I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2ON2 - World Rap Championships - 2007

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-09-18 00:02
Fan detta kommer bli kul ändå har man nåt att se fram emot varje dag :)

Sen okej att melbourne är allmänt keff så kan ni inte förneka att Prime & Purpose lägger många tunga rader... tillhör klart eliten oavsett stad...

2007-09-18 00:20
mystic-: kollar du på förra årets och sedan alla streetbattles så är dem inte så dåliga.

2007-09-18 03:12
dirtyfist P3

ja jag har kollat förra årets, de är dåliga. kassa rader, kasst delivery, kasst sammarbete, kassa rim.  ja jag kan försätta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-18 03:24
mad illz och parable är dock duktiga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-18 03:47
Aja, smaken är som baken. Tyckte dem la roliga/råa lines.

2007-09-18 17:09
Jag gillar Hom, han hade en hel del grymma rader och har en skön stil. Tyckte han var bäst efter Illmac & TheSaurus förra året.

Piff.. Not so much. Han har lite swagger och är lite rolig ibland, men allt han rappar är förskrivet, och oftast väldigt generiskt. Bara massa irrelevanta grejer som skulle kunna vara riktade mot vem som helst..
"You said that last year"
"I know I did"

Jag blev glad när jag såg att Hom skulle ställa upp med nån annan i år, synd bara att det inte blev av.

"Hom, I think this guy is a lil too frickin fat for you to carry the team on your back" =)

Jag hatar förresten layouten på årets sida. De borde ha en överskådlig lista med alla upplagda battles så man slipper klicka överallt så man inte missar nåt.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2007-09-18 17:30
Någon som vet när dem nya vidorna kommer? Bara jävla Melbourne och England som har kommit upp än så länge... Vill se hur Critical och Madness låter när dem battlar.

2007-09-18 17:33

Vill se Quest McCody/MarvOne tror dom kan gå långt i år.

Piff James har en skön stil men det passar tyvär inte i dom hära battlesen, man märker ju att nästan allt e förskrivet.

2007-09-18 19:59
Nya videos uppe nu. Critical & Madness VS Tahoe & Kilenm var en skön battle. Tahoe & Kilenm överaskade. Dem där snubbarna ifrån Atlanta dissar redan Syanide. hehe

Mon: New York | London | Atlanta | Melbourne
Tue: New York | London | Atlanta | Melbourne
Wed: New York | London | Atlanta | Melbourne
Thu: Los Angeles | Detroit | Houston | Toronto
Fri: Los Angeles | Detroit | Houston | Toronto
Sat: Los Angeles | Detroit | Houston | Toronto

2007-09-19 00:26
Arkaic och Eurgh gjorde riktigt bra ifrån sig tycker jag.

2007-09-19 13:26
fan vad jag tycker synd om EP på the UK division..
Hans partner är juh skit kass!
EP har bars iaf.. shiiit

2007-09-19 15:43
Haha ja stackars ep, han får verkligen det svårt att vinna en enda battlen med den där killen i sitt lag. Critical madness battlen var ju den bästa hittils. Sjukt rolig men jag trodde fan det skulle bli en extra rond där med.
He said, I write what I see
Write to make it right, don't like what I be

2007-09-19 17:28

Fy fan Frankie Wapps o Jaze Juce överraskade enormt.. kul att Synaide åkte på förlust hatar han.

2007-09-19 17:53
Whodini: Haha, samma här. Tror att han är något känns det som. jävligt störig.

Men vad höll Frankie Wapps o Jaze Juce på med där i första ronden? Skit dålig freestyle. Men andra ronden så mördade dem totalt... Roligt det där med indian linen om Synaide.. :)

2007-09-19 17:57
Jag gillar den där bruden i England. Den där blonda, som var med förra året. :)

2007-09-19 19:01
dirtyfist P3

dock var det najs att det hade samma rimchema genom hela roden,
med ett antal nördrim..

ja hon e tung ^^
men diggade den andra brevid också GAH!

2007-09-19 20:42
de dära parable o mad illz dödade fan!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2007-09-19 21:55
Den svarthåriga tjejen från förra årets london-battles var hetast, hands down.

Förstår inte hatet mot Syanide. Han är definitivt en av de bättre i turneringen (var iaf det förra året).

2007-09-19 21:59
ser fram emot Nocando han brukar ha jävligt roliga punchlines

2007-09-19 22:02
Den mörkhyade tjejen som var lite smalare var förra årets brutta. Vissa battles så satt man och kolla på hennes vackra smile. hehe.

Jag tål inte Syanide, verkar som han tror att han är en top 3 mc och att ingen vågar battla han (vilket man ska ha), men jag tål han fan inte.. hehe. Röstade på honom för att han hadde sköna punchlines förra året.

Jag längtar riktigt rejält till LA. Tänk er:

Illmaculate & The Saurus
Element & Franco
Lyraflip & Verbs
Nocando & Rheteric

2007-09-19 22:51
Frankie Wapps & Jaze Juice mot Hommy Hom och Piff James snart :)
Beat the odds like an abusive freak show owner

2007-09-19 22:53
syanide är grym, dock så har han jämt så kassa partners.

Frankie Wapps och Jaze Juce var en positiv överraskning, deras första rond va skitkass .. men sen så bättrade de sig rejält.  

2007-09-19 22:55
han som är syanides partner nu kan vara rätt tung faktiskt... kanske inte kom så bra nu men han är ingen duvunge

2007-09-20 15:22
Mon: New York | London | Atlanta | Melbourne
Tue: New York | London | Atlanta | Melbourne
Wed: New York | London | Atlanta | Melbourne
Thu: Los Angeles | Detroit | Houston | Toronto
Fri: Los Angeles | Detroit | Houston | Toronto
Sat: Los Angeles | Detroit | Houston | Toronto

Detroit har några roliga rappare. :)

2007-09-20 15:57
detroit va snark, snark, snark, snark, snark, snark, snark

2007-09-20 16:14

FUCK that, these cats are sponsors for vaseline//
and the reason why his fuckin ass is clean//
is beacuse he likes to lick it off and rub it with afro sheen!

e fan helt hooked på den haha

2007-09-20 16:19
Hitills är det bara Melbourne divisionen som imponerat imo, Anecdote och Purpose visste jag var duktiga innan, men Eliyak (15år!) 360 och Prime har imponerat stort också.

Prime / Purpose vs 360 / Anecdote lär bli helt galet.

Frankie har tydligen bestämt sig för att vara Illmaculate i WRC's i år, vilket enbart blir pinsamt för oss som sett honom i cyphers tidigare och vet hur han egentligen låter, både han och Juice var SJUKT vek.

Hommy får tyvärr dras med Piff i år också, i stället för att skaffa sig någon som är på en liknande nivå som han kan bolla med, som Okwerdz skrev i sin blogg, tänk er om Hommy hade teamat med NoCanDo istället.

London divisionen tänker jag nog inte se något mer av, pinsamt tillbaka med Stig,Respek,Possessed, och Rain.

Detroit och LA nu resten av veckan, hoppas mycket på den divisionen men tyvärr känns det som parningen är alldeles för ojämn och att The Saurus / Illmac inte kommer ha några större problem alls att plocka isär motståndet.

Bara en vecka in visserligen men just nu känns det som 360 / Anec el Prime / Purpose är dom som skulle kunna ge Saur / Illmac en match.

(MadIllz & Parable visade att dom var hungriga som fan, tyvärr tror jag att dom kommer få slut på inövade grejer om dom tänker bränna av dom i samma takt som i första battlet)

""Their heads-off cause heads-will-roll/
this guy is the centerfold/for the magazine called "Too much Cholestorol/" - Purpose

"and he was just born in december / im battlin a Wiggles audience member whos barely torn his placenta...and this guys as short as my temper / what happened did your legs fall in a blender / or are you forced to surrender them at the door when you enter" - Anecdote

"The only reason people would listen to Forthwrite is if they were switching off your mic!" - Illyak

"i heard this dude's a ballroom dancer, dont ask him his favorite food or he'll hit you with 40 answers" - 360

"ya'll some nerd rappers in desguise frontin like your holdin some lama's.....yeah prolly litterily back home in Uganda" - Madness

2007-09-20 17:49
Organik & Knamelis ifrån Toronto var inte så jävla dåliga! :)

2007-09-20 17:56
The Saurus & Illmaculate VS Lyraflip & Verbs ute nu!!

2007-09-20 18:05
The Saurus battle mästaren... Jävla punchlines han kommer med. SICK!!

2007-09-20 18:22
The Saurus e fan omänsklig

2007-09-20 20:31

hahaha kom med några roliga rader, good one

Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.

2007-09-20 20:53
Alltid en fröjd att se Illmac & TheSaurus battla. De kommande veckorna kommer de överskugga allt annat för mig =)

2007-09-20 21:29
synd dock att dom var lite off bara 2 punches jag gillade, den om asiat bröst och den han sa att typ dom endast har korean och den andra för att de inte ska se rasistiskt ut elle något dylikt

men ajja dom värmer upp!

2007-09-21 01:26
ickenämnda uppstickare är ju Zeale 32 & Phranchyze från houston... vekt motstånd nu men dom är sköna

2007-09-22 02:49
prolific och asphire vart robbed!

nocando o så jävla skön
haha just gotta love it

2007-09-22 03:56
varken NoCanDo eller Franco imponerade

blablablablabla suck my dick
blablablablabla ur queer
blablablabla suck my dick

ungefär, snark.

2007-09-22 20:47
fan jag tycker det är helt chill
nocando o franco kan mer.. men de va chill

your only good line ever was THIS IS SPARTA!!!

2007-09-23 04:43
hahah orkar inte kommentera så mycket... men en skön rad

you know that movie big trouble in little china, it was based on my dick and your moms vagina....

finns sköna grejer...

nocando hoppas jag kommer bättre sen men han är skön han låter 1000 gånger skönare med sina multisyllablebullshitrhymes än alla andra.. aja det är kul

2007-09-23 17:51
Asså, kan någon vägleda mig till hur man kan se på alla battles?

Jag kan typ hitta 3 st bara :S
Highfive anyone, anyone?

2007-09-23 18:40
Niito:

http://www.jumpoff.tv/wrc2007.php

Till höger så står det städers namn i rutor, klicka på en viss stad och du kan kolla på olika videos. Dem lägger upp varje dag...

2007-09-23 20:55
Tack Bro :)
Highfive anyone, anyone?

2007-09-23 23:37
när de kommer ny ILLMAC&SAUR

så skriv så jag vet

typ

RACAPP NU HAR DE KOMMIT

tack (L)

2007-09-23 23:46
racapp: Eller så ställer du in på mobilen eller på datorn att du ska kolla på Torsdag.

2007-09-24 07:30
så de kommer på tors? vilka möter dom?

2007-09-24 11:11
Diggar fan Organik & Knamelis ! Grymmaaaaaa!
Highfive anyone, anyone?

2007-09-26 16:53
HAHA. Kolla på senaste Atlanta battlen med Mad Illz & Parable VS Hemisphere & Drect.

Blir fan nästan bråk, så jävla heatad battle. haha. Skriker som fan.

2007-09-26 18:25
360 / Dote vs Prime/Purpose var så heated som man väntat sig.

2007-09-26 19:17
dirtyfist haha skitkul när Drect freakar ur på slutet. Mad Illz & Parable var riktigt sköna.

2007-09-26 20:08
ah, jag trodde det typ skulle bli fight i Mad Illz & Parables battle efter att ha läst här. Blev besviken. =)
Riktigt grym battle iaf.

Hom & Piff har en oavgjort och en förlust.. Trodde de skulle ha lekstuga på förhand.

Tycker Syanide verkar hålla lägre nivå än förra året, Dizaster har fler lines än han..