans med Murda Mook, men det är allt.
"you look like a decomposing body in the iraqi streets,after a tank parade and an apache sweep,you need stemcell research fuck acnecream" NoCan......
haha ^^, nocan var störd i senaste. fy fan vad han bär retteric på sina axlar.
han är tyngst... sjuk hjärna i huvudet på den nördiga kroppen :O
Haha, hommy hom tillbaka i storform, fy fan vad dope han är mot sin/p! piff bjöd på många garv också, hoppas dom håller det här uppe och får igång en murder streak!
prime/purpose <3
Ah riktigt skönt att se Hommy on fire igen.
hehe, vad stolta hom och piff var efter sin seger. Jag är glad för deras skull =) Men fan ska de ha Buttons i veckans Lookback för? Han är irrelevant. I alla sammanhang.
Håller med Caliber, Buttons jävla gnällspik. hha...
Coolt att Joe Budden är med. Han gillar nog inte Hom & Piff. :)
de är förbannat dåliga, så är nog inte så konstigt
Bara jag som blev förvånad över att Critical/Madness VS Tahoe/Kilenm inte gick till sudden death? Riktigt bra battle faktiskt.
gillar verkligen inte critical/madness , 90% av deras lines är "YOU LOOK LIKE BLABLA" "YOU LOOK LIKE BLABLA" .. zzz
mystic: Du gillar ingenting va? hehe....fan vad det klagas! C&M är ju bland dom roligare o bättre, man hör iaf att dom freestylar, känns iat som det, underhållande är dom ocksåm, särskilt madness. Tyckte dock INTE att det var konstigt att det inte gick till OT tyckte att Tahie&Kilenm vann, utan tvekan faktist. Schysst battle annars
"I put ma foot in your ass and wiggle my toes" haha bästa ever
gud, element är så kass. nödrim efter nödrim, hela jävla tiden.
mystic: vem tycker du är bra då?
nocando, illmac, thesaurus, mad illz, parable resten är skräp, ungefär.